Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
En tiiä näitä suomeksi mut gemini, scorpio, aquarius, aries & leo on parhaat
Vierailija kirjoitti:
Kaksoset, skorpioni, vesimies, oinas ja leijona.
Jupiter oinas.
Uhka vai mahdollisuus
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää onko vaaka tosissaan, kun kyse on ystävyyden muodostamisesta tai rakkaudesta? Kokemukseni mukaan vaaka ei ole avoimen tunteellinen vaan esiintyy viileänä, joten ota siitä selvää. Onko vaakoja paikalla?
Olen vaaka ja en tiedä. Olen todella viileä ja varautunut, koska sain siipeeni, kun osoitin intohimoa. En ole tyypillinen ilmanmerkkien edustaja ja inhoan ihmisiä, jotka ei kykene osoittamaan tunteitaan tai joissa ei ole intohimoa. Olen yhden laskelman mukaan kuuhärkä nousuneitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää onko vaaka tosissaan, kun kyse on ystävyyden muodostamisesta tai rakkaudesta? Kokemukseni mukaan vaaka ei ole avoimen tunteellinen vaan esiintyy viileänä, joten ota siitä selvää. Onko vaakoja paikalla?
Huomaat kyllä, jos vaaka haluaa sinut. Ollaksesi mahdollisimman viehättävä hänen makuunsa pukeudu tyylikkäästi ja kiinnitä huomiota yksityiskohtiin, ole sivistynyt ja kiinnostunut kulttuurista ja ajankohtaisista asioista ja mikä tärkeintä, omaa hyvät käytöstavat. Vaa'at eivät pidä epäystävällisistä ihmisistä ja huomaavat kyllä, jos et vaikkapa tervehdi asiakaspalvelijaa.
Parisuhteessa vaaka on mitä romanttisin kumppani, joten onnea valloitukseen!
Olipa taas kuin menaisten horoskooppi. Yhtä syvällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaat kyllä, jos vaaka haluaa sinut. Ollaksesi mahdollisimman viehättävä hänen makuunsa pukeudu tyylikkäästi ja kiinnitä huomiota yksityiskohtiin, ole sivistynyt ja kiinnostunut kulttuurista ja ajankohtaisista asioista ja mikä tärkeintä, omaa hyvät käytöstavat. Vaa'at eivät pidä epäystävällisistä ihmisistä ja huomaavat kyllä, jos et vaikkapa tervehdi asiakaspalvelijaa.
Parisuhteessa vaaka on mitä romanttisin kumppani, joten onnea valloitukseen!
Olipa taas kuin menaisten horoskooppi. Yhtä syvällinen.
Kirjoittaisit itse jotain syvällistä vastineeksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Nuo viisi ovat ehdottomasti ne mielenkiintoisimmat merkit. Tai oinaan korvaisin ehkä jousimiehellä, oinaat ovat välillä lapsellisen raskaita. Neitsyet saattavat ehkä yllättää joskus, härät taas ei koskaan. Maamerkkien kanssa saat yleensä sitä, mitä tilaat.
Vaa'at ovat yleensä pinnallisia, kalat ja ravut rasittavia. Itse olen kauris. Kuiva, asiallinen ja tylsä.
Vesimiehet ja leijonat ovat seksikkäitä, mutta saavat minut samalla raivon partaalle. Härän kanssa on ehkä vähän tylsempää, mutta vakaampaa.
T. Skorpioni
Vesimiehet panokavereita
Leijonat niin täynnä itseään että haukotuttaa
Skorpionit avioliittoaineata
Ravut avioliittoainesta
Kalat flirttiseuraa
T. Vaaka N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Nuo viisi ovat ehdottomasti ne mielenkiintoisimmat merkit. Tai oinaan korvaisin ehkä jousimiehellä, oinaat ovat välillä lapsellisen raskaita. Neitsyet saattavat ehkä yllättää joskus, härät taas ei koskaan. Maamerkkien kanssa saat yleensä sitä, mitä tilaat.
Vaa'at ovat yleensä pinnallisia, kalat ja ravut rasittavia. Itse olen kauris. Kuiva, asiallinen ja tylsä.
Kauriit eivät ole tylsiä, mutta ihmettelen miksi ajattelet kalojen ja rapujen olevan rasittavia. Voisitko perustella väitettäsi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää härän vuotta 2021! Ehkä nyt maailman meno hieman tasaantuisi, kun oikukkaan rotan vuosi on vihdoin takana. Toivotaan.
Onko täällä ollut enemmänkin keskustelua kiinalaisesta horoskoopista? Siinähän on tarkempikin luonnehoroskooppi, joka määräytyy syntymätuntien perusteella. Itse olen muistaakseni tiikeri.
Kiitos samoin!
Rotta ei ole kärsivällinen, mutta on edelläkävijä ja tätä kaikkea oli huomattavissa viime vuonna. Härkä on luotettava ja periksiantamaton, hyvä ystävä. Härkä vaalii perinteitä ja on kärsivällinen. Tiikeri on perinteiden rikkoja, voimakas ja lumoava. Kiinalaisessa horoskoopissa suosikkejani ovat härät ja jänikset. Jänis on kaikista onnekkain, rauhaa rakastava ja ihmisläheinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauriit eivät ole tylsiä, mutta ihmettelen miksi ajattelet kalojen ja rapujen olevan rasittavia. Voisitko perustella väitettäsi?
Kiitos mielipiteestäsi! Itse pidän itseäni vähintäänkin tylsähkönä, en todellakaan ole mikään juhlien tähti tai muutenkaan ihminen, jonka puuttumista seurassa huomattaisiin. Työelämässä olen kunnianhimoinen, mutta tuskin kovin pidetty koska en jaksa useinkaan sosialisoida siellä vaikka tätä tunnutaan nykyään odotettavan.
Ravut ja kalat ovat ehkä makuuni liian tunteella käyviä ja heillä vaikuttaa usein olevan joku draama käynnissä. Koen moisen yleensä todella raskaana enkä ainakaan itse halua olla siihen osallisena. Hyvää tarkoittavia yleensä kyllä, mutta varsinkin rapu hössöttää omasta mielestäni turhaan. Kaloilta taas puuttuu kaipaamaani realismia melkein kaikilla elämän osa-alueilla.
Siis tuon äänestystuloksen mukaan kärjessä keikkuu minä minä-ihmiset ja kaikkein huomiohakuisimmat. Narsistit.
Ravut on rasittavia itsekeskeisiä peräkarvan halkojia. Jos joku on parempi niitä on ...... irti ja tappelu edessä.
Kokemukseni mukaan skorppionit hankalia, mustasukkaisia, ilkeitä, kateita, katkeria. Täytyy olla kyllä aika fakiiri joka niiden kanssa viihtyy, niillä meneekin alkoholia niin paljon että joutuneet katkolle.
Sukulaiseni on jousimies. Viimeksi jouluna kun näimme ja keskustelimme asioista, niin hän kertoi ensimmäisenä mielipiteensä ja loukkasi minua sisäisesti. Sanoin ettei tarvitse olla noin päällekäyvä ja ehdoton asiassa, mutta seuraavana jo sanoi, että hänen on pakko sanoa asiat aina suoraan kiertelemättä.
Mitä sanotte tähän onko jousimies todellakin noin suorasukainen? Ovatko kaikki tulimerkit suoria ja tempperamenttisia? Olen itse kalat.
Miksi skorpionit ei osaa puhua mitään hyvää, aina kun avaavat suunsa kuuluu ikeilyä, pahansuopuutta, kateutta, toisten loukkaamista ym. minä minääää....
Hyvää härän vuotta 2021! Ehkä nyt maailman meno hieman tasaantuisi, kun oikukkaan rotan vuosi on vihdoin takana. Toivotaan.
Onko täällä ollut enemmänkin keskustelua kiinalaisesta horoskoopista? Siinähän on tarkempikin luonnehoroskooppi, joka määräytyy syntymätuntien perusteella. Itse olen muistaakseni tiikeri.