Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
6001/12684 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vaaka ja aina tullut parhaiten toimeen kaksosten kanssa. Jotenkin vain juttu luistaa :) Neitsyiden kanssa on ollut vaikeinta - olen naimisissa neitsytmiehen (!) kanssa ja myös erittäin hyvä ystäväni on samaa merkkiä, mutta aina on jotain ihme nillitysvääntöä...? Mikään ei mene helpoimman kautta.

Vierailija
6002/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut elämäni aikana noin 100 seksikumppania. Näistä ehdottomasti parhaat ja kiihkeimmät rakastajat olleet kaksosmiehiä.

N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6003/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut elämäni aikana noin 100 seksikumppania. Näistä ehdottomasti parhaat ja kiihkeimmät rakastajat olleet kaksosmiehiä.

N50

Olen samaa mieltä kanssasi kaksosmiehistä, että ovat todella hyviä sängyssä. Mutta, eikö 100 panoa ole aika paljon 50 vuoden ikään nähden...

Vierailija
6004/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkös kukaan jousimies (mies) ja kuurapu ihmistä, millaisia ovat? Vaikuttaa niin kummalliselta yhdistelmältä et löytyykö rennon ja menevän kuoren alta liiallinen tunne-elämä meikäläiselle? :D T. Kaksonen-kuukaksonen

Vierailija
6005/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härällä on tosi usein vaihteleva mieliala.

Vierailija
6006/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkös kukaan jousimies (mies) ja kuurapu ihmistä, millaisia ovat? Vaikuttaa niin kummalliselta yhdistelmältä et löytyykö rennon ja menevän kuoren alta liiallinen tunne-elämä meikäläiselle? :D T. Kaksonen-kuukaksonen

Tiedän. Aurinkojouskari rapukuulla ei ole perinteinen menevä jousimies, mutta on suorasanainen mielipiteineen mutta samaan aikaan rapumaisen vetäytyvä ja perhekeskeisen herkkähipiäinen. En suosittele laukomaan kaikkea suoraan vaikka huumorintajuinen aurinkojouskari onkin.

Vierailija
6007/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Aurinkojouskari rapukuulla ei ole perinteinen menevä jousimies, mutta on suorasanainen mielipiteineen mutta samaan aikaan rapumaisen vetäytyvä ja perhekeskeisen herkkähipiäinen. En suosittele laukomaan kaikkea suoraan vaikka huumorintajuinen aurinkojouskari onkin.

Kuulostaa hurjan tutulta, perhe tärkeä varsinkin vanhemmat. Yllätti eräässä tilanteessa miten mustasukkainen lopulta oli, leppyi kyllä nopeasti, mutta muutenkin tuntuu et tykkää antaa samalla mitalla takasin jos tuntee olonsa loukatuksi. Tunteistaan ei paljoa puhu, mutta muuten todella jouskarimainen mistä suuresti pidän :)

Vierailija
6008/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joillakin noin, minä arvostan rehellisyyttä ja suoraa puhetta ihmiseltä. Jos tarkoitus ei ole loukata, niin mitä väliä jos sanoo hassusti? Ilkeys saa vetäytymään. Aurinko jousimies, kuu rapu.

Vierailija
6009/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hurjan tutulta, perhe tärkeä varsinkin vanhemmat. Yllätti eräässä tilanteessa miten mustasukkainen lopulta oli, leppyi kyllä nopeasti, mutta muutenkin tuntuu et tykkää antaa samalla mitalla takasin jos tuntee olonsa loukatuksi. Tunteistaan ei paljoa puhu, mutta muuten todella jouskarimainen mistä suuresti pidän :)

Yhdyn kaikkeen mitä kirjoitit. Rapukuu laahaa syvissä vesissä kuunkierron mukaan ja on todellakin mustasukkainen ja takertuva samalla antaen kuulua suoraan jos loukkaat tai teet väärin. Omituinen yhdistelmä suoruutta ja epäsuoruutta. Huumori jousimiesmäisen röyhkeää jota tykkää rapumaisesti runoilla.

Vierailija
6010/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asioissa ja millä tavalla vaihteleva mieliala?

Vierailija
6011/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras merkki naiselle on aurinko-oinas seostettuna maa- ja vesimerkeillä. Miehelle paras merkki on aurinkorapu seostettuna maa- ja vesimerkein. Täydellinen kombinaatio.

Vierailija
6012/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras merkki naiselle on aurinko-oinas seostettuna maa- ja vesimerkeillä. Miehelle paras merkki on aurinkorapu seostettuna maa- ja vesimerkein. Täydellinen kombinaatio.

Nämä ovat toki mielipideasioita ja paljon riippuu omasta kartasta, millaisia piirteitä pitää miellyttävänä mutta olen käsittänyt että oinas olisi ns. ideaali merkki nimenomaan miehille, koska oinasta hallitseva Mars on niin maskuliininen planeetta. Samoin rapu edustaa eläinradassa äitiyttä ja merkkiä hallitsee Kuu, joka liitetään perinteisesti naiseuteen. 

Olen kyllä huomannut, että monet ihmiset merkistä riippumatta arvostavat pitkissä suhteissa maamerkkejä kartalla. Tässä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, sillä perinteisesti maamerkkeihin liitetyt ominaisuudet - käytännöllisyys, aistillisuus, kunnianhimo ja tasapainoisuus ovat sellaisia, joita pitkäaikaiselta kumppanilta moni toivoisi. 

Vesimerkit sitten jakavat enemmän ihmisiä. Monien mielestä, itseni mukaan lukien, he ovat usein vähän liian tunteella käyviä ja epätasapainoisia tapauksia. Poikkeuksia toki on, mutta pahimmat kokemukset itselläni on mieskaloista. 

T. Aurinkoleijona, nousuneitsyt ja kuuvesimies

Vierailija
6013/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan. Olen itse härkä ja tosiaan mieliala vaihtelee, kyllästyn myös nopeasti. Olen aika vaativa persoona, sekä itselleni että muille. Mutta, kaikki härät (itseni mukaan,ukien) erottuvat. Härät ovat persoonallisia ja kauniita.

Vierailija
6014/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan. Olen itse härkä ja tosiaan mieliala vaihtelee, kyllästyn myös nopeasti. Olen aika vaativa persoona, sekä itselleni että muille. Mutta, kaikki härät (itseni mukaan,ukien) erottuvat. Härät ovat persoonallisia ja kauniita.

Oletko alku- vai loppupää härkä? Näkisin, että tähän voi vaikuttaa jos olet syntynyt lähellä oinaan tai kaksosten merkkejä? En näe härkää kovinkaan nopealiikkeisenä oli kyse fyysisestä tai mielen liikkeistä.

Vierailija
6015/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko alku- vai loppupää härkä? Näkisin, että tähän voi vaikuttaa jos olet syntynyt lähellä oinaan tai kaksosten merkkejä? En näe härkää kovinkaan nopealiikkeisenä oli kyse fyysisestä tai mielen liikkeistä.

On myös tavallista, että härillä on kartallaan paljon oinasta tai kaksosta. Esimerkiksi Merkurius kiertää niin lähellä aurinkoa, että on usein kaikilla joko omassa tai seuraavassa tai edellisessä merkissä, eli esim. leijonilla neitsyessä ja kaksosilla härässä. Sama Venuksen kanssa.

Vierailija
6016/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat toki mielipideasioita ja paljon riippuu omasta kartasta, millaisia piirteitä pitää miellyttävänä mutta olen käsittänyt että oinas olisi ns. ideaali merkki nimenomaan miehille, koska oinasta hallitseva Mars on niin maskuliininen planeetta. Samoin rapu edustaa eläinradassa äitiyttä ja merkkiä hallitsee Kuu, joka liitetään perinteisesti naiseuteen. 

Olen kyllä huomannut, että monet ihmiset merkistä riippumatta arvostavat pitkissä suhteissa maamerkkejä kartalla. Tässä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, sillä perinteisesti maamerkkeihin liitetyt ominaisuudet - käytännöllisyys, aistillisuus, kunnianhimo ja tasapainoisuus ovat sellaisia, joita pitkäaikaiselta kumppanilta moni toivoisi. 

Vesimerkit sitten jakavat enemmän ihmisiä. Monien mielestä, itseni mukaan lukien, he ovat usein vähän liian tunteella käyviä ja epätasapainoisia tapauksia. Poikkeuksia toki on, mutta pahimmat kokemukset itselläni on mieskaloista. 

Allekirjoitan kaiken, mitä sanoit maamerkeistä. Itse olen vaakanainen ja naimisissa kauriin kanssa, jolla on kuu neitsyessä. Nousujousimies tuo häneen hieman kaivattua tulisuuttakin! :) 

Ja oikeastaan kyllä, minustakin vesimerkit uivat vähän liian syvällä ja ovat itsesääliin taipuvaisia. Minulla on yksi skorpioniystävä ja on ihan päivästä kiinni, milloin tullaan toimeen. Hän on hyvä kuuntelija mutta niin herkkä ja helposti loukkaantuva että hänen kanssaan on välillä todella haastavaa. Tosin johtuu varmaan siitä, että kartallani on eniten ilmaa ja maata. Olen aika looginen ja rauhallinen luonne ja suuret tunteenpurkaukset ovat minulle aika vieraita. Joskus tulimerkitkin ovat makuuni liian raisuja, mutta ainakin heissä on karismaa ja elämäniloa!

Vierailija
6017/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan kaiken, mitä sanoit maamerkeistä. Itse olen vaakanainen ja naimisissa kauriin kanssa, jolla on kuu neitsyessä. Nousujousimies tuo häneen hieman kaivattua tulisuuttakin! :) 

Ja oikeastaan kyllä, minustakin vesimerkit uivat vähän liian syvällä ja ovat itsesääliin taipuvaisia. Minulla on yksi skorpioniystävä ja on ihan päivästä kiinni, milloin tullaan toimeen. Hän on hyvä kuuntelija mutta niin herkkä ja helposti loukkaantuva että hänen kanssaan on välillä todella haastavaa. Tosin johtuu varmaan siitä, että kartallani on eniten ilmaa ja maata. Olen aika looginen ja rauhallinen luonne ja suuret tunteenpurkaukset ovat minulle aika vieraita. Joskus tulimerkitkin ovat makuuni liian raisuja, mutta ainakin heissä on karismaa ja elämäniloa!

Leijona on ylimielinen ja ilkein merkki. Vaaka epätasapainoisin ja typerin merkki. Vesimerkit ovat parhaita.

Vierailija
6018/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennän, ymmärsinkö oikein: etsit tietoa jousimiesmiehestä, jolla kuu on ravussa? Tätäkö tarkoitit? Olen naimisissa sellaisen kanssa. Jousimies näkyy kiinnostuksensa urheiluun, ulkoiluun, kilpailemiseen, liikuntaan, matkailuun, retkeilyyn jne. On "aina menossa". Sitten se tunne-elämä: oli tavatessamme tavattoman kiintynyt äitiinsä ja "matkii" usein äitiään ja tekee samalla lailla. On herkkä ja helposti loukkaantuva. Vähän koomista, koska itse on jousimiehen tapaan "rehellinen" ja varsin suorasanainen. Onneksi on tuota rapua hänessä, se vähän pitää häntä kotona, muuten olisi koko ajan menossa johonkin suuntaan tai jonnekin.

En oikein osaa sanoa sopiiko kaksoselle, voi olla vähän liian tunkkaiset vedet hilpeälle ja hyväntuuliselle kaksoselle. Mutta tsemppiä! Voithan tutustua ja katsastaa, miltä tuntuu. Mutta jos jätät hänet, niin hänen sydämensä voi särkyä, rapu on herkkä merkki ja jos on kuu ravussa, niin herkkyyttä löytyy.

Vierailija
6019/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun kysyttiin jousimies aurinko kuu ravusta niin miten sitten toisinpäin?

T:Aurinkorapu jousimieskuu

Vierailija
6020/12684 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennän, ymmärsinkö oikein: etsit tietoa jousimiesmiehestä, jolla kuu on ravussa? Tätäkö tarkoitit? Olen naimisissa sellaisen kanssa. Jousimies näkyy kiinnostuksensa urheiluun, ulkoiluun, kilpailemiseen, liikuntaan, matkailuun, retkeilyyn jne. On "aina menossa". Sitten se tunne-elämä: oli tavatessamme tavattoman kiintynyt äitiinsä ja "matkii" usein äitiään ja tekee samalla lailla. On herkkä ja helposti loukkaantuva. Vähän koomista, koska itse on jousimiehen tapaan "rehellinen" ja varsin suorasanainen. Onneksi on tuota rapua hänessä, se vähän pitää häntä kotona, muuten olisi koko ajan menossa johonkin suuntaan tai jonnekin.

En oikein osaa sanoa sopiiko kaksoselle, voi olla vähän liian tunkkaiset vedet hilpeälle ja hyväntuuliselle kaksoselle. Mutta tsemppiä! Voithan tutustua ja katsastaa, miltä tuntuu. Mutta jos jätät hänet, niin hänen sydämensä voi särkyä, rapu on herkkä merkki ja jos on kuu ravussa, niin herkkyyttä löytyy.

Mikä on horoskooppimerkkisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi