Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkija on taatusti skorpioni skeptisin aurinkomerkki ever
Skorpionit ovat yleensä kiinnostuneita astrologiasta; he nauttivat maineestaan seksikkäinä, synkkinä ja mystisinä. He yleensä muistavat myös mainita olevansa skorpioneja! Olen tavannut useamman merkin edustajan, jolla on ko. elukka tatuoituna jonnekin. Vähintäänkin asia käy ilmi henkilön sometilien kuvauksissa.
Muutenkin vesimerkit harrastavat usein astrologiaa. Kalat on merkki, jonka tapaa varmimmin luonnostelemasta ihastuksensa syntymäkarttaa.
Sen sijaan kauris on merkki, joka ei yleensä usko horoskooppeihin. Kauris on asiakeskeinen ja järkevä, eikä hänellä yleensä ole aikaa minkäänlaisille haihatteluille. Neitsyt on toinen, joka ei välttämättä ole niin kiinnostunut - vaikka hän yleensä on hyvinvointikeskeinen ja saattaa näin ollen harrastaa myös vaihtoehtohoitoja jne. Härkä taas on lumoutunut mainitusta viehättävyydestään ja seksikkyydestään Venuksen hallitsemana merkkinä, joten he usein uskovat astrologiaan ainakin pintapuolisesti.
Joo, ehdottomasti yleisin näkemäni horoskooppitatuointi on Skorpioni!
Tiedän ainakin kahden Oinasmiehen lukevan horoskooppeja tai teettäneen astrokartan :D
Omissa tutuissa naisissa horoskoopeista kiinnostuneimpia ovat olleet Härkä, Kaksoset, Neitsyt, Skorpioni.
Eikö Härkä tiedä että venus Härässä on parempi sijainti kuin aurinko ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jousimies kuu. Antakaa tuomionne
Olet optimistinen ja tulevaisuudenuskosi on positiivinen. Rönsyilevän huumorintajuinen, filosofinen mutta et ole huomaavaisin tyyppi. Oman tilan kaipuusi on suuri eikä kumppaniksesi sovi välttämättä herkkä ja roikkuva kumppani. Haluat jatkuvasti tutkia asioita, paikkoja ja ihmisiä, uuden oppiminen ja levoton mieli. Omaat vahvat aatteet, nopeasti syttyvät tunteet ja vilkkaan mielikuvituksen. Oinaskuu, kaksoskuu, vaakakuu voisivat olla kumppaniksi sopivia.
Entäpä sitten Kaksoskuu-mies, yhdistettynä aurinkoJousimieheen?
Fiksu, viehättävä, hauska, villi. Todella vaikea kesyttää.
Muutaman tapaamisen (kaverimerkeissä) perusteella muut aika täsmää, mutta ei vaikuta kovin villiltä, voisiko marsKauris vaikuttaa tähän?
Kaipaisin muilta marsKauriilta tietoa millaisesta lähestymistavasta pidätte ja miten ilmaisette kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Kuumerkin ominaisuuksien sanotaan tulevan esille humalassa :D Oletteko huomanneet? Oma Kuuni on asiallisessa Kauriissa (joka myös nousussa) enkä kännissäkään sorru helposti mihinkään ylilyönteihin tai juhli erityisen railakkaasti. Minusta ei kuulemma huomaa, paljonko olen ottanut.
Minulla on sekä nousu- että kuu Vaa´assa, minustakin sanotaan ettei humalan vahvuutta huomaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumerkin ominaisuuksien sanotaan tulevan esille humalassa :D Oletteko huomanneet? Oma Kuuni on asiallisessa Kauriissa (joka myös nousussa) enkä kännissäkään sorru helposti mihinkään ylilyönteihin tai juhli erityisen railakkaasti. Minusta ei kuulemma huomaa, paljonko olen ottanut.
Olen jousimies kuu ja elämän iloinen pienessä humalassa
Jousimies-Kuuhun hiprakassa voisi olettaa liittyvän sellaisen "nyt ei olla köyhiä eikä kipeitä"-asenteen, ollaan höveliä ja kaikkien kaveria. Tulee kenties spontaaneja, "hyviä" ideoita, ruvetaan kilpailemaan jostakin, paasaamaan kaikkitietävästi jne. Ja Jouskariinhan liitetään suorapuheisuus ja möläyttely.
Ennen tuli aika usein tuli juhlittua Oinas, kuuJousimies -miehen kanssa, se oli juuri tuota :D
mars myös Oinas... Itse Kaksoset, Vaakakuu, Vaakamars...hauskaa oli ;)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten ihan paras astrojuttu!
Millä tyylillä jokainen merkki (mies vs nainen) tekstailee :D
https://www.thetalko.com/texting-signs-to-look-out-for-based-on-each-as…
Tosi kuvaus Oinasmiesten tyylistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sekä nousu- että kuu Vaa´assa, minustakin sanotaan ettei humalan vahvuutta huomaa...
Vaakaahan pidetään myös aika hillittynä, diplomaattisena, miellyttämishaluisena jne. joten mikään öykkäröinti ja möykkäröinti ei humalassakaan ole todennäköistä. Ehkä vain sosiaalisuus ja flirttailu (ei mitään mautonta ja päällekäyvää, tietenkään) lisääntyy. Vaaka on varmaan se sovittelija ja pyrkii ylläpitämään rentoa, mukavaa tunnelmaa porukan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaakaahan pidetään myös aika hillittynä, diplomaattisena, miellyttämishaluisena jne. joten mikään öykkäröinti ja möykkäröinti ei humalassakaan ole todennäköistä. Ehkä vain sosiaalisuus ja flirttailu (ei mitään mautonta ja päällekäyvää, tietenkään) lisääntyy. Vaaka on varmaan se sovittelija ja pyrkii ylläpitämään rentoa, mukavaa tunnelmaa porukan kesken.
Sellainenhan minä :) Tanssilattialla meno saattaa joskus yltyä melko villiksi, mutta tappelut kierrän kaukaa. Usein myös joudun olemaan se porukan huolehtija... joskus tekisikin mieli heittäytyä muiden varaan, mutten tiedä osaisinko. Mielenkiintoista olisi törmätä mieheen joka ottaisi roolini :)
Oi! Mä olen vaaka. Ihanaa olla noin suosittu!
Vierailija kirjoitti:
Jupiter Saturnus?
Niin? Eivät ole hirveän henkilökohtaisia ja merkittäviä planeettoja, paitsi tietysti milloin ovat aspektissa tärkeämpiin taivaankappaleisiin tai kulmahuoneiden kärkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jousimies kuu ja elämän iloinen pienessä humalassa
Jousimies-Kuuhun hiprakassa voisi olettaa liittyvän sellaisen "nyt ei olla köyhiä eikä kipeitä"-asenteen, ollaan höveliä ja kaikkien kaveria. Tulee kenties spontaaneja, "hyviä" ideoita, ruvetaan kilpailemaan jostakin, paasaamaan kaikkitietävästi jne. Ja Jouskariinhan liitetään suorapuheisuus ja möläyttely.
Tismalleen ja täsmälleen mun mies, jolla kuu jousimiehessä. Ja kun on vielä aurinkokalat niin se meno päissään on jotain ihan uskomatonta. Se saa 10 tunnin hauskanpitoon mahtumaan viikon verran tapahtumia ja viikon rahavarat. Itkunaurua.
Totta noi skorpparitatuoinnit. Itsekin skorpparina huvittaa ne suunnattomasti. Kun oon kilttiä naapurintyttöskorpparilajia (tennareissa ja pinkissä T-paidassa mennään) vahvoilla vaaka- ja härkä ominaisuuksilla, niin sitä tummanmystistä skorpparityyppiä ei vaan tunnista omakseen, mutta lajityyppi on kyllä hyvin tuttu, heh.
Ikinä nähny esim. vesimiestatuointia tai neitsyttatuointia :-)
Jaa.. känniminäni: kuu leijonassa. Ultimate hauskanpitäjä ja juhlien luova organisoija, vitsit lentää ja valmis vaikka mihin hullutuksiin (lain rajoitusten puitteissa), ankeuttajatyypit ja draamakuningattaret ärsyttää.
Jaah mitä tähän keksittäis, että keskustelu jatkuisi? Mulla ainakin lyö ihan tyhjää
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku lähteä analysoimaan luonnettani? :)
Aurinko: vesimies
Kuu: vesimies
Nouseva: skorpioni
Venus: vesimies
Mars: kauris
Tämä viesti taisi hukkua tänne. En haluaisi vaikuttaa siltä, että ruinaan, mutta kiinnostaisi oikeasti, osuisiko kuvaus oikeaan. En siis astrologiasta kovin paljoa tiedä enkä myöskään tiedä, pitäisikö uskoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mars: kaurisTämä viesti taisi hukkua tänne. En haluaisi vaikuttaa siltä, että ruinaan, mutta kiinnostaisi oikeasti, osuisiko kuvaus oikeaan. En siis astrologiasta kovin paljoa tiedä enkä myöskään tiedä, pitäisikö uskoa :D
No, kun kerran pyysit.
Olet todella seurallinen ja sulla on paljon tuttuja ja kuulut jos johonkin seuraan ja osallistut kaikkeen. Syvällisiä ystävyyssuhteita on vähän etkä niitä kaipaakaan. Olet melko tunteeton. Parisuhteesi perustuu ennenkaikkea ystävyyteen ja yhteisten kiinostusten kohteiden jakamiseen. Et osoita suuria intohimoja ihmisiä vaan asioita kohtaan. Olet myös jääräpää etkä kuuntele muita kuin pintapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mars: kaurisTämä viesti taisi hukkua tänne. En haluaisi vaikuttaa siltä, että ruinaan, mutta kiinnostaisi oikeasti, osuisiko kuvaus oikeaan. En siis astrologiasta kovin paljoa tiedä enkä myöskään tiedä, pitäisikö uskoa :D
No, kun kerran pyysit.
Olet todella seurallinen ja sulla on paljon tuttuja ja kuulut jos johonkin seuraan ja osallistut kaikkeen. Syvällisiä ystävyyssuhteita on vähän etkä niitä kaipaakaan. Olet melko tunteeton. Parisuhteesi perustuu ennenkaikkea ystävyyteen ja yhteisten kiinostusten kohteiden jakamiseen. Et osoita suuria intohimoja ihmisiä vaan asioita kohtaan. Olet myös jääräpää etkä kuuntele muita kuin pintapuolisesti.
Toinen tulkitsija lisää, ettei Vesimieskään sentään "tunteettomaksi" ketään tee ja varmaan edellinen kärjistikin asiaa hieman. Mutta tosiaan, mikään herkkis itkupilli tai romantikko tuskin tuolla vahvalla Vesimies-vaikutuksella olet :) Mars maamerkissä ei kuitenkaan ole mikään (fyysisesti) intohimottoman ihmisen merkki, seksuaalisuus on varmaan ihan vahvaa kuitenkin.
Kauris Mars ei kuulosta intohimoiselta. Vai tarkoititko skorpionia?
Vierailija kirjoitti:
Kauris Mars ei kuulosta intohimoiselta. Vai tarkoititko skorpionia?
En, vaan nimenomaan sitä Kaurista, jossa Marsin kerrottiin olevan. Kaikissa maamerkeissä on sellaista tervettä, maanläheistä suhtautumista seksiin ja intohimoa, vaikket uskoisi. Ei samanlaista räiskyvyyttä ja silmänräpäyksessä leimahtavaa kuin tulen merkeissä, vaan omanlaistaan. Hillittyä, mutta vahvaa.
Totta helvetissä käyttävät skorpparikorttia! Kaikki naiset haluavat tietää, pitääkö väitteet paikkansa etenkin sängyssä ;)