Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävät "ostajat"

Vierailija
26.02.2025 |

Hei käsityöläiset jotka teette myyntiin asti tuotteita , tuleeko monesti vastaan hupiostajia tai renkaan potkijoita eli tilataan ja annetaan ymmärtää että ostetaan tuote , sitten muka vielä ilmoitetaan mitat tai vastaavaa "huomenna" mennään jopa jo maksutietoihin asti nii kas kummaa mitään ei kuulu ja jos kyselee perään niin tuleekin että joo sukulainen lupasi tehdä...tämä on todella ärsyttävää koska pitäisi jotakin yrittää tienata tällä työllä 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

FNF is a rhythm-based music battle game. Simple gameplay: players compete musically against opponents with different songs and styles. Like a musical quick-reaction game, players press the proper arrow keys or buttons as cues appear on the screen to hit notes in sync with the music. Better performance means higher score and more chances to outperform your opponent.  https://fnf-games.io/

Vierailija
2/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ärsyynnyt kyselijöistä, niin lopeta tuotteiden myyminen tyystin. Ihmisillä on tapana kysellä ennen ostopäätöstä. Sun nuppi ei sitä kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaajat ja perujat ovat ärsyttävä ilmiö, mutta ei niistä pääse eroon kokonaan. Ainut mitä itse voi tehdä, on pyytää maksu kokonaan tai osittain etukäteen eikä aloita työtä ennen kuin raha on tilillä. 

Vierailija
4/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi niin monelta puuttuu kohteliaisuusgeeni. Ymmärrän kyllä ärsytyksen, joka olisi vältettävissä ihan sillä, että pistää viestin "hei, tulin toisiin ajatuksiin" tai "en pystykään ostamaan nyt". Tietysti jos vielä valmistat tuotteen ostajan tilauksen perusteella mittojen mukaan, on aika kohtuutonta vaan kadota kesken myyntiprosessin.

Vierailija
5/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaajat ja perujat ovat ärsyttävä ilmiö, mutta ei niistä pääse eroon kokonaan. Ainut mitä itse voi tehdä, on pyytää maksu kokonaan tai osittain etukäteen eikä aloita työtä ennen kuin raha on tilillä. 

Jaa että kyseleminen ja tarjouksen pyytäminenkin maksaisi? Taitaa jäädä kösittlyrittäjän ura lyhyeksi.

Ktllä minä haluan tietää, paljonko tuote maksaa. Ajattele, jos myymälöissäkin hinta paljastuisi vasta kassalla.

Vierailija
6/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi niin monelta puuttuu kohteliaisuusgeeni. Ymmärrän kyllä ärsytyksen, joka olisi vältettävissä ihan sillä, että pistää viestin "hei, tulin toisiin ajatuksiin" tai "en pystykään ostamaan nyt". Tietysti jos vielä valmistat tuotteen ostajan tilauksen perusteella mittojen mukaan, on aika kohtuutonta vaan kadota kesken myyntiprosessin.

Totta kai jo tilattu tuote maksetaan.;

Mutta ap puhui kyselijöistä. Siinä on vissi ero.

Vierailija
7/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ärsyynnyt kyselijöistä, niin lopeta tuotteiden myyminen tyystin. Ihmisillä on tapana kysellä ennen ostopäätöstä. Sun nuppi ei sitä kestä.

Näitä hupimyyjiä kyllä riittää jotka olettavat jokaisen virkkaansa pannulapun olevan uniikki taidetekstiili jonka ostajat repivät käsistä 150€ hintalapusta huolimatta.

Yleensä näiden käsityöt muistuttavat jotain minkä tytär tuo ala-asteelta isän- tai äitienpäivän alla.

Vierailija
8/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valmistaa jotain tilauksesta, niin tilauksen yhteydessä otetaan käsiraha.

Vierailija
9/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aika yksinkertainen. Tuskin kukaan autoakaan pelkän kuvan perusteella netistä ostaa ilman kyselyitä ym. 

Vierailija
10/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en myy koskaan netissä mitään. Jos ei ystävät tai sukulaiset tarvitse, vien Kierrätyskeskukseen, jos ei minnekään kelpaa, niin Sortti -asemalle. Pääsee tuotteesta paljon helpommin eroon.

Vierailija
11/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on totta mutta totta on myös se, että tämän esimerkki numero 1001 tason laskusta ja siitä, että ihmisillä ei ole enää käytöstapoja ja itsekäs minä-minä-minä ajattelu vain kasvaa.

Järketvä ja normaali ihminen toimii niin, että toteaa ensin itsekseen "hmmm jos tuo on alla metrin pituinen niin ostan sen" ja sitten kysyy minkä pituinen tuote on ja jos myyjä vastaa alle metrin, menee heti hakemaan tuotteen.

Nythän moni kysyy, ostan jos myyt 50e hintaan ja kun vastaat, ok käy tule hakemaan, niin sitten tuleekin syvä hiljaisuus, eikä ostaja vastaa enää mitään?

Vielä härskimmät lupaavat tullaa ja pyytävät pitämään tuotteen heille ja sitten ei koskaan enää kuulu mitään, eivätkä vastaa viesteihin kun kyselet etkö tulekaan?

Tämän takia minusta pitäisi olla mm tori sivulle tunnistautuminen (1 kerta riittää kun se on tehty ja varmistettu) ja sen jälkeen oikea nimi ja puh.numero näkyvissä ja jos et halua että näkyy niin sitten et myy mitään.

ps Kelakin voisi tarkistaa maksusitoumuksella hankitut tuotteet ja kaiken näköiset huijaukset vähenisivät jos näin tehtäisiin!

Vierailija
12/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että kyseleminen ja tarjouksen pyytäminenkin maksaisi? Taitaa jäädä kösittlyrittäjän ura lyhyeksi.

Ktllä minä haluan tietää, paljonko tuote maksaa. Ajattele, jos myymälöissäkin hinta paljastuisi vasta kassalla.

Ap puhui kyllä henkilöistä jotka ovat jo edenneet tarjouksen pyytämisvaiheesta eteenpäin:

''tilataan ja annetaan ymmärtää että ostetaan tuote , sitten muka vielä ilmoitetaan mitat tai vastaavaa "huomenna" mennään jopa jo maksutietoihin''