Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Skorppareilla tais mennä tää ketju vähän tunteisiin.......
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Niinkuin miten?
Vierailija kirjoitti:
Outoa, mistä kummasta sait sellaisen käsityksen? yksi skorppari
Vierailija kirjoitti:
Kerroin nuo ystävien merkit kun tämä on horoskooppiketju, ja se mitkä merkit tulee paremmin tai huonommin toimeen tulee niin usein esille. Parhaat ystävät sattuu olemaan noita merkkejä, ne suhteet on muodostuneet molemminpuolisesti matkan varrella. Tykkään monista ilma- ja tulimerkeistä, ja jotkut niistä sietää minuakin :-) Arjessa eniten tekemisissä vaakojen, oinaiden, kalojen ja rapujen kanssa, ihan sattumaa ja ihan hyvin menee. Horoskooppimerkki (syntymävuodenaika itseasiassa, uskon niin) on kuitenkin vain yksi pienenpieni osa ihmisen kokonaisuutta.
Juu, kyllä auttaisin vaakaa, leijonaa ja vesimiestä, jopa kaksosta :-D
Miten rapuihin voisi tutustua työelämässä ja ihan arjessa? Miesravut etenkin kiinnostaa, mutta rapuhan viihtyy kotona. Hankala yhtälö.
Kyllä ravutkin töissä käy :-)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ravutkin töissä käy :-)
Oletko rapu? :)
Katselen tässä Vain Elämää, setissä on tänä vuonna Maija Vilkkumaa ja Lauri Tähkä jotka on syntyneet samana päivänä 9.11.1973.
Vierailija kirjoitti:
Katselen tässä Vain Elämää, setissä on tänä vuonna Maija Vilkkumaa ja Lauri Tähkä jotka on syntyneet samana päivänä 9.11.1973.
1973? Minä luulin näitä paljon vanhemmiksi! Että ovat syntyneet 1968 tai jotain!
Ehdottomasti neitsyt!
Vittumaisempia hankalampia ja harhaisempia saa etsiä.
Ikinä he eivät ole väärässä ja heillä on oikeus tehdä/sanoa ihan mitä vaan, sillä aina kaikki on jonkin muun syy.
Ei kiitos enää ikinä
Miehet ja horoskooppimerkki...
oinasmiehillä on kulmikkaat kasvot, leukaraja on selkeä ja silmiinpistävä sekä oinasmiehet ovat nopeita.
härkämiesten yläkroppa on leveä ja harteikas vähän kuin sonnilla ja härkämiehet on hitaita mutta itsepäisiä. :D
kaksosmiehillä on eloisat ja vilkkaat kasvot, nuorekkaat myös ja puhuvat kokoajan.
rapumiehet on joko etäisiä tai todella avuliaita, mutta riippuu mikä niiden moodi on sillä hetkellä. Rapumiehet ovat joko pyöreäkasvoisia ja pulleita tai kapeakasvoisia ja hoikkia mutta silmät ja katse on yleensä lempeitä.
leijonamiehillä on vahvat hiukset, ylevät kasvot ja piirteet. Leijonamiehen olemus huokuu huomiota ja johtajuutta.
neitsytmies on luonnollinen ja puhdas, piirtet sekä olemus on selkeä ja suoraviivainen.
vaakamies on kuulemma hurmuri.
skorpionimies on tummanpuhuva joko piirteiltään tai olemukseltaan.
jousimies on maskuliininen ja nauravainen, fyysinen ja haluaa olla menossa kodin ulkopuolelle.
kaurismiehillä on klassiset piirteet ja olemus. Kaurismiehet on rapumiesten lisäksi niitä, joista löytyy vielä vanhanajan herrasmiesmäisyyttä.
vesimies on vaikea lukea mutta olemus on tutkiva tai maailmaa parantava.
kalatmiehillä on kauniit joskin feminiiniset kasvonpiirteet, kauniit silmät.
Totta puhut! Nämä havainnot olen tehnyt.
Vesimies-miehillä on yleensä pyöreät, hyväntuuliset kasvot :D
Kalamiehillä on välillä poissaoleva katse joka silti kiinnostava, ja sirot lähes nätit kasvot.
Kaksosmiesten kasvot näyttää ikäistään nuoremmilta.
Skorpionimiehillä ilmeet ja etenkin silmät vaihtuvat nopeasti kiinnostuneesta synkiksi.
Kaurismiehen liikehdintä siroa mieheksi.
Vaakamies on seuramies ja haluaa olla keskipisteenä. Kasvonsa eivät vaan oikein jää mieleen.
Leijonamiehessä ja jousimies-miehessä on jotain samaa. Fyysisesti ylväs ja ottaa muut huomioon herrasmiesmäisesti.
Neitsyt- ja härkämiehet eivät ole jääneet mieleeni.
Kaikilla tapaamillani kaurismiehillä on ollut naismainen lantio!
Paitsi eräällä jolla nouseva härkä ja kuuoinas.
Olen skorpioni.
Ravut on parhaita <3
Oinaat haasteellisia.
Vierailija kirjoitti:
Oon se ajoittain viikkokausiksi vetäytyvä skorppari jolla on ystävät härkä, neitsyt ja kauris. Ei pidetä yhteyttä jatkuvasti.
Kun härkä soitti että tulee avioero ei pysty olemaan kotona ja koirakin pitäisi saada jonnekin sanoin heti että tule asumaan minun luo koiran kanssa, itse menin asuntoautoon asumaan siksi aikaa, hän tarvitsi oman rauhan.
Kauriin perheessä tuli terveysongelmia niin lähdin heti asumaan toiselle paikkakunnalle heidän luo niiden lasta hoitamaan kun vanhemmilla täysi työ hoitaa asioita.
Nää vaan menee näin. Olen iloinen ja puhelias, mutta jotenkin suuret linjat mielessä ja toiminnassa eikä yksityiskohdat kiinnosta, siksi ei ole asiaa kenellekään joka päivä eikä edes joka viikko. En ymmärrä mistä ihmiset puhuu jos ne puhuu vaikka joka päivä puhelimessa. Kuulostaako yhtään ymmärrettävältä? Olen silti aina täällä jos vaan voin olla ystävälle iloksi tai avuksi tai hyödyksi.
Juuri näin, ymmärrän hyvin, täällä sama homma. Ei jaksa turhanpäiväistä lässytystä eikä asiaa ole toisille joka päivä. Olet kyllä todella hyvä ystävä. Itselläni parhaita ystäviä on härkä, kalat ja vesimies.
KaurisN
Skorpionimiehillä on usein jotenkin raskastekoinen alaruumis, usein raskas tai isohko lantion ja reisien seutu. En tarkoita pulleata tai erityisen leveätä, mutta "raskatekoinen". Pitkillä kapeilla tikkujaloilla kulkevat on harvoin skorpioneja.
tv. huomioita edustamastani merkistä
Vierailija kirjoitti:
Totta puhut! Nämä havainnot olen tehnyt.
Vesimies-miehillä on yleensä pyöreät, hyväntuuliset kasvot :D
Kalamiehillä on välillä poissaoleva katse joka silti kiinnostava, ja sirot lähes nätit kasvot.
Kaksosmiesten kasvot näyttää ikäistään nuoremmilta.
Skorpionimiehillä ilmeet ja etenkin silmät vaihtuvat nopeasti kiinnostuneesta synkiksi.
Kaurismiehen liikehdintä siroa mieheksi.
Vaakamies on seuramies ja haluaa olla keskipisteenä. Kasvonsa eivät vaan oikein jää mieleen.
Leijonamiehessä ja jousimies-miehessä on jotain samaa. Fyysisesti ylväs ja ottaa muut huomioon herrasmiesmäisesti.
Neitsyt- ja härkämiehet eivät ole jääneet mieleeni.
Monessa samaa mieltä, mutta kaikki tuntemani kalat-miehet on karhean maskuliinisia, tyyliin Daniel Craig tai Javier Bardem. Niissä on yliedustettuina vanhanajan rockhenkisyyttä.
Jousimies ja vesimies merkeistä parhaimmistoa. Hyvät ominaisuudet. Pidän ja ihailenkin.
Huonointa en oikeasti osaa sanoa. Olen skorpioni.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti neitsyt!
Vittumaisempia hankalampia ja harhaisempia saa etsiä.
Ikinä he eivät ole väärässä ja heillä on oikeus tehdä/sanoa ihan mitä vaan, sillä aina kaikki on jonkin muun syy.
Ei kiitos enää ikinä
Todellakin! Ihan sama kokemus 3 neitsyestä! Ei voinut myöntää edes sitä että kävi käsiksi, kuulemma minusta vaan tuntui siltä, kun vaadin anteeksi pyyntöä sanoi että ”anteeksi että sinusta tuntui että löin sua”. Todellakin kierrän kaukaa.
Toinen hankala ja jääräpäinen merkki on oinas, ajaa kyllä raivon partaalle.
Parhaita on ollut härkä, kalat, rapu ja skorpioni.
Hymyilyttää kun kehutte rapuja. :) Syön itse tekemääni ruokaa omassa rakkaassa kodissani. Kiitos kehuista. Äänestin rapua parhaaksi. Terveisin Rapu :)
Kerroin nuo ystävien merkit kun tämä on horoskooppiketju, ja se mitkä merkit tulee paremmin tai huonommin toimeen tulee niin usein esille. Parhaat ystävät sattuu olemaan noita merkkejä, ne suhteet on muodostuneet molemminpuolisesti matkan varrella. Tykkään monista ilma- ja tulimerkeistä, ja jotkut niistä sietää minuakin :-) Arjessa eniten tekemisissä vaakojen, oinaiden, kalojen ja rapujen kanssa, ihan sattumaa ja ihan hyvin menee. Horoskooppimerkki (syntymävuodenaika itseasiassa, uskon niin) on kuitenkin vain yksi pienenpieni osa ihmisen kokonaisuutta.
Juu, kyllä auttaisin vaakaa, leijonaa ja vesimiestä, jopa kaksosta :-D