Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4281/12684 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuudesta: Leijona on sellainen nautiskelija sängyssä että haluaa että häntä miellytetään ja palvotaan. Skorpioni on sellainen että miellyttää ja palvoo mielellään jos saa siitä myös jotain irti itse. Siksi nuo kaksi ovat parhaat merkit petipuolen kemialtaan :D

Olen skorpioni ja todellakin olen aktiivinen ja miellytän ja palvon mielelläni, mutta en voi harrastaa irtoseksiä ja toisekseen turhaudun, jos toinen ei pysty olemaan intohimoinen ja antautuva. Leijonan (hullu kontrolloija) kanssa suhde meni kaikkein eniten pieleen ja seksikin oli vain sellaista pinnallista, missä ei aidosti kohdattu. 

Sinun nousu- ja kuumerkkisi?

Ne vaikuttanevat niin ettet ole sellainen ihan tyypillinen skorppari :)

Ei ole epätyypillistä ollenkaan skorpparille palvoa ja mielellään miellyttää kumppaniaan. Irtosuhteiden puutekin on ihan normi skorpparitouhua. Kunnollinen seksiin syventyminen ja intohimo oman kumppanin kanssa -aivan perusskorpparia.

Minulla oli kolme hyvin lyhyttä seksipainotteista suhdetta ja juuri skorpionimiehiin, kävipä vielä ilmi että kaksi oli naimisissa, yksi vasta mennyt kihloihin. Kinusivat että halusivat tehdä kaikkea perverssiä joihin omat puolisonsa eivät olleet suostuneet, ja hakivat nimen omaan muutaman yön suhteita. Pistin nuo suhteet poikki koska minuakaan ei heidän sairaat fantasiansa (pissimisleikit, peräsuoliseksi sidottuna, kapean kumidildon tunkeminen heidän peräsuoliinsa seksin aikana ym) ollenkaan kiinnostaneet!

Voitte siis tuon kokemani perusteella ymmärtää hyvin, miksi kierrän skorpionimiehet kaukaa nykyään. Miettikää mikä huono tuuri minulla että kolme tuollaista vieläpä!!

t. vaaka-kaksonen-neitsyt

Vierailija
4282/12684 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Eikö joku kertonut aiemmin skorpparimiehestä että semmonen exä halusi kokeilla ja tunkea vehkeeensä joka paikkaan kuten esimerkiksi vesimeloniin ja lumihankeen? Joten uskon tosiaan tämän niistä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/12684 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Eikö joku kertonut aiemmin skorpparimiehestä että semmonen exä halusi kokeilla ja tunkea vehkeeensä joka paikkaan kuten esimerkiksi vesimeloniin ja lumihankeen? Joten uskon tosiaan tämän niistä :D

:D :D :D Vesimerkkimiehillä on omituisia seksitapoja.

Vierailija
4284/12684 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt on paras, ihan sama mitä te muut itkette.

Jos olisin kaksonen, vaaka, jousimies, vesimies, oinas tai kauris tappaisin itseni

:D väärin, oinas ottaa aina haasteen vastaan. Ei ole todella syytä tappaa itseäni koska olen parasta laatua ja ylpeä siitä. Poikani on neitsyt, ei teissäkään varsinaisesti mitään pahaa ole, mutta vähän säälittää se nillittäimen ja juuttuminen pikkuasioihin. Mutta poikani on kyllä ihminen joka on kasvattanut minua enemmän kuin kukaan muu, herkkä pieni mies, jonka on opettanut minulle erilaisuuden hyväksymistä.

Vierailija
4285/12684 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun exä oli tämä hedelmien ja hankien rakastelija! :D

Vierailija
4286/12684 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpparin ex kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, muistakaa siis vältellä skorpparimiehiä parhaanne mukaan! :D :D

Vierailija
4287/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Eikö kuumerkki kerro tunne-elämästä (Kuu oinaassa: oinaan tunne-elämä) ja Marsin merkki kerro toimintatavoista (Mars jousimiehessä: toimii kuin jousimies)? Siis nämä suluissa olevat oli esimerkkejä, miten voi olla.

Kuu kertoo myös mm. äiti- ja naiskuvasta ja miehelle/naisista kiinnostuneelle naiselle siitä minkälaisia piirteitä hakee naisessa. Jossain joskus mainittiin, että ihminen käyttäytyisi humalassa kuumerkkinsä mukaisesti:D Mars liittyy myös seksuaalisuuteen, energisyyteen jne. ja naisen kartalla kertoo himottavasta miestyypistä;)

Vierailija
4288/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuudesta: Leijona on sellainen nautiskelija sängyssä että haluaa että häntä miellytetään ja palvotaan. Skorpioni on sellainen että miellyttää ja palvoo mielellään jos saa siitä myös jotain irti itse. Siksi nuo kaksi ovat parhaat merkit petipuolen kemialtaan :D

Niin kenelle parhaat? Ja petipuolen kemian kannalta tärkeintä ovat mm. Venuksen ja Marsin merkit ja aspektit kumppaneiden välillä, ei Aurinko.

Vierailija
4289/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kenelle parhaat? Ja petipuolen kemian kannalta tärkeintä ovat mm. Venuksen ja Marsin merkit ja aspektit kumppaneiden välillä, ei Aurinko.

perinteisesti varmaan siksi koska nuo merkit ovat tuli vs. vesi, ja tähtitaivaan ns. vahvimmat merkit.

Vierailija
4290/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Eikö kuumerkki kerro tunne-elämästä (Kuu oinaassa: oinaan tunne-elämä) ja Marsin merkki kerro toimintatavoista (Mars jousimiehessä: toimii kuin jousimies)? Siis nämä suluissa olevat oli esimerkkejä, miten voi olla.

Kuu kertoo myös mm. äiti- ja naiskuvasta ja miehelle/naisista kiinnostuneelle naiselle siitä minkälaisia piirteitä hakee naisessa. Jossain joskus mainittiin, että ihminen käyttäytyisi humalassa kuumerkkinsä mukaisesti:D Mars liittyy myös seksuaalisuuteen, energisyyteen jne. ja naisen kartalla kertoo himottavasta miestyypistä;)

Joo, KUUmerkki on aina se "KÄNNINEN, TODELLINEN sinä" :D

Tosiaan siitä sanotaan myös että se alkaa vaikuttaa aurinkomerkkiä voimakkaammin kolmenkympin (kriisin) jälkeen ;)

Vierailija
4291/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Tosiaan siitä sanotaan myös että se alkaa vaikuttaa aurinkomerkkiä voimakkaammin kolmenkympin (kriisin) jälkeen ;)

Olen myös lukenut, että naiset ilmentäisivät niitä kuumerkin ominaisuuksia vahvemmin itse (koska se on feminiininen taivaankappale) ja miehet näkevät/etsivät niitä kuumerkin ominaisuuksia naisissa. Ja samoin Auringon kanssa, että sensijaan että nainen olisi itse aurinkomerkin kaltainen, hän etsii niitä ominaisuuksia miehestä (koska Aurinko on maskuliininen taivaankappale). Ja vähän samanlainen dynamiikka olisi Venuksen ja Marsin suhteen.

Vierailija
4292/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perinteisesti varmaan siksi koska nuo merkit ovat tuli vs. vesi, ja tähtitaivaan ns. vahvimmat merkit.

Edelleen jäi epäselväksi, että väitätkö siis, että Leijonalla ja Skorpionilla olisi keskenään sitä kemiaa? Perinteisesti ajatellen näin ei kyllä ole. Ja tosiaan, seksuaalisuudesta astrologian mukaan kertovat enemmän muut tekijät kuin Aurinko.

Vierailija
4293/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen jäi epäselväksi, että väitätkö siis, että Leijonalla ja Skorpionilla olisi keskenään sitä kemiaa? Perinteisesti ajatellen näin ei kyllä ole. Ja tosiaan, seksuaalisuudesta astrologian mukaan kertovat enemmän muut tekijät kuin Aurinko.

Mä en tiedä muista, mutta tällä aurinkojellonalla ja hänen aurinkoskorpparilla ainakin on käsittämätön kemia :D Mulla ei koskaan ole ollut samaa kauriin, kalan tai edes kaksosen tai jousimiehen kanssa.

Meidän (jellona&skorppari suhde) kaikki kuumerkit ja nousumerkit ja mars ja venus ovat älyttömän huonosti yhteen sopivia, ehkä huonoimmat planeettakombot mitä ihmisillä voi vaan parisuhteessa olla, sellaisia että pitäisi sen perusteella varmaan juosta toisia pakoon maailman toiseen laitaan, mutta hetki sitten selvisi että Signaturesignimme ovat mitä parhaiten yhteensopivat (ilmamerkkejä). Joten ota nyt tuosta sitten selvää :DD

Vierailija
4294/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silti niin että miehen Mars + naisen Venus olisivat ne ratkaisevat, että miten parisuhde onnistuu?

Vierailija
4295/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko silti niin että miehen Mars + naisen Venus olisivat ne ratkaisevat, että miten parisuhde onnistuu?

Minun Venus Leijonassa ja miesystävän Mars Kauriissa.

Leijona metsästää, Kauris on sopiva uhri. Kuulostaa jotenkin tutulta ;D

Vierailija
4296/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Heh! Olen Kaksoset, mutta signature Vaaka ja olen aina kuullut sanottavan että minusta ei huomaa milloin olen humalassa, ilmankos kun nousu- ja kuumerkki samat.

Myös Mars Vaaka mutta en koe Vaaka-miehiä erityisen himottavina...tulimerkkejä mieluummin :)

Eikö miehen Venus kerro naisihanteen?

Minä ja tyttäreni ollaan molemmat kuu-Vaakoja, mitä tuo voisi meillä merkitä?

Vierailija
4297/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat petikemiat itselläni, VenusHärkä MarsVaaka, on ollut VenusOinas MarsOinas-miehen kanssa. Yhteensopivat tai ei...

Auringot Kaksoset ja Oinas.

Vierailija
4298/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Olen myös lukenut, että naiset ilmentäisivät niitä kuumerkin ominaisuuksia vahvemmin itse (koska se on feminiininen taivaankappale) ja miehet näkevät/etsivät niitä kuumerkin ominaisuuksia naisissa. Ja samoin Auringon kanssa, että sensijaan että nainen olisi itse aurinkomerkin kaltainen, hän etsii niitä ominaisuuksia miehestä (koska Aurinko on maskuliininen taivaankappale). Ja vähän samanlainen dynamiikka olisi Venuksen ja Marsin suhteen.

No en kyllä välttämättä etsi Kaksosmaista miestä, enkä myöskään kuuVaaka-miestä.

Mieleen tulee tunne-elämässään heilahteleva pelimies :/

Kaksosmiehet kun tuntuvat omaavan löyhemmän moraalin kuin Kaksosnaiset.

Ja haluan rehdin miehen, en mitään ailahtelevaista :D

Vierailija
4299/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilma ja tuli, maa ja vesi, kemialtaan parhaimmat karttaparit.

Vierailija
4300/12684 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpparin ex kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää naurattaa joka kerta :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi