Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4381/12684 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pojastani on tulossa lasketun ajan mukaan skorpioni. Yritän nyt imettää esikoista entistä enemmän (2v), ja harrastaa ylipitkiä HIIT-treenejä ihan läkähtymiseen asti joka päivä jne. käynnistääkseni synnytyksen , että syntyisi, ennen kuin hänestä tulisi skorpioni. Pelottaa. Okei, tiedän, että ehkä joistain epäeettistä, mutta  hieman ennenaikaisesti syntymisen haasteet on kyllä näillä viikoilla jo yleensä hoidettavissa, mut sielun vammat ei. nimim. kokemusta skorpioneista ON. :(

Juu, toiv provoat, koska nuin tosissaan ei pidä olla. mutta jos olet tosissasi niin ei huolta. Pojasta voi tulla vaikka sellainen lutunen mussukka kuin David Schwimmer, tai uskollinen lempeä perheenisä kuten upea veljeni on. Tai sitten hän voi luoda jotain suurta kuten Apple :-)

Vierailija
4382/12684 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tottakai skorpioni-pelkojuttu on provo. Ei vaan tajua, miten suomalaiset, länsimaalaiset yleissivistetyt ihmiset monet ihan vakavissaan uskovat tällaiseen aivohalvattuun hevonhumppaan, kevyen viihteilyn ja läpänheiton aiheen tiimoilta astrologian koomiselle historialle hymähtelyn yhteydessä ymmärtäisin vielä. 

Horoskoopit eivät vaan voi perustua yhtään mihinkään, muutenhan juuri esim. sektion ajankohta ratkaisisi jotain ihmisen syväpersoonallisuudesta, taipumuksista ja elämänpolusta jne. Ja haloo, miten jotkut halvatun taivaan tähtiKUVIOT ja niiden asennot voisivat vaikuttaa ihmisen luonteeseen ja kohtaloon, se on vaan, mistä kulmasta niitä maapallolta katsoo, ne kuvion muodostavat tähdet ja planeetat eivät laajemmin avaruuden näkökulmastakaan liity mitenkään toisiinsa. Voisko olla kaukaa haetumpia, kirjaimellisesti, selityksiä, ihmisen geenien, aivojen, välittäjäainemäärien/suhteiden, ja laajemmin psykosomaattisen kokonaisuuden yhdistettynä sosiaaliseen ympäristöön, synergialle :D 

Se pitää paikkaansa että, kun minulle tosiaan on LA:n perusteella tulossa "skorppari-tenava", niin eräs hieman yksinkertaisempi kaiffarini kauhisteli sitä, nauroin kyllä makeasti partaani, ja tajusin sitten, etten edes esmes tiedä, mikä meidän esikoinen on horoskooppimerkiltään, saati mieheni, kun jostain syystä, evvk...

+ päin vastoin varmuuden vuoksi lopetin imettämisen ja olen keventänyt HIIT-treenejä, kun on tullut kivuliaita supistuksia, jos jommallakummalla olisi osuutta asiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4383/12684 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tottakai skorpioni-pelkojuttu on provo. Ei vaan tajua, miten suomalaiset, länsimaalaiset yleissivistetyt ihmiset monet ihan vakavissaan uskovat tällaiseen aivohalvattuun hevonhumppaan, kevyen viihteilyn ja läpänheiton aiheen tiimoilta astrologian koomiselle historialle hymähtelyn yhteydessä ymmärtäisin vielä. 

Horoskoopit eivät vaan voi perustua yhtään mihinkään, muutenhan juuri esim. sektion ajankohta ratkaisisi jotain ihmisen syväpersoonallisuudesta, taipumuksista ja elämänpolusta jne. Ja haloo, miten jotkut halvatun taivaan tähtiKUVIOT ja niiden asennot voisivat vaikuttaa ihmisen luonteeseen ja kohtaloon, se on vaan, mistä kulmasta niitä maapallolta katsoo, ne kuvion muodostavat tähdet ja planeetat eivät laajemmin avaruuden näkökulmastakaan liity mitenkään toisiinsa. Voisko olla kaukaa haetumpia, kirjaimellisesti, selityksiä, ihmisen geenien, aivojen, välittäjäainemäärien/suhteiden, ja laajemmin psykosomaattisen kokonaisuuden yhdistettynä sosiaaliseen ympäristöön, synergialle :D 

Se pitää paikkaansa että, kun minulle tosiaan on LA:n perusteella tulossa "skorppari-tenava", niin eräs hieman yksinkertaisempi kaiffarini kauhisteli sitä, nauroin kyllä makeasti partaani, ja tajusin sitten, etten edes esmes tiedä, mikä meidän esikoinen on horoskooppimerkiltään, saati mieheni, kun jostain syystä, evvk...

+ päin vastoin varmuuden vuoksi lopetin imettämisen ja olen keventänyt HIIT-treenejä, kun on tullut kivuliaita supistuksia, jos jommallakummalla olisi osuutta asiaan

Ohh, thänk gaad!

4/5

:D

Vierailija
4384/12684 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on vaaka ja hyvinä kakkosina ja kolmosina tulevat kalat ja rapu. Nämä kaikki ovat epäitsekkäitä ja toisen huomioon ottavia tyyppejä, joista vaaka tosin on myös ihan pirteä - kaksi muuta vähän haaveilijoita.

Pahin on leijona ja sen perintöprinssit ovat jousimies ja oinas. Itsekkäämpiä tyyppejä saa hakea...

Vierailija
4385/12684 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pojastani on tulossa lasketun ajan mukaan skorpioni. Yritän nyt imettää esikoista entistä enemmän (2v), ja harrastaa ylipitkiä HIIT-treenejä ihan läkähtymiseen asti joka päivä jne. käynnistääkseni synnytyksen , että syntyisi, ennen kuin hänestä tulisi skorpioni. Pelottaa. Okei, tiedän, että ehkä joistain epäeettistä, mutta  hieman ennenaikaisesti syntymisen haasteet on kyllä näillä viikoilla jo yleensä hoidettavissa, mut sielun vammat ei. nimim. kokemusta skorpioneista ON. :(

Katso nyt edes mitä muuta sille on tulossa? Esim. skorppari jollakin hyvällä kuumerkillä voi olla ihan mukavakin.

Saiko kukaan muuten lasta nyt, kun planeetat oli kaikki hetken aikaa neitsyessä? Niille lapsille tuli aika erikoiset kartat.

Luottoystäväni on Skorpioni Kaksoskuulla, tiedän myös erään todella hauskan Skorpionimiehen.

No, enemmän rasittavia Skorppareita kyllä, mutta on siellä helmiäkin :)

Toisaalta itsekin toivoin ettei poikani menisi yliaikaiseksi ettei hänestä tulisi Kalat, onneksi tuli Vesimies niinkuin pitkin :) Tosin nousuRapu..

Vierailija
4386/12684 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, toiv provoat, koska nuin tosissaan ei pidä olla. mutta jos olet tosissasi niin ei huolta. Pojasta voi tulla vaikka sellainen lutunen mussukka kuin David Schwimmer, tai uskollinen lempeä perheenisä kuten upea veljeni on. Tai sitten hän voi luoda jotain suurta kuten Apple :-)

Lässyn lää. Se ei silti poista faktaa että lapsi syntyy skorpioniksi lasketun ajan mukaan ja skorpparit ovat kauheita. -ohis

Vierailija
4387/12684 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, tietysti skorpioni mieluummin, kuin vähän ”munaton” vaaka.

Skorpionissa on tunnetta ja potkua sopivasti.

Nyt vaan lasket kalenterista valmiiksi kellonajan, jolloin vauvan pitäisi syntyä, että saat hänelle

sitten haluamasi nousevan merkin, kuun ja muut planeetat haluamallesi kohdalle.

Vierailija
4388/12684 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lää. Se ei silti poista faktaa että lapsi syntyy skorpioniksi lasketun ajan mukaan ja skorpparit ovat kauheita. -ohis

Tai ehkä pojasta tulee joku vetävä muusikko tai näyttelijä kuten Riku Nieminen, Pauli Hanhiniemi, Ville Valo ja Lauri Tähkä. Tai vähän tylsä poliitikko kuten Antti Rinne, Matti Vanhanen ja Petteri Orpo. Tai ehkä pojasta tulee leppoisa tyyliin Timo Koivusalo ja Aki Palsamäki. Vaihtoehtoja elämässä riittää... Sinunkin ihanalle skorpionipojallesi!

Vierailija
4389/12684 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä innostuneena tein lasteni kartat lasketun ajan mukaan (kumpikin syntynyt myöhässä, toinen 14päivää, toinen 3päivää), kellonaikaa en tietenkään voinut laittaa. Muuten planeetat pysyivät samoina, vain kuut vaihtuivat: tytär oikeasti kuuVaaka, l.a:n perusteella kuuOinas, poika kuuNeitsyt, l.a:n mukaan kuuLeijona. Kävikö hyvin vai huonosti kun eivät laskettua aikaa noudattaneet?

Itsekin olen myöhässä syntynyt kuuVaaka, venusHärkä, l.a:n mukaan minulle olisi tullut kuuRapu ja venusOinas, joten ihan hyvä että synnyin vasta viikon myöhemmin :)

Vierailija
4390/12684 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tuttavuus signature signit tuntuvat osuvan paremmin kuin aurinkomerkit.

Vierailija
4391/12684 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni tarvitsee mielestäni jonkun toisen vahvan merkin rinnalleen, jonkun joka uskaltaa sanoa skorpionille eikä vaan pyörittele silmiään ja "pelkää" häntä. Esimerkiksi vaikka joku teräväjärkinen neitsyt, suorasukainen jousimies tms ovat hyviä herättelijöitä skorpionille. Myös verbaalisesti nokkela kaksonen voi saada skorpionille vähän uutta näkökulmaa itseensä.

Vierailija
4392/12684 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, skorpioni ei jaksa mitään joojoo-tyyppiä, henkistä vastusta pitää olla.

Neitsyt on usein skorpionille oikein hyvä kumppani. Kaksosista voi olla hetken iloa juurikin

keveyden ja verbaliikan osalta, mutta mitään sielujen sympatiaa tuskin kehittyy.

Ja nämä siis vaan aurinkomerkin osalta, oikeastihan kartan muut asiat tärkeämpiä.

Vierailija
4393/12684 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyet ja Ravut ovat mielestäni parhaimmat merkit. Vesi ja Maa merkit ovat parhaita, vesimerkeistä parhaat on rapu ja kalat ja maamerkeistä parhaat on neitsyt ja härkä. Kun miettii omia kokemuksia eri horoskoopeista pitää muistaa että on muitakin kun vain aurinkomerkki, ja pitää muistaa että sukupuoli vaikuttaa. 

Vierailija
4394/12684 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oikein peri-Skorpionina (myös kuu on Skorpionissa) voin allekirjoittaa, että paras merkki minulle on ollut Neitsyt sekä ystävissä että kumppaneissa. Neitsyiden ego ei ole niin keskiössä kuin muilla merkillä, joten sellaiset pienet asiat joista muut ottavat itseensä ovat Neitsyelle vain sanahelinää. Kuitenkin Neitsyilläon on itsekunnioitusta, joten jos huonona päivänä satun olemaan tuhoisalla päällä, he tekevät selväksi, että heitä ei kohdella huonosti. Tyyliin itkemisen (Rapu ja Kalat), järkyttävän riidan (Härkä, Oinas, Kauris, toinen Skorppari), karkuun karautamisen (loput merkit) sijaan Neitsyet yleensä ovat kylmän viileitä ja tiukkoja ja saavat minut kunnioittamaan itseään ja laskemaan aseet :P En siis riehu mitenkään defaultilla, mutta muutamia kertoja elämässä on mennyt yli, mikä tietenkään ei ole ok.

Toinen merkki, joka sopii minulle on Härkä. Härätkään eivät pelkää Skorpionia, varmaan siksi koska ovat tarvittaessa ihan yhtä hirveitä, vaikkakin hieman eri tavalla. Pahimmat riitani ovat olleet Härän kanssa, mutta myös toisaalta monet parhaat hetket. Härkiä ei kai yleensä pidetä mitenkään syvällisenä tyyppinä, mutta mun kokemuksen mukaan monet ovat ihan mielettömän fiksuja keskustelijoita ja syvällisiä ja usein yllättäviäkin ajattelijoita. Ehkä se taipumus taiteellisuuteen tekee sen.

Vaikeimmin tulen toimeen Oinaiden (pässejä), Kalojen (vetistelijöitä) Vaakojen (pilipali) ja Jousimiesten (huithaipeli) kanssa.

Vierailija
4395/12684 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oikein peri-Skorpionina (myös kuu on Skorpionissa) voin allekirjoittaa, että paras merkki minulle on ollut Neitsyt sekä ystävissä että kumppaneissa. Neitsyiden ego ei ole niin keskiössä kuin muilla merkillä, joten sellaiset pienet asiat joista muut ottavat itseensä ovat Neitsyelle vain sanahelinää. Kuitenkin Neitsyilläon on itsekunnioitusta, joten jos huonona päivänä satun olemaan tuhoisalla päällä, he tekevät selväksi, että heitä ei kohdella huonosti. Tyyliin itkemisen (Rapu ja Kalat), järkyttävän riidan (Härkä, Oinas, Kauris, toinen Skorppari), karkuun karautamisen (loput merkit) sijaan Neitsyet yleensä ovat kylmän viileitä ja tiukkoja ja saavat minut kunnioittamaan itseään ja laskemaan aseet :P En siis riehu mitenkään defaultilla, mutta muutamia kertoja elämässä on mennyt yli, mikä tietenkään ei ole ok.

Toinen merkki, joka sopii minulle on Härkä. Härätkään eivät pelkää Skorpionia, varmaan siksi koska ovat tarvittaessa ihan yhtä hirveitä, vaikkakin hieman eri tavalla. Pahimmat riitani ovat olleet Härän kanssa, mutta myös toisaalta monet parhaat hetket. Härkiä ei kai yleensä pidetä mitenkään syvällisenä tyyppinä, mutta mun kokemuksen mukaan monet ovat ihan mielettömän fiksuja keskustelijoita ja syvällisiä ja usein yllättäviäkin ajattelijoita. Ehkä se taipumus taiteellisuuteen tekee sen.

Vaikeimmin tulen toimeen Oinaiden (pässejä), Kalojen (vetistelijöitä) Vaakojen (pilipali) ja Jousimiesten (huithaipeli) kanssa.

Tunnen pari aurinkoSkorpioninaista yli 20 vuoden ajalta, molemmat pitävät minua fiksuna tyyppinä ja ovat jopa joissain asioissa ottaneet opikseni sanoistani. Toinen on hyvin perusSkorppari, kuuRapukin, toinen todella hillitty kuuKaksoset. Yhden ainoan kerran ensinmainittu on räjähtänyt minulle, jolloin katselin vaan vieressä ihmeissäni, kuten kaikki muutkin paikallaolijat. Pisimpään hän on suhteessa ollut Oinaan kanssa, mitä ihmettelen... Exänsä oli Skorpioni myös ja se oli intohimoa ja väkivaltaa, kummankin osalta...Huh.

Toinen on naimisissa Jousimiehen kanssa jo seitsemättä vuotta.

t. Aurinko-Merkurius-Kaksoset, venus-Härkä, kuu-mars-Vaaka

Vierailija
4396/12684 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, tämä menee yli. Olen itsekin kirjoitellut tähän ketjuun ja olen melko perehtynytkin horiskooppeihin, just for fun. Mutta jos horoskooppi saavat aikaan tuollaisia neurooseja ja pelkoja, niin kannattaa oikeasti muistaa, että ne eivät pidä paikkaansa ja ovat pelkkää leikkiä, eikä ole mitään typerämpää kuin pelätä syntyvän lapsensa aurinkomerkkiä.

Toivon että olet provo, ainakin vaikutat siltä.

Minäkin olen perehtynyt enemmän kuin tavallinen tallaaja. Horoskoopit eivät pidä paikkaansa. Olet saanut neuroosin ja tuo vaikuttaa provolta.

Vierailija
4397/12684 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmat vanhemmat on skorpioneja ja kumpikaan ei kyllä ole raivohullu manipuloija mitä täällä väitetään... :D Molemmat pikemminkin varsin sovinnaisia eivätkä tee numeroa itsestään milloinkaan. Huonona puolena ettei tunteista osata puhua.

Vierailija
4398/12684 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun molemmat vanhemmat on skorpioneja ja kumpikaan ei kyllä ole raivohullu manipuloija mitä täällä väitetään... :D Molemmat pikemminkin varsin sovinnaisia eivätkä tee numeroa itsestään milloinkaan. Huonona puolena ettei tunteista osata puhua.

Eivät tietenkään ole. Ei raivohullu tai manipuloija ole mitään skorpioniin liittyviä juttuja. Ihan shaissea, ja sitä "stereotypiaa" mitä nyt suolletaan. Samoin kuin kaksosen "älyllisyys", vaikka yksi ja sama kaksoset- merkkinen kirjoittaja täällä tuokin sitä esille joka ainoassa postauksessaan ties kuinka monetta sivua. Sori nyt tämä negatiivisuus mutta jos näissä jutuissa jotain perää on niin kysymys ei ole tietyistä teoista tai luonteenpiirteistä jollain horoskoopilla. Tiettyyn aikaan vuodesta syntyneillä voi olla jotain yhteistä taustamentaliteettia, mutta nimenomaan vain yleistä mentaliteettia.

Sitä mentaliteettia on ihan kiva tarkkailla, koska yhtäläisyyksiä löytyy. Vaan oisko se tarkkailijan omassa päässä? Nimittäin joku tapaa vain "vetistelijä" kaloja mutta mun tapaamat kalat on järjestään vittumaisimpia tuntemani ihmisiä, mutta se on mun subjektiivinen kokemus.

Horoskoopit ei määritä yksittäisiä toimintoja, luonteenpiirteitä, älykkyyttä tai aggressiivisuutta, ne tulee ihan muualta.

Vierailija
4399/12684 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä taas huomaa tuli-ilma ja maa-vesi -kemiat. Tosin Kalat on kaikkien mielestä rasittavia vetistelijöitä :D

Yksikään tulimerkki ei ole alkanut riehumaan seurassani, itse olen dom. ilmakarttainen.

Vierailija
4400/12684 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään ole. Ei raivohullu tai manipuloija ole mitään skorpioniin liittyviä juttuja. Ihan shaissea, ja sitä "stereotypiaa" mitä nyt suolletaan. Samoin kuin kaksosen "älyllisyys", vaikka yksi ja sama kaksoset- merkkinen kirjoittaja täällä tuokin sitä esille joka ainoassa postauksessaan ties kuinka monetta sivua. Sori nyt tämä negatiivisuus mutta jos näissä jutuissa jotain perää on niin kysymys ei ole tietyistä teoista tai luonteenpiirteistä jollain horoskoopilla. Tiettyyn aikaan vuodesta syntyneillä voi olla jotain yhteistä taustamentaliteettia, mutta nimenomaan vain yleistä mentaliteettia.

Sitä mentaliteettia on ihan kiva tarkkailla, koska yhtäläisyyksiä löytyy. Vaan oisko se tarkkailijan omassa päässä? Nimittäin joku tapaa vain "vetistelijä" kaloja mutta mun tapaamat kalat on järjestään vittumaisimpia tuntemani ihmisiä, mutta se on mun subjektiivinen kokemus.

Horoskoopit ei määritä yksittäisiä toimintoja, luonteenpiirteitä, älykkyyttä tai aggressiivisuutta, ne tulee ihan muualta.

Älyllinen Kaksoset on sen verran älyllinen ettei ainakaan perusta älyä pelkkään aurinkohoroskooppimerkkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän