Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5901/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi signature olisi mitenkään merkittävä, se on vain eräänlainen yhteenveto siitä mitä elementtiä ja laatua kartalla on eniten. Kannattaa selvittää miten se lasketaan itse, pelkkiä laskureita käyttämällä ideat kaavojen takana jäävät kaukaisiksi.

Oma signature-merkki on oinas, joka tarkoittaa sitä että kartallani on elementeistä eniten tulta ja laaduista johtavaa. Se oinas siinä ei ole niin takertumisen arvoista.

Mutta koska kartallani on myös mars oinaassa, voi ajatella että mars-merkkini dynamiikka vastaa kartan yleistä menoa ja meininkiä, ja voisi olettaa minulle olevan helppoa toteuttaa karttaani tuolla mars-merkillä, koska ovat yhteneväiset.

Vierailija
5902/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signature oinas tekee itse ja rohkaisee muita samaan 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5903/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee tuosta äänestystulokestakin ketkä ovat narssisteja. Minä minä...

Vierailija
5904/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä signature sign siis on?

Sai useamman sivun kaivaa vastausta, mutta tässä nyt siis muillekin tiedoksi. Itseltäni ei tätä merkkiä löytynyt, eikä aina löydykään. :)

”Se kuvaa merkkiä, joka on kartallasi hallitsevana. Kun otetaan huomioon koko kartta, sinulla saattaa olla siellä vaikkapa paljon ilmamerkkejä, vaikka olisit aurinkomerkiltäsi vaikkapa härkä, joka on kiinteä maamerkki. Siellä voi olla myös paljon esim. muuttuvia merkkejä. Tällöin signature signisi olisi muuttuva ilmamerkki, eli kaksonen. Netissä on laskureita jolla saat signature signin (ja yleensä myös paljon muuta) selville. Esim: https://horoscopes.astro-seek.com/

Täytä Birth Chart Report ja klikkaa tuloksista sitten Dominants. Saat selville hallitsevat planeettasi ja niiden alla lukee signature signisi, jonka kone laskee.”

Kiitos. Pitkään olen tätä asiaa miettinyt ja nyt sain selville mikä se minulla on. Ja se on leijona

Vierailija
5905/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee tuosta äänestystulokestakin ketkä ovat narssisteja. Minä minä...

Voi saatana sun kanssa...

Vierailija
5906/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä osaisitte kertoa musta? Kaikenlaisia tulkintoja otetaan vastaan. 😀

Aurinko: kalat

Nouseva: rapu

Kuu: skorpioni

Merkurius: vesimies

Venus: kauris

Mars: leijona

Toinen juttu tuli mieleen, että muistan lukeneeni kuun olevan huonossa sijainnissa jos se on skopionissa. Osaako joku kertoa tästä lisää?

Vierailija
5907/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä osaisitte kertoa musta? Kaikenlaisia tulkintoja otetaan vastaan. 😀

Aurinko: kalat

Nouseva: rapu

Kuu: skorpioni

Merkurius: vesimies

Venus: kauris

Mars: leijona

Toinen juttu tuli mieleen, että muistan lukeneeni kuun olevan huonossa sijainnissa jos se on skopionissa. Osaako joku kertoa tästä lisää?

Ei ehkä huonossa (itse en mielelläni tällä tavalla arvota astrologisia sijainteja) mutta haastavassa. Kaikki tuntemani kuuskorpionit ovat taipuvaisia itsesabotaasiin tavalla tai toisella, joko vellomalla itsesäälissä, draamaillen tai käyttäytyen holtittomasti. Jos tästä taipumuksesta pääsee yli, voi palkintona olla tarkka ja herkkä intuitio ja kyky auttaa ja ymmärtää muita ihmisiä ongelmissaan.

Kartallasi on paljon vettä, joten sen perusteella olet aika tunneherkkä. Veskari tekee älystäsi ja ilmaisustasi yllättävää ja omaperäistä, Venus Kauriissa kertoo maanläheisistä ja perinteisistä arvoista ja halusta vakaaseen rakkauselämään. Mars Leijonassa tekee sinut rohkeaksi ja kyvykkääksi ottamaan tilan haltuun.

Vierailija
5908/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkomerkkini on Oinas, nouseva- ja kuu-skorpioni ja laskeva härkä. Yleisesti ottaen pidän vähiten häristä ja tulen usein huonosti toimeen skorpionien kanssa ja muut oinaat ärsyttävät. Taidan siis olla aika huono yhdistelmä ainakin omasta mielestäni. Toisaalta kuitenkin olla aika pidetty ihminen yleisellä tasolla, mitä en merkeistäni uskoisi?

Leijonia taas elämässäni on paljon ja pidän heistä.

Vierailija
5909/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yksi oinastuttava, joka on jostain syystä aivan raivostuttava. Hän omaa hirveän vahvat mielipiteet, mutta ei niitä kuitenkaan pysty kysyttäessä perustelemaan tai niistä keskustelemaan. Konfliktitilanteissa hänestä tulee marttyyri, hän ei ole tehnyt omasta mielestään mitään väärää, ei osaa myöntää virheitään tai pyytää anteeksi.

Toinen ärsyttävä merkki on skorpioni. Eräskin tuntemani suuttuu pienestäkin väärästä sanasta, välillä tuntuu, että hän tahallaan suuttuu jotta voisi riidellä. Riidellessä heittäytyy myös marttyyriksi, usein mököttää tai sitten vetää riitaan mukaan jonkin menneisyyden tapahtuman, joka ei liity riitaan millään tavalla.

Lisää vaan valitusta, sori, mutta rapu. Sama ongelma kuin skorpionilla, suuttuu kaikesta ja alkaa sen jälkeen mököttämään. Hänellä on paha tapa nillittää ja takertua pikkuasioihin. Korjailee mielellään esim. viesteissä muiden kielioppivirheitä, vaikka viesti olisi ollut aivan ymmärrettävä. Muutenkin nauraa toisten heikkouksille ja kommentoi, jos teit jonkin asian hänen mielestään väärin tai huonosti.

Pystyyköhän näistä päättelemään oman merkkini? Omiin suosikkimerkkeihini kuuluvat ehkä leijona, härkä ja vaaka (en ole mikään näistä).

Vierailija
5910/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä vähän turhan kulunut kysymys, mutta kysyn uudestaan, koska en muista eli

Mikä merkitys signaturella on?

Nimittäin sen mitä muistan tästä lähes 6000 viestin ketjusta, kauriita on moitittu kuivakan huumorin tajuttomiksi mikä ei pidä paikkaansa minun kauris ystävän kohdalla joten voisiko tämän huumorin tajun pohjana olla se, että se on signature vesimies?

Kysyn tätä siksi, koska vielä paripäivää sitten kun en tiennyt miten signature lasketaan, se oli yhtä tuntematon asia, kuin älypuhelin 50-luvulla. No, mutta. Saadessani selville miten signature lasketaan, laskin myös tämän kauriin signaturen joka on vesimies ja koska tällä kauriilla on sekä vesimiehen "outoutta" ja älyä (olen kateellinen, koska se sai peruskoulun todistukseen usean 10. Minun paras numero oli vain 9).

Joten voisiko joku selventää minulle signaturen merkityksen kokonaisuuteen, koska minulle se on aika tuntematon asia johtuen edelleen siitä, että laskutapa selvisi vasta vähän aikaa sitten

T: Aurinko rapu signature leijona

Ps: jos joku on kiltti, kuulisin mielelläni myös omasta signaturesta

Vierailija
5911/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä osaatte kertoa miehestä, jolla seuraavat sijainnit?

Aurinkohärkä

Kuujousimies

Merkurius kaksoset

Venus kaksoset

Mars härkä

Vierailija
5912/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi signature olisi mitenkään merkittävä, se on vain eräänlainen yhteenveto siitä mitä elementtiä ja laatua kartalla on eniten. Kannattaa selvittää miten se lasketaan itse, pelkkiä laskureita käyttämällä ideat kaavojen takana jäävät kaukaisiksi.

Oma signature-merkki on oinas, joka tarkoittaa sitä että kartallani on elementeistä eniten tulta ja laaduista johtavaa. Se oinas siinä ei ole niin takertumisen arvoista.

Mutta koska kartallani on myös mars oinaassa, voi ajatella että mars-merkkini dynamiikka vastaa kartan yleistä menoa ja meininkiä, ja voisi olettaa minulle olevan helppoa toteuttaa karttaani tuolla mars-merkillä, koska ovat yhteneväiset.

Itsellänikin signature on sama kuin mars, eli Vaaka. Kompleksinen juttu, kun mars on siinä "heikoimmassa" merkissään ja vielä 12. huoneessa, joka kai liitetään ennemmin henkisiin, mystisiin yms. ominaisuuksiin kuin fyysiseen aktiivisuuteen, itselläni mars on kuitenkin nouseva ja nousevan planeetan on sanottu dominoivan karttaa. Hmm?

