Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5341/12684 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pahin on kalat. kaikki tuntemani kalat ovat valehdelleet ja muuta sellaista. paras on leijona ja vaaka :) itse olen jousimies

MiesKalat on masentavia, naisissa hyviäkin tapauksia. Leijonissakin naiset yleensä miehiä parempia, ei niin olevinaan. Vaaoissakin oikeastaan sama :D

Vaikken miesvihaaja olekaan.

Omien havaintojeni perusteella molemmat sukupuolet kalojen merkissä ovat olleet enemmän tai vähemmän addiktoituneita omalla tavallaan johonkin tai elämässään noin muuten masentuneen oloisia. Miehet kuitenkin pahemmin. Samaa koskee rapuja, vaikka heistä ei tässä ollutkaan puhetta, niin pakko silti mainita! Vesimerkit yleisesti ottaen melkoisen hankalia sielunelämältään.

Leijonan merkissä syntyneiden kanssa olen tullut aina toimeen erinomaisesti, koska edustan itsekin toista tulimerkkiä. Sekä naisista että miehistä löytyy sopivasti jämäkkyyttä yhdistettynä pehmeyteen, mikä on antanut merkin edustajista tasapainoisen kuvan. Tosin kuten sanoit, miehet osaavat olla tässäkin vertailussa niitä pahempia tapauksia. Tulimerkkien energisyys ja voimakkuus tempaavat herkästi mukaansa!

Vaa'an merkissä vaikuttavia en ole koskaan tuntenut, joten itselleni merkki on jäänyt todella etäiseksi.

t. eri kuin kenelle vastasit

Ravut on ...! Loukkaantumisen mestareita ainakin.

Yksi parhaista ystävistäni on Skorpioninainen, mutta luulen sen johtuvan Kaksoskuusta että ymmärrämme toisiamme, muutoin Skorpparit ovat vähän liian syvällä jossain :D

Vaakamiehet on järjestään rasittavia jahkaajia, jotka usein myös tekevät ohareita sovituista jutuista. Ulkonäkö on tärkeää, joka johtaa monesti komplekseihin. Usein ihan hyviä puhumaan ja kavereina voivat olla hauskoja. Mutta suhteeseen, ei enää.

Vaakanaisia en kunnolla taida tuntea yhtään. Mitä olen täältä kuvauksia lukenut niin osittain löydän itseäni niistä, mutten täysin. Olen signaturesignVaaka, aurinko eri.

Vierailija
5342/12684 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lukenut, että monet naiset itseasiassa ilmentävät enemmän kuumerkkiään kuin Aurinkoaan, jonka ominaisuuksia taas etsitään miehistä.

Minun sekä nais- ja miespuolisten kuumerkit ovat enemmän paikkansapitäviä kuin auringot tai nousut, siitä lähtien kun olemme täyttäneet 25-30v. Olemme nelikymppisiä nykyään :)

Eikö Kuun merkin ominaisuuksien sanota tulevan esille läheisissä suhteissa, tuttujen ja turvallisten ihmisten seurassa. Ulospäin, vieraammille se ei näy niin herkästi, on nousumerkin alla piilossa.

Jos kuu ja nousu on samassa merkissä niin onko sitten aina "oma itsensä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/12684 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä aika pelottavaa, kuinka moni astrologiaan uskoo ja sen perusteella tekee ihmisistä johtopäätöksiä jopa ennen näihin tutustumista. Varmaan suunnittelette lapsenne siittämisen ajankohdankin niin, ettei syntymä vaan osu väärään merkkiin?

Tuo on muotia Jenkeissä, ja lapsi leikataan jopa äidistä ulos vähän etukäteen jos halutaan että lapsi syntyy halutun horoskooppimerkin nimissä.

Suomessa sentään ei!

Voi kuule kyllä minä olen ihan suomessa tehnyt näin suunnitellulla sektiolla ja lapseni sijainnit ovat näin ollen mitä parhaimmat. Hoitohenkilökunnalla en ole ikinä maininnut astrologiasta tai horoskoopeista, mutta kun osaa puhua ja perustella oikein saa mitä haluaa.  Lapsi syntyi terveenä sektiolla.

"Mitä parhaimmat"? Niinkuin millä perusteella ja mitä silmälläpitäen?

Halusin lapseni syntyvän ravun merkkiin ja näin hän syntyikin. Jos olisin antanut mennä olisi vaarana ollut että syntyy kaksoseksi tai yliaikaisena leijonaksi. Nyt olen ihanan pienen rapupojan äiti ja mieskin sattuu olemaan rapu.

Rapu on nössö merkki miehelle. Toki poikkeuksia on ja muut aspektit voi auttaa.

Johan vitsin murjaisit. Rapu ei herkkänä miehenä pidä syyttelyistä ja on muutenkin rakkaitaan kohtaan suojeleva.

Vierailija
5344/12684 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lukenut, että monet naiset itseasiassa ilmentävät enemmän kuumerkkiään kuin Aurinkoaan, jonka ominaisuuksia taas etsitään miehistä.

Minun sekä nais- ja miespuolisten kuumerkit ovat enemmän paikkansapitäviä kuin auringot tai nousut, siitä lähtien kun olemme täyttäneet 25-30v. Olemme nelikymppisiä nykyään :)

Eikö Kuun merkin ominaisuuksien sanota tulevan esille läheisissä suhteissa, tuttujen ja turvallisten ihmisten seurassa. Ulospäin, vieraammille se ei näy niin herkästi, on nousumerkin alla piilossa.

Tämä kiinnostaisi itseänikin! Korostuuko kyseinen merkki sillä tavalla, että se ns. polkisi muut merkit jalkoihinsa, vai miten te tietäjät näette asian?

t. kuu- sekä nousuneitsyt

Vierailija
5345/12684 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan kai, joo :) Luulisin, että silloin se mitä ihmisestä paljastuu kun häneen tutustuu paremmin, ei ole ristiriidassa sen kanssa minkälaisen ensivaikutelman hänestä saa. Kuu hallitsee sitä herkkää sisimpäämme ja tunteitamme. Tietysti ne aspekteista ym. riippuen voivat olla selvemminkin näkyvillä (esim. Kuu yhtymässä tai muussa aspektissa askendenttiin tai Aurinkoon, ehkä?).

Vierailija
5346/12684 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Merkin X miehet ovat parisuhteessa sellaisia ja tällaisia, parhaita/ei koskaan enää!" Ihmisen tunne-elämään, seksuaalisuuteen ja yhteensopivuuteen toisen kanssa vaikuttavat etupäässä muut kartan tekijät kuin Aurinko.

Vierailija
5347/12684 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku viisaampi kertoa minkälainen on mars oinas, mars kaksonen, mars jousimes ja mars vaaka sekä mars kauris?

Vierailija
5348/12684 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hakusanoilla löytää hyviä horoskooppi sivustoja suomeksi?

Terveisin tunari

Vierailija
5349/12684 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat:

Kalat

Oinas

Skorpioni

Epäluotettavimmat:

Rapu

Vierailija
5350/12684 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että aspektit vaikuttavat aika paljon siihen ilmaiseeko henkilö merkin negatiivisia vai positiivisia puolia. Itsellä esim. ex ja nykyinen ovat molemmat Kaloja ja kalamaisuus on molemmissa aika selvästi pinnalla, mutta minulle oli valtava ahaa-elämys kun tutustuin molempien aspekteihin. Eksällä oli kartallaan paljon hankalia neliöitä jotka tekivät hänet itsekeskeiseksi päällepäsmäriksi. Nykyisellä taas on paljon vähemmän ns. ongelma-aspekteja ja elämä hänen kanssaan onkin paljon mukavampaa.

Vierailija
5351/12684 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Merkin X miehet ovat parisuhteessa sellaisia ja tällaisia, parhaita/ei koskaan enää!" Ihmisen tunne-elämään, seksuaalisuuteen ja yhteensopivuuteen toisen kanssa vaikuttavat etupäässä muut kartan tekijät kuin Aurinko.

Tiedän, mutta jo aurinko antaa joitakin ominaisuuksia mikä yhdistää monia samanmerkisiä ja ovat niin turn-offeja että voi sanoa noin. Usein kuitenkin annan aikaa tutustumiselle, vain todetakseni että olisi pitänyt uskoa jo alussa ettei toimi tämän merkkisen kanssa :D

Vierailija
5352/12684 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan kai, joo :) Luulisin, että silloin se mitä ihmisestä paljastuu kun häneen tutustuu paremmin, ei ole ristiriidassa sen kanssa minkälaisen ensivaikutelman hänestä saa. Kuu hallitsee sitä herkkää sisimpäämme ja tunteitamme. Tietysti ne aspekteista ym. riippuen voivat olla selvemminkin näkyvillä (esim. Kuu yhtymässä tai muussa aspektissa askendenttiin tai Aurinkoon, ehkä?).

Millainen olisi sitten nousu- ja kuuVaaka?

Itse en ehkä allekirjoita sitä että ensivaikutelma kertoisi millainen olen, mutta jos joku kertoo tulkintoja niin tarkastan mielelläni :)

Vierailija
5353/12684 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä aika pelottavaa, kuinka moni astrologiaan uskoo ja sen perusteella tekee ihmisistä johtopäätöksiä jopa ennen näihin tutustumista. Varmaan suunnittelette lapsenne siittämisen ajankohdankin niin, ettei syntymä vaan osu väärään merkkiin?

Tuo on muotia Jenkeissä, ja lapsi leikataan jopa äidistä ulos vähän etukäteen jos halutaan että lapsi syntyy halutun horoskooppimerkin nimissä.

Suomessa sentään ei!

Voi kuule kyllä minä olen ihan suomessa tehnyt näin suunnitellulla sektiolla ja lapseni sijainnit ovat näin ollen mitä parhaimmat. Hoitohenkilökunnalla en ole ikinä maininnut astrologiasta tai horoskoopeista, mutta kun osaa puhua ja perustella oikein saa mitä haluaa.  Lapsi syntyi terveenä sektiolla.

"Mitä parhaimmat"? Niinkuin millä perusteella ja mitä silmälläpitäen?

Halusin lapseni syntyvän ravun merkkiin ja näin hän syntyikin. Jos olisin antanut mennä olisi vaarana ollut että syntyy kaksoseksi tai yliaikaisena leijonaksi. Nyt olen ihanan pienen rapupojan äiti ja mieskin sattuu olemaan rapu.

Rapu on nössö merkki miehelle. Toki poikkeuksia on ja muut aspektit voi auttaa.

Johan vitsin murjaisit. Rapu ei herkkänä miehenä pidä syyttelyistä ja on muutenkin rakkaitaan kohtaan suojeleva.

Jep ja eron jälkeen, vuosiakin eron jälkeen, nostaa itsensä jalustalle ja haukkuu exänsä maanrakoon. Ja näitä joudut kuuntelemaan jo vähintään toisilla treffeillä...

Vierailija
5354/12684 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaisi itseänikin! Korostuuko kyseinen merkki sillä tavalla, että se ns. polkisi muut merkit jalkoihinsa, vai miten te tietäjät näette asian?

t. kuu- sekä nousuneitsyt

Oon kuullut neitsyen merkin vaikutuksen tekevän kantajastaan ikäistään nuoremman ja terveemmän näköisen. Uskoisin myöskin neitsytmäisten piirteiden korostuvan, varsinkin kun naisilla kuu vaikuttaa voimakkaasti.

Vierailija
5355/12684 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Jos olen aurinko rapu, nousuneitsyt ja Jousimieskuu, olenko ristiriitainen persoona? Herkkää rapua yhdistettynä positiiviseen jousimieheen vaikutelma varautunut neitsyt. Tältä miusta itsestäni ainakin tuntuu. Siltä, että olen ristiriitainen persoona esimerkkinä se, että en voi sietää sitä, että miulta udellaan liikaa asioita, mutta silti suutun siitä, että miusta ei kuitenkaan tiedetä mitään sen takia, koska ne kysymykset mitä kysellään ovat vääriä joka aiheuttaa sen ensimmäisen kohdan eli suuttumisen utelusta

Vierailija
5356/12684 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nämä kertoisivat miehestä:

Jousimies, kuuKaksoset, merkuriusSkorpioni, venusVaaka, marsKauris, Signaturesign Vaaka, mars, venus ja aurinko dominantit planeetat

?

Vierailija
5357/12684 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on suuri ero onko merkki aurinkomerkki vai signature sign. Signaturessa mielestäni näkyy enemmän merkin paremmat puolet kuin sen ollessa aurinkomerkki.

Onko muilla samoja havaintoja?

Millainen yhteiseloennuste on jos ihmisillä on sama Ssign? Ystävyyttä vaiko vetovoimaa? Vai hylkiikö toisiaan kuin samanlaiset magneetit :D

Vierailija
5358/12684 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on suuri ero onko merkki aurinkomerkki vai signature sign. Signaturessa mielestäni näkyy enemmän merkin paremmat puolet kuin sen ollessa aurinkomerkki.

Onko muilla samoja havaintoja?

Millainen yhteiseloennuste on jos ihmisillä on sama Ssign? Ystävyyttä vaiko vetovoimaa? Vai hylkiikö toisiaan kuin samanlaiset magneetit :D

Olen enemmän signature signini luonteinen kuin mitä aurinkomerkkini, siis kaikessa positiivisessa ja negatiivisessa mielessä. Myös kuumerkkini vaikutus on aurinkomerkkiäni tunnuksenomaisempaa. Omalla kohdallani aurinkomerkin piirteet ovat joko todella piilossa tai niitä ei ole ollenkaan, mutta olenkin syntynyt vain päivää ennen seuraavaan merkkiin siirtymistä, eli tämä voi hyvinkin olla syy sille, miksi en koe aurinkomerkkiä omakseni!

Vierailija
5359/12684 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat on pahin merkki mitä miehiin tulee. Epätasapainoisia, lapsellisia juoppoja. 

Naisista pahin merkki on oinas. Kovaäänisiä pomottajia, jotka eivät ota kenenkään muun tunteita huomioon. 

Vierailija
5360/12684 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat on pahin merkki mitä miehiin tulee. Epätasapainoisia, lapsellisia juoppoja. 

Naisista pahin merkki on oinas. Kovaäänisiä pomottajia, jotka eivät ota kenenkään muun tunteita huomioon. 

Epätasapainoista ja lapsellista on tehdä yleistyksiä ihmisistä sen perusteella, milloin he ovat sattuneet syntymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme