Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5881/12684 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka miehet on niin häilyviä, ei kiitos!

Vierailija
5882/12684 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota Kardashian-Jennereiden tositeeveeperhettä mietin;

Kim VAAKA: Perheen ulkonäkökeskeisin ihminen johon tuon koko perheen muovinen look perustuu eli rasvaa siirretty vyötäröstä peppuun ja kasvot muokattu virheettömiksi. Vastuuntuntoinen ja luotettava työntekijä on ollut ja on siskoksista se joka ottaa usein vastuun kaikesta.

Kourtney OINAS: Kuvittelee joskus olevansa viisaampi kuin muut, tylyttää toisia, antaa ymmärtää että hänen tapansa toimia on se ainoa oikea, ja on aika jääräpäinen ja pitää periaatteistaan kiinni. Silti siskoksista luonnollisin ulkonäöltään, syö luomuruokaa ja gluteiinitonta

Khloe RAPU: Herkkä, perhekeskeinen, sanavalmis, puolustaa heikompia mutta välillä hänestä saa päällepäsmärisen ja piikittelevän kuvan. Kokee usein olevansa uhri koska kaikki miehensä pettäneet.

Rob KALAT: Herkkä, otti todella raskaasti siskonsa Khloen ja tämän miehen Lamarin eron ja asui heidän kanssaan. Masentui pitkäksi aikaa, lihoi ja poistui sarjasta. Sai oman sarjan uuden avovaimonsa painostuksesta, mutta lopetti sen 1-kauden jälkeen kun tyttärensä syntyi, ja heille tuli ero.

Kendall SKORPIONI: Vetäytyy usein sarja kuvauksista, on aika kipakka luonteeltaan muttei aina uskalla esittää mielipiteitään suoraan henkilöille joita asiat koskevat. Pitää yksityiselämänsä itsellään. On ahkera mutta kitisee paljon. Kapinallinen.

Kylie LEIJONA: Perheen nuorin tytär, omistaa kosmetiikkabisneksen ja on tänä päivänä perheen rikkain. Vaikuttaa joskus aikuisemmalta ja viisaammalta kuin nuo vanhimmat Kardashian-sisarpuolensa. Sisustaa kotiaan ja pitää suurten näyttävien juhlien järjestelemisestä. Muokkasi itsestään eri näköisen, eli on isänsä ohella eniten leikelty perheenjäsen ja aloitti jo 17-vuotiaana, on nyt 22.

Äiti-Kris SKORPIONI: Perheen määrätietoinen matriarkka, tekee bisnestä perheenjäsenillään ja on se alunperin tv-sarjan tuotantoyhtiölle myynyt hlö. Huhut kertovat että tämä äiti oli se joka levitti tyttärensä Kimin ekstaaseissa kuvaaman kotiseksivideon julki, jotta perhe saisi rahaa ja kuuluisuutta (matkivat Paris Hiltonin videota....)

Isä-Caitlyn eli entinen Bruce SKORPIONI: Bruce korjasi sukupuolensa miehestä naiseksi, on aika tyly luonteeltaan ja passivis-agressiivinen, kirjoitti rumasti perheestään omaelämäkerrassaan koska kokee sen oikeutetuksi nyt ja tavallaan syyttää perhettä siitä että korjautti näin myöhään vaikka olisi halunnut korjauttaa jo ennen kahden viimeisimmän lapsen syntymää (ylläolevat Kendall ja Kylie).

En ole seurannut ohjelmaa ollenkaan, mutta merkkien kuvaukset on aika pätevät.

Johtuukohan minunkin kiltteys ja vastuunotto Vaaka-kartasta, (ei aurinkomerkki).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5883/12684 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka miehet on niin häilyviä, ei kiitos!

Täysin samaa mieltä. Vaikka itse olen Kaksoset :D

Vierailija
5884/12684 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hermot menneet eniten menneisyydessä eläviin, ikuisiin loukkaantujiin eli RAPUIHIN. Kaikki tuntemani ravut haikailevat aina mökin, pullantuoksuisen idyllielämän, kodin ja perheen pariin. Ravut ovat pariutuvaa sorttia, joten niiden kanssa joutuu puoliväkisin treffeille. 

Eri tavalla rasittavia ja lapsellisia ovat puolestaan KAKSOSET. Eksistäni suurin osa kaksosia. Aina luistavat tiukan paikan tullen ja luulevat etteivät mitkään asiat pois sulje toisiaan. Pohjaton huoleton idealismi heillä syntymästä alkaen. Toisekseen sälyttävät kaiken vastuun aina mulle. Sen varsinaisen työn tekee joku muu kuin kaksonen. Heiluttelevat käsiään ja luulevat olevansa muita nokkelampia ja älykkäämpiä.

Tällä hetkellä mieltymys järkeviin NEITSYIHIN ja suoriin sekä rohkeisiin LEIJONIIN.

Vaa'at ovat sympaattisia mutta uskon, että suora tyylini ja tiukka kieleni tekisivät heidät onnettomiksi.

Terveisin

Aurinko-OINAS, nousu-skorppari, kuu-kauris

PS. Pakko todeta, että sanonta nousumerkki vahvistuu iän myötä tuntuu pitävän paikkansa. 

Monilla on niin että aurinkomerkki lapsena, nousumerkki teininä ja siitä eteenpäin noi molemmat, mutta kuumerkki alkaa hallita kolmenkympin kieppeillä :) Myös minulla.

Ilmankos olenkin aina ollut Vaakamainen(nousu ja kuu) vaikka olen Kaksoset.

Vierailija
5885/12684 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hermot menneet eniten menneisyydessä eläviin, ikuisiin loukkaantujiin eli RAPUIHIN. Kaikki tuntemani ravut haikailevat aina mökin, pullantuoksuisen idyllielämän, kodin ja perheen pariin. Ravut ovat pariutuvaa sorttia, joten niiden kanssa joutuu puoliväkisin treffeille. 

Eri tavalla rasittavia ja lapsellisia ovat puolestaan KAKSOSET. Eksistäni suurin osa kaksosia. Aina luistavat tiukan paikan tullen ja luulevat etteivät mitkään asiat pois sulje toisiaan. Pohjaton huoleton idealismi heillä syntymästä alkaen. Toisekseen sälyttävät kaiken vastuun aina mulle. Sen varsinaisen työn tekee joku muu kuin kaksonen. Heiluttelevat käsiään ja luulevat olevansa muita nokkelampia ja älykkäämpiä.

Tällä hetkellä mieltymys järkeviin NEITSYIHIN ja suoriin sekä rohkeisiin LEIJONIIN.

Vaa'at ovat sympaattisia mutta uskon, että suora tyylini ja tiukka kieleni tekisivät heidät onnettomiksi.

Terveisin

PS. Pakko todeta, että sanonta nousumerkki vahvistuu iän myötä tuntuu pitävän paikkansa. 

Siinäpä vasta oli oinasmaisen suoraa tekstiä. Huh huh! Kirjoitit aika osuvasti ravuista, tosin ikävään sävyyn. :( Minä puolestani rakastan rapuja enkä koskaan menetä heidän kanssaan hermoja. Ravut tietävät hyvän päälle, osaavat hoitaa kodin lähes täydellisesti ja huolehtia vielä päälle rakkaistaan. Ravun kanssako pääsisi treffeille. <3 Toinen aurinko-oinas, joka rakastaa rapuja mutta inhoaa oinaita, leijonia, jousimiehiä ja kaksosia.

Täällä kolmas aurinko-oinas (jota joku tuossa aiemmin piti tyhmänä merkkinä 😀), nouseva jouskari, kuu leijonassa. Yhtä vähän kuin ulkonäköön, uskon horoskoopin vaikuttavan älykkyyteen,kyllä ne tekijät meihin tulevat geeneistä. Sitten näillä persoonallisuuden piirteillä voi leikitellä horoskooppeja tarkastellessa, hupiahan tämä on.

Tällä omalla tulimerkkisella yhdistelmällä en useinkaan jaksa yliherkkiä rapuja ja kaloja. Pahin tuntemani rapu on järkyttävä pessimistinen marttyyri, joka loukkaantuu kaikesta. Ei todellakaan mikään seuraihiminen vaan kotiin vetäytyvä introvertti. Kalat taas uiskentelevat omissa maailmoissaan ja ovat taivaanrannanmaalareita. Osa heistä ei koskaan saa aikaan mitään kun ovat niin epävarmoja.

Nopealiikkeisenä minua hermostuttaa kaikki hitaat jahkailijat jotka eivät osaa päättää mitään ja arpovat loputtomiin mitä tehdä. Näihin kuuluu ehkä useimmiten härkä ja neitsyt.

Olen iän myötä oppinut hillitsemään itseäni, pidän useimmiten mölyt mahassa vaikka joskus tekisi mieli sanoa suoraan. En tarkoituksellisesti halua myöskään ketään loukata. Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja osaan myös kuunnella. Aina ja loputtomiin kärsivällisyys ei kuitenkaan riitä 😉

Vierailija
5886/12684 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki tämä voisi olla?

Mies, joka sanoo asiat vaikkei häneltä kysyisi mielipidettä. On usein äänessä sanomassa mielipiteitään ja omasta mielestään on aina oikeassa, huono kuuntelemaan, puhuu päälle, on filosofinen mutta jyrkkä ja laukoo asiat suoraan. Sivaltaa ja jyrää niin että hiljaiset jäävät alle. Huumorintajuinen, mutta usein huumori on pilailua muiden kustannuksella. Sanoo aina kaiken töksäyttäen suoraan eikä siisti puhettaan oli tilanne mikä hyvänsä.

Oinas ja skorpioni ei ole.

Ilmiselvä Jousimies.

Onko jousimies oikeasti noin suorasanainen?

Itselläni on monet parhaat keskustelut olleet juuri Jouskareiden kanssa, ehkä juuri siitä syystä etten säikähdä sitä tyypillistä suoruutta. Haastan Jouskareita eri katsantokulmilla :D

t.Kaksoset

Sama kysyjä vastaa. Olen aivan järkyttynyt kuin sivaltavia jousimiehet osaavat olla. :( Ei riitä kahden käden sormet kun mietin kuinka monta kertaa jousimies on loukannut suoruudellaan. Olen herkkä enkä viihdy suoraan puhujien seurassa.

Itse taas inhoan epätietoisuutta ja arvostan suoruutta, toki törkeä ei tarvitse olla. Tarvittaessa osaan kyllä olla sarkastinen takaisinkinpäin. Kylmää-kuumaa-tyypit, joiden mietteistä ei selvää saa, ovat rasittavimpia, esim. Ravut, Kalat..

t. sama Kaksoset

Vierailija
5887/12684 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin

Siinäpä vasta oli oinasmaisen suoraa tekstiä. Huh huh! Kirjoitit aika osuvasti ravuista, tosin ikävään sävyyn. :( Minä puolestani rakastan rapuja enkä koskaan menetä heidän kanssaan hermoja. Ravut tietävät hyvän päälle, osaavat hoitaa kodin lähes täydellisesti ja huolehtia vielä päälle rakkaistaan. Ravun kanssako pääsisi treffeille. <3 Toinen aurinko-oinas, joka rakastaa rapuja mutta inhoaa oinaita, leijonia, jousimiehiä ja kaksosia.

Täällä kolmas aurinko-oinas (jota joku tuossa aiemmin piti tyhmänä merkkinä 😀), nouseva jouskari, kuu leijonassa. Yhtä vähän kuin ulkonäköön, uskon horoskoopin vaikuttavan älykkyyteen,kyllä ne tekijät meihin tulevat geeneistä. Sitten näillä persoonallisuuden piirteillä voi leikitellä horoskooppeja tarkastellessa, hupiahan tämä on.

Tällä omalla tulimerkkisella yhdistelmällä en useinkaan jaksa yliherkkiä rapuja ja kaloja. Pahin tuntemani rapu on järkyttävä pessimistinen marttyyri, joka loukkaantuu kaikesta. Ei todellakaan mikään seuraihiminen vaan kotiin vetäytyvä introvertti. Kalat taas uiskentelevat omissa maailmoissaan ja ovat taivaanrannanmaalareita. Osa heistä ei koskaan saa aikaan mitään kun ovat niin epävarmoja.

Nopealiikkeisenä minua hermostuttaa kaikki hitaat jahkailijat jotka eivät osaa päättää mitään ja arpovat loputtomiin mitä tehdä. Näihin kuuluu ehkä useimmiten härkä ja neitsyt.

Olen iän myötä oppinut hillitsemään itseäni, pidän useimmiten mölyt mahassa vaikka joskus tekisi mieli sanoa suoraan. En tarkoituksellisesti halua myöskään ketään loukata. Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja osaan myös kuunnella. Aina ja loputtomiin kärsivällisyys ei kuitenkaan riitä 😉

Vaikka kuinka hillitsette itseänne, niin silti onnistutte loukkaamaan ja siihen ei aina tarvita sanoja vaan nopeat eleet, jotka koen herkkänä oinaana uhkaavana. Tulimerkeiltä usein puuttuu rauhallinen neuvottelutaito ja lempeys kuten maa- ja vesimerkeiltä. En komentele muita ja olen todella herkkä, romanttinen ja lempeä oinas. En tykkää komentelusta, joten voin vaan kuvitella miten vielä herkempien ja intuitiivisten rapujen ja kalojen kanssa käy. Härkä etenkään ei pidä komentelusta, on niin rauhallinen ja itsepäinen. Kalat ruokkivat taiteellisuutta ja rapujen seurassa tunnen oikeasti olevani turvassa ja kodissa.

Vierailija
5888/12684 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka sanoo asiat vaikkei häneltä kysyisi mielipidettä. On usein äänessä sanomassa mielipiteitään ja omasta mielestään on aina oikeassa, huono kuuntelemaan, puhuu päälle, on filosofinen mutta jyrkkä ja laukoo asiat suoraan. Sivaltaa ja jyrää niin että hiljaiset jäävät alle. Huumorintajuinen, mutta usein huumori on pilailua muiden kustannuksella. Sanoo aina kaiken töksäyttäen suoraan eikä siisti puhettaan oli tilanne mikä hyvänsä.

Ilmiselvä Jousimies.

Itselläni on monet parhaat keskustelut olleet juuri Jouskareiden kanssa, ehkä juuri siitä syystä etten säikähdä sitä tyypillistä suoruutta. Haastan Jouskareita eri katsantokulmilla :D

t.Kaksoset

Sama kysyjä vastaa. Olen aivan järkyttynyt kuin sivaltavia jousimiehet osaavat olla. :( Ei riitä kahden käden sormet kun mietin kuinka monta kertaa jousimies on loukannut suoruudellaan. Olen herkkä enkä viihdy suoraan puhujien seurassa.

Itse taas inhoan epätietoisuutta ja arvostan suoruutta, toki törkeä ei tarvitse olla. Tarvittaessa osaan kyllä olla sarkastinen takaisinkinpäin. Kylmää-kuumaa-tyypit, joiden mietteistä ei selvää saa, ovat rasittavimpia, esim. Ravut, Kalat..

t. sama Kaksoset

Olen aurinko-oinas kuukaloilla ja harvoin tapaamani kaverini on aurinkokaksoset kuuoinas. Sama kaksoset laukoo myös mielipiteitään ympäriinsä ja kaksosena puhuu paljon, viestit ovat kilometrien pituisia. Kyseinen kaksoset on myös sanonut minun olevan nössö eikä koskaan tykkää salailusta mikä tulee kalojen ominaisuuksista. Kaikki pitäisi sanoa töksäytelleen suoraan mutta en pysty, olen tottunut keskustelemaan hienotunteisesti.

Vierailija
5889/12684 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Sadepäivän hömpästä puheenollen. Lööppijulkkisten merkkejä, entä onko joitain paljon ja joitain vähän? Martina rapu. Sofia oinas. Mites Stefu.

Maisa oinas. Sieppi kaksoset.

Kunhan heittelen. 

Anu Saagim oinas. 

Vierailija
5890/12684 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aurinko-oinas, vesimies-kuu ja nouseva rapu. En pidä skorpioneista, kaksosista enkä kauriksista. Pidän ravuista, häristä ja kaloista.

Vierailija
5891/12684 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiselvä Jousimies.

t.Kaksoset

t. sama Kaksoset

Olen aurinko-oinas kuukaloilla ja harvoin tapaamani kaverini on aurinkokaksoset kuuoinas. Sama kaksoset laukoo myös mielipiteitään ympäriinsä ja kaksosena puhuu paljon, viestit ovat kilometrien pituisia. Kyseinen kaksoset on myös sanonut minun olevan nössö eikä koskaan tykkää salailusta mikä tulee kalojen ominaisuuksista. Kaikki pitäisi sanoa töksäytelleen suoraan mutta en pysty, olen tottunut keskustelemaan hienotunteisesti.

On olemassa myös noiden keskustelutyylien välimuoto...

t.Kaksoset, kuuVaaka

Vierailija
5892/12684 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kursailija jonka tiedän on kauris (en tiedä muuta kartasta). Esimerkki: hän perheineen oli tulossa meille päin Suomea ja ehdotti kyläilyä (heillä oli muutakin menoa samalle päivälleä). Toivotin lämpimästi tervetulleeksi (emme olleet nähneet pitkään aikaan) ja mainitsin sivulauseessa että kiva että tulevat, sinä päivä olisi lapseni 2 v synttärit (ei muita vieraita sinä päivänä). Sen jälkeen alkoi moooonien viestien ketju, olenko nyt aivan varma etteivät he häiritse ja onko ok jne jne. Suorana ihmisenä on mahdotonta ymmärtää et joku toivottaisi tervetulleeksi ilman todellista tarkoitusta. Minun piti puhelussa joka oli noiden viestien jatkumoa, sanoa suoraan että.en ole sellainen henkilö joka toivottaa tervetulleksi jos ei halua vieraita. Jossain vaiheessa turhautti jo niin paljon ettå teki mieli sanoa että olkaa sitten tulematta kun yritätte nyt itse päästå pälkähästä (ja kääntää asian minun päätettäväksi) kun ette oikeasti halua tullakaan. Tälläinen toiminta mitä tuo kauris harrasti, on oinaalle aivan vierasta.

Lisäksi sellainen itsensä ja osaamisensa vähättely joilla osa oikeastaan hakee kehuja, on sietämätöntä. En mä nyt mitään osaa, tää on vaan tälläinen....

Vierailija
5893/12684 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiselvä Jousimies.

t.Kaksoset

t. sama Kaksoset

t.Kaksoset, kuuVaaka

Kaksoset ei muuta osaa kuin jaaritella ja olla aina äänessä.

Vierailija
5894/12684 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiselvä Jousimies.

t.Kaksoset

t. sama Kaksoset

t.Kaksoset, kuuVaaka

Kaksoset ei muuta osaa kuin jaaritella ja olla aina äänessä.

No olen sitten poikkeus sääntöön... ei kun hetkinen, tunnen muitakin introverttiKaksosia.

Omasta mielestäni Jousimiehet ovat puheliaimpia.

Vierailija
5895/12684 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä signature sign siis on?

Vierailija
5896/12684 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5897/12684 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5898/12684 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa eräältä Jousimieheltä jolla mars Skorpparissa..

Kuvaus sopii melko täydellisesti tuntemaani jouskariin, jolla myös Mars on jousimiehen merkissä. Kartallaan ei näy oinasta, mutta vahvasti tulipainotteinen skorpparitwistillä.

Aiemmin joku kysyi, onko jousimies todella niin suorasanainen, niin voin muutaman hyvän ystävän perusteella vakuuttaa näin olevan! Ei filttereitä tai suodatustakaan, mutta se tekee heistä erinomaisen aitoja seuralaisia, mikäli ei pelkää totuuden torven törähdyksiä. ;)

Selvitin miehen planeetat. Aurinko jousimies, kuurapu (tämä yllätti ehkä eniten), merkurius jousimies, mars vesimies ja pluto leijona. En tiedä mitä pluto merkitsee mutta eikö merkurius ole kommunikoinnin planeetta?

Pluto leijonassa kertoo että on vanhempaa sukupolvea. Ei ole henkilökohtainen planeetta, joten nousee tärkeäksi vasta jos tekee tarkkoja aspekteja henkilökohtaisille planeetoille tai akseleille, tai joidenkin tulkintatapojen mukaan myös ollessaan jonkun näiden hallitsija. Akseleita et saa tietoon ilman tarkkaa kellonaikaa. Mutta jos esimerkiksi mars vesimiehessä olisi tarkassa oppositiossa tuohon plutoon leijonassa, sillä olisi enemmän merkitystä kuin pelkkänä merkkisijaintina. Kuu-merkkikään ei ole varma ilman tarkkaa kellonaikaa, jos on merkin alussa tai lopussa, saattaa tarkalla kellonajalla olla vielä edellisessä tai jo seuraavassa merkissä. Merkurius on kommunikoinnin planeetta, ja sen aspektien katsotaan liittyvän kommunikointiin. Mutta itseilmaisuun liittyy myös nousuakseli ja kommunikointiin 3. huone, joita et siis tiedä ilman kellonaikaa. Venus-merkkikin voi kertoa ihmisen tyylistä, aurinko jousimiehillä se on vaaka, skorpioni, jousimies, kauris tai vesimies.

Vierailija
5899/12684 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä signature sign siis on?

Sai useamman sivun kaivaa vastausta, mutta tässä nyt siis muillekin tiedoksi. Itseltäni ei tätä merkkiä löytynyt, eikä aina löydykään. :)

”Se kuvaa merkkiä, joka on kartallasi hallitsevana. Kun otetaan huomioon koko kartta, sinulla saattaa olla siellä vaikkapa paljon ilmamerkkejä, vaikka olisit aurinkomerkiltäsi vaikkapa härkä, joka on kiinteä maamerkki. Siellä voi olla myös paljon esim. muuttuvia merkkejä. Tällöin signature signisi olisi muuttuva ilmamerkki, eli kaksonen. Netissä on laskureita jolla saat signature signin (ja yleensä myös paljon muuta) selville. Esim: https://horoscopes.astro-seek.com/

Täytä Birth Chart Report ja klikkaa tuloksista sitten Dominants. Saat selville hallitsevat planeettasi ja niiden alla lukee signature signisi, jonka kone laskee.”

Vierailija
5900/12684 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämän signature signing sitten pitäisi kertoa? Omni on vaaka enkä löydä itsestäni yhtään mitään vaakamaista missään suhteessa.