Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5941/12684 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinasmiehen kanssa kaikki piti tapahtua nopeasti. Oinas myös puhui päälle ja oli huono kuuntelija. Jos on sanottava jotain positiivista niin oikku oinas kannusti haaveiden toteuttamisessa ja halusi aina tapailla ulkona.

Leijonamies oli kova lahjomaan. Osteli milloin mitäkin hienoa ja suurta lahjaa. Kamalan itseriittoinen ja -tietoinen, kaipasi HUOMIOTA. Kaikki piti aina näyttää hyvältä ja kehuskella ympäriinsä.

Neitsytmies oli kovasti seksin perään. Positiivista, että halusi auttaa asiassa kuin asiassa ja tykkäsi ratkoa ongelmia. Puhtauden ja siisteyden perään.

Rapumies eli nykyinen mies tykkää hoivata. Hoitaa kotia tasapuolisesti, kyselee kuulumisia ja vointia. Haluaa, että minulla on hyvä olla. Romanttinen ja hyvä laittamaan ruokaa. Oikea herrasmies mutta joskus voi olla vaikea pysyä mielialojen vaihtelussa perässä.

Vierailija
5942/12684 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yksikään kauris kirjoittanut tässä ketjussa koko sen historian aikana?

On, vaikka aika ilma- ja vesivoittoista pyörremyrskyä täällä on ollut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5943/12684 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään, jonka signature sign olisi kauris?

Oletteko aurinkomerkkienne kaltaisia vai meneekö enemmän SS:n puolelle?

Täällä aurinkojouskari, signature kauris!

Olen maamerkin edustajan kaltainen, koska sekä kuu- että nousumerkkini ovat neitsyessä. Näen itsessäni hyvin paljon juurikin kauriin luonnekuvausta, mikä on samankaltaista kuin neitsyen luonnehdinta, ja koenkin "maan" enemmän omakseni kuin tulimerkkisyyden.

Vierailija
5944/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen miettinyt, että miten ihmeessä olette saaneet tietoonne puolituttujenne merkit? Siihenhän tarvitaan syntymäkellonaika. Itse ainakin pitäisin outona, jos esim. joku vasta tapaamani mies kysyisi syntymäkellonaikaani :D Ja mielestäni aika harva edes muistaa, moneltako on syntynyt. Oletteko pöllineet tuntemienne ihmisten syntymätodistuksia?

Kellonaika kertoo nousumerkin, ei muita merkkejä. Eli syntymäpäivä vie aika pitkälle.

Syntymäkellonaika kertoo kyllä aika paljon muutakin kuin nousumerkin. Kellonajan perusteellahan huoneiden ja taivaankappaleiden tarkat sijainnit määrittyvät. Syntymäpäivä kertoo pelkän aurinkomerkin eli ei todellakaan "vie pitkälle".

Ja lisättäköön, että merkkien rajapäivinä pelkkä syntymäpäivä ei kerro edes sitä aurinkomerkkiä.

Huoneita toki ei saa selville, mutta merkkien planeettasijainnit kyllä.

Päivinä jolloin Kuu tai planeetta vaihtaa merkkiä, et kyllä tiedä niitäkään pelkän syntymäpäivän perusteella. Huoneiden lisäksi et silloin saa mm. aspektejakaan laskettua.

Vierailija
5945/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen miettinyt, että miten ihmeessä olette saaneet tietoonne puolituttujenne merkit? Siihenhän tarvitaan syntymäkellonaika. Itse ainakin pitäisin outona, jos esim. joku vasta tapaamani mies kysyisi syntymäkellonaikaani :D Ja mielestäni aika harva edes muistaa, moneltako on syntynyt. Oletteko pöllineet tuntemienne ihmisten syntymätodistuksia?

Kellonaika kertoo nousumerkin, ei muita merkkejä. Eli syntymäpäivä vie aika pitkälle.

Syntymäkellonaika kertoo kyllä aika paljon muutakin kuin nousumerkin. Kellonajan perusteellahan huoneiden ja taivaankappaleiden tarkat sijainnit määrittyvät. Syntymäpäivä kertoo pelkän aurinkomerkin eli ei todellakaan "vie pitkälle".

Ja lisättäköön, että merkkien rajapäivinä pelkkä syntymäpäivä ei kerro edes sitä aurinkomerkkiä.

Päivinä jolloin Kuu tai planeetta vaihtaa merkkiä, et kyllä tiedä niitäkään pelkän syntymäpäivän perusteella. Huoneiden lisäksi et silloin saa mm. aspektejakaan laskettua.

Tämä on totta. Nousumerkki ja huoneiden kärjet antavat vasta muodon kartalle. Merkkisijainnitkin muuttuvat eri tavalla kiinnostaviksi kun tietää mihin huoneeseen ne osuvat. Ilman kellonaikaa ja syntymäpaikkaa kartta on pelkkä pohja, joka voisi olla kenen tahansa samana päivänä syntyneen kartta. Akselit ja huonejako tekevät siitä henkilökohtaisen.

Vierailija
5946/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ovat signature sign oinas ja signature sign rapu?

Exmieheni signatureRapu, kaivautunut aina vaan syvemmälle pohjamutiin, huolta ja murhetta enemmän kuin iloa hänen kanssaan. Koti-ihminen, intohimoton, itsekeskeisyyteen taipuvainen.

Elämäni paras rakastaja on signatureOinas. Intohimoinen mutta huolehtiva, rento mutta spontaani. Oih, vieläkin kaipaan...

t: signatureVaaka

Kai nyt signatureRavussa oli edes jotain hyvää? Millä tavalla intohimoton? Intohimoton elämään? Aiheutti huolta vaiko huolehti liikaa muista?

Onko ihme että kehut pelkästään signatureOinasta, kun oinas ja vaaka ovat vastamerkit toisilleen.

Vierailija
5947/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaako kukaan horoskooppiani? Mielestäni se ei ole paras (kohdallani tuntenut paljon saman merkin alla olevia - tunnekylmiä/ilkeitä) mutta omalla kohdalla tykkään. 

Olen taiteellinen, kaikki kaunis ja merkityksellinen on ah - niin ihanaa. En yleensä ole tunteilija, vaan enemmän käytän järkeäni sekä analysoin asioita. Rakastan kaikkea käsillä tehtävää, syvällisiä keskusteluja, tanssimista ulkona kesäisin ja romanttisia kirjoja. Todella iso romantikko, vaikkei päällepäin sitä ehkä arvaisi. En ole ollut kuin kahdessa parisuhteessa, mutta en ole koskaan ollut täysin sinkku. Aina on pörrännyt ihmisiä ympärillä, flirttailu ja uusien ihmisten tapaaminen on ihanaa. Nautin huomiosta kun se ei ole täysin kokoajan minussa, mutta pienissä määrissä nautin siitä. Minusta on ihanaa kun ihminen huomaa muun kuin ulkokuoreni. Ulkoa saatan näyttää että voisin olla pinnallinen - tätä kuulen usein. Olen oikeastaan sen vastakohta, vihaan pinnallisuutta ja sitä että ulkonäön paremmuudella tai huonoudella mässäillään. Ihmisen sisin on tärkeä ja miten kohtelee muita. Aina altavastaajan puolella. Ala missä työskentelen, on tekemisissä ihmisten kanssa sekä se vaatii diplomaattisuutta. Luotettava ystävä henkeen ja vereen.

"Huonoina" kohtina persoonassa sanoisin ailahtalavaisuuden, joissain tilanteissa voin myös sulkea tunteeni pois kokonaan (tätä tosin vuosien - aikuisuuden myötä opetellut pois) ja en yleensä kiinnity asioihin helposti. Vaadin aikaa ihmisiltä, oli se sitten kaverisuhde tai parisuhde. Haluan vapautta, joka joillekkin on huono asia. Itsepäisyys voi näkyä jossain määrin niille ketkä ovat ihan läheisimpiä minulle, joka joillekkin on huono asia, itsehän ajattelen että hyvissä määrin itseä pitää pitää aina 1#. Punnitsen asioita aivan helvetin kauan, koska en halua tehdä väärin tai katua päätöstä. Nuoruudessa isona miinuksena jälkeenpäin mietittynä on se, että kun olen niin intuition varainen ja huomaan mitä ihmiset tuntee todella helposti (ilman että he sitä itse kertovat): käytin sitä joskus hyväksi PIENISSÄ määrin. Esim. tiedän että henkilö x tykkää minusta niin pyydän palveluksia häneltä vaikken itse hänelle tee mitään palveluksia. Nykyään onneksi tästä olen päässyt eroon.

Aikalailla kuulostat minulta: Kaksoset aurinko ja merkurius, Härkä venus, muuten Vaakaa

Ihan superromantikko en ole, eikä tuo vahva itsepäisyys ja ulkonäön pinnallisuus ehkä osu. Ammatti minulla on taiteen alalta, mutta monenlaista muutakin on tullut tehtyä.

Vierailija
5948/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yksikään kauris kirjoittanut tässä ketjussa koko sen historian aikana?

Kysyin kauris kaverin mielipidettä ja vastaus oli ettei ehdi kun pitää tehdä töitä. :D Kauriit on työnarkomaaneja.

Vierailija
5949/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exmieheni signatureRapu, kaivautunut aina vaan syvemmälle pohjamutiin, huolta ja murhetta enemmän kuin iloa hänen kanssaan. Koti-ihminen, intohimoton, itsekeskeisyyteen taipuvainen.

Elämäni paras rakastaja on signatureOinas. Intohimoinen mutta huolehtiva, rento mutta spontaani. Oih, vieläkin kaipaan...

Kai nyt signatureRavussa oli edes jotain hyvää? Millä tavalla intohimoton? Intohimoton elämään? Aiheutti huolta vaiko huolehti liikaa muista?

Onko ihme että kehut pelkästään signatureOinasta, kun oinas ja vaaka ovat vastamerkit toisilleen.

No alkuun varmaan tykkäsin siitä että sRapu oli tosi ihastunut minuun, oli ulkoisesti huoliteltu, teki kotitöitä ja tuntui  että hänen kanssaan pystyi puhumaan mistä vaan. Myöhemmin ymmärsin että hän salaili asioitaan huonon itsetunnon takia ja välillä tuli ylilyöntejä päihteiden käytössä. Pettämistä minun ei tarvinnut pelätä koskaan. Minun piti alkuhuuman jälkeen lähes kaikessa olla se alkuunpaneva voima, kun taas itse toivoisin toiselta sitä. Hirveästi hänellä oli kaikkea suunnitelmaa koulutuksen, työn ja materiaalisten asioiden suhteen, mutta toteutus jäi puolitiehen. Nykyisin rypee masennuksessa kun ei hänestä koskaan tullutkaan rahamiestä. Itse en ole koskaan ollut erityisesti rahan perään.

En ensimmäiseen 30 vuoteen tuntenut juurikaan Oinaita (no ekan suudelman antaja teininä oli kyllä Oinas) mutta erottuani signatureRavusta alkoi aurinko-Oinaita tupsahdella useampiakin elämääni ja tuo signatureOinas niistä vetoavin.

Vierailija
5950/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähetkellä syntyvällä olisi aika karunkuuloinen kartta: Kaikki muut planeetat Kaksosissa paitsi mars Kaloissa :D

Vierailija
5951/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No alkuun varmaan tykkäsin siitä että sRapu oli tosi ihastunut minuun, oli ulkoisesti huoliteltu, teki kotitöitä ja tuntui  että hänen kanssaan pystyi puhumaan mistä vaan. Myöhemmin ymmärsin että hän salaili asioitaan huonon itsetunnon takia ja välillä tuli ylilyöntejä päihteiden käytössä. Pettämistä minun ei tarvinnut pelätä koskaan. Minun piti alkuhuuman jälkeen lähes kaikessa olla se alkuunpaneva voima, kun taas itse toivoisin toiselta sitä. Hirveästi hänellä oli kaikkea suunnitelmaa koulutuksen, työn ja materiaalisten asioiden suhteen, mutta toteutus jäi puolitiehen. Nykyisin rypee masennuksessa kun ei hänestä koskaan tullutkaan rahamiestä. Itse en ole koskaan ollut erityisesti rahan perään.

En ensimmäiseen 30 vuoteen tuntenut juurikaan Oinaita (no ekan suudelman antaja teininä oli kyllä Oinas) mutta erottuani signatureRavusta alkoi aurinko-Oinaita tupsahdella useampiakin elämääni ja tuo signatureOinas niistä vetoavin.

Onko ex signatureRapu myös muilta sijainneiltaan rapu esim aurinkorapu tai nousurapu?Eleleekö nykyään sinkkuna?

Vierailija
5952/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs kaveri jonka karttaa katsottiin ei muistanut onko syntynyt neljältä yöllä vai päivällä, silti merkit samoissa planeetoissa.

Vierailija
5953/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee mieleen tällaisista sijainneista:

A: Jousimies

K: Vaaka

M: Jousimies

V: Kauris

M: Neitsyt

nousu: Leijona

Vierailija
5954/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ex signatureRapu myös muilta sijainneiltaan rapu esim aurinkorapu tai nousurapu?Eleleekö nykyään sinkkuna?

Kuu ja laskevamerkki Ravussa, nousevaKauris siis. Tietääkseni sinkku on, mutta tosiaankin ajoittain pahasti masentunut, eromme jälkeen sanoi ettei uutta suhdetta enää haluaisikaan, mutta mistäpä minä nykyisiä ajatuksia tiedän, useampi vuosi erostamme jo.

Vierailija
5955/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuu ja laskevamerkki Ravussa, nousevaKauris siis. Tietääkseni sinkku on, mutta tosiaankin ajoittain pahasti masentunut, eromme jälkeen sanoi ettei uutta suhdetta enää haluaisikaan, mutta mistäpä minä nykyisiä ajatuksia tiedän, useampi vuosi erostamme jo.

Minkä ikäinen ja missä päin asustelee kyseinen rapumies?

Vierailija
5956/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen signature sign? Mikä se on?

Vierailija
5957/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlen avulla löytää tietoa jos vain viitsii etsiä. Tässä ketjussa moniin kysymyksiin löytyy helposti tietoa netistä erilaisilta astrologiaa käsitteleviltä sivuilta jos viitsii vain etsiä. Kaikki pitäisi tuoda tarjottimella eteen?

Vierailija
5958/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona äklöin.

Vierailija
5959/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlen avulla löytää tietoa jos vain viitsii etsiä. Tässä ketjussa moniin kysymyksiin löytyy helposti tietoa netistä erilaisilta astrologiaa käsitteleviltä sivuilta jos viitsii vain etsiä. Kaikki pitäisi tuoda tarjottimella eteen?

Keskustelupalstalla kvg on aika ... kommentti.

Vierailija
5960/12684 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen että yli 30 vuotta astrologiaa harrastaneellekin tulee joskus uusia termejä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi