Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
7001/12740 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7002/12740 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites aurinkojousimies, nouseva kaksonen ja kuuvaaka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7003/12740 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat: oinas, skorpioni, neitsyt

Parhaimmat: vesimies, vaaka, leijona

Vierailija
7004/12740 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on lennokasta ja kepeätä menoa?

Vierailija
7005/12740 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit horoskooppien mukaan?

Vierailija
7006/12740 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? :D

Vierailija
7007/12740 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? :D

Vierailija
7008/12740 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tähän hömppään usko pätkääkään. 

Mutta sattumoisin kaikki karmeimmat tyypit ovat olleet skorpioneja. Ja onhan vastenmielinen eläin eli voisiko tässä jotain jujua olla?

juuri näin - yks työkaveri varoitteli skorpioninaisista minua vuosia sitten ja  ovat juuri niin hirveitä etenkin toisia naisia kohtaan kun vain voivat: valehtelijoita, itsekkäitä, selän takana puhujia, hyödyn tavoittelijoita, huoraavat miehesi kanssa ja myyvät vaikka mummonsa että oma etu toteutuu. Jos saan tietää että joku on skorppanainen, kierrän kaukaa jos suinkin voin, mutta jos tuollainen tapaus sattuu esimieheksi niin helvetti on valmis. Onneks osaan jo iän myötä lukea naaman ilmeitä ja tekohymyt sun muut valeet näkee naamasta, vaikeampaa on todistaminen ja välttely, jos tommonen sattuu läheiseksi parityöskentelykaveriksi. skorpat on tosi katalia. 

Vierailija
7009/12740 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat on vaaka, käärmeitä. Rauhallisia luonteeltaan ja analyyttisiä usein mutta epärehellisiä ja käärmeitä konsanaan.

Vierailija
7010/12740 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tähän hömppään usko pätkääkään. 

Mutta sattumoisin kaikki karmeimmat tyypit ovat olleet skorpioneja. Ja onhan vastenmielinen eläin eli voisiko tässä jotain jujua olla?

juuri näin - yks työkaveri varoitteli skorpioninaisista minua vuosia sitten ja  ovat juuri niin hirveitä etenkin toisia naisia kohtaan kun vain voivat: valehtelijoita, itsekkäitä, selän takana puhujia, hyödyn tavoittelijoita, huoraavat miehesi kanssa ja myyvät vaikka mummonsa että oma etu toteutuu. Jos saan tietää että joku on skorppanainen, kierrän kaukaa jos suinkin voin, mutta jos tuollainen tapaus sattuu esimieheksi niin helvetti on valmis. Onneks osaan jo iän myötä lukea naaman ilmeitä ja tekohymyt sun muut valeet näkee naamasta, vaikeampaa on todistaminen ja välttely, jos tommonen sattuu läheiseksi parityöskentelykaveriksi. skorpat on tosi katalia. 

Skorparit on tulisia vain

Vierailija
7011/12740 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia ovat mars skorpioni ja noususkorpioni?

Vierailija
7012/12740 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ja kuu vesimies, nouseva skorpioni, mitä mieltä?

Vierailija
7013/12740 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on lennokasta ja kepeätä menoa?

Avaatko vähän?

Vierailija
7014/12740 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hiukan muuttaisin: Pahimmat: leijona, skorpioni, neitsyt (leijonat liian mahtailevia ja ylimielisiä välillä. skorpionit pelottavan piikikkäitä ja kostonhimoisia, neitsyet turhantarkkoja nipottajia, se yhdistettynä kipakkuuteen = en pidä)

Parhaita: vesimies, vaaka, oinas (pidän oinaiden välittömyydestä ja energisyydestä)

T. Vesimies

Vierailija
7015/12740 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

160: kala-nainen, juuri tällaisen kanssa olen ollut työkaveri, ettei olisi sama? Lisäksi viina maistuu, samoin kalamiehille.

Vierailija
7016/12740 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa idioottimainen kysymys!

Minulla on paljon tuttuja jotka ovat samaa horoskooppimerkkiä, mutta keskenään täysin erilaisia.

Todella hauskaa joskus lukea joku horoskooppi kun meillä on äitini kanssa sama horokooppimerkkin ja olemme kuin yö ja päivä.

7017/12740 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin. 

Olen vaaka.

Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.

Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen! 

En horoskooppeihin usko, mutta hyvin osuu ja uppoaa kaksosiin. Itsekin valitettavasti olen kaikissa menneissä suhteissa pettänyt, kaksosnainen olen.

Sopii muutenkin nuo yleiset kaksosten "kyllästyy helposti, levoton sielu, nokkela, tuuliviiri, utelias, kaksinaamainen, hyvä puhumaan".

Kaksonen epäluotettava, valehtelija , psykopaatti, narsisti, pihi hyötyjä 

Vierailija
7018/12740 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

258: tämä sama, kalamies, josta ei ota selvää. Takapiru, edessäpäin flirtti huuliveikko, alko maistuu ja estojen hälvennyttyä valmis pettämään. Manipuloiva naisten naurattaja.

Vierailija
7019/12740 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi naispuolista vaaka-esimiestä.

Ihan kamalan epävakaita, nauravat ja ovat hyväntuulisia mutta sitten kilahtavat ja huutavat vartin päästä, sen jälkeen rääkyvät ja taas nauravat. Siis kaksi samanlaista tapausta kuuteen vuoteen sattunut :o

Mikä kuu tai nousumerkki tekee mahdollisesti vaa'asta tuollaisen? Vai onko menopaussi ehkä syynä, molemmat olleet noin 50v.

Rapu- ja jouskariesimiesnaiset olivat kivoja ja rentoja. Samoin oinasesimies-mies.

Vierailija
7020/12740 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tunnollinen kauris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi