Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Olen rapu, jolla nouseva merkki skorpioni. On kirjoitettu että tämän yhdistelmän omaavilla ihmisillä on suuri alitajuinen vaikutus ympäristöön, sekä heillä on huomattavasti rakentavaa energiaa. Totta! Olen kehittänyt luonnettani myös tietoiseti sillä elämä ei ole ollut helppoa!!
Täällä mollataan usein neitsyitä, jotka kyllä mielestäni ovat ihmisenä skarppeja, raikkaita niin katsantokannoiltaan kuin habitukseltaan. Viileitä mutta auttavaisia. Oman alansa osaavia ja siten ehdottomasti luotettavia tehtävään kuin tehtävään. Mikäli syntymäkartan kuviot ovat kovat, tekee se heistä yliseksuaalisia ja poukkoilevia. Boheemius sangen usein kuuluu osana neitsyen luonnetta mikä tekee heistä jännittäviä!
Me jouskarit ollankin kivoja. Meidän seikkailunhalua ei vain kannata yrittää taltuttaa. ( Ei tarkoita seikkailunhalua muihin ihmisiin ) . Vaan rakastamme vauhtia ja vaarallisia tilanteita, ja tylsistymme kuoliaaksi perusarjessa.
Jousimies tarvitsee virikkeitä jatkuvasti saadakseen tuntea olevansa elossa.
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopit yms. taikauskot ovat täyttä idioottimaista hömppää ja sotkevat vaan aivonne ja ihmissuhdekuvionne. Että ketuttaa miten ihmiset ovat typeriä.
Parempi olisi arvioida henkilöt heidän oman persoonallisuutensa ja tekojensa mukaan eikä sen mukaan milloin on sattunut syntymään tai mitä kuvitteellista eläintä tai olentoa edustaa.
Elämme vuotta 2020. Jokohan tuhannen vuoden päästä ihmisrotu olisi kehittynyt yhtään päästääkseen irti taikauskoista yms. turhista ja vahingollisista "kainalosauvoista", ja opettelisi arvostamaan oikeita asioita elämässä ja tässä maailmassa.
Sinua ketuttaa ihmisten uskomukset, koska ne poikkeavat omistasi. Toteutat jousimiehen arkkityypin kehittymätöntä versiota, joka matalamielisesti paasaa muille totuuttaan. Astrologian mukaan ratkaisu ongelmaan on kasvaa ihmisenä ja pyrkiä kohti jousimiehen kehittyneempää versiota, joka ymmärtää laajemman kuvan, eikä enää koe tarvetta käännyttää muita omiin uskomusjärjestelmiinsä.
Meghanin kartalla mars sijaitsee hänen askendentillaan ravussa, joten se tekee hänestä "oinasmaisen". Mitä hänen ja Harryn suhteeseen tulee, niin odotukset eivät oikein sovi yhteen. Harry etsii äitiä ja Meghan yhteistyö/bisneskumppania.
Kaikilla merkeillä on hyvät ja huonot puolensa. Esimerkkinä kyseenalainen skorpionin merkki, jota ilmentää pahimmillaan pahuus ja rikollisuus, vuorostaan merkkiä kuvataan parhaimmillaan kotkaksi joka on eettisyyden huippu, ihmistä joka on huippuyksilö. Otetaan esim. sydänkirurgit ym. huippuosaamista tarvitseva ala.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mollataan usein neitsyitä, jotka kyllä mielestäni ovat ihmisenä skarppeja, raikkaita niin katsantokannoiltaan kuin habitukseltaan. Viileitä mutta auttavaisia. Oman alansa osaavia ja siten ehdottomasti luotettavia tehtävään kuin tehtävään. Mikäli syntymäkartan kuviot ovat kovat, tekee se heistä yliseksuaalisia ja poukkoilevia. Boheemius sangen usein kuuluu osana neitsyen luonnetta mikä tekee heistä jännittäviä!
Mielestäni neitsyet ovat yksi mukavin ja parhain horoskooppimerkki. Tykkään neitsyeiden puhdaslinjaisuudesta ja hienostuneisuudesta. Työparini ja ystävät ovat neitsyeitä ja heidän kanssaan nautin viisaista keskusteluista sekä neitsyeille tyypillisistä selkeistä argumenteista. Keskustelumme eivät ole valittamista vaan aitoa pohdintaa ja uusien asioiden esille tuomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni neitsyet ovat yksi mukavin ja parhain horoskooppimerkki. Tykkään neitsyeiden puhdaslinjaisuudesta ja hienostuneisuudesta. Työparini ja ystävät ovat neitsyeitä ja heidän kanssaan nautin viisaista keskusteluista sekä neitsyeille tyypillisistä selkeistä argumenteista. Keskustelumme eivät ole valittamista vaan aitoa pohdintaa ja uusien asioiden esille tuomista.
Sama. Tunnen useita neitsyitä ja heitä yhdistää mm se, että ovat aidosti hyväntahtoisia ja moraaliltaan korkeita, viisaita ihmisiä. Monesti ehkä aavistuksen jäykkiä mieleltään, mutta kuitenkin aina valmiita kehittämään itseään. Neitsyet ❤️
Ehkä Neitsyeiden dissaajissa on paljon niitä, jotka eivät vain kestä olla heidän henkisen puhtautensa vaikutuspiirissä. Tyyliin oma huonosti huollettu auto näyttää entistä likaisemmalta kun kaverin auto vieressä hohtaa puhtauttaan vastapestynä :D
Minäkin tykkään neitsyistä! Ovat niin siistejä, raikkaita ja jotenkin vaan sellaisia aika hienoja ihmisiä, ainakin ne, jotka olen tuntenut.
Kaksosista tykkään myös, mutta usein matkan päästä on heitä kiva seurata, kuunnella ja katsella kuviaan. Ovat kiinnostavia. Lähikeskusteluissa kaksosten kanssa minulla loppuu tiedot, keskustelutaidot ja sanat. Usein vain seison jähmettyneenä ja kaksonen yksin iloisena pitää keskustelua yllä ja itseltä on loppuneet sanat ja ajatukset jo aikoja sitten. Ei vaan tule mitään älykästä mieleen ja kaksosella tulee jatkuvalla syötöllä uutta sanottavaa.
Olen siis skorpioni, se jolla on se jouskarimies. Hänen kanssaan sanat ei niin lopu, ehkä koska väitellään niin paljon. Olen eri mieltä vähän joka asiasta 😄
Kokemus kirjoitti:
Minäkin tykkään neitsyistä! Ovat niin siistejä, raikkaita ja jotenkin vaan sellaisia aika hienoja ihmisiä, ainakin ne, jotka olen tuntenut.
Kaksosista tykkään myös, mutta usein matkan päästä on heitä kiva seurata, kuunnella ja katsella kuviaan. Ovat kiinnostavia. Lähikeskusteluissa kaksosten kanssa minulla loppuu tiedot, keskustelutaidot ja sanat. Usein vain seison jähmettyneenä ja kaksonen yksin iloisena pitää keskustelua yllä ja itseltä on loppuneet sanat ja ajatukset jo aikoja sitten. Ei vaan tule mitään älykästä mieleen ja kaksosella tulee jatkuvalla syötöllä uutta sanottavaa.
Olen siis skorpioni, se jolla on se jouskarimies. Hänen kanssaan sanat ei niin lopu, ehkä koska väitellään niin paljon. Olen eri mieltä vähän joka asiasta 😄
Ehkä on niin että kaksoselta tulee niin paljon puhetta ilman asiaa, että syvällinen skorpioni ei ehdi jäsentää tietoa ja vastata jäädessään tuumimaan. Näin kävi itselleni ja skorpioniystävälle joka nämä sanat osuvasti lausui, kerrankin jäin miettimään ja jäänyt mieleen vuosienkin jälkeen😂
Pahin ja raain ja ilkein horoskooppimerkki on todellakin Oinas. Ei herranjumala sentään...😩 Suurin osa oinaista välittää vain itsestään. (ainakin pääosa, en syyllistä kaikkia)
Tyttäreni on skorpioni ja ainoa jota tuijotuskilpailua pitävä kissamme on, ei ainoastaan hävinnyt, vaan lähtenyt hitaasti kyyryssä perääntymään. Oli erikoinen näky. Ovat ystävykset aina olleet😊 nyt tytär on jo aikuinen, mitä kiltein ja rehellisin ihminen. Ei siedä että toisista puhutaan pahaa vaan haluaa tarkat perustelut ja ajattelee omilla aivoilla. On kokenut koulukiusaajat ja koulun vaihdon, kun ei jaksanut. Siitäkin selviää, ehkä juurikin skorpioni! On sanonut että voi antaa anteeksi muttei unohtaa! Ja yksi pahimmista kiusaajista oli skorpionityttö joka oli hyvin myrkyllinen ja uhkaili väkivallalla. Itse rapuäitinä muistini tulee olemaan pitkä!
Vierailija kirjoitti:
Pahin ja raain ja ilkein horoskooppimerkki on todellakin Oinas. Ei herranjumala sentään...😩 Suurin osa oinaista välittää vain itsestään. (ainakin pääosa, en syyllistä kaikkia)
Olen samaa mieltä ja olen oinas vaikkei tämä osu minuun tippaakaan. Usein saan kuulla, että minun pitäisi muistaa laittaa itseni etusijalle ainaisen muiden sijaan. Oinaat joiden kartalla on paljon tulta ovat raakoja ja ilkeitä. On omaa kokemusta ja yleensä nämä tuliset oinaat eivät pidä minusta "vetisestä oinaasta", joka on herkkä, haaveileva ja hidas. Syntyy välikohtaus toisen puolesta ja minä välttelen riitoja ja sanomasta suoraan, koska olen vesimerkkinen oinas (kartalla paljon vettä ja maata).
Vierailija kirjoitti:
Kokemus kirjoitti:
Ehkä on niin että kaksoselta tulee niin paljon puhetta ilman asiaa, että syvällinen skorpioni ei ehdi jäsentää tietoa ja vastata jäädessään tuumimaan. Näin kävi itselleni ja skorpioniystävälle joka nämä sanat osuvasti lausui, kerrankin jäin miettimään ja jäänyt mieleen vuosienkin jälkeen😂
Kyllä näin, mutta mielestäni kaksosilla on myös paljon asiaa ja tietoakin monesta asiasta ja ovat hyviä havaintojen tekijöitä ja osaavat myös pukea ne sanoiksi. Itselle vaan keskustelun vauhti on liian kova, nimenomaan en ehdi tuumia asioita eikä tunteetkaan ehdi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani neitsyet tuntuvat potevan jatkuvaa arvostuksen puutetta, niinpä kehuvat itse itseään. Muita kohtaan kriittisiä, arvioivia, vaativia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani neitsyet tuntuvat potevan jatkuvaa arvostuksen puutetta, niinpä kehuvat itse itseään. Muita kohtaan kriittisiä, arvioivia, vaativia.
Nämä ovat juurikin ne ikävät piirteet sekä lisäksi se, että eivät päästä henkisesti lähelleen. Kun raaputtaa viileää pintaa, löytyy sieltä vain lisää viileyttä. Parhaimmillaan ovat hyvin sanavalmiita, mikä tekee keskusteluista inspiroivaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin ajattelin lähes 30 vuotta, kunnes viime syksynä tapasin oinas-miehen, joka on epätyypillinen merkkinsä edustaja. Johtunee ilmeisesti osittain siitä, että venus ja merkurius kalojen merkeissä ja vaaka on nousumerkkinä.
Aiemmin en ollut tullut toimeen oinas-miesten kanssa ja olin 100varma siitä, etten koskaan tulisikaan. Itse olen rapu -nouseva jousimies. Nyt kuitenkin olemme olleet parisuhteessa tuosta kohtaamisesta alkaen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä ja olen oinas vaikkei tämä osu minuun tippaakaan. Usein saan kuulla, että minun pitäisi muistaa laittaa itseni etusijalle ainaisen muiden sijaan. Oinaat joiden kartalla on paljon tulta ovat raakoja ja ilkeitä. On omaa kokemusta ja yleensä nämä tuliset oinaat eivät pidä minusta "vetisestä oinaasta", joka on herkkä, haaveileva ja hidas. Syntyy välikohtaus toisen puolesta ja minä välttelen riitoja ja sanomasta suoraan, koska olen vesimerkkinen oinas (kartalla paljon vettä ja maata).
Minö olen aurinko-oinas, nouseva jousimies, kuu leijoa, signature sign on jousimies, kartalla paljon tulta. En kyllä miellä itseäni raaksi ja ilkeäksi. Välttelen konflikteja viimeiseen asti ja pidän turpani yleensä kiinni jos totuuden avaaminen aiheuttaisi sellaista. Jos konflikti syntyy, se painaa mieltäni pitkään. Pystyn kyllä esittämään mielipiteitäni myös loukkaamatta muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minö olen aurinko-oinas, nouseva jousimies, kuu leijoa, signature sign on jousimies, kartalla paljon tulta. En kyllä miellä itseäni raaksi ja ilkeäksi. Välttelen konflikteja viimeiseen asti ja pidän turpani yleensä kiinni jos totuuden avaaminen aiheuttaisi sellaista. Jos konflikti syntyy, se painaa mieltäni pitkään. Pystyn kyllä esittämään mielipiteitäni myös loukkaamatta muita.
Oletko selvittänyt missä merkissä merkuriuksesi on? Kirjoituksesi perusteella voisin sanoa, että joku vahva merkki on merkuriuksessasi, kun kirjoitat noin voimakkaasti uhkuen. Oletko mies- vai naisoinas?
Horoskoopit yms. taikauskot ovat täyttä idioottimaista hömppää ja sotkevat vaan aivonne ja ihmissuhdekuvionne. Että ketuttaa miten ihmiset ovat typeriä.
Parempi olisi arvioida henkilöt heidän oman persoonallisuutensa ja tekojensa mukaan eikä sen mukaan milloin on sattunut syntymään tai mitä kuvitteellista eläintä tai olentoa edustaa.
Elämme vuotta 2020. Jokohan tuhannen vuoden päästä ihmisrotu olisi kehittynyt yhtään päästääkseen irti taikauskoista yms. turhista ja vahingollisista "kainalosauvoista", ja opettelisi arvostamaan oikeita asioita elämässä ja tässä maailmassa.