Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Kokemus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkös kukaan jousimies (mies) ja kuurapu ihmistä, millaisia ovat? Vaikuttaa niin kummalliselta yhdistelmältä et löytyykö rennon ja menevän kuoren alta liiallinen tunne-elämä meikäläiselle? :D T. Kaksonen-kuukaksonen
Selvennän, ymmärsinkö oikein: etsit tietoa jousimiesmiehestä, jolla kuu on ravussa? Tätäkö tarkoitit? Olen naimisissa sellaisen kanssa. Jousimies näkyy kiinnostuksensa urheiluun, ulkoiluun, kilpailemiseen, liikuntaan, matkailuun, retkeilyyn jne. On "aina menossa". Sitten se tunne-elämä: oli tavatessamme tavattoman kiintynyt äitiinsä ja "matkii" usein äitiään ja tekee samalla lailla. On herkkä ja helposti loukkaantuva. Vähän koomista, koska itse on jousimiehen tapaan "rehellinen" ja varsin suorasanainen. Onneksi on tuota rapua hänessä, se vähän pitää häntä kotona, muuten olisi koko ajan menossa johonkin suuntaan tai jonnekin.
En oikein osaa sanoa sopiiko kaksoselle, voi olla vähän liian tunkkaiset vedet hilpeälle ja hyväntuuliselle kaksoselle. Mutta tsemppiä! Voithan tutustua ja katsastaa, miltä tuntuu. Mutta jos jätät hänet, niin hänen sydämensä voi särkyä, rapu on herkkä merkki ja jos on kuu ravussa, niin herkkyyttä löytyy.
Vastuuntuntoinen kaksonen ei ala ravun kanssa. Muutenkin pohjia jyystävät tunteet ovat vieraannuttavia, oli kenessä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras merkki naiselle on aurinko-oinas seostettuna maa- ja vesimerkeillä. Miehelle paras merkki on aurinkorapu seostettuna maa- ja vesimerkein. Täydellinen kombinaatio.
Nämä ovat toki mielipideasioita ja paljon riippuu omasta kartasta, millaisia piirteitä pitää miellyttävänä mutta olen käsittänyt että oinas olisi ns. ideaali merkki nimenomaan miehille, koska oinasta hallitseva Mars on niin maskuliininen planeetta. Samoin rapu edustaa eläinradassa äitiyttä ja merkkiä hallitsee Kuu, joka liitetään perinteisesti naiseuteen.
Olen kyllä huomannut, että monet ihmiset merkistä riippumatta arvostavat pitkissä suhteissa maamerkkejä kartalla. Tässä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, sillä perinteisesti maamerkkeihin liitetyt ominaisuudet - käytännöllisyys, aistillisuus, kunnianhimo ja tasapainoisuus ovat sellaisia, joita pitkäaikaiselta kumppanilta moni toivoisi.
Vesimerkit sitten jakavat enemmän ihmisiä. Monien mielestä, itseni mukaan lukien, he ovat usein vähän liian tunteella käyviä ja epätasapainoisia tapauksia. Poikkeuksia toki on, mutta pahimmat kokemukset itselläni on mieskaloista.
T. Aurinkoleijona, nousuneitsyt ja kuuvesimies
Allekirjoitan kaiken, mitä sanoit maamerkeistä. Itse olen vaakanainen ja naimisissa kauriin kanssa, jolla on kuu neitsyessä. Nousujousimies tuo häneen hieman kaivattua tulisuuttakin! :)
Ja oikeastaan kyllä, minustakin vesimerkit uivat vähän liian syvällä ja ovat itsesääliin taipuvaisia. Minulla on yksi skorpioniystävä ja on ihan päivästä kiinni, milloin tullaan toimeen. Hän on hyvä kuuntelija mutta niin herkkä ja helposti loukkaantuva että hänen kanssaan on välillä todella haastavaa. Tosin johtuu varmaan siitä, että kartallani on eniten ilmaa ja maata. Olen aika looginen ja rauhallinen luonne ja suuret tunteenpurkaukset ovat minulle aika vieraita. Joskus tulimerkitkin ovat makuuni liian raisuja, mutta ainakin heissä on karismaa ja elämäniloa!
Leijona on ylimielinen ja ilkein merkki. Vaaka epätasapainoisin ja typerin merkki. Vesimerkit ovat parhaita.
Taidat itse olla vesimerkki. Ainakin kuulostat ihan loukatulta sellaiselta. En itsekään allekirjoita kaikkea mitä tuo vaaka sanoi, mutta niinkuin aikaisemmin joku fiksusti totesi, paljon riippuu siitä millainen oma kartta on ja minkälaisista ihmisistä tykkää. Eikä aurinkomerkki tosiaan kerro vielä paljon mitään, niin kuin täällä on monta kertaa todettu.
Olen itse naimisissa kalojen kanssa ja vaikka tunnistan nuo vesimerkkien raskaammat piirteet hänessä, rakastan häntä ja hänen tunteellisuuttaan. Ja poikani on muuten leijona ja maailman kiltein tyyppi :)
T. Härkä-neitsyt-jousimies
Skorppari tai sellainen skorpparivaikutus. Ilkeys vastaa melkein murhaajaa.
En ole pahemmin uskonut astrologiaan, ihan mielenkiinnosta tein astrologisen kartan itsestäni. Olen rapu, nouseva neitsyt. Eniten järkytyin merkurius ravussa -kuvauksesta. Merkuriuksen vaikutus on kartallani voimakkain, ja kuvaus näistä ominaisuuksista on 1:1 ominaisuuksieni kanssa. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
En ole pahemmin uskonut astrologiaan, ihan mielenkiinnosta tein astrologisen kartan itsestäni. Olen rapu, nouseva neitsyt. Eniten järkytyin merkurius ravussa -kuvauksesta. Merkuriuksen vaikutus on kartallani voimakkain, ja kuvaus näistä ominaisuuksista on 1:1 ominaisuuksieni kanssa. En ymmärrä.
Mitä pahaa on merkurius ravussa? Minulla se on huoneessa 1 samassa merkissä nousevan ja auringon kanssa :D toisaalta kuu vesimiehessä tasapainottaa rapuisuuttani. Läheltä liippasi ettei mennyt kaloihin kuu, olisin varmaan muuten päivät pitkät runoilemassa ja haaveilemassa kyynelten kera.
En jaksaisi jankata tätä samaa ties mitenmonta kertaa, mutta nyt taas jälleen kerran.
Miten huoneet vaikuttavat?
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi jankata tätä samaa ties mitenmonta kertaa, mutta nyt taas jälleen kerran.
Ensimmäinen huone alkaa samasta kuin nouseva merkki, on esillä muille ihmisille enemmän. Näkyy perusluonteessasi päivittäin. 1. huoneessa näkyy oinasmaisia piirteitä.
2. taas härkämäisiä
3. Kaksosmaisia jne. Menee järjestyksessä kunnes 12. on kalamainen
Eli jos vaikka venus on huoneessa 2. pidät romantiikassa ja parisuhteessa nautinnoista ja yhteisestä hemmottelusta. Tai jos venus on huoneessa 3. Arvostat parisuhteessa enemmän kunnon keskustelua etkä siedä tylsyyttä tai jämähtyneisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen huone alkaa samasta kuin nouseva merkki, on esillä muille ihmisille enemmän. Näkyy perusluonteessasi päivittäin. 1. huoneessa näkyy oinasmaisia piirteitä.
2. taas härkämäisiä
Eli jos vaikka venus on huoneessa 2. pidät romantiikassa ja parisuhteessa nautinnoista ja yhteisestä hemmottelusta. Tai jos venus on huoneessa 3. Arvostat parisuhteessa enemmän kunnon keskustelua etkä siedä tylsyyttä tai jämähtyneisyyttä.
Minulla on tuo 3 jousimieskuussa ja 11 merkurius-venus leijonassa
Ja Jupiter oinas ja Saturnus härkä jakavat samanhuoneen eli 8
Aurinko rapunen on 10 ja huono sijainti eli mars vaaka on 2
Uranus - Neptunus lie aika turhia, mutta ne ovat kuitenkin vesimies 5.
Mutta mites Pluto? Ainoa Pluto keskustelu mitä muistan täältä liittyy skorpioniin ja että pluto olisi joku kuolema planeetta (hyi helvetti) mutta kuitenkin siinäkin on sama, kun kuussa eli jousimies 3
Vierailija kirjoitti:
Kokemus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkös kukaan jousimies (mies) ja kuurapu ihmistä, millaisia ovat? Vaikuttaa niin kummalliselta yhdistelmältä et löytyykö rennon ja menevän kuoren alta liiallinen tunne-elämä meikäläiselle? :D T. Kaksonen-kuukaksonen
Selvennän, ymmärsinkö oikein: etsit tietoa jousimiesmiehestä, jolla kuu on ravussa? Tätäkö tarkoitit? Olen naimisissa sellaisen kanssa. Jousimies näkyy kiinnostuksensa urheiluun, ulkoiluun, kilpailemiseen, liikuntaan, matkailuun, retkeilyyn jne. On "aina menossa". Sitten se tunne-elämä: oli tavatessamme tavattoman kiintynyt äitiinsä ja "matkii" usein äitiään ja tekee samalla lailla. On herkkä ja helposti loukkaantuva. Vähän koomista, koska itse on jousimiehen tapaan "rehellinen" ja varsin suorasanainen. Onneksi on tuota rapua hänessä, se vähän pitää häntä kotona, muuten olisi koko ajan menossa johonkin suuntaan tai jonnekin.
En oikein osaa sanoa sopiiko kaksoselle, voi olla vähän liian tunkkaiset vedet hilpeälle ja hyväntuuliselle kaksoselle. Mutta tsemppiä! Voithan tutustua ja katsastaa, miltä tuntuu. Mutta jos jätät hänet, niin hänen sydämensä voi särkyä, rapu on herkkä merkki ja jos on kuu ravussa, niin herkkyyttä löytyy.Mikä on horoskooppimerkkisi?
Minun? Aurinko sk., Merkurius sk., kuu oinas, mars jousimies ja nouseva vaaka. On meillä miehen kanssa aika kombo, mutta jotenkin ollaan selvitty.
Ei kai teidän auta kuin tutustua toisiinne ja tunnustella tilannetta. Kyllä se siitä sitten selviää.
Tsemppiä keskusteluihin. Toivon, että saat, mitä haluat ja löydät, mitä etsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa sanoa sopiiko kaksoselle, voi olla vähän liian tunkkaiset vedet hilpeälle ja hyväntuuliselle kaksoselle. Mutta tsemppiä! Voithan tutustua ja katsastaa, miltä tuntuu. Mutta jos jätät hänet, niin hänen sydämensä voi särkyä, rapu on herkkä merkki ja jos on kuu ravussa, niin herkkyyttä löytyy.Juuri tätä tarkoitin! Kiitos, kun maltoit kirjoittaa pitkän viestin. Äiti tuntuu tällekin jouskarille olevan tärkeä. Se on oikeastaan aika hienoa, mutta mietityttää onko nää niitä asioita mihin joskus voi leipiintyä suuresti. Kaksosena ravut on minulle vähän kyseenalaisia. Hyvä ystäväni on rapu ja rakas onkin, mutta voi jestas sitä tunteiden ja vatvomisen määrää. Pidän jousimiehiä minulle sopivan kepeänä merkkinä mut pelkään kuurapuna jouskarin olevan liian herkkä eikä kuitenkaan avaudu jos joku asia painaa ja sellaistahan en kaksosena kestä jos asioista ei voi puhua. Ilahdutti tosin jos rapuisuuden vuoksi viihtyisi kotonakin välillä mitä itsekin toisinaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. taas härkämäisiä
Eli jos vaikka venus on huoneessa 2. pidät romantiikassa ja parisuhteessa nautinnoista ja yhteisestä hemmottelusta. Tai jos venus on huoneessa 3. Arvostat parisuhteessa enemmän kunnon keskustelua etkä siedä tylsyyttä tai jämähtyneisyyttä.Minulla on tuo 3 jousimieskuussa ja 11 merkurius-venus leijonassa
Mutta mites Pluto? Ainoa Pluto keskustelu mitä muistan täältä liittyy skorpioniin ja että pluto olisi joku kuolema planeetta (hyi helvetti) mutta kuitenkin siinäkin on sama, kun kuussa eli jousimies 3
Onkohan sulla pluto ja kuu yhtymässä? Kuolemalla viittaus plutoon tarkoittaa käytännössä muutosalttiutta ja asioiden "kuolemista" ennen kuin uusi voi alkaa. Pluto on radikaalia ajattelua ja piilossa olevien motiiveiden esille tuomista. Mystisyys ja syvällisyys liitetään myös plutoon.
Jos pluto ja kuu ovat yhtymässä, tuo se ihmiseen lisää syvällisyyttä ja yhteyttä omiin tunteisiin. Kun taas ne ovat huoneessa 3. Eli kommunikaation ja puheen huoneessa, saatat tuoda tätä piirrettä esille puheessa ja kirjoituksessa. Et ehkä välitä pinnallisista keskusteluista.
Merkurius tosin sulla on leijonassa joka tykkää tuoda itseään tai juttujaan esille ja hieman mahtailla tai liioitella, mutta sen voi tehä hauskallakin tavalla, tykkäät viihdyttää ystäviäsi. Merkurius olikin huoneessa 11 joka on yhteisöllinen huone, josta löytyy myös venus. Ystävyys ja keskustelu on sinulle erityisen tärkeää parisuhteessa, pidät myös hemmottelusta ja olet ylpeä kumppanistasi ja rakkaudestasi.
Aurinko oli huoneessa 10. liität persoonasi vahvasti urapolkuusi tai ura on sinulle jollain tapaa tärkeä. 10 huone kuvastaa työelämää ja yhteistyötä työelämässä. Se tuo vakavuutta ja rationaalista ajattelua luonteeseesi. Hyvä vastapaino rapu auringolle.
Mars 2. huoneessa vaa an merkissä, tupla venus efekti, toiminnassasi saattaa näkyä femiinisyys ja pidät tekemisestä mikä tuntuu välittömästi hyvältä, ehkä luksuksesta? Lisäksi 2. huone tuo materiaalista onnea ja turvaa.
Olen jousimies-neitsyt-leijona.
Minun paras ystävätär on skorpioni, ja kaksi peräkkäistä miesystävää ovat olleet skorpioneja.
Äitini myös skorpioni.
Näillä skorppareilla se yhteinen piirre, että eivät ensinnäkään kuuntele mitä heille sanoo, unohtavat hetkessä sen minkä lupasivat kuunnella, ja sitten ihmettelevät kun heille ei ole kerrottu mitään vaikka olisin toistanut asian 2-3 kertaa ja varmistanut että menihän tämä nyt perille, että muistat sitten ensi viikolla :D Seuraavalla viikolla asia tulee heille ihan uutena yllärinä, että kun eivät ole koskaan siitä kuulleetkaan. Siis todella turhauttavaa toistaa ja toistaa asioitak kuuroille korville. Siksi kerron nykyään kaikki vanhat asiat heille uusina ja kiva seurata kun yllättyvät yhä uudestaan että ai jaa tuommoistakin oli :DD
Joskus harvoin myöntäneet että ai niin se taisi ollakin, joo muistan että saatoit ehkä mainita joskus kuukausi sitten (vaikka oli viikko sitten). :D
Onko tämä tyypillistä skorpionille? Onko skorpionilla muuten korvia ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Minun paras ystävätär on skorpioni, ja kaksi peräkkäistä miesystävää ovat olleet skorpioneja.
Äitini myös skorpioni.
Näillä skorppareilla se yhteinen piirre, että eivät ensinnäkään kuuntele mitä heille sanoo, unohtavat hetkessä sen minkä lupasivat kuunnella, ja sitten ihmettelevät kun heille ei ole kerrottu mitään vaikka olisin toistanut asian 2-3 kertaa ja varmistanut että menihän tämä nyt perille, että muistat sitten ensi viikolla :D Seuraavalla viikolla asia tulee heille ihan uutena yllärinä, että kun eivät ole koskaan siitä kuulleetkaan. Siis todella turhauttavaa toistaa ja toistaa asioitak kuuroille korville. Siksi kerron nykyään kaikki vanhat asiat heille uusina ja kiva seurata kun yllättyvät yhä uudestaan että ai jaa tuommoistakin oli :DD
Joskus harvoin myöntäneet että ai niin se taisi ollakin, joo muistan että saatoit ehkä mainita joskus kuukausi sitten (vaikka oli viikko sitten). :D
Jaa a mitä lie syvällisiä ajatuksia ajattelevat samalla kun niille puhuu, taitaa olla levoton mieli skorppareilla ja vaikea pysyä tässä hetkessä kun on tärkeäämpääkin pohdittavaa omassa päässä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. taas härkämäisiä
Eli jos vaikka venus on huoneessa 2. pidät romantiikassa ja parisuhteessa nautinnoista ja yhteisestä hemmottelusta. Tai jos venus on huoneessa 3. Arvostat parisuhteessa enemmän kunnon keskustelua etkä siedä tylsyyttä tai jämähtyneisyyttä.Minulla on tuo 3 jousimieskuussa ja 11 merkurius-venus leijonassa
Onkohan sulla pluto ja kuu yhtymässä? Kuolemalla viittaus plutoon tarkoittaa käytännössä muutosalttiutta ja asioiden "kuolemista" ennen kuin uusi voi alkaa. Pluto on radikaalia ajattelua ja piilossa olevien motiiveiden esille tuomista. Mystisyys ja syvällisyys liitetään myös plutoon.
Jos pluto ja kuu ovat yhtymässä, tuo se ihmiseen lisää syvällisyyttä ja yhteyttä omiin tunteisiin. Kun taas ne ovat huoneessa 3. Eli kommunikaation ja puheen huoneessa, saatat tuoda tätä piirrettä esille puheessa ja kirjoituksessa. Et ehkä välitä pinnallisista keskusteluista.
Merkurius tosin sulla on leijonassa joka tykkää tuoda itseään tai juttujaan esille ja hieman mahtailla tai liioitella, mutta sen voi tehä hauskallakin tavalla, tykkäät viihdyttää ystäviäsi. Merkurius olikin huoneessa 11 joka on yhteisöllinen huone, josta löytyy myös venus. Ystävyys ja keskustelu on sinulle erityisen tärkeää parisuhteessa, pidät myös hemmottelusta ja olet ylpeä kumppanistasi ja rakkaudestasi.
Aurinko oli huoneessa 10. liität persoonasi vahvasti urapolkuusi tai ura on sinulle jollain tapaa tärkeä. 10 huone kuvastaa työelämää ja yhteistyötä työelämässä. Se tuo vakavuutta ja rationaalista ajattelua luonteeseesi. Hyvä vastapaino rapu auringolle.
Mars 2. huoneessa vaa an merkissä, tupla venus efekti, toiminnassasi saattaa näkyä femiinisyys ja pidät tekemisestä mikä tuntuu välittömästi hyvältä, ehkä luksuksesta? Lisäksi 2. huone tuo materiaalista onnea ja turvaa.
Ja ainiin mitä tulee -ei persoonallisiin-planeettoihin eli neptunus, jupiter, saturnus, uranus ja pieni pluto niin ne vaikuttavat lähinnä aspektien kautta eli esim. tuo kuu yhtymä pluto. Jos vaikka uranus olisi kolmiossa merkuriukseen, laajentaa se ajattelua useampiin eri näkökulmiin ja mielenkiinnonkohteisiin jotka saattavat olla hyvin erikoisiakin.
Mitkä on ne vaikuttavimmat planeetat kartalla? Ilmeisesti ne jotka liikkuu eniten?
Mars, Venus, Merkurius? Onko jokin "voimakkaampi" kuin muut?
Teille jotka haluatte testata romanttista yhteenkuuluvuutta tietyn hlön kanssa;
https://horoscopes.astro-seek.com/love-compatibility-calculator-horosco…
Tuonne molempien tiedot, saatte tulokset planeettakuvina ja hymiöinä ym. ikoneina :) Helppolukuista.
Jos toisen syntymähetki ei tiedossa, niin ruksi ruutuun siihen Unknown Time-kohtaan. Silti saa aika tarkan version.
Pahimmat neitsyt, härkä, kauris. Paras???
Onko teille muille tullut tätä tuossa love compatibility yhteistulkinnassa?
"This aspect brings two people together because of their karmic experiences"
Tuo kiinnostaa.
Nimittäin minulle tuli tuo tulkinta henkilöstä, jonka kanssa meillä on erityinen yhteys, luetaan toistemme ajatuksia, pidämme samoista asioista. Meillä on tunne että olemme eläneet muutaman elämän yhdessä pariskuntana aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Äitini myös skorpioni.
Ei, mutta tyypillistä on jousimiehen kokemus siitä etteivät muut jaksa kuunnella häntä 😁 Katsotaas, äitisi, paras ystäväsi ja kaksi miesystävääsi, eli ne läheisimmät ihmiset elämässäsi? Armahda heitäkin välillä ja höpöttele tuntemattomille, niin minä teen.