Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä aika pelottavaa, kuinka moni astrologiaan uskoo ja sen perusteella tekee ihmisistä johtopäätöksiä jopa ennen näihin tutustumista. Varmaan suunnittelette lapsenne siittämisen ajankohdankin niin, ettei syntymä vaan osu väärään merkkiin?
Tuo on muotia Jenkeissä, ja lapsi leikataan jopa äidistä ulos vähän etukäteen jos halutaan että lapsi syntyy halutun horoskooppimerkin nimissä.
Suomessa sentään ei!
Voi kuule kyllä minä olen ihan suomessa tehnyt näin suunnitellulla sektiolla ja lapseni sijainnit ovat näin ollen mitä parhaimmat. Hoitohenkilökunnalla en ole ikinä maininnut astrologiasta tai horoskoopeista, mutta kun osaa puhua ja perustella oikein saa mitä haluaa. Lapsi syntyi terveenä sektiolla.
"Mitä parhaimmat"? Niinkuin millä perusteella ja mitä silmälläpitäen?
Halusin lapseni syntyvän ravun merkkiin ja näin hän syntyikin. Jos olisin antanut mennä olisi vaarana ollut että syntyy kaksoseksi tai yliaikaisena leijonaksi. Nyt olen ihanan pienen rapupojan äiti ja mieskin sattuu olemaan rapu.
Mutta mites ne muut sijainnit? Kai ymmärrät, ettei se aurinkomerkki ole kuin yksi osa palapelistä (jos näihin haluaa uskoa)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä aika pelottavaa, kuinka moni astrologiaan uskoo ja sen perusteella tekee ihmisistä johtopäätöksiä jopa ennen näihin tutustumista. Varmaan suunnittelette lapsenne siittämisen ajankohdankin niin, ettei syntymä vaan osu väärään merkkiin?
Tuo on muotia Jenkeissä, ja lapsi leikataan jopa äidistä ulos vähän etukäteen jos halutaan että lapsi syntyy halutun horoskooppimerkin nimissä.
Suomessa sentään ei!
Voi kuule kyllä minä olen ihan suomessa tehnyt näin suunnitellulla sektiolla ja lapseni sijainnit ovat näin ollen mitä parhaimmat. Hoitohenkilökunnalla en ole ikinä maininnut astrologiasta tai horoskoopeista, mutta kun osaa puhua ja perustella oikein saa mitä haluaa. Lapsi syntyi terveenä sektiolla.
Halusin lapseni syntyvän ravun merkkiin ja näin hän syntyikin. Jos olisin antanut mennä olisi vaarana ollut että syntyy kaksoseksi tai yliaikaisena leijonaksi. Nyt olen ihanan pienen rapupojan äiti ja mieskin sattuu olemaan rapu.
Ihan yhtä ihana se "kaksos"- tai "leijona"-poika olisi ollut. Hatusta vedetyillä päivämäärillä kun ei ole minkään valtakunnan merkitystä ihmisen persoonaan.
Miten vaaka voi olla tuolla listan yläpäässä, vaikka kuuluisi olla juuri toisessa päässä?
Pettää aina tosipaikan tullen.
Taitaa porukka täällä äänestellä vaan omia merkkejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistatteko, naiset, itsessänne Venuksen merkin mukaisia piirteitä? Itse olen Skorpioni, jolla Venus on Vaa'assa ja se on kyllä jotenkin aika vieraan oloinen merkki mulle. Johtuu ehkä siitä, että muutoin kartallani on lähinnä vettä ja maata ja Venus on 8. huoneessa yhtymässä Marsiin joka on Neitsyessä.
Anteeksi vain, Vaa'at, mutta mulla on merkistä vähän sellainen turhan miellyttämishaluinen, ylidiplomaattinen, lälly kuva... Ristiriitoja, poikkeavan mielipiteen sanomista, epämiellyttäviä asioita vältellään viimeiseen asti. En tunnista tunne-elämässäni, sosiaalisuudessani tai tyyliasioissa juurikaan vaakamaisuutta.
Minulla on venus leijonassa 11 huoneessa. Rakastan kauneutta, mutta varmasti suurin osa myös rakastaa kauneutta
Minulla on Venus neitsyessä, ja olen kohtuullisen nirso kumppanieni suhteen. En rakastu helposti, ja miehen tulee olla älykäs ja itsestään huolta pitävä. En ole kovin flirtti, mutta sängyssä hyvin estoton mikäli sinne asti päästään. Neitsyttä on kartallani kyllä paljon muutenkin, Merkuriuksessa ja nousussa, eli tunnistan neitsyen piirteitä itsessäni. Aurinkoni on leijonassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistatteko, naiset, itsessänne Venuksen merkin mukaisia piirteitä? Itse olen Skorpioni, jolla Venus on Vaa'assa ja se on kyllä jotenkin aika vieraan oloinen merkki mulle. Johtuu ehkä siitä, että muutoin kartallani on lähinnä vettä ja maata ja Venus on 8. huoneessa yhtymässä Marsiin joka on Neitsyessä.
Anteeksi vain, Vaa'at, mutta mulla on merkistä vähän sellainen turhan miellyttämishaluinen, ylidiplomaattinen, lälly kuva... Ristiriitoja, poikkeavan mielipiteen sanomista, epämiellyttäviä asioita vältellään viimeiseen asti. En tunnista tunne-elämässäni, sosiaalisuudessani tai tyyliasioissa juurikaan vaakamaisuutta.
Minulla on venus leijonassa 11 huoneessa. Rakastan kauneutta, mutta varmasti suurin osa myös rakastaa kauneutta
Minulla on Venus neitsyessä, ja olen kohtuullisen nirso kumppanieni suhteen. En rakastu helposti, ja miehen tulee olla älykäs ja itsestään huolta pitävä. En ole kovin flirtti, mutta sängyssä hyvin estoton mikäli sinne asti päästään. Neitsyttä on kartallani kyllä paljon muutenkin, Merkuriuksessa ja nousussa, eli tunnistan neitsyen piirteitä itsessäni. Aurinkoni on leijonassa.
Hei, pakko sanoa että aurinkoleijona-nousuneitsyt on ihana yhdistelmä! Leijonan luontainen arvokkuus yhdistettynä sellaiseen luonnonläheiseen ja fiksuun ja ehkä vähän ujoon ensivaikutelmaan joka tulee tuosta neitsyestä, tykkään. Neitsyt "maadoittaa" hyvin leijonan merkkiä ja leijona taas tuo neitsyelle lisää itsevarmuutta. Siskoni on myös aurinkoleijona-nousuneitsyt <3
T. Aurinkojousimies-noususkorpioni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, pakko sanoa että aurinkoleijona-nousuneitsyt on ihana yhdistelmä! Leijonan luontainen arvokkuus yhdistettynä sellaiseen luonnonläheiseen ja fiksuun ja ehkä vähän ujoon ensivaikutelmaan joka tulee tuosta neitsyestä, tykkään. Neitsyt "maadoittaa" hyvin leijonan merkkiä ja leijona taas tuo neitsyelle lisää itsevarmuutta. Siskoni on myös aurinkoleijona-nousuneitsyt <3
Ite en ole aurinko leijona, mutta nousuneitsyt kylläkin
T. Aurinko rapu, venus leijona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on myöskin aurinkoleijona-nousuneitsyt ja aivan ihastuttava ihminen onkin! Pakko kompata tuota, että nousuneitsyt on mainio pari tulimerkkien edustajille. Juurikin pehmentävä ja tasapainottava elementti. Vaikuttaa vahvasti myös omalla kartallani, kun paino on maamerkeissä.
t. aurinkojousimies-nousuneitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on Mars Neitsyessä ja senhän pitäisi naisen kartalla kertoa myös siitä, minkälaiset miehet vetävät puoleensa (niinkuin Venus vastaavasti miesten kartalla kertoo naismausta) ja kyllä, monta kertaa kiinnostavat miehet ovat paljastuneet Neitsyiksi. Kyllä se varmasti vaikuttaa seksuaalisuuteeni, en harrasta yhdenyönjuttuja tai hyppää muutenkaan välttämättä äkkiä sänkyyn, vaikka intohimoinen olenkin. T. se Venus Vaa'assa
Mä olen lukenut, että monet naiset itseasiassa ilmentävät enemmän kuumerkkiään kuin Aurinkoaan, jonka ominaisuuksia taas etsitään miehistä.
Mua hämää ne huoneet... Kun huonejärjestelmiä on tsiljoona eikä mitään vakiintunutta, "oikeaa" (vaikka Placidusta kai eniten käytetään). Järjestelmästä riippuen taivaankappaleet voi olla eri huoneissa. Vaikeuttaa karttojen tulkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sentään ei!
Ihan yhtä ihana se "kaksos"- tai "leijona"-poika olisi ollut. Hatusta vedetyillä päivämäärillä kun ei ole minkään valtakunnan merkitystä ihmisen persoonaan.
Ei olisi todellakaan ollut! Elämä olisi ollut kauheaa kaksos- tai leijonalapsen kanssa. Huomaan ettet ymmärrä astrologiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mua hämää ne huoneet... Kun huonejärjestelmiä on tsiljoona eikä mitään vakiintunutta, "oikeaa" (vaikka Placidusta kai eniten käytetään). Järjestelmästä riippuen taivaankappaleet voi olla eri huoneissa. Vaikeuttaa karttojen tulkintaa.
Olen siis kulmahuoneiden kärkiä lukuunottamatta jättänyt huoneet aika vähälle huomiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sentään ei!
Ei olisi todellakaan ollut! Elämä olisi ollut kauheaa kaksos- tai leijonalapsen kanssa. Huomaan ettet ymmärrä astrologiasta mitään.
Ymmärrän sen kaikkein olennaisimman: astrologia on huuhaata. Ja sinä olet trolli, eiks ni? ;)
Mun on hyvin vaikea tulla ilmamerkkien, paitsi vesimiesten kanssa toimeen. En ymmärrä vaakoja enkä kaksosia yhtään! Olen itse kalat, nouseva rapu sekä kuuskorpioni. Merkurius mulla on vesimiehessä, joten se varmaan on sitten yhdistävä tekijä. En haluaisi uskoa näihin, tunnen itseni typeräksi, mutta pakko kai se on kun tuntuu niin pitävän paikkaansa. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sentään ei!
Mutta mites ne muut sijainnit? Kai ymmärrät, ettei se aurinkomerkki ole kuin yksi osa palapelistä (jos näihin haluaa uskoa)?
Olen selvittänyt kaikkien lähipiirissä olevien kartat ja planeettojen sijainnit, selvitin jopa nuo aurinkokaksosten ja aurinkoleijonan, vaikka lapsi syntyi ravuksi. En ole niin tyhmä mitä luulette. Lapseni sijainnit ovat nämä: aurinkorapu, kuuhärkä, marsrapu ja nousuneitsyt. Olen selvittänyt myös perheemme kiinalaiset horoskooppimerkit ja veriryhmä ennusteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas taas perus miesVaaka vs miesOinas -tapaus. Vaaka ehdotti treffejä, ollaan nähty kerran aiemmin, kierteli ja kaarteli asiaa kunnes itse jouduin kysymään suoraan että tehdäänkö näin ja näin. Suunniteltuna oli sitten illan kulku, mutta kun toteutuksen aika tulee, Vaaka himmaa ja suunnitelmat peruuntuu. Muutenkin vähän "heilahteleva" tyyppi, vaikeaselkoinen.
Sitten osun jutulle toisen miehen kanssa, keskustelut on heti dynaamiset ja hauskat, juttu etenee niinkuin pitääkin. Mies on Oinas, en ihmetellyt yhtään kuultuani tämän kuuman yön jälkeen :)
Kaksoset
Oletko sama kaksoset joka treffaili aiemmin rapua mutta kyllästyi ja vaihtoi miestä?
Juu, ja se Rapu teki viikko sitten paluun, omasta aloitteestaan :D Olihan se yhdessä nukkuminen halailuineen taas ihan kivaa mutta muuten en innostunut yhtään niin paljon kuin aluksi.
Tyyppi ei selkeästikään tiedä mitä haluaa, minulle on kuulemma helppo puhua vähän kaikesta, tämän olen kuullut aika monenkin suusta, ja kai hän joistain muistakin ominaisuuksistani tykkää... mutta itse nyt lähinnä kamumeiningillä, en jaksa mietiskellä kylmää-kuumaa -tapauksia. Törmäillään jos törmäillään.
Vaa´asta oli jo valmiiksi epäilykset, sen verran monta miesVaakaa tunnen muista yhteyksistä.
Oinaat on best. Ehkä siksi kun itse olen laskevamerkki Oinas :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko jousimiehet impulsiivisia? Mulla on vaikeuksia välillä hillitä itseäni ja hallita elämääni. Nytkin käytin viimeiset rahani hiusväriin (ja pilasin hiukseni), kun olisi pitänyt olla säästäväinen palkkapäivään asti. Mulla tulee outoja päähänpistoja, havittelen hyvänolon tunnetta asioista, jotka eivät usein ole hyväksi minulle.
Maailmanmatkaajaa minusta ei tullut, vaikka jos jonkinlaista on aiemmin tullut koettua. Matkustelen harvoin mihinkään ja lähinnä ahdistun kun olen vieraassa paikassa.
- Sun: Sagittarius
• Moon: Aries
• Ascendant: Libra
• MC: LeoEn oikeasti edes tiedä, mitä nuo minun kohdallani tarkoittavat :)
Jousimiesnaiset ovat usein sellaisia kapinallisia luonteeltaan, eivät halua asettua mihinkään muottiin.
Tyttäreni ja yksi parhaista ystävistäni ovat juuri tällaisia Jouskareita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jousimiesnaiset ovat villejä, rohkeita, huolettomia ja suorasukaisia. He rakastavat uusia kokemuksia ja ovat usein kiinnostuneet elämän henkisestä puolesta ja rakastavat filosofiaa ja väittelyitä siinä missä kunnon bileitäkin. He ovat kiinnostuneet eri kulttuureista ja uskomuksista ja saattavat itsekin "hurahtaa" esimerkiksi idän uskontoihin.
Jousimiesnaiset ovat älykkäitä ja itsenäisiä eivätkä kaipaa kumppania rinnalleen sen tuoman itseisarvon takia - ihmisen täytyy olla todella spesiaali tapaus, että valloittaa jousimiesnaisen sydämen. Jousimies on merkeistä rehellisin, eikä harrasta valehtelua edes silloin, kun se laskettaisiin kohteliaisuudeksi. Jousimiehen tunnistaakin usein töksäyttelevästä puhetyylistä ja terävistä huomioista, joita hän ei turhaan kaunistele.
Jousimiehissä on usein tietynlaista viiltävää analyyttisyyttä, mikä johtunee rehellisyyden ja älykkyyden yhdistelmästä. Sivaltavat todella osuvasti, jos vastapuoli laskee suojauksensa. Eikä jousimiestä saa väsyttämällä taipumaan, mikäli käynnissä on väittelytilanne - kehien karpaasi astelee aina ulos lyömättömänä. Sille päälle sattuessaan jousimies on pidetty seuraihminen, joviaali juhlien järjestäjä, villin veikeä viihdyttäjä. Intohimoinen kaikki tai ei mitään-tyyppi.
Kaksosessa on paljon samaa, ainakin naispuolisissa. Ja siksi varmaan tulenkin hyvin juttuun Jouskareiden kanssa. Reilut 60v minua vanhempi mummunikin oli parhaiten samalla aaltopituudella kanssani, muut aikuiset lähisukulaiset vesi- ja maamerkkejä joita meidän oli välillä vaikeaa ymmärtää.
Kunnon sarkastimummo myös :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni pitää horoskooppeja ja astrologiaa hölynpölynä? Mitä pelkäätte?
Ei kuule pelota yhtään mikään, aikani siihen uskoinkin ja harrastin. Onneksi tulin järkiini. Astrologia ei perustu mihinkään todelliseen ja tieteelliseen. Syntymäkartalla on niin paljon tekijöitä, että sieltä löytää väkisinkin paljon osuvaa.
Niin, mutta jännä juttu onkin se että tietää jo valmiiksi itsestään asioita ja ominaisuuksia, jotka sitten myöhemmin lukee kartastaan. On hyvin paljon merkkejä joista en tunnista itseäni lainkaan.
aurinko,merkuriusKaksoset-asc,kuu,marsVaaka-venusHärkä