Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Merkkeihin vaikuttavat monet muut esim. nousu- ja laskudeskentit, mutta vuosien aikana on kertynyt eri merkeistä tiettyjä yhdistäviä piirteitä.
Kauris: työkeskeinen, konservatiivinen, vakava vastuunkantaja, asiapitoisen kuoren alla herkkä
Vesimies: vapaudenkaipuinen kapinoitsija, poliittisesti aktiivinen, kylmäkiskoinen etäännyttäjä, hippiaikakauden ihannoija
Kalat: tunne-elämältään estoinen/ lukossa, alkoholiongelmainen ja estot sillä poistettuaan helposti vietävissä, salamyhkäinen pettäjä, flirtti.Herkkä eskapisti, unelmoiva josta ei saa selvää mikä on ihmisiään
Oinas: riidanhaluinen, aina oikeassa, tekee asioita vauhdilla, ei väliä mikä on lopputulos. Parisuhteessa pettäjä.Työpaikan kiusaaja. Toisaalta saa aikaiseksi, jos jaksaa keskittyä.
Härkä: materialisti, rahaa ja aikaa palaa design-elämän rakentamisee. Jäärä, joka yrittää mennä harmaan kiven läpi, vaikka taidot ei riitä. Herkkusuu, himojensa kanssa taisteleva.
Kaksonen: epäluotettava takinkääntäjä, lupaa toista, tekee toista. Juoruileva, mielistelijä. Monta rautaa tulessa, saa kyllä aikaiseksi mutta tulos sitä sun tätä.
Rapu: tunneherkkä, pitää todelliset tunteet piilossa, arvaamaton. Koti-ihminen, työelämässä kuitenkin pomottaja tai ainakin kiilaa pomon kylkeen hakemaan huomiota.
Leijona: liian itsevarma ja loukkaantuu jos ei saa ihailua esim. pomon asemassa. Kerää hovin ympärilleen, muut ilmaa. Perhe tärkeä ja ulkokultaisuus, kulissit.
Neitsyt: pilkunviilaaja, selkäänpuukottaja. Ongelmia pysyä tasapainossa, siisteysaddikti.Tarkkuudesta hyötyä ammatissaan.
Vaaka: liehittelevä, tasapainoton, naisilla ylikoristelun tarve pukeutumisessa, sisustamisessa, flirtti. Ystävystyy helposti, mutta pinnallinen.
Skorpioni: viekas, yliseksuaalinen flirttailija, selkäänpuukottaja, pettäjä. Alko ym. riippuvainen, mielialaongelmia. Tarkka työssään, ei kompromissien suosija.
Jousimies: rehellinen, joskus liiankin suora. Urheilullinen, aktiivinen ikuinen opiskelija, ei yhden ammatin ihminen. Huumorintaju päällimmäisenä tilanteessa kuin tilanteessa, loukkaa tällä tahtomattaan. Lapsi- ja eläinrakas, luonnossa viihtyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tähän hömppään usko pätkääkään.
Mutta sattumoisin kaikki karmeimmat tyypit ovat olleet skorpioneja. Ja onhan vastenmielinen eläin eli voisiko tässä jotain jujua olla?
juuri näin - yks työkaveri varoitteli skorpioninaisista minua vuosia sitten ja ovat juuri niin hirveitä etenkin toisia naisia kohtaan kun vain voivat: valehtelijoita, itsekkäitä, selän takana puhujia, hyödyn tavoittelijoita, huoraavat miehesi kanssa ja myyvät vaikka mummonsa että oma etu toteutuu. Jos saan tietää että joku on skorppanainen, kierrän kaukaa jos suinkin voin, mutta jos tuollainen tapaus sattuu esimieheksi niin helvetti on valmis. Onneks osaan jo iän myötä lukea naaman ilmeitä ja tekohymyt sun muut valeet näkee naamasta, vaikeampaa on todistaminen ja välttely, jos tommonen sattuu läheiseksi parityöskentelykaveriksi. skorpat on tosi katalia.
Ole sitten ennakkoluulosi vanki. Hassua, että jotkut tekevät johtopäätökset horoskoopin perusteella. Kannataisiko ensin vaikka yrittää tutustua ihmiseen vai riittääkö yksinkertaiselle mielellesi pelkkä tieto ”väärästä” horiskoopista?
T. Skorpparinainen
Heh, olipa hauska selvittää tuo tarkka horoskooppi. Nouseva Kauris, aurinko Kalat ja kuu leijona.
Eli olen siis periaksantamoton herkkä kusipää joka ajattelee liikaa ja on altis päihteille. Jokseenkin allekirjoitan tämän :D
Puolisoni on vesimies ja ollaan kyllä todella erilaisia. En oikeastaan edes tiedä mikä meidät on kymmenen vuotta pitänyt yhdessä, ollaan ikäänkuin työkavereita joilla on fantastista seksiä.
Eniten omassa persoonassa ärsyttää sisäänpäinkääntyneisyys. Vaikka olen sosiaalisesti rohkea ja taitava niin ongelmista on todella vaikea puhua edes puolisolle. Harvoin edes kerron jos olen mokannut töissä tai nolannut itseni. Mies taas pystyy jakamaan kanssani ihan kaiken.
Kertokaapa millainen henkilö on kyseessä; Aurinko Skorpionissa, Kuu Oinaassa, nouseva Rapu, Merkurius Jousimiehessä, Venus Kauriissa, Mars Jousimiehessä, Jupiter Ravussa, Saturnus Kaloissa, Pluto ja Uranus Neitsyessä ja Neptunus Skorpionissa?
Vierailija kirjoitti:
Mites aurinkojousimies, nouseva kaksonen ja kuuvaaka?
Olinkin katsonut väärin tän, oonkin nousevan kaksosen sijaan myös nousujousimies :D
Paras kamuni on skorpioni. Meillä on ollut omat ongelmamme keskenämme, mutta ne on selvitetty ja silti pidämme yhtä. Skorpionista täytyy todeta, että epäilee kaikkea jos annat sille aihetta, ei luota helposti, ei ole suurten ryhmien ihminen vaan yksi tai muutama ystävä riittää. Luotettava jos olet itse samanarvoinen, ei juoruile. Skorpioni kamuni on herttainen ja lämminsydäminen, mutta näin on jos skorppari saa saman verran hyvää takaisin. Ei jätä eikä petä. Yksi parhaimmista merkeistä, vaikka täällä ketjussa kovin parjattu.
Vierailija kirjoitti:
Jupiter oinas.
Uhka vai mahdollisuus
Tulimerkkinen, johtava, ulospäinsuuntautunut sekä aloitekykyinen. Taistelijaluonne, jolla on vankkumaton usko omaan itseensä ja omiin juttuihinsa. Haluaa edistää yhteistä hyvää. Erilaiset näkemykset ja kasvaa vastarinnasta huolimatta. Innostunut myös. Tiedätkö jupiterin syvimmän merkityksen astrologiassa?
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat: oinas, skorpioni, neitsyt
Parhaimmat: vesimies, vaaka, leijona
Parhaimmat: Rapu, Kauris, Neitsyt, Härkä ja Vesimies
Pahimmat: Leijona, Kaksoset, Jousimies, Vaaka. Pahimmat saa muutettua kivemmiksi tietyillä kuu- ja marsmerkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jupiter oinas.
Uhka vai mahdollisuus
Tulimerkkinen, johtava, ulospäinsuuntautunut sekä aloitekykyinen. Taistelijaluonne, jolla on vankkumaton usko omaan itseensä ja omiin juttuihinsa. Haluaa edistää yhteistä hyvää. Erilaiset näkemykset ja kasvaa vastarinnasta huolimatta. Innostunut myös. Tiedätkö jupiterin syvimmän merkityksen astrologiassa?
Jupiter liittyy onneen ja siksi kysyin onko oinas jupiterissa tuhoon tuomittu epäonnistuja
Vierailija kirjoitti:
Paras kamuni on skorpioni. Meillä on ollut omat ongelmamme keskenämme, mutta ne on selvitetty ja silti pidämme yhtä. Skorpionista täytyy todeta, että epäilee kaikkea jos annat sille aihetta, ei luota helposti, ei ole suurten ryhmien ihminen vaan yksi tai muutama ystävä riittää. Luotettava jos olet itse samanarvoinen, ei juoruile. Skorpioni kamuni on herttainen ja lämminsydäminen, mutta näin on jos skorppari saa saman verran hyvää takaisin. Ei jätä eikä petä. Yksi parhaimmista merkeistä, vaikka täällä ketjussa kovin parjattu.
Minulla on skorpioni-ystävö joka on kyllä mukava ja antelias, mutta olen vähön varuillani hönen kanssaan. Muutaman kerran tullut sellainen uhriutusmiskohtaus joka on ollut aika kiusallinen. Minusta tuntuu ettö hön ei oikein pysty ymmärtämään toisten elämäntilanteita ja ottaa henkilökohtauksena loukkauksena jos en pysty saapumaan johonkkn kutsumaansa tapahtumaan ihan siksi ettei meillä ole mitään tukiverkkoja apuna. Vaikka tosiaan sillä etten pääse ei ole mitään tekemistä hönen kanssaan. Hänellä itsellään aina joku joka ottaa lapset hoitoon.
Voilla leivottu lihapasteija <3
Sama leijonamies ja skorpparinainen muodostavat usein elinikäisen suhteen. Hienoa ja mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Merkkeihin vaikuttavat monet muut esim. nousu- ja laskudeskentit, mutta vuosien aikana on kertynyt eri merkeistä tiettyjä yhdistäviä piirteitä.
Kauris: työkeskeinen, konservatiivinen, vakava vastuunkantaja, asiapitoisen kuoren alla herkkä
Vesimies: vapaudenkaipuinen kapinoitsija, poliittisesti aktiivinen, kylmäkiskoinen etäännyttäjä, hippiaikakauden ihannoija
Kalat: tunne-elämältään estoinen/ lukossa, alkoholiongelmainen ja estot sillä poistettuaan helposti vietävissä, salamyhkäinen pettäjä, flirtti.Herkkä eskapisti, unelmoiva josta ei saa selvää mikä on ihmisiään
Oinas: riidanhaluinen, aina oikeassa, tekee asioita vauhdilla, ei väliä mikä on lopputulos. Parisuhteessa pettäjä.Työpaikan kiusaaja. Toisaalta saa aikaiseksi, jos jaksaa keskittyä.
Härkä: materialisti, rahaa ja aikaa palaa design-elämän rakentamisee. Jäärä, joka yrittää mennä harmaan kiven läpi, vaikka taidot ei riitä. Herkkusuu, himojensa kanssa taisteleva.
Kaksonen: epäluotettava takinkääntäjä, lupaa toista, tekee toista. Juoruileva, mielistelijä. Monta rautaa tulessa, saa kyllä aikaiseksi mutta tulos sitä sun tätä.
Rapu: tunneherkkä, pitää todelliset tunteet piilossa, arvaamaton. Koti-ihminen, työelämässä kuitenkin pomottaja tai ainakin kiilaa pomon kylkeen hakemaan huomiota.
Leijona: liian itsevarma ja loukkaantuu jos ei saa ihailua esim. pomon asemassa. Kerää hovin ympärilleen, muut ilmaa. Perhe tärkeä ja ulkokultaisuus, kulissit.
Neitsyt: pilkunviilaaja, selkäänpuukottaja. Ongelmia pysyä tasapainossa, siisteysaddikti.Tarkkuudesta hyötyä ammatissaan.
Vaaka: liehittelevä, tasapainoton, naisilla ylikoristelun tarve pukeutumisessa, sisustamisessa, flirtti. Ystävystyy helposti, mutta pinnallinen.
Skorpioni: viekas, yliseksuaalinen flirttailija, selkäänpuukottaja, pettäjä. Alko ym. riippuvainen, mielialaongelmia. Tarkka työssään, ei kompromissien suosija.
Jousimies: rehellinen, joskus liiankin suora. Urheilullinen, aktiivinen ikuinen opiskelija, ei yhden ammatin ihminen. Huumorintaju päällimmäisenä tilanteessa kuin tilanteessa, loukkaa tällä tahtomattaan. Lapsi- ja eläinrakas, luonnossa viihtyvä.
Tämä oli hauska! Kiitos! :D Tiedän oinaan ja kalat, jotka ei ole pettäjiä eivätkä alkoholisteja. Kaksoset on juuri kuvailemasi kaltaisia, paitsi että tuntemani eivät juuri ikinä saata loppuun mitään aloittamaansa. En nyt sanoisi rapua pomottajaksi enkä arvaamattomaksi. Miksi rapu on arvaamaton? Muuten kuin tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksosnainen on paras. Ei valita, ei pidä mykkäkoulua. Elää hetkessä. Nuorekas kroppa ja mieli. Oli unelmanainen joutskarille.
😂 Tuo on niin paras. Minä olen Kaksonen. Valitan tylsyyttäni puolisolleni. Minulle ei koskaan mikään ole hyvä ku hetken. Ajatukset nostavat jo uusia purjeita. Elän kuitenkin hetkessä, teen asiat aina loppuun saakka. Olen uskollinen ja luotettava. Parasta kaikessa on uskollinen Jousimies puoliso.
Onko kellään tietoa sidereal tai vedic astrologiasta?
Aurinko, kuu ja nousu skorpionissa. Onko tietoa minkälaisesta henkilöstä kyse?
Isoisäni sekä puolisoni ovat vaakoja merkeiltään. Aivan huikeita tyyppejä!
Itse olen rapu, vaikka en näe itsessäni kauheasti tunteellisuutta tai varsinkaan perhekeskeisyyttä.
Skorpioni ja härkä pahimmat mielestäni.
- En tietenkään tuomitse ketään ennen tutustumista, varsinkaan kuukausien/päivien takia jolloin he ovat syntyneet, mutta silti huvittavaa, että ainut ystävyyssuhde jonka olen katkaissut on ollut härän kanssa. Sekä sain periksiantamattoman stalkkerin skorpionista joka ihastui minuun jolle "ei" ei ollut vastaus.
Kuukauden ketjuloma pidetty.
Omat vastaukset ketjun aiheeseen ja perustelut:
Parhaat merkit:
Vesimies, vaaka, leijona. Kaikki nämä suhtautuvat kanssakulkijoihin ystävällisesti ja viisaasti.
Huonoimmat
Skorpioni, neitsyt ja jousimies. Näillä taipumusta puuttua toisten ihmisten olemiseen ja tekemiseen tavalla, josta toisille tulee lähinnä paha olo.
Skorpionin pisteliäisyys, jopa ilkeys. Neitsyen kriittinen arvostelu ja jousimiehen suorat sanat. Kaikilla näillä merkeillä on mielestään oikeus sanoa toisille ikävästi, koska he osaavat ja tietävät asiat paremmin ja heillä nyt on vaan oikeus sanoa ja puuttua.
Itsehän olen skorpioni myös ja mieluiten olisin fiksu ja hillitty vesimies.
Täällä on taas taloyhtiössä jokin ihmesotatila menossa tuon naapurin skorpionin kanssa vuodesta toiseen. Hetken on hiljaa ja sitten taas aktivoituu ja hirmu ilkeällä tavalla puhuu taloyhtiön asioista.
Skorpionimies on paras. Suojelee naistaan kaikelta pahalta.
Kalamies ja vaakamies pahimmat. Ei ole luottamista, ulkoisesti ovat kyllä mukauskollisia, mutta koko ajan haikailevat muualle.
Kaksosnainen on hyvä äiti ja myös puoliso, jos jaksat kesyttää.
Skorpioninainen on julma, jopa lapsilleen. Kostaa asioita, joita ei ole edes tapahtunut.
Oinasnainen on joko huippu tyyppi tai itsekäs. Riippuu onko kasvanut henkisesti.
Vesimies ja jousimies ovat melko välinpitämättömiä lopulta, kunhan asiat heillä hyvin. Eivät juuri pohdi.