Vierailija
5913/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on yksi oinastuttava, joka on jostain syystä aivan raivostuttava. Hän omaa hirveän vahvat mielipiteet, mutta ei niitä kuitenkaan pysty kysyttäessä perustelemaan tai niistä keskustelemaan. Konfliktitilanteissa hänestä tulee marttyyri, hän ei ole tehnyt omasta mielestään mitään väärää, ei osaa myöntää virheitään tai pyytää anteeksi.

Toinen ärsyttävä merkki on skorpioni. Eräskin tuntemani suuttuu pienestäkin väärästä sanasta, välillä tuntuu, että hän tahallaan suuttuu jotta voisi riidellä. Riidellessä heittäytyy myös marttyyriksi, usein mököttää tai sitten vetää riitaan mukaan jonkin menneisyyden tapahtuman, joka ei liity riitaan millään tavalla.

Lisää vaan valitusta, sori, mutta rapu. Sama ongelma kuin skorpionilla, suuttuu kaikesta ja alkaa sen jälkeen mököttämään. Hänellä on paha tapa nillittää ja takertua pikkuasioihin. Korjailee mielellään esim. viesteissä muiden kielioppivirheitä, vaikka viesti olisi ollut aivan ymmärrettävä. Muutenkin nauraa toisten heikkouksille ja kommentoi, jos teit jonkin asian hänen mielestään väärin tai huonosti.

Pystyyköhän näistä päättelemään oman merkkini? Omiin suosikkimerkkeihini kuuluvat ehkä leijona, härkä ja vaaka (en ole mikään näistä).

Osaan samaistua oinaaseen, paitsi että minut on opetettu siihen, että asiat pitää aina perustella. Yleensä ne, jotka jaksavat tarpeeksi kauan vääntää minun kanssani, löydämme lopulta yhteisen sävelen. Nautin väittelemisestä todella paljon, monelle se tosin voi olla liikaa, kun eivät ymmärrä, että väännän vain vääntämisen ilosta. Yleensä olen samaa mieltä myös toisen osapuolen kanssa asiassa kuin asiassa. Mutta nautin saadessani uusia näkökulmia, kuin myös siitä, että ehkä tarjoan näkökulmia toiselle. Elleivät päädy raivon partaalle ennen sitä.

Syyllistäminen riitatilanteessa sujuu myös valitettavan helposti. Siinäkin kyseessä on voittamisen halu. Toisaalta kun pääsen tilanteesta pois ja rauhoittumaan rauhassa, niin osaan jatkaa riidan jälkeen asiallisesti olettaen, että myös vastapuoli on rauhoittunut. Muutoin en suostu jatkamaan aiheesta. Asia mitä työstän koko ajan ja olenkin vuosien varrella rauhoittunut melkoisen paljon asian suhteen.

Vierailija
5914/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihastun _aina_ skorppareihin? :/ Ei niiden kanssa mikään kuitenkaan onnistu. Hetken huumaa ja seksuaalista vetovoimaa, kunnes lässähtää. Miten voisin tunnistaa ne minulle sopivat aurinkomerkit? Googlen mukaan mulle sopisi leijona, oinas, vaaka ja vesimies.

-jousimiesnainen

Vierailija
5915/12684 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus. Aurinkoskorpionit on kilttejä ja mukavia ihmisiä. Se on skorpioni NOUSUmerkkinä joka tekee ihmisestä sellaisen kuin ne skorppariin liitetyt stereotypiat. Tunnen pahasuisia, ilkeitä, negatiivisia ja kateellisia kaloja, kaksosia, neitsyitä joilla nousevana skorpioni. 

Vierailija
5916/12684 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus. Aurinkoskorpionit on kilttejä ja mukavia ihmisiä. Se on skorpioni NOUSUmerkkinä joka tekee ihmisestä sellaisen kuin ne skorppariin liitetyt stereotypiat. Tunnen pahasuisia, ilkeitä, negatiivisia ja kateellisia kaloja, kaksosia, neitsyitä joilla nousevana skorpioni. 

Vierailija
5917/12684 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaa at ovat rauhallisia ja analysoivia tietopankkeja,

skorpionit ovat temperamenttisia ja puolustavat muita, fiksuja ja hauskoja mtuta tulisia tarpeen tullen.

Ravut ovat luotettavimpia ja sydämmellisiä koskaan.

Vierailija
5918/12684 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on nainen, jolla Jupiter skorpionissa?

Vierailija
5919/12684 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on nainen, jolla Jupiter skorpionissa?

Tämä on minun karttani ainoa Skorppari.

Joskus luin siitä että saattavat olla syrjäänvetäytyviä, mutta heillä on kultainen sydän, mistä syystä eivät kauaa yksinäisyydestä kärsi :)

Vierailija
5920/12684 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on Jupiter oinas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi