Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5501/12684 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaa'at huom! Joku avannut keskustelun flirttailusta. Meidän pitäisi olla tässä mestareita.

Vierailija
5502/12684 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku lähteä analysoimaan luonnettani? :)

Aurinko: vesimies

Kuu: vesimies

Nouseva: skorpioni

Venus: vesimies

Mars: kauris

Tämä viesti taisi hukkua tänne. En haluaisi vaikuttaa siltä, että ruinaan, mutta kiinnostaisi oikeasti, osuisiko kuvaus oikeaan. En siis astrologiasta kovin paljoa tiedä enkä myöskään tiedä, pitäisikö uskoa :D

No, kun kerran pyysit.

Olet todella seurallinen ja sulla on paljon tuttuja ja kuulut jos johonkin seuraan ja osallistut kaikkeen. Syvällisiä ystävyyssuhteita on vähän etkä niitä kaipaakaan. Olet melko tunteeton. Parisuhteesi perustuu ennenkaikkea ystävyyteen ja yhteisten kiinostusten kohteiden jakamiseen. Et osoita suuria intohimoja ihmisiä vaan asioita kohtaan. Olet myös jääräpää etkä kuuntele muita kuin pintapuolisesti.

Toinen tulkitsija lisää, ettei Vesimieskään sentään "tunteettomaksi" ketään tee ja varmaan edellinen kärjistikin asiaa hieman. Mutta tosiaan, mikään herkkis itkupilli tai romantikko tuskin tuolla vahvalla Vesimies-vaikutuksella olet :) Mars maamerkissä ei kuitenkaan ole mikään (fyysisesti) intohimottoman ihmisen merkki, seksuaalisuus on varmaan ihan vahvaa kuitenkin.

Hmm, olen aina pitänyt itseäni enemmän introverttina kuin ekstroverttina, eli hirveän seurallinen en ole. Mutta sen olen huomannut, että minun on vaikeaa solmia syviä suhteita ja harva tuntemani ihminen on minulle aidosti tärkeä. Jotkut ihmiset ovat syyttäneet minua tunteettomaksi ja välinpitämättömäksi, vaikka oikeasti en vain yleensä osaa reagoida ulkoisesti mihinkään kovin vahvasti, vaikka tunteet olisivatkin voimakkaita. En ole "itkupilli", mutta en itke harvoinkaan. Eniten kuitenkin itken yksin ja omissa oloissa, muiden seurassa itkeminen on mielestäni nöyryyttävää. Jääräpäisyys on totta, haluan tehdä asiat oman visioni mukaan ja muiden ideat jäävät usein sen alle.

Parisuhteita minun on vaikeaa solmia, ja ahdistun, jos huomaan jonkun yrittävän lähestyä minua. Vakavassa parisuhteessa kuitenkin tykkään romanttisistakin jutuista, enkä kestä, jos parisuhde vaikuttaa enemmän kaverisuhteelta. Toisaalta minun on vaikeaa kertoa rakastavani ja välittäväni, teen sen mieluiten teoilla. Se on totta, että olen aika seksuaalinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5503/12684 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku lähteä analysoimaan luonnettani? :)

Aurinko: vesimies

Kuu: vesimies

Nouseva: skorpioni

Venus: vesimies

Mars: kauris

Tämä viesti taisi hukkua tänne. En haluaisi vaikuttaa siltä, että ruinaan, mutta kiinnostaisi oikeasti, osuisiko kuvaus oikeaan. En siis astrologiasta kovin paljoa tiedä enkä myöskään tiedä, pitäisikö uskoa :D

No, kun kerran pyysit.

Olet todella seurallinen ja sulla on paljon tuttuja ja kuulut jos johonkin seuraan ja osallistut kaikkeen. Syvällisiä ystävyyssuhteita on vähän etkä niitä kaipaakaan. Olet melko tunteeton. Parisuhteesi perustuu ennenkaikkea ystävyyteen ja yhteisten kiinostusten kohteiden jakamiseen. Et osoita suuria intohimoja ihmisiä vaan asioita kohtaan. Olet myös jääräpää etkä kuuntele muita kuin pintapuolisesti.

Toinen tulkitsija lisää, ettei Vesimieskään sentään "tunteettomaksi" ketään tee ja varmaan edellinen kärjistikin asiaa hieman. Mutta tosiaan, mikään herkkis itkupilli tai romantikko tuskin tuolla vahvalla Vesimies-vaikutuksella olet :) Mars maamerkissä ei kuitenkaan ole mikään (fyysisesti) intohimottoman ihmisen merkki, seksuaalisuus on varmaan ihan vahvaa kuitenkin.

Hmm, olen aina pitänyt itseäni enemmän introverttina kuin ekstroverttina, eli hirveän seurallinen en ole. Mutta sen olen huomannut, että minun on vaikeaa solmia syviä suhteita ja harva tuntemani ihminen on minulle aidosti tärkeä. Jotkut ihmiset ovat syyttäneet minua tunteettomaksi ja välinpitämättömäksi, vaikka oikeasti en vain yleensä osaa reagoida ulkoisesti mihinkään kovin vahvasti, vaikka tunteet olisivatkin voimakkaita. En ole "itkupilli", mutta en itke harvoinkaan. Eniten kuitenkin itken yksin ja omissa oloissa, muiden seurassa itkeminen on mielestäni nöyryyttävää. Jääräpäisyys on totta, haluan tehdä asiat oman visioni mukaan ja muiden ideat jäävät usein sen alle.

Parisuhteita minun on vaikeaa solmia, ja ahdistun, jos huomaan jonkun yrittävän lähestyä minua. Vakavassa parisuhteessa kuitenkin tykkään romanttisistakin jutuista, enkä kestä, jos parisuhde vaikuttaa enemmän kaverisuhteelta. Toisaalta minun on vaikeaa kertoa rakastavani ja välittäväni, teen sen mieluiten teoilla. Se on totta, että olen aika seksuaalinen ihminen.

Kuulostat kyllä ihan vesimieheltä :). Kauheasti en teitä ymmärrä vaikka ilmamerkkiä olen. Itse petyin suhteissa vesimiehiin etäiseen olemukseen, niin kovin vähäeleisiin kiintymyksen osoituksiin ja pintakiiltoon. Silti tunnistan samanhenkisyyden siitä pilkkeestä, joka on vain niin poikamaisten rentojen vesimiesten silmissä. Mikään ei ole teille vakavaa. Joskus sellaisiakin tarvitaan.

Vierailija
5504/12684 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta seksistä pitää rapumies, joka on marsrapu? Marsmerkki kai kertoo miehen seksuaalisuudesta.

Vierailija
5505/12684 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Rapu miehet ovat olleet täällä aika suosittu keskustelun aihe. Mistäköhän se johtuu?

T. Ihmettelevät rapufemale

Vierailija
5506/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisesta seksistä pitää rapumies, joka on marsrapu? Marsmerkki kai kertoo miehen seksuaalisuudesta.

Voisi kuvitella, että on hellä, huolehtiva ja huomioonottava myös sängyssä. Mutta toisaalta on se herkkyys loukkaantua ja vetäytyä kuoreen eli mahdollinen "kritiikki ja ohjeistus" seksin saralla kannattaa antaa silkkihansikkain;) Halukkuus voi olla vahvasti mielialasta riippuvaista. Ei ehkä harrasta yhdenillanjuttuja tai muita kevyitä suhteita, vaan haluaa tunnesiteen ja merkityksellisen suhteen. Tämmöisiä tuli mieleen omalla mutulla ja sen perusteella, mitä olen lukenut.

Vierailija
5507/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häristä ei keskustele kukaan. Miksiköhän?

Vierailija
5508/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi kuvitella, että on hellä, huolehtiva ja huomioonottava myös sängyssä. Mutta toisaalta on se herkkyys loukkaantua ja vetäytyä kuoreen eli mahdollinen "kritiikki ja ohjeistus" seksin saralla kannattaa antaa silkkihansikkain;) Halukkuus voi olla vahvasti mielialasta riippuvaista. Ei ehkä harrasta yhdenillanjuttuja tai muita kevyitä suhteita, vaan haluaa tunnesiteen ja merkityksellisen suhteen. Tämmöisiä tuli mieleen omalla mutulla ja sen perusteella, mitä olen lukenut.

Mars rapumies taitaa olla täysin epäsopiva naiselle, joka on mars leijona? Rapumiehen exästä kyse..

Mars rapumiehestä saan juuri kuvailemasi mielikuvan, että haluaa sitoutua ja on konservatiivinen. Tunteet rapumaisesti tässäkin asiassa mukana.

Vierailija
5509/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Vierailija
5510/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkija on taatusti skorpioni skeptisin aurinkomerkki ever

Skorpionit ovat yleensä kiinnostuneita astrologiasta; he nauttivat maineestaan seksikkäinä, synkkinä ja mystisinä. He yleensä muistavat myös mainita olevansa skorpioneja! Olen tavannut useamman merkin edustajan, jolla on ko. elukka tatuoituna jonnekin. Vähintäänkin asia käy ilmi henkilön sometilien kuvauksissa. 

Totta helvetissä käyttävät skorpparikorttia! Kaikki naiset haluavat tietää, pitääkö väitteet paikkansa etenkin sängyssä ;)

Eivät kyllä valitettavasti pidä, ainakaan niiden skorppareiden kanssa joiden kanssa olen sänkyyn päätynyt. Joukossa myös muutama nainen. 

T. Oinasnainen

Vierailija
5511/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars rapumies taitaa olla täysin epäsopiva naiselle, joka on mars leijona? Rapumiehen exästä kyse..

Mars rapumiehestä saan juuri kuvailemasi mielikuvan, että haluaa sitoutua ja on konservatiivinen. Tunteet rapumaisesti tässäkin asiassa mukana.

Mars ravussa on ilmeisesti aika huono sijainti, siitä oli juttua joitain sivuja taaksepäin. Tekee ihmisestä kuulemma mököttävän ja vetäytyvän tyypin. Mutta joo, Marsleijonan kanssa varmaan aika huono yhteensopivuus, leijonahan jyrää rapuparan ihan totaalisesti :D 

Vierailija
5512/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars ravussa on ilmeisesti aika huono sijainti, siitä oli juttua joitain sivuja taaksepäin. Tekee ihmisestä kuulemma mököttävän ja vetäytyvän tyypin. Mutta joo, Marsleijonan kanssa varmaan aika huono yhteensopivuus, leijonahan jyrää rapuparan ihan totaalisesti :D 

Huomasin sen pari sivua taaksepäin olleen kirjoituksen mars ravusta. Mököttävä ja vetäytyvä, herkkä mars rapu tarvitsee naisen, joka tukee, antaa tilaa ja jaksaa kuunnella. Ymmärrän mars rapumiestä, koska olen kala- ja härkäpainotteinen nainen.

Vierailija
5513/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkija on taatusti skorpioni skeptisin aurinkomerkki ever

Skorpionit ovat yleensä kiinnostuneita astrologiasta; he nauttivat maineestaan seksikkäinä, synkkinä ja mystisinä. He yleensä muistavat myös mainita olevansa skorpioneja! Olen tavannut useamman merkin edustajan, jolla on ko. elukka tatuoituna jonnekin. Vähintäänkin asia käy ilmi henkilön sometilien kuvauksissa. 

Totta helvetissä käyttävät skorpparikorttia! Kaikki naiset haluavat tietää, pitääkö väitteet paikkansa etenkin sängyssä ;)

Eivät kyllä valitettavasti pidä, ainakaan niiden skorppareiden kanssa joiden kanssa olen sänkyyn päätynyt. Joukossa myös muutama nainen. 

T. Oinasnainen

En koskaan päädy sänkyyn kenenkään kanssa, koska tarvitsen vahvan tunne- ja luottamussiteen yhteen mieheen. Ihme ja kyllä, mutta olen oinasnainen enkä ole lainkaan impulsiivinen. Kauhistuttaa pelkästään muistella viimeisimpiä "sankareita", jotka yrittivät päästä kanssani sänkyyn spontaanisti. Nämä herrat olivat härkä, kuu jousimiehessä ja mars leijonassa, toinen mies oli neitsyt, kuuhärkä ja mars leijonassa, mutta intuitio kertoi että juokse ja lujaa. Parhaat ystäväni ovat vesimerkkisiä.

Vierailija
5514/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinneista, eniten olen nähnyt niitä kiinalaisista horoskooppimerkeistä, yleensä jos kantaja on kiinalaisessa horoskoopissa käärme tai lohikäärme :) Suomessa ja ulkomailla.

Vierailija
5515/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette tällaisesta kombinaatiosta naispuolisella henkilöllä: venus vesimiehessä ja mars jousimiehessä. Onko kyseessä aivan toivoton yhtälö rakkauselämän suhteen?

Vierailija
5516/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni kaksonen on v-mäinen horoskooppimerkki.  Oikukas, häilyvä, kelju, epäluotettava

Paras merkki on mielestäni härkä.  Luotettava, ahkera, tunnollinen, rauhallinen ja maanläheinen.  Osaa myös "tehdä" rahaa ja omaisuutta.

Vierailija
5517/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki pelkkien Mars-sijaintien perusteella voi epäsopivaksi tuomita :) Koko kartat otettava lukuun. Usein nainen ei niinkään ilmennä Marsiaan itse, vaan se näkyy hänen miesmaussaan ja -kuvassaan. Seksuaalisesta yhteensopivuudesta ja intohimosta kertovat varsinkin Venuksen, Marsin ja Pluton sijainnit ja aspektit toisiinsa ja muihin karttojen tekijöihin.

Vierailija
5518/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette tällaisesta kombinaatiosta naispuolisella henkilöllä: venus vesimiehessä ja mars jousimiehessä. Onko kyseessä aivan toivoton yhtälö rakkauselämän suhteen?

Miksi olisi toivoton? :D Ei sellaista sitäpaitsi olekaan. Ilma ja tuli sulautuvat yhteen aika ongelmattomasti. Noissa merkeissä on paljon samaa eikä toisaalta isoja vastakkaisuuksia tai ristiriitaisuuksia. Rakkauselämän eri puolien ja tarpeiden välillä ei siis ole sellaisia myöskään. Mutta merkkisijainnit ovat tietysti vain pieni osa kartan tulkintaa.

Vierailija
5519/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

skorppari kirjoitti:

Omasta mielestäni kaksonen on v-mäinen horoskooppimerkki.  Oikukas, häilyvä, kelju, epäluotettava

Paras merkki on mielestäni härkä.  Luotettava, ahkera, tunnollinen, rauhallinen ja maanläheinen.  Osaa myös "tehdä" rahaa ja omaisuutta.

Juu. Röyhkein, hyökkäävin ja v...mäisin merkki mitä tiedän on kaksoset. Myöskin ihailen sitä itsevarmaa kipakkuutta joka pitää vaikka hän olisi aivan metsässä ja pihalla niin eipä häntä haittaa. Paras ystävä härkä, vahva, sinnikäs, ystävällinen.

:Lempeä skorpioni

Vierailija
5520/12684 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumppi,Toni Nieminen,Jolie,Sieppi, ensitreffit Heidi. Niin pihalla niin pihalla mutta ottaako opiksi. No ei. Tyypillisintä kaksosta on olla ottamatta opiksi. Kaksonen ei muutu. Häilyy ja temppuilee muttei kasva ja kehity. Mutta kaksosvanhukset on ehkä just siksi hauskaa seuraa, ihan hulvattomia tapauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi