Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synastria tuntuu olevan tuntematonta aluetta monille, kun tuon yhteensopivuuden ja kemian suhteen vertaillaan enimmäkseen aurinkomerkkejä ja väitetään merkin X miesten olevan sängyssä sellaisia tai tällaisia. Hohhoijaa.
Etkö sitten voisi kertoa meille tuosta synastriasta? Tämä on keskustelu, sitä voi itse viedä haluamaansa suuntaan ja kiinnostaisi meitä muita varmasti enemmän kuin haukottelu.
Tässä keskustelussa on paljonkin juttua synastriakartoista, en tiedä miksi tuo joku nillittää niistä.
Astro.comista saa synastriakartan ja myös kompositiokartan, suomalaisista kirjoista paras synastriakirja on se raimo a nikulan kirja.
Googlettamalla löytyy tietoa esim. 8th house synastry chart jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synastria tuntuu olevan tuntematonta aluetta monille, kun tuon yhteensopivuuden ja kemian suhteen vertaillaan enimmäkseen aurinkomerkkejä ja väitetään merkin X miesten olevan sängyssä sellaisia tai tällaisia. Hohhoijaa.
Etkö sitten voisi kertoa meille tuosta synastriasta? Tämä on keskustelu, sitä voi itse viedä haluamaansa suuntaan ja kiinnostaisi meitä muita varmasti enemmän kuin haukottelu.
Noh, lyhyesti voin kertoa vaikkapa sen että tuohon seksuaaliseen kemiaan ihmisten välillä vaikuttavat planeetoista vahvasti varsinkin Venus, Mars ja Pluto, näiden merkit ja aspektit toisiinsa sekä muihin taivaankappaleisiin karttojen välillä. Kuun merkki ja aspektit ovat tärkeitä rakkaudessa. Lisäksi voidaan tutkia, mihin huoneisiin toistensa kartalla taivaankappaleet sijoittuvat. Tämmöistä kaikkea. Googlatkaa tai lukekaa kirjoja:)
Neitsyt pikkutarkka kaikkitietäjä.
Kaapissa liuta salaisuuksia silti motkottaa muille kuin moraalinvartija.
Skorppari pettäjien ykkönen,paras näistä selitti "en ole pettänyt psyykkisesti vaimoani" 😂
Äänestys ei ole kovin tasapuolinen,ihmisistä eniten on neitsyitä,skorppareita ja leijonia.
Äänestävät itseään parhaaksi,nämä horoskooppimaailman narsistit.
Miehet saa vain jouluisin seksiä,lapsia syntyy syksyllä.
Elosyyskuu kirjoitti:
Äänestys ei ole kovin tasapuolinen,ihmisistä eniten on neitsyitä,skorppareita ja leijonia.
Äänestävät itseään parhaaksi,nämä horoskooppimaailman narsistit.
Miehet saa vain jouluisin seksiä,lapsia syntyy syksyllä.
No eipä ne kaikki kesä-syysmerkkien edustajat välttämättä ole tälle palstalle eksyneet. Lisäksi neitsyt ei ainakaan minun nähdäkseni mitenkään johda äänestystä, vaan vaaka. Ja skorpionit syntyvät marraskuussa, ei jouluseksillä enää niitä kyllä tehdä....
T. Neitsyt, joka äänesti parhaaksi merkiksi kaurista
Vaikuttaa siltä, että on hämmästyttävä määrä ihmisiä, jotka ottavat vakavissaan nämä horroskooppijutut. Tähtikuvioiden tähdet eivät ole todellisuudessa missää "kuviossa". Kuviot ovat vain ihmisten mielikuvituksessa. Kalentereita on myös aikojen saatossa rukattu aikalailla maailmankuvan selkiytyessä. No, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että on hämmästyttävä määrä ihmisiä, jotka ottavat vakavissaan nämä horroskooppijutut. Tähtikuvioiden tähdet eivät ole todellisuudessa missää "kuviossa". Kuviot ovat vain ihmisten mielikuvituksessa. Kalentereita on myös aikojen saatossa rukattu aikalailla maailmankuvan selkiytyessä. No, jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi!
Lisäksi astrologiassa lasketaan kaikenmaailman hypoteettisia pisteitä ja huoneita.
Kierokäärme kirjoitti:
Neitsyt pikkutarkka kaikkitietäjä.
Kaapissa liuta salaisuuksia silti motkottaa muille kuin moraalinvartija.
Skorppari pettäjien ykkönen,paras näistä selitti "en ole pettänyt psyykkisesti vaimoani"😂
Niin? Seksi ja rakkaus ovat eri asioita ja koko "pettämisen" käsite biologian vastainen. Ihminen ei ole yksiavioinen laji. T. Skorpparinainen
Olen jo aikoja sitten tullut järkiini astrologian suhteen, mutta olen silloin tällöin tässä ketjussa käynyt jakamassa asiantuntemustani, joka on jäljellä niiltä ajoilta kun huuhaata harrastin :D Muistan vielä oman karttanikin aikalailla ulkoa.
Kuinka toimii signature Vaa´alle signature Jousimies? Omaa karttaani dominoi ilma, hänellä tuli.
Miehellä on kuuna minun aurinko ja hänen aurinko minun kuumerkki. Merkuriukset meillä Kaksoset ja Neitsyt. Venus ja Mars hänellä Leijonassa. Sinänsä jännä että hänellä ei persoonallisissa planeetoissa ole ollenkaan Jousimiestä mutta se on kuitenkin Signature sign.
En tiedä vetoaako kuu- tai nousuVaaka naisella aurinkoVaakamiehiin, kun taas olisi kaksin kappalein kiinnostusta sellaisilta, toisen karttaa en tiedä tarkemmin, mutta mielellään kuulisin tuosta toisesta analyysiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi astrologiassa lasketaan kaikenmaailman hypoteettisia pisteitä ja huoneita.
Kummasti niistä silti itseään ja tuttujaan löytää.
Itselläni on, joo tämä kuulostaa varmaan koomiselta, aina ollut sormenpäissä "magic touch-tunne" kun olen kosketuksissa toisen ihon kanssa, tämän on minulle moni muukin ilmaissut. En ole mallimitoissa enkä tyrkytä itseäni, mutta silti ihailijoita ei ole puuttunut, ystäväni selittävät sitä sillä että minusta huokuu yrittämättäkin vahva seksuaalienergia. Lapset taas usein rauhoittuvat läheisyydessäni.
Eläimetkin hyönteisistä asti tuntuvat pitävän minusta ,:D vaikken itse ole erityisesti eläinrakas.
Kartallani on skorpionin huoneessa(8.) Venus-Härkä + parantaja-Chiron, joihin osoittaa yhteensä 3 yod-kuviota...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on, joo tämä kuulostaa varmaan koomiselta, aina ollut sormenpäissä "magic touch-tunne" kun olen kosketuksissa toisen ihon kanssa, tämän on minulle moni muukin ilmaissut. En ole mallimitoissa enkä tyrkytä itseäni, mutta silti ihailijoita ei ole puuttunut, ystäväni selittävät sitä sillä että minusta huokuu yrittämättäkin vahva seksuaalienergia. Lapset taas usein rauhoittuvat läheisyydessäni.
Eläimetkin hyönteisistä asti tuntuvat pitävän minusta ,:D vaikken itse ole erityisesti eläinrakas.
Kartallani on skorpionin huoneessa(8.) Venus-Härkä + parantaja-Chiron, joihin osoittaa yhteensä 3 yod-kuviota...
Onko ne yodit siis kaikki chironiin osoittavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne yodit siis kaikki chironiin osoittavia?
Muistaakseni yksi chironiin ja kaksi venukseen. Olen huono lukemaan kuvioita kartalla ja ainoastaan yhdellä sivustolla selvitettiin tuota kolmea yodia, aiemmin tiesin vain että niitä on yksi, astro.fissä sain sen tiedon. Valitettavasti en muista enää tuota sivua missä paljastui että niitä on kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, lyhyesti voin kertoa vaikkapa sen että tuohon seksuaaliseen kemiaan ihmisten välillä vaikuttavat planeetoista vahvasti varsinkin Venus, Mars ja Pluto, näiden merkit ja aspektit toisiinsa sekä muihin taivaankappaleisiin karttojen välillä. Kuun merkki ja aspektit ovat tärkeitä rakkaudessa. Lisäksi voidaan tutkia, mihin huoneisiin toistensa kartalla taivaankappaleet sijoittuvat. Tämmöistä kaikkea. Googlatkaa tai lukekaa kirjoja:)
Eihän Pluto ole enää edes planeetta, ja useimmilla on ollut sama merkki Plutossa monen kymmenen vuoden aikana kun ovat syntyneet, eli miten vaikuttaa se että esim. 15 vuoden aikana aivan kaikilla täällä päin asuvilla olisi Plutot neitsyessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Pluto ole enää edes planeetta, ja useimmilla on ollut sama merkki Plutossa monen kymmenen vuoden aikana kun ovat syntyneet, eli miten vaikuttaa se että esim. 15 vuoden aikana aivan kaikilla täällä päin asuvilla olisi Plutot neitsyessä?
Pluton aspektit venukseen on ihan klassinen parisuhdejuttu. Vinkkinä kaikille, jotka olette kokeneet ns. kohtalonomaisia suhteita, katsokaa tuo erikseen ja tarkkaan.
Pluton aspekteja yleensäkin katsotaan, vaikka se onkin sukupolvi planeetta, eikä henkilökohtainen. Pluto edustaa tiettyä arkkityyppiä astrologiassa, ei mitään konkreettista "planeettaa", ei pitäisi olla liian vaikea konsepti.
Turha tätä on varmaan selittää sunlaiselle, joka kuvittelee astrologian olevan jotain kirjaimellista tähtien säteilyä.... :/ tutki enemmän sitä symboliselta kannalta, ehkä sitten tajuat jotain.
Vierailija kirjoitti:
Pahin on ehdottomasti vesimies. Elää jossain omassa pikku kuplasssaan eikä minkään näköistä todellisuuden tajua. Ihan mahdoton yrittää järkeillä vesimiehen kanssa, koska se heidän ajatusmaailmansa on jostain ihan eri planeetalta. Heillä on myös hirveästi suuria suunnitelmia, mutta eivät ikinä toteuta niistä yhtäkään tai pidä lupauksiaan. Olen tapaillut neljää vesimiestä ja kaikissa tuo sama vika.
Parasta on vaikea sanoa. Oinaitten, kaksosten ja kalojen kanssa olen yleensä tullut toimeen ilman mitään ongelmia ja tosi harvoin tulee mitään isoja riitoja, joten varmaan joku niistä sitten. Itse olen leijona.
Täällä ystävällinen ja lupaukset pitävä vesimies! :) Ei kaikki ole samanlaisia.
Kaikki tuntemani Kalat ovat hyviä tyyppejä
Mitä merkkejä on ihmisellä, jolle on helppo puhua ja kenelle sellaisetkin, ihan uudetkin tuttavuudet, uskoutuvat jotka eivät ole muille asioitaan kertoneet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkejä on ihmisellä, jolle on helppo puhua ja kenelle sellaisetkin, ihan uudetkin tuttavuudet, uskoutuvat jotka eivät ole muille asioitaan kertoneet?
Yleensä joku kuuvesimerkki voi antaa tuollaisen lämpimän, empaattisen vaikutelman, ja muut kokee sitten turvalliseksi avautua ongelmistaan.
Tai ei ehkä kuuskorppari, ne on vähän pahiksen oloisia, mutta kuukalat ja kuurapu kyllä, niistä saa hyvin empaattisen ensivaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pluton aspektit venukseen on ihan klassinen parisuhdejuttu. Vinkkinä kaikille, jotka olette kokeneet ns. kohtalonomaisia suhteita, katsokaa tuo erikseen ja tarkkaan.
Pluton aspekteja yleensäkin katsotaan, vaikka se onkin sukupolvi planeetta, eikä henkilökohtainen. Pluto edustaa tiettyä arkkityyppiä astrologiassa, ei mitään konkreettista "planeettaa", ei pitäisi olla liian vaikea konsepti.
Turha tätä on varmaan selittää sunlaiselle, joka kuvittelee astrologian olevan jotain kirjaimellista tähtien säteilyä.... :/ tutki enemmän sitä symboliselta kannalta, ehkä sitten tajuat jotain.
Kohtalonomainen suhde oli mieheen jolla venusOinas(8.huone) plutoVaaka(2.), itselläni venusHärkä(8.) plutoVaaka(1.) En tiedä kuinka sopivia nuo sitten ovat. Tuskin kuitenkaan sama plutomerkki yhteenkuuluvuutta luo, koska silloinhan yhteensopivuuksia olisi todella monen kanssa.