Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkejä on ihmisellä, jolle on helppo puhua ja kenelle sellaisetkin, ihan uudetkin tuttavuudet, uskoutuvat jotka eivät ole muille asioitaan kertoneet?
Erityisesti siinä tapauksessa että kuuntelija on nainen ja kertoja mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkejä on ihmisellä, jolle on helppo puhua ja kenelle sellaisetkin, ihan uudetkin tuttavuudet, uskoutuvat jotka eivät ole muille asioitaan kertoneet?
Yleensä joku kuuvesimerkki voi antaa tuollaisen lämpimän, empaattisen vaikutelman, ja muut kokee sitten turvalliseksi avautua ongelmistaan.
Tai ei ehkä kuuskorppari, ne on vähän pahiksen oloisia, mutta kuukalat ja kuurapu kyllä, niistä saa hyvin empaattisen ensivaikutelman.
Itselleni varsinkin monet miespuoliset ovat kertoneet "salaisuuksiaan". Persoonallisissa planeetoissa yksi maamerkki ja loput ilmaa. Kuu Vaaka.
Kuu-Ravut mietiskelevät asioita monesti ihan liikaa tunteiden kautta eivätkä usein ymmärrä jos toinen ei jaa heidän näkemystään. Tunnen läheisesti 3. KuuKaloista ja -Skorppareista ei kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä joku kuuvesimerkki voi antaa tuollaisen lämpimän, empaattisen vaikutelman, ja muut kokee sitten turvalliseksi avautua ongelmistaan.
Tai ei ehkä kuuskorppari, ne on vähän pahiksen oloisia, mutta kuukalat ja kuurapu kyllä, niistä saa hyvin empaattisen ensivaikutelman.
Itselleni varsinkin monet miespuoliset ovat kertoneet "salaisuuksiaan". Persoonallisissa planeetoissa yksi maamerkki ja loput ilmaa. Kuu Vaaka.
Kuu-Ravut mietiskelevät asioita monesti ihan liikaa tunteiden kautta eivätkä usein ymmärrä jos toinen ei jaa heidän näkemystään. Tunnen läheisesti 3. KuuKaloista ja -Skorppareista ei kokemusta.
Itse olen Kuu-Rapu, mutta varmaan kukaan ei kuvailisi minua lämpimäksi ja empaattiseksi, saati ylitunteelliseksi :D Itselläni tämä varmaan tasaoainottuu sillä, että Merkurius ja Mars ovat ilmamerkeissä, eli ajattelussa toiminnassa korostuu älyllisyys ja objektiivisuus ja se tunneherkkyys on vain jotain jonka kanssa kamppailen yksikseni sisäisesti. Kyllä sekin varmasti näkyy läheisemmille ihmisille, mutta on kuitenkin aika piilotettu ominaisuus.
Mulla on kuu vesimiehessä. Osaako joku tulkita, mitä tarkoittaa. Olen ymmärtänyt, että voi viitata tietynlaiseen etäisyyteen.
Paljon (kauniita) sanoja, vähän tekoja.
Tällainen on Vaaka kuuKaksoset merkuriusNeitsyt -mies (v ja m Leijona).
Tämä on jo niin monta kertaa todettu että olen jo unohtanut toiveet luvatuista treffeistä :I
Oinas kuuKaloilla merkuriusOinas (v Kalat m Skorpioni).
Niin kiihkeä, mutta mahdoton huomion/hyväksynnänhakija.
Sanoo haluavansa sinua mutta oikeaasti haluaa että sinä haluat häntä :I
Kumpi oikeasti on yhteensopivuutta paremmin ennustava tekijä signature signit ja dom. elementti
vai merkit planeetoissa?
Ohhoh, jopas sinulla on huonoja kokemuksia vaa'asta! Minun lähipiirissäni vilisee vaakoja ja minun poikani ainakin on luotettava, avulias, sydämellinen, herkkä. Ei koskaan puhu toisista pahaa, salaisuudet, jotka hänelle kerrotaan, pysyvät vain hänen tiedossaan. Meitä on niin moneksi. Ja totta kai käsityksesi kaikista tähtimerkeistä värjäytyy sen mukaan, minkälaisia "merkin edustajia" olet elämässäsi kohdannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuudesta: Leijona on sellainen nautiskelija sängyssä että haluaa että häntä miellytetään ja palvotaan. Skorpioni on sellainen että miellyttää ja palvoo mielellään jos saa siitä myös jotain irti itse. Siksi nuo kaksi ovat parhaat merkit petipuolen kemialtaan :D
Niin kenelle parhaat? Ja petipuolen kemian kannalta tärkeintä ovat mm. Venuksen ja Marsin merkit ja aspektit kumppaneiden välillä, ei Aurinko.
Moro astrotietäjä! Kertoisitko onko meillä hyvät merkit miehen kanssa kun miehen mars on ravussa ja venus kaksosissa, mulla mars kaksosissa ja venus oinaassa??
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kokemuksia teillä on neitsytmiehistä?
Minkälaisia kokemuksia teillä on rapumiehistä? Olen kalatnainen, mutta en tiedä rapumiehistä mitään. Olisi mukava kuulla teidän kokemuksia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukalana voin allekirjoittaa tämän. :) Todella usein minulle avaudutaan ja kerrotaan yksityisiäkin asioita ilman sen kummempaa tutustumista. Usein saan kuulla, että olen luotettava ja hyvä kuuntelemaan sekä lohduttamaan. -Kuukalat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kokemuksia teillä on neitsytmiehistä?
Minkälaisia kokemuksia teillä on rapumiehistä? Olen kalatnainen, mutta en tiedä rapumiehistä mitään. Olisi mukava kuulla teidän kokemuksia. :)
Täällä toinen kalatnainen :) Paras ystäväni oli rapumies. Ihana ihminen. Turvallinen ja jotenkin sellainen kuin olisi ollut oma veli. Puhuminen oli helppoa ja ymmärrettiin todella hyvin toisiamme. Ikävä asia vaan, että hän oli kovasti viinaan menevä ja se hänet sitten lopulta nuorena veikin. Romanttisella puolella minulla on vain yksi kokemus rapumiehestä. En halunnut heti seksiä hänen kanssaan ja hän haukkui minut tämän takia todella pahasti. Vihanpito hänen puoleltaan jatkuu edelleen, vaikka tuosta on jo vuosia. En ole koskaan kohdannut niin hyvää suutelijaa, mutta siihen ne hyvät muistot hänestä sitten jäikin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukalana voin allekirjoittaa tämän. :) Todella usein minulle avaudutaan ja kerrotaan yksityisiäkin asioita ilman sen kummempaa tutustumista. Usein saan kuulla, että olen luotettava ja hyvä kuuntelemaan sekä lohduttamaan. -Kuukalat
Minulle on myös sanottu, että olen hyvä kuuntelemaan. Kävin kerran terapeutillakin, joka puhui, että hänen mielestään sopisin terapeutiksi. Kuulemma olemukseni oli rauhoittava. Sisältä tunnen kuitenkin usein itseni ristiriitaiseksi ja levottomaksi. Toisaalta opin parhaiten kuuntelemalla. Kuu on skorpionissa ja aurinko kaloissa.
Vaaka on tietenkin paras koska sitä ei ole ilmaistu elollisessa muodossa.
hapi life kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuudesta: Leijona on sellainen nautiskelija sängyssä että haluaa että häntä miellytetään ja palvotaan. Skorpioni on sellainen että miellyttää ja palvoo mielellään jos saa siitä myös jotain irti itse. Siksi nuo kaksi ovat parhaat merkit petipuolen kemialtaan :D
Niin kenelle parhaat? Ja petipuolen kemian kannalta tärkeintä ovat mm. Venuksen ja Marsin merkit ja aspektit kumppaneiden välillä, ei Aurinko.
Moro astrotietäjä! Kertoisitko onko meillä hyvät merkit miehen kanssa kun miehen mars on ravussa ja venus kaksosissa, mulla mars kaksosissa ja venus oinaassa??
Minäkin haluaisin tietää, miehen mars on kauriissa ja venus vaa'assa, minun mars vesimiehessä ja venus leijonassa :)
Minulla on Venus härässä. Mitä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tyypillinen sijainti aseksuaalille?
Miehellä venus skorpionissa, naisella venuksessa. Avioero tuli pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tyypillinen sijainti aseksuaalille?
Voi merkitä juuri sitä.
Voi hyvinkin olla perää. Itse olen aseksuaali ja minulla on Venus Härässä, Mars Oinaassa.
Sun pitää katsoa teidän yhteiskartan aspektit pluton ja venuksen välillä.
Esim. itselläni on mieheni kanssa pluton ja venuksen kolmio, ja se on tyypillinen hyvin kohtalonomainen bff tyyppinen suhde.