Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse oikein peri-Skorpionina (myös kuu on Skorpionissa) voin allekirjoittaa, että paras merkki minulle on ollut Neitsyt sekä ystävissä että kumppaneissa. Neitsyiden ego ei ole niin keskiössä kuin muilla merkillä, joten sellaiset pienet asiat joista muut ottavat itseensä ovat Neitsyelle vain sanahelinää. Kuitenkin Neitsyilläon on itsekunnioitusta, joten jos huonona päivänä satun olemaan tuhoisalla päällä, he tekevät selväksi, että heitä ei kohdella huonosti. Tyyliin itkemisen (Rapu ja Kalat), järkyttävän riidan (Härkä, Oinas, Kauris, toinen Skorppari), karkuun karautamisen (loput merkit) sijaan Neitsyet yleensä ovat kylmän viileitä ja tiukkoja ja saavat minut kunnioittamaan itseään ja laskemaan aseet :P En siis riehu mitenkään defaultilla, mutta muutamia kertoja elämässä on mennyt yli, mikä tietenkään ei ole ok.
Toinen merkki, joka sopii minulle on Härkä. Härätkään eivät pelkää Skorpionia, varmaan siksi koska ovat tarvittaessa ihan yhtä hirveitä, vaikkakin hieman eri tavalla. Pahimmat riitani ovat olleet Härän kanssa, mutta myös toisaalta monet parhaat hetket. Härkiä ei kai yleensä pidetä mitenkään syvällisenä tyyppinä, mutta mun kokemuksen mukaan monet ovat ihan mielettömän fiksuja keskustelijoita ja syvällisiä ja usein yllättäviäkin ajattelijoita. Ehkä se taipumus taiteellisuuteen tekee sen.
Vaikeimmin tulen toimeen Oinaiden (pässejä), Kalojen (vetistelijöitä) Vaakojen (pilipali) ja Jousimiesten (huithaipeli) kanssa.
Tästä taas huomaa tuli-ilma ja maa-vesi -kemiat. Tosin Kalat on kaikkien mielestä rasittavia vetistelijöitä :D
Yksikään tulimerkki ei ole alkanut riehumaan seurassani, itse olen dom. ilmakarttainen.
Ennen sinua en ole kuullut kenenkään pitävän kaloja rasittavina vetistelijöinä.
No tuossahan on heti kaksikin mainintaa. Ja kyllä he usein ovat..
Millainen on aseksuaalin horoskooppi?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on aseksuaalin horoskooppi?
Tarkennan kun tästä oli jo puhetta, niin millaiselta aseksuaalin kartta näyttää tyypillisesti?
Skorpionit katoavat usein kuvioista, viettävät hiljaiseloa, erakoituvat, kuin ravut.
Miehet ja naiset. Tunnen neljä!!
Ilmestyvät taas mukaan piireihin ilman selittelyjä ja kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja katoavat taas. Joskus viikoiksi. Eivät vastaa sähköposteihin tai puheluihin tai ovikellon soittoon.
Eivät selitä mitään missä ovat olleet ja miksi. Tulevat vaan ja menevät.
Mistä tuo johtuu?
Onko heillä vaan lyhyempi pinna kuin monilla muilla, ja vaatii aikansa saada hermot kuriin? Siksi ei näyttäydy?
oinasN kirjoitti:
Skorpionit katoavat usein kuvioista, viettävät hiljaiseloa, erakoituvat, kuin ravut.
Ilmestyvät taas mukaan piireihin ilman selittelyjä ja kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja katoavat taas. Joskus viikoiksi. Eivät vastaa sähköposteihin tai puheluihin tai ovikellon soittoon.
Mistä tuo johtuu?
Onko heillä vaan lyhyempi pinna kuin monilla muilla, ja vaatii aikansa saada hermot kuriin? Siksi ei näyttäydy?
Olen tuon edellisen sivun periskorppari ja tunnistan itsessäni tuon erakkomaisuuden. En ole kauheasti ajatellut asiaa, mutta itselläni se ominaisuus vain on, enkä ehkä osaa antaa sille mitään erityistä selitystä, muuta kuin että en koe tarvetta olla jatkuvasti tekemisissä muiden kanssa. Tykkään olla itseni kanssa, rauhassa. Tykkään sosiaalisista kontakteista, mutta niiden vastapainoksi tarvitsen vetäytymistä, ihan vain tasapainon vuoksi. Olen kyllä selkeästi introvertti, tarvitsen aikaa kuunnella omia ajatuksiani. Itse ennemmin kaipaisin selitystä siihen, millainen ihminen jaksaa koko ajan olla käytettävissä, vastaamassa viesteihin ja osallistumassa juttuihin :D
Vierailija kirjoitti:
Uusi tuttavuus signature signit tuntuvat osuvan paremmin kuin aurinkomerkit.
Sama minulla :)
Vierailija kirjoitti:
oinasN kirjoitti:
Mistä tuo johtuu?
Olen tuon edellisen sivun periskorppari ja tunnistan itsessäni tuon erakkomaisuuden. En ole kauheasti ajatellut asiaa, mutta itselläni se ominaisuus vain on, enkä ehkä osaa antaa sille mitään erityistä selitystä, muuta kuin että en koe tarvetta olla jatkuvasti tekemisissä muiden kanssa. Tykkään olla itseni kanssa, rauhassa. Tykkään sosiaalisista kontakteista, mutta niiden vastapainoksi tarvitsen vetäytymistä, ihan vain tasapainon vuoksi. Olen kyllä selkeästi introvertti, tarvitsen aikaa kuunnella omia ajatuksiani. Itse ennemmin kaipaisin selitystä siihen, millainen ihminen jaksaa koko ajan olla käytettävissä, vastaamassa viesteihin ja osallistumassa juttuihin :D
Ainakin vesimies, oinas, kaksoset, leijona, vaaka ja jousimies voisivat vastata tuohon :DD
Sanoisin että kalat, neitsyt, härkä, rapu ja kauriskin osallistuvimpia kuin skorppari. :D
Tuli- ja ilmamerkit eivät ainakaan ymmärrä vetäytyviä ihmisiä.
Skorpioni kirjoitti:
Skorpioni tarvitsee mielestäni jonkun toisen vahvan merkin rinnalleen, jonkun joka uskaltaa sanoa skorpionille eikä vaan pyörittele silmiään ja "pelkää" häntä. Esimerkiksi vaikka joku teräväjärkinen neitsyt, suorasukainen jousimies tms ovat hyviä herättelijöitä skorpionille. Myös verbaalisesti nokkela kaksonen voi saada skorpionille vähän uutta näkökulmaa itseensä.
Leijona ja kaksonen ovat minun kokemusten mukaan olleet parhaat skorpparin herättelijät ja haastajat. Niin sanallisesti kuin ruumiillisesti.
Muut skorpparin kaltaiset vesimerkit sekä maamerkit kiertävät usein skorpparit kaukaa, tai pelästyvät niitä. En tiedä miksi.
Itse olen kyllä aika räpätäti, mutta ongelmani haluan ratkaista rauhassa yksin. Kun olen saanut ne ratkaistua, tulen taas ihmisten ilmoille.
En skorpionina kyllä ole samaa mieltä leijonan tai kaksosten haastavuudesta tai herättelystä.
Koen jotenkin kyseisten merkkien suoranaiset edustajat vaan jotenkin niin
erilaisiksi, etteivät ole edes mielenkiintoisia.
Onko kauris nainen- vaaka mies yhdistelmä ihan toivoton , kokemuksia ?? Monesta paikasta lukenut että ei mätsäis yhteen.
oinasN kirjoitti:
Mistä tuo johtuu?
Tällä skorpparilla tuo johtuu siitä että ekstroverttiys ja introverttiys on molemmat vahvoja, vuoroin valloilla. Oon kuplivan sosiaalinen, mutta se samalla verottaa voimia ja sen jälkeen voin olla viikkojakin täyttä hiljaiseloa. Parhaat ystäväni (härkä, neitsyt ja kauris) tekee meidän ystävyyssuhteissa samaa, eli yhteydenpito voi olla päivittäistä tai taukoa voi olla pari kuukautta, ja sitten yhtäkkiä jatketaan siitä mihin viimeksi jäätiin.
Välillä saan kurjan maailman menosta tarpeekseni ja varmistan positiivisuuden keskittymällä luontoon, koiriin, mökkeilyyn yms. plusmerkkisiin hyvän mielen asioihin viikkoja.
Skorpioni kirjoitti:
Itse olen kyllä aika räpätäti, mutta ongelmani haluan ratkaista rauhassa yksin. Kun olen saanut ne ratkaistua, tulen taas ihmisten ilmoille.
Juu, teen samaa. Mulle jaettu ilo on kymmenkertainen ilo, mutta jaettu suru on myös moninkertainen suru, eli en tykkää jakaa huoliani koska ne tuntuvat silloin vain paisuvan. Hoidan ongelmat yleensä "yksin." On hiukan puutteellinen kyky osata hyödyntää usein hyvääkin tarjolla olevaa apua. skorppari
Oinas saa kiistan aikaiseksi asiasta kuin asiasta. Tietää esim. paremmin miltä toisesta tuntuu, esim. minkä asian pitäisi sattua ja minkä ei. Kun sanoin että tämä sattuu, niin alkoi väittelee että eihän tämmöinen voi sattua, kun sanoin et tämä on sun mielipide ja mä kerron miltä musta tuntuu, väitti että liioittelen ja ei kuullostaa järkevältä, lopulta suuttui, kun ei voittanut väittelyä. Sanoi vielä että lähti pois tilanteesta koska ei jaksanut enää väitellä, itsehän sen aloittikin. Ei oo koskaan nähnyt että ketään voisi sattua näin helposti niin eihän se sitten voi olla totta että mua sattuu. Hemmetti sentään mikä pässi. Sen väittelynhalun lisäksi täydellinen empatian puute, ei edes pyytänyt anteeksi että satutti. Miten tämmöisen kans tulee toimeen?
Skorpioni kirjoitti:
Kauanko sinulla kestää nuo yksinolot?
Minun naispuolinen skorpioniystävätär saattaa olla viikon tai kaksi ottamatta yhteyttä.
Minun miespuolinen skorpioniystävä saattaa olla jopa kuukauden tai kaksi ottamatta yhteyttä.
Molemmat ovat tuon jälkeen aina kuin mitään hiljaiseloa ei olisi tapahtunutkaan.
Tämä vesimies ei vaan ymmärrä tuollaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Minun naispuolinen skorpioniystävätär saattaa olla viikon tai kaksi ottamatta yhteyttä.
Minun miespuolinen skorpioniystävä saattaa olla jopa kuukauden tai kaksi ottamatta yhteyttä.
Molemmat ovat tuon jälkeen aina kuin mitään hiljaiseloa ei olisi tapahtunutkaan.
Kts. esim. vastaus 4699.
Ei se ole käytöstä vaan ennemminkin ihan perusluonne. Sun skorpparitutut ei tuosta muutu, ei tule tarvitsemaan jatkuvaa yhteydenpitoa. Ne jatkaa kuin mitään hiljaiseloa ei olisi tapahtunut koska ei ne näe siinä mitään ongelmaa, ei ne edes tajua mikä siinä muille on ongelma, koska ei ne itsekään odota että ystävät vaikkapa soittaisi niille päivittäin. Mutta. Jos tapahtuu jotain, yhtäkkiä vaikka tarvitset apua tms. niin onko niin että ne on heti valmiina? skorppari
Oon se ajoittain viikkokausiksi vetäytyvä skorppari jolla on ystävät härkä, neitsyt ja kauris. Ei pidetä yhteyttä jatkuvasti.
Kun härkä soitti että tulee avioero ei pysty olemaan kotona ja koirakin pitäisi saada jonnekin sanoin heti että tule asumaan minun luo koiran kanssa, itse menin asuntoautoon asumaan siksi aikaa, hän tarvitsi oman rauhan.
Kauriin perheessä tuli terveysongelmia niin lähdin heti asumaan toiselle paikkakunnalle heidän luo niiden lasta hoitamaan kun vanhemmilla täysi työ hoitaa asioita.
Nää vaan menee näin. Olen iloinen ja puhelias, mutta jotenkin suuret linjat mielessä ja toiminnassa eikä yksityiskohdat kiinnosta, siksi ei ole asiaa kenellekään joka päivä eikä edes joka viikko. En ymmärrä mistä ihmiset puhuu jos ne puhuu vaikka joka päivä puhelimessa. Kuulostaako yhtään ymmärrettävältä? Olen silti aina täällä jos vaan voin olla ystävälle iloksi tai avuksi tai hyödyksi.
Vierailija kirjoitti:
Oon se ajoittain viikkokausiksi vetäytyvä skorppari jolla on ystävät härkä, neitsyt ja kauris. Ei pidetä yhteyttä jatkuvasti.
Kun härkä soitti että tulee avioero ei pysty olemaan kotona ja koirakin pitäisi saada jonnekin sanoin heti että tule asumaan minun luo koiran kanssa, itse menin asuntoautoon asumaan siksi aikaa, hän tarvitsi oman rauhan.
Kauriin perheessä tuli terveysongelmia niin lähdin heti asumaan toiselle paikkakunnalle heidän luo niiden lasta hoitamaan kun vanhemmilla täysi työ hoitaa asioita.
Nää vaan menee näin. Olen iloinen ja puhelias, mutta jotenkin suuret linjat mielessä ja toiminnassa eikä yksityiskohdat kiinnosta, siksi ei ole asiaa kenellekään joka päivä eikä edes joka viikko. En ymmärrä mistä ihmiset puhuu jos ne puhuu vaikka joka päivä puhelimessa. Kuulostaako yhtään ymmärrettävältä? Olen silti aina täällä jos vaan voin olla ystävälle iloksi tai avuksi tai hyödyksi.
Nyt minun on kysyttävä: Entä jos ystäväsi olisivat vaaka, leijona ja vesimies, auttaisitko heitäkin vai pidätkö ainoastaan maamerkeistä tai kaltaisistasi vesimerkeistä?
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
"Viikon tai kaksi ottamatta yhteyttä"? Minä en pidä viikoittaista yhteyttä yhtään kehenkään, enkä ole edes skorpioni. Ei viikko tai kaksi ole mitään "hiljaiseloa". Eikä useampi kuukausikaan, jos ei ihan parhaita ystäviä olla. Ahdistaa ajatuskin, että jollekulle pitäisi viestitellä joka viikko tai muuten se on joku "issue". Saatan ottaa jopa miehestäni lomaa viikon tai kaksi.
Ennen sinua en ole kuullut kenenkään pitävän kaloja rasittavina vetistelijöinä.