Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Olen rapu, mutta signatureni on leijona. Eli hallitsevin elementti on tuli ja kiinteää laatua.
Nouseva merkkini on neitsyt. Ja planeetoista viimeinen eli pluto on jousimies.Osaako kukaan arvata näillä epäselkeillä vihjeillä, että millainen minä mahdan olla?
Arvoisa Jousimies
Kiitos taas yhteydenotostanne.
En tiedä nousevaa merkkiänne. En tiedä edes, oletteko te nainen vai mies. Mutta sen tiedän, että te olette jossain elämänvaiheessanne arvatenkin pettyneet jonkun skorpionin käytökseen niin perin pohjin, että olette vetäneet ankean synkeitä johtopäätöksiänne kaikkien skorpionin parantumattomasta "hulluudesta". Mielestäni olette menneet pettymyksen aiheuttamissa johtopäätöksissänne toiseen äärimmäisyyteen ja olette yksinkertaisesti väärässä.
Ystävällisin terveisin
Skorpioni
PS. Voisiko nouseva merkkinne olla kauris?
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Arvailen merkkiäsi sitten: jousimies tai vesimies tai neitsyt tai kaksonen? Hyvää analyysiä joka tapauksessa. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että jos tietystä huonosta luonteenpiirteestä on päässyt eroon, ei se sieltä enää x vuoden kuluttua "nouse", koska sitä ei enää ole😌
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Koominen siksi, että aika jykevän huonojen luonteen piirteiden luettelon perään oli lisätty vielä:
"luonne-ja persoonallisuushäiriöt,
kykenemättömyyden rakkauteen ja yleisen mieltymyksen pahuuteen ja hulluuteen."Ikään kuin sinetiksi, että jos jokin pahe oli jäänyt mainitsematta, niin tuo loppukaneetti sulkee sisäänsä sen ja kaiken.
Mahtaisitko haluta kertoa oman aurinkomerkkisi?
Hei skorpioni.
En kerro, syystä.
Arvata saa, kerron mikäli osuu oikeaan.
Loppukaneetin osalta osut melko oikeaan.
P.s skorpionin pimeät puolet eivät pääse oikeuksiinsa tällaisessa keskustelussa, sinunkin kirjoituksesi
osoittaa tietyn valmiutesi asialliseen vuorovaikutukseen, siitä kiitos.
Myöskään älylliset vajavaisuudet eivät "lajityypillisesti" kuulu skorpionin luonteeseen, vaan se mihin sitä älyä käytetään.
Skorpionit käyttävät sitä tuhon ja pahuuden välikappaleena, valitettavasti.
Toisinkin voisi valita.
Todellisen minäsi ilmeentyminen, "puhkeaminen kukkaan", vaatisi syvemmän ihmisuhteen kanssasi.
Silloin, vuoden x päästä, hulluus saisi yliotteen ja todellinen skorpioni nousisi pintaan.
Joskin minä olen osaltani tehnyt päätöksen, ei koskaan enää yhtään skorpionia lähelleni.
Erityisesti tämä koskee nais-skorpioneja.
Ainut poikkeus voi teoreettisesti tähän olla lojaalin miespuolisen skorpionin ystävyys ja "taistelukumppanuus".
Hei skorpioni.
Ensimmäinen aurinkomerkki oikein.
Ominaisuus voi olla myös latenttina.
Latenttina, kunnes jokin tapahtuma aktivoi sen.
Ja juuri näinhän skorpionin kielteiset ominaisuudet tulevat esiin.
Jokin tapahtuma, tai pikemminkin subjektiivinen tuntemus tapahtumasta, laukaisee
pahuuden ja hulluuden.
P.s mikä on nouseva merkkini?
Mammat täällä "leikillään" horoskooppien kimpussa. Lähes 7000 kommenttia eimetähänoikeestiuskota-aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Mammat täällä "leikillään" horoskooppien kimpussa. Lähes 7000 kommenttia eimetähänoikeestiuskota-aiheesta.
No nimenomaan tätä just :-D
Kauris mies on paras, kauriille on tärkeämpää kumppanin nautinto kuin oma ja osaavat kaiken tai lähes kaiken niinkuin entinen kauris mies sanoi: osaan kaiken paitsi yhden asian ja kun kysyin mikä se yksi on niin sanoi ettei osaa nuolla naista kuivaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, jos haluatte pseudotieteen perusteella luokitella ihmisiä, niin opiskelkaa nyt edes asiasta vähän muutakin kuin ne Aurinkomerkit. Aurinko ei esimerkiksi edes astrologian oppien mukaan kerro ihmisen käyttäytymisestä ihmissuhteissa, siihen väitetään vaikuttavan vahvemmin muut tekijät kartalla. Ja oikeastihan tämä on täyttä humpuukia, mutta älkää toki antako sen häiritä.
Oletko edes lukenut koko ketjua läpi? Ilmeisesti et joten painu sinne hevon kuuseen
Ei tulisi mieleenkään kahlata satoja sivuja ketjua, jossa suurin osa kommenteista on kuitenkin tyyppiä "Kaksonen on petollinen ja kaksinaamainen (koska exäni oli ja sattui olemaan sitä merkkiä), Skorpionit ovat ihmishirviöitä (koska olen tuntenut ainakin kaksi)..." Suurin osa horoskooppeihin uskovista ja niiden perusteella ihmisiä luokittelevista tietää tasan Aurinkomerkit ja korkeintaan nousevan merkin. Jatkakaa.
Meidän perheen isäntä on kaksonen ja sen kyllä huomaa. Tuntuu, että joka toinen viikko on hyvä, rakastettava perheen iskä ja joka toinen juo kuin sieni ja nai ristiin rastiin.
Mutta sellanen se on. Meidän iskä. Ja hyvä mies se on, en olis parempaa voinut saadakaan. Tylsää ei ole ollut, enkä usko että tulee olemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, jos haluatte pseudotieteen perusteella luokitella ihmisiä, niin opiskelkaa nyt edes asiasta vähän muutakin kuin ne Aurinkomerkit. Aurinko ei esimerkiksi edes astrologian oppien mukaan kerro ihmisen käyttäytymisestä ihmissuhteissa, siihen väitetään vaikuttavan vahvemmin muut tekijät kartalla. Ja oikeastihan tämä on täyttä humpuukia, mutta älkää toki antako sen häiritä.
Oletko edes lukenut koko ketjua läpi? Ilmeisesti et joten painu sinne hevon kuuseen
Ei tulisi mieleenkään kahlata satoja sivuja ketjua, jossa suurin osa kommenteista on kuitenkin tyyppiä "Kaksonen on petollinen ja kaksinaamainen (koska exäni oli ja sattui olemaan sitä merkkiä), Skorpionit ovat ihmishirviöitä (koska olen tuntenut ainakin kaksi)..." Suurin osa horoskooppeihin uskovista ja niiden perusteella ihmisiä luokittelevista tietää tasan Aurinkomerkit ja korkeintaan nousevan merkin. Jatkakaa.
Nimenomaan näin, ja jos sanon mielipiteeni, niin pahimpia on kaikki, jotka koettaa luoda eri ihmisistä ja persoonista musta-valkoisia mielipiteitä, ilman että koettavatkaan yhtään syvemmin yrittää ymmärtää näitten käytöstapoja ja persoonaa.
Kaikista aurinkomerkeistä voi helposti saada ne huonommat ja myöskin paremmat tavat pintaan. Mutta yleensä kun vuorovaikutus on pinnallista, niin se saa aikaa vain pinnallisia reaktioita, joka ei nyt missään mielessä kovin elämää kehittävää käytöstä ole ...
Miksi Vesimies-miehet tuntuu aina enemmän kavereilta mitä romanttisilta kumppaneilta?
Joskus Kaurismiehetkin.
Mikä on romanttisin merkki miehellä? Monet sanoo että Rapu ja Kalat?
Jousimies-mies on mun mielestä aina enemmän sellainen kapinallinen bad boy rakastaja.
Näin ainakin meillä kirjoitti:
Oinaita en voi sietää! Neitsyt ja kalat paras.
Itselläni ainakin menee nurinkurisesti: tulimerkkinä siedän oinaita, vaikka ovat usein haastavia persoonia, mutta neitsyiden tai kalojen mielenmaisemaan en osaa samaistua.
Jotenkin todella raskaita, sellaisia laahaavia tyyppejä. Etsivät ja löytävät vikoja kaikista!
Mitkä ovat ns ei oikeita ammatteja missä mikäkin horoskooppi menestyy parhaiten
Skorpioni kirjoitti:
Arvoisa Jousimies
En tiedä nousevaa merkkiänne. En tiedä edes, oletteko te nainen vai mies. Mutta sen tiedän, että te olette jossain elämänvaiheessanne arvatenkin pettyneet jonkun skorpionin käytökseen niin perin pohjin, että olette vetäneet ankean synkeitä johtopäätöksiänne kaikkien skorpionin parantumattomasta "hulluudesta". Mielestäni olette menneet pettymyksen aiheuttamissa johtopäätöksissänne toiseen äärimmäisyyteen ja olette yksinkertaisesti väärässä.
Ystävällisin terveisin
Skorpioni
Kiitos kommentistanne skorpioni.
Kauniista sanoistanne, jotka osuvat tietyltä suppealta osin oikeaan, olette kuitenkin tavattoman väärässä
esittäessänne minun olevan väärässä.
Näkemykseni ovat aikuisen, ja puolueettoman arvioini mukaan varsin tolkullisen sellaisen, havaintoja,
jotka perustuvat todellisessa elämässä koettuihin pitkäaikaisiin kokemuksiin useissa eri ihmissuhteissa.
Skorpionisuudestasi huolimatta toivotan sinulle mukavaa talven jatkoa ja kiitän asiallisesta
keskustelusta.
P.s olen mies ja nouseva merkkini ei ole kauris.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Arvailen merkkiäsi sitten: jousimies tai vesimies tai neitsyt tai kaksonen? Hyvää analyysiä joka tapauksessa. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että jos tietystä huonosta luonteenpiirteestä on päässyt eroon, ei se sieltä enää x vuoden kuluttua "nouse", koska sitä ei enää ole😌
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Koominen siksi, että aika jykevän huonojen luonteen piirteiden luettelon perään oli lisätty vielä:
kykenemättömyyden rakkauteen ja yleisen mieltymyksen pahuuteen ja hulluuteen."Ikään kuin sinetiksi, että jos jokin pahe oli jäänyt mainitsematta, niin tuo loppukaneetti sulkee sisäänsä sen ja kaiken.
Hei skorpioni.
En kerro, syystä.
P.s skorpionin pimeät puolet eivät pääse oikeuksiinsa tällaisessa keskustelussa, sinunkin kirjoituksesi
Myöskään älylliset vajavaisuudet eivät "lajityypillisesti" kuulu skorpionin luonteeseen, vaan se mihin sitä älyä käytetään.
Toisinkin voisi valita.
Todellisen minäsi ilmeentyminen, "puhkeaminen kukkaan", vaatisi syvemmän ihmisuhteen kanssasi.
Silloin, vuoden x päästä, hulluus saisi yliotteen ja todellinen skorpioni nousisi pintaan.
Joskin minä olen osaltani tehnyt päätöksen, ei koskaan enää yhtään skorpionia lähelleni.
Ainut poikkeus voi teoreettisesti tähän olla lojaalin miespuolisen skorpionin ystävyys ja "taistelukumppanuus".
Hei skorpioni.
Jokin tapahtuma, tai pikemminkin subjektiivinen tuntemus tapahtumasta, laukaisee
pahuuden ja hulluuden.
Parhain Nuuskamuikkunen
Niinpä tietenkin: otitte huuliharppunne ja olette jo mennyt. Matka jatkuu ja tie vetää kohti uusia seikkailuja. Toivon myötäisiä tuulia ja kauniita maisemia. Toivon kauniita ilmoja, jotta saatte viettää aikaa ulkona, se kun on teille mieluisaa. Ennen kaikkea toivon ystävällisiä ja sopuisia ihmisiä matkojenne varrelle, ihmisiä, joitten kanssa voitte kaikessa rauhassa soitella huuliharppunne ja pohtia elämän filosofisia totuuksia.
Skorpioni kirjoitti:
Arvoisa Jousimies
Ystävällisin terveisin
Skorpioni
Kauniista sanoistanne, jotka osuvat tietyltä suppealta osin oikeaan, olette kuitenkin tavattoman väärässä
Näkemykseni ovat aikuisen, ja puolueettoman arvioini mukaan varsin tolkullisen sellaisen, havaintoja,
jotka perustuvat todellisessa elämässä koettuihin pitkäaikaisiin kokemuksiin useissa eri ihmissuhteissa.
Skorpionisuudestasi huolimatta toivotan sinulle mukavaa talven jatkoa ja kiitän asiallisesta
keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Hei skorpioni.
En kerro, syystä.
Toisinkin voisi valita.
Hei skorpioni.
pahuuden ja hulluuden.
Pahin on leijona ja paras skorpioni. Leijonamieheni oli itsekäs ja uppiniskainen jäärä. Skorpioni mieheni taas on kiihkeä ja luotettava. Erityisesti seksin osalta todella hyvä pakkaus. En sanoisi mustasukkaiseksi, vaan ennemmin haluaa suojella minua.
Olen kelannut kaikki merkit läpi ja näistä kaikki skorpionit olleet parhaita rakastajia ja kumppaneita.
Pikkumyy49 kirjoitti:
Pahin on leijona ja paras skorpioni. Leijonamieheni oli itsekäs ja uppiniskainen jäärä. Skorpioni mieheni taas on kiihkeä ja luotettava. Erityisesti seksin osalta todella hyvä pakkaus. En sanoisi mustasukkaiseksi, vaan ennemmin haluaa suojella minua.
Olen kelannut kaikki merkit läpi ja näistä kaikki skorpionit olleet parhaita rakastajia ja kumppaneita.
Minulla taas päinvastainen kokemus. Leijona on ihana ja lojaali niille, ketkä lopulta päästää reviirilleen. Sillekin nimittäin on syynsä, jos et ole leijonan suosiossa ja se on yleensä jotain, mitä merkin edustaja ei pidä järin suuressa arvossa. Tuntemani skorpionit ovat voineet olla ihan läheisimmilleenkin susia lampaiden vaatteissa ja äärimmäisen mustasukkaisia sekä kavereista että kumppaneista. Voi kai tuo toimiakin, jos edustaa samaa merkkiä.
Skorpioni kirjoitti:
Parhain Nuuskamuikkunen
Niinpä tietenkin: otitte huuliharppunne ja olette jo mennyt. Matka jatkuu ja tie vetää kohti uusia seikkailuja. Toivon myötäisiä tuulia ja kauniita maisemia. Toivon kauniita ilmoja, jotta saatte viettää aikaa ulkona, se kun on teille mieluisaa. Ennen kaikkea toivon ystävällisiä ja sopuisia ihmisiä matkojenne varrelle, ihmisiä, joitten kanssa voitte kaikessa rauhassa soitella huuliharppunne ja pohtia elämän filosofisia totuuksia.
Skorpioni kirjoitti:
Hei skorpioni
Kaunis vertaus tuo Nuuskamuikkunen, kiitos siitä.
En ole välttämättä mennyt lopullisesti.
Mikäli kuulet keväällä huuliharppuni äänen, olen palannut.
Arvoisa Jousimies
Ystävällisin terveisin
Skorpioni
keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Hei skorpioni.
En kerro, syystä.
Toisinkin voisi valita.
Hei skorpioni.
pahuuden ja hulluuden.
Pikkumyy49 kirjoitti:
Tulet toimeen skorpioonejen kanssa.
Itselläkin hankalin suhde oli leijonan kanssa. Hän kun jotain päätti niin päänsä piti vaikka olisi ollut ihan paska juttu.
Yhden skorpionin kanssa oli puolen vuoden suhde joka päättyi hänen ihan mahdottomaan mustasukkaisuuteen, minun olisi pitänyt käyttää löysiä vaatteita enkä saanut vilkaistakkaan jos jossain oli hänen mielestään ilmeisesti komeita miehiä jne.
Nyt olen onnellisesti yhdessä vesimiehen kanssa, joka on ainoa onnistunut romanttinen suhde elämässäni.
Olen todella herkkä ja tunteellinen mutta oma tila ja vapaus on tärkeää eli en siedä jos joku yrittää määräillä ja manipuloida käytöksellään (lisäesimerkkinä härän monen päivän mökötys ihan kaikesta) kaikki edelliset olleet enemmän tai vähemmän manipuloivia ja määräileviä.
Mutta en tosiaan yleistä että kaikki kyseiset horoskoopit olisi tuollaisia mitä olen maininnut. Olin varmaan nuorempana eli alle 30.v tuollaisten tyyppien magneetti kun olin niin varomaton ja punaset linssit silmillä ja vaikutin niin kiltiltä ja yli käveltävältä, mutta en sitä onneksi ollut.
Politiikan huipulla on 4 talvikuukauden ajalla syntyneitä vähemmän kuin muina kuukausina syntyneitä. Joulukuu, tammikuu, helmikuu, maaliskuu ,kunnes alkaa oinaan aika, on aliedustettuina.
Hei skorpioni.
pahuuden ja hulluuden.