Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
En ole pahemmin uskonut astrologiaan, ihan mielenkiinnosta tein astrologisen kartan itsestäni. Olen rapu, nouseva neitsyt. Eniten järkytyin merkurius ravussa -kuvauksesta. Merkuriuksen vaikutus on kartallani voimakkain, ja kuvaus näistä ominaisuuksista on 1:1 ominaisuuksieni kanssa. En ymmärrä.
Merkurius rapu kommunikoi tunteella ja varovasti ja tässäkin ravun hyvä muisti muistaa mitä muut ovat tästä sanoneet. Pehmeä kommunikoija, josta itse pidän. Mieheni on merkurius rapu ja pidän siitä ettei hyökkää sanoin kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko teille muille tullut tätä tuossa love compatibility yhteistulkinnassa?
"This aspect brings two people together because of their karmic experiences"
Tuo kiinnostaa.
Nimittäin minulle tuli tuo tulkinta henkilöstä, jonka kanssa meillä on erityinen yhteys, luetaan toistemme ajatuksia, pidämme samoista asioista. Meillä on tunne että olemme eläneet muutaman elämän yhdessä pariskuntana aiemmin.
Karmic partner voi olla sellainen joka tulee hyvittämään jotain pahaa entisestä elämästä tähän uuteen, tai opit häneltä jotain, ja he menevät ja tulevat jossain elämän vaiheessa.
Soulmate voi olla puoliso, ystävä tai lapsi, teillä on yleensä jotain yhteistä hyvää muistoa entisistä elämistä. Yleensä ihmiset asettuvat aloilleen juuri soulmaten kanssa.
Twin flame on se sinun sielun toinen puolisko. Näitä voi vain olla yksi. Peilikuva sinusta, pelottavan paljon samaa mutta sitten osa ominaisuuksista voi olla vastakohtia kuten että toinen äärettömän tuhlaileva ja toinen sairaalloisen pihi.
Nyt en osaa sanoa mitä tuolla karmic:lla tarkoitetaan tuossa horoskooppiyhteydessä.
Kumpi on sopivin pari vaaka ja oinas vai vaaka ja leijona?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on sopivin pari vaaka ja oinas vai vaaka ja leijona?
Ei pelkistä aurinkomerkeistä oikein voi sanoa kumoi paremmin sopii. Oinas ja vaaka ovat vastamerkit mutta voivat tasapainottaa toisiaan. Ilma ja tulimerkit sopivat hyvin yhteen noin yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemusta härkämiehestä ja rapumiehestä? Kumpi on parempi?
Härkä jähmeää Maata: hidas, äkämystyvä, työteliäs mutta myös hedonistinen muiden kustannuksella,
Rapu ailahtelevaa Vettä: kodinhenki, mutta kohta mutakuopassaan, piikittelevä möksähtelevä tunteiden tuuliviiri.
Omien kokemusten mukaan mieluummin Härkä, jos näistä olisi pakko valita.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut elämäni aikana noin 100 seksikumppania. Näistä ehdottomasti parhaat ja kiihkeimmät rakastajat olleet kaksosmiehiä.
N50
Itse Kaksosena sanoisin että kyllä ne on Oinaat. Kaksosilla kyllä intoa piisaa mutta toteutus tökkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras merkki naiselle on aurinko-oinas seostettuna maa- ja vesimerkeillä. Miehelle paras merkki on aurinkorapu seostettuna maa- ja vesimerkein. Täydellinen kombinaatio.
Nämä ovat toki mielipideasioita ja paljon riippuu omasta kartasta, millaisia piirteitä pitää miellyttävänä mutta olen käsittänyt että oinas olisi ns. ideaali merkki nimenomaan miehille, koska oinasta hallitseva Mars on niin maskuliininen planeetta. Samoin rapu edustaa eläinradassa äitiyttä ja merkkiä hallitsee Kuu, joka liitetään perinteisesti naiseuteen.
Olen kyllä huomannut, että monet ihmiset merkistä riippumatta arvostavat pitkissä suhteissa maamerkkejä kartalla. Tässä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, sillä perinteisesti maamerkkeihin liitetyt ominaisuudet - käytännöllisyys, aistillisuus, kunnianhimo ja tasapainoisuus ovat sellaisia, joita pitkäaikaiselta kumppanilta moni toivoisi.
Vesimerkit sitten jakavat enemmän ihmisiä. Monien mielestä, itseni mukaan lukien, he ovat usein vähän liian tunteella käyviä ja epätasapainoisia tapauksia. Poikkeuksia toki on, mutta pahimmat kokemukset itselläni on mieskaloista.
T. Aurinkoleijona, nousuneitsyt ja kuuvesimies
Meinasin kirjoittaa samaa noista mars-venus/mies-nainen -jutuista.
Itselläni on ilmakartta HärkäVenuksella, joka tosiaan tuntuu maadoittavan kartan ilmapallot :D
Vettä on vain JupiterSkorpioni, ja varsinkin vesimerkkimiehiä en ymmärrä, mutta valitettavan usein heihin törmäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härällä on tosi usein vaihteleva mieliala.
Missä asioissa ja millä tavalla vaihteleva mieliala?
Allekirjoitan. Olen itse härkä ja tosiaan mieliala vaihtelee, kyllästyn myös nopeasti. Olen aika vaativa persoona, sekä itselleni että muille. Mutta, kaikki härät (itseni mukaan,ukien) erottuvat. Härät ovat persoonallisia ja kauniita.
Oletko alku- vai loppupää härkä? Näkisin, että tähän voi vaikuttaa jos olet syntynyt lähellä oinaan tai kaksosten merkkejä? En näe härkää kovinkaan nopealiikkeisenä oli kyse fyysisestä tai mielen liikkeistä.
On myös tavallista, että härillä on kartallaan paljon oinasta tai kaksosta. Esimerkiksi Merkurius kiertää niin lähellä aurinkoa, että on usein kaikilla joko omassa tai seuraavassa tai edellisessä merkissä, eli esim. leijonilla neitsyessä ja kaksosilla härässä. Sama Venuksen kanssa.
Äitini oli aurinkoHärkä ja paljon Kaloja kartalla, bipolaarisuus paheni iän myötä. Kaunis ulkoa mutta sekaisin sisältä, kovin huomionhakuinen koko ikänsä.
Itse olen parkaissut otolliseen aikaan :D merkurius Kaksosissa ja venus Härässä, omilla planeetoillaan.
AurinkoKaksoset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkös kukaan jousimies (mies) ja kuurapu ihmistä, millaisia ovat? Vaikuttaa niin kummalliselta yhdistelmältä et löytyykö rennon ja menevän kuoren alta liiallinen tunne-elämä meikäläiselle? :D T. Kaksonen-kuukaksonen
Selvennän, ymmärsinkö oikein: etsit tietoa jousimiesmiehestä, jolla kuu on ravussa? Tätäkö tarkoitit? Olen naimisissa sellaisen kanssa. Jousimies näkyy kiinnostuksensa urheiluun, ulkoiluun, kilpailemiseen, liikuntaan, matkailuun, retkeilyyn jne. On "aina menossa". Sitten se tunne-elämä: oli tavatessamme tavattoman kiintynyt äitiinsä ja "matkii" usein äitiään ja tekee samalla lailla. On herkkä ja helposti loukkaantuva. Vähän koomista, koska itse on jousimiehen tapaan "rehellinen" ja varsin suorasanainen. Onneksi on tuota rapua hänessä, se vähän pitää häntä kotona, muuten olisi koko ajan menossa johonkin suuntaan tai jonnekin.
En oikein osaa sanoa sopiiko kaksoselle, voi olla vähän liian tunkkaiset vedet hilpeälle ja hyväntuuliselle kaksoselle. Mutta tsemppiä! Voithan tutustua ja katsastaa, miltä tuntuu. Mutta jos jätät hänet, niin hänen sydämensä voi särkyä, rapu on herkkä merkki ja jos on kuu ravussa, niin herkkyyttä löytyy.Juuri tätä tarkoitin! Kiitos, kun maltoit kirjoittaa pitkän viestin. Äiti tuntuu tällekin jouskarille olevan tärkeä. Se on oikeastaan aika hienoa, mutta mietityttää onko nää niitä asioita mihin joskus voi leipiintyä suuresti. Kaksosena ravut on minulle vähän kyseenalaisia. Hyvä ystäväni on rapu ja rakas onkin, mutta voi jestas sitä tunteiden ja vatvomisen määrää. Pidän jousimiehiä minulle sopivan kepeänä merkkinä mut pelkään kuurapuna jouskarin olevan liian herkkä eikä kuitenkaan avaudu jos joku asia painaa ja sellaistahan en kaksosena kestä jos asioista ei voi puhua. Ilahdutti tosin jos rapuisuuden vuoksi viihtyisi kotonakin välillä mitä itsekin toisinaan kaipaa.
Itselläni oli pitkä suhde Vaakaan kuuRavulla, enkä todellakaan Kaksosena suosittele. Todellakin liian tunkkaiset vedet. Kotona himmailtiin ja minun olisi yleensä pitänyt toimia moottorina kaikessa tai mennä ja tehdä yksin. Jousimiesmiehien kanssa minullakin usein synkkaa, mutta kaikki Rapuaspektit epäilyttää suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi jankata tätä samaa ties mitenmonta kertaa, mutta nyt taas jälleen kerran.
Miten huoneet vaikuttavat?
Ensimmäinen huone alkaa samasta kuin nouseva merkki, on esillä muille ihmisille enemmän. Näkyy perusluonteessasi päivittäin. 1. huoneessa näkyy oinasmaisia piirteitä.
2. taas härkämäisiä
3. Kaksosmaisia jne. Menee järjestyksessä kunnes 12. on kalamainen
Eli jos vaikka venus on huoneessa 2. pidät romantiikassa ja parisuhteessa nautinnoista ja yhteisestä hemmottelusta. Tai jos venus on huoneessa 3. Arvostat parisuhteessa enemmän kunnon keskustelua etkä siedä tylsyyttä tai jämähtyneisyyttä.
Oinaspiirteisessä 1. huoneessa Vaakakuu, VaakaSaturnus ja VaakaPluto, siis Oinaan vastamerkkiä...
Skorpionipiirteisessä 8. huoneessa HärkäVenus.
Kalatpiirteisessä 12. huoneessa VaakaMars. Toiminnan planeetta vastamerkissään ja unelmoijan huoneessa.
(2. huoneessa SkorpioniJupiter, 3.huoneessa Jousimies Uranus ja Neptunus, 9. huoneessa aurinko ja merkuriusKaksoset)
Mahdan olla melko ristiriitainen tapaus? Saa avata.
Vierailija kirjoitti:
Olen jousimies-neitsyt-leijona.
Minun paras ystävätär on skorpioni, ja kaksi peräkkäistä miesystävää ovat olleet skorpioneja.
Äitini myös skorpioni.
Näillä skorppareilla se yhteinen piirre, että eivät ensinnäkään kuuntele mitä heille sanoo, unohtavat hetkessä sen minkä lupasivat kuunnella, ja sitten ihmettelevät kun heille ei ole kerrottu mitään vaikka olisin toistanut asian 2-3 kertaa ja varmistanut että menihän tämä nyt perille, että muistat sitten ensi viikolla :D Seuraavalla viikolla asia tulee heille ihan uutena yllärinä, että kun eivät ole koskaan siitä kuulleetkaan. Siis todella turhauttavaa toistaa ja toistaa asioitak kuuroille korville. Siksi kerron nykyään kaikki vanhat asiat heille uusina ja kiva seurata kun yllättyvät yhä uudestaan että ai jaa tuommoistakin oli :DD
Joskus harvoin myöntäneet että ai niin se taisi ollakin, joo muistan että saatoit ehkä mainita joskus kuukausi sitten (vaikka oli viikko sitten). :D
Onko tämä tyypillistä skorpionille? Onko skorpionilla muuten korvia ollenkaan?
Skorpionimiehistä en osaa sanoa, mutta ei ainakaan hyvin tuntemiini kahteen Skorpparinaiseen päde. Toinen on ammatiltaankin psykologi :D
Onko kokemusta oinas-nainen ja skorpioni-mies suhteista? Emme tule toimeen, mutta vetovoima on kova. Eihän tässä ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teille muille tullut tätä tuossa love compatibility yhteistulkinnassa?
"This aspect brings two people together because of their karmic experiences"
Tuo kiinnostaa.
Nimittäin minulle tuli tuo tulkinta henkilöstä, jonka kanssa meillä on erityinen yhteys, luetaan toistemme ajatuksia, pidämme samoista asioista. Meillä on tunne että olemme eläneet muutaman elämän yhdessä pariskuntana aiemmin.
Tuolla sivulla on kyllä vähän pelottavankin osuvia juttuja:
SaturnLibra(man) trine MercuryGemini(woman): Here, a man contributes a sense of purpose. He helps a woman to shape her view of life that she had more mature ideas. As a result, she becomes an avid disciple in the teacher-student relationship. Because of karmic mixing of the significant ideas both partners experience spiritual evolution. A woman learns that the construction of all good takes time, and a man helps her build her mind.
MarsAries(man) opposition AcLibra(woman): If that is possible, a mutual sexual attraction is there. The two persons tend to be combative and teasing in their relationship. The Mars person takes charge of the relationship, which makes the Ascendant person frustrated. Despite the Mars person is supportive of Ascendant person self-expression, the Ascendant person feels nervous while asserting their rights in the couple.
Tämä samasta henkilöstä kanssani: SunAries(man) opposition AcLibra(woman): This is a very good combination because these two people feel that they are meant for each other and they balance each other out. They are magnetically attracted to one another and the Sun person expresses many personality traits that the Ascendant individual lacks and unconsciously seeks in order to balance his personality. As a result the Ascendant person sees the Sun individual as “the right person” for him. There is a connection between these two people that is difficult to break. However, if one of them is immature or defensive, they can argue frequently about who is right about various things.
MarsAries opposition MarsLibra: This is a very difficult aspect. Egos of both partners play tag-of-war as they try to accomplish their personal goals. The woman does not play her feminine role and she is overly assertive. However, every action has an equal reaction. As a result, the more assertive the woman is the more assertively the man pushes in the opposite direction. There may be a strong sexual attraction, but it is often too intense for both of them to understand. The woman sees that she is too enmeshed in the male ego and she may eventually feel that she needs to make too many sacrifices in order to maintain the relationship.
Ennenkokematon kemia, telepatiaa, rentoutta, keskustelua ja säkenöivää fyysisyyttä. Oinas karkasi puolentoista vuoden kuluttua, mutta ainakin minä opin paremmaksi itsekseni. Ah...
Mistä voi johtua etten tule toimeen jousimiesten, kaksosten, oinaiden, leijonien ja vaakojen kanssa?? Olen aurinko-oinas ja yrittänyt ylläpitää ystävyyssuhteita vaakojen kanssa, mutta vaaka on häilyvä ja kylmä merkki joka AINA pettää. Ilmamerkeistä ainoana vesimies, mutta niitäkin vähin erin. Parhaiten tulen juttuun vesimerkkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi johtua etten tule toimeen jousimiesten, kaksosten, oinaiden, leijonien ja vaakojen kanssa?? Olen aurinko-oinas ja yrittänyt ylläpitää ystävyyssuhteita vaakojen kanssa, mutta vaaka on häilyvä ja kylmä merkki joka AINA pettää. Ilmamerkeistä ainoana vesimies, mutta niitäkin vähin erin. Parhaiten tulen juttuun vesimerkkien kanssa.
Mikä on sun kuumerkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun kuumerkki?
Kuumerkkini on vesi elementtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun kuumerkki?
No siitä voi johtua että tulet juttuun vesimerkkien kanssa. Riippuu varmaan myös siitä onko sun kuu miten hallitseva kartalla tai kuinka paljon vesi hallitsee karttaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun kuumerkki?
No siitä voi johtua että tulet juttuun vesimerkkien kanssa. Riippuu varmaan myös siitä onko sun kuu miten hallitseva kartalla tai kuinka paljon vesi hallitsee karttaasi.
Vesimerkit ovat todella hallitsevia kartallani. Selvitin asian kauan sitten.
Miten sopivat yhteen mies venus kaksoset mars ravulla ja nainen venus leijona ja mars leijona?
En ole aurinkomerkiltäni vesimerkki mutta minussa on paljon vettä. Vaa'at ja leijonat ovat satuttaneet minua ja pettäneet luottamukseni. Saavutan nopeasti yhteisen luottamuksen ja turvallisuuden tunteen maa- ja vesimerkkien kanssa.