Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä horoskooppimerkin mies on rauhallinen, kiltti ja herkkä?
Yksinkertainen vastaus: härkä.
Monimutkainen vastaus: se riippuu.
Härkä ei ollut rauhallinen vaan ahmatti, joka söi ja puhui ja puhui eikä ollut hetkeäkää hiljaa. Treffeilläkin härkämies oli aito hedonisti, joka suuttui kun ei saanut seksiä eikä parisuhdetta. Laukoi ilkeyksiä päin naamaa ja myöhemmin viestein, ensin kehui minut maasta taivaaseen kaverilleen ja treffien jälkeen haukkui maanrakoon. Härkämies oli itsepäinen, laiska ja jäi roikkumaan.
Joku toinen oikeasti kiltti, rauhallinen ja herkkä horoskooppimerkin mies, kiitos?
Yksinkertainen vastaus: rapu
Monimutkainen vastaus: se edelleen riippuu
Miksi vastaus edelleen riippuu? Kiitos kuitenkin yksinkertaisesta vastauksesta. En tunne ainuttakaan miesrapua, mutta pitää tutustua ravun kuvaukseen ja yrittää löytää rapumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä ei ollut rauhallinen vaan ahmatti, joka söi ja puhui ja puhui eikä ollut hetkeäkää hiljaa. Treffeilläkin härkämies oli aito hedonisti, joka suuttui kun ei saanut seksiä eikä parisuhdetta. Laukoi ilkeyksiä päin naamaa ja myöhemmin viestein, ensin kehui minut maasta taivaaseen kaverilleen ja treffien jälkeen haukkui maanrakoon. Härkämies oli itsepäinen, laiska ja jäi roikkumaan.
Joku toinen oikeasti kiltti, rauhallinen ja herkkä horoskooppimerkin mies, kiitos?
Miksi vastaus edelleen riippuu? Kiitos kuitenkin yksinkertaisesta vastauksesta. En tunne ainuttakaan miesrapua, mutta pitää tutustua ravun kuvaukseen ja yrittää löytää rapumies.
Jos pistät 10 rapua samaan huoneeseen, niin huomaat että he ovat kaikki aika erilaisia. Pitäisi ottaa huomioon muutakin kuin aurinkomerkki.
Olen tutustunut yhteen kauris-naiseen (nousumerkki härkä) ja en oikein ota hänestä selvää. Ollaan vasta tutustumisvaiheessa....tämä nainen on äärimmäisen kaunis ja itsevarma, fiksu, hyvässä ammatissa (lakialalla), erittäin flirttaileva, hyvä keskustelemaan, ei tuomitse minua mistään, ymmärtää, kehuu ja kannustaa minua, hymyilee ja on todella positiivinen ja iloinen. Ongelmaksi on muodostunut, etten oikein saa selvää onko hän kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä vai ollaanko vaan kaveriasteella (en ole vielä kysynyt suoraan). Kaikki merkit viittaisi että hän olisi ihastunut minuun (olen itse oinas-mies), mutta aina kun näytän poikkeuksellisen enemmän kiinnostustani niin kauris-nainen ottaa takapakkia. Sitten kun en näytä kiinnostustani, kauris tulee lähemmäs. Kuin kissa-hiiri -peliä... Miten tätä naista pitäisi lähestyä, ettei ottaisi takapakkia, vai eikö vain ole oikeasti kiinnostunut minusta, flirttailee vain lämpimikseen minulle? Olen todella ihastunut tähän naiseen ja sydän särkyy, jos tämä kaikki oli vain peliä kauriin osalta....Tämä nainen on myös todella haluttu miesten keskuudessa, sen huomaa kun kävelemme kaupungilla ja jokainen mies jää suu ammollaan tuijottamaan tätä kauris-naista ja hänen eksäkin vielä neljän vuoden jälkeenkin pommittaa viesteillä haluten palata kauris-naisen kanssa yhteen...tämän naisen kanssa vetovoima ja yhteenkuuluvuuden tunne on jotain niin maagista mitä en ole koskaan ennen kokenut. Kun katson häntä silmiin niin koko muu maailma katoaa ympäriltä. Pelottaa vaan, kun en ota selvää pelaako kauris vaan vai onko hän oikeasti tosissaan. On nimittäin luonteeltaan hyvin flirtti ja haluaa olla huomion keskipisteenä....niin olenko minäkin hänelle vain mies joka nostaa hänen egoaan vai onko hän tosissaan kiinnostunut, en tiedä...tämä kauris-nainen on elämässäni ainoa nainen, joka on minut jääräpäisen oinaankin saanut herkistymään tällä tavalla...
Huomenta teille kaikille!
Tuliko siihen Cheek-asiaan selvyyttä? Kun aiemmin keskusteltiin Cheekin horoskoopista. Hän on kauris, mutta nousumerkki jäi kait selvittämättä tai siitä oli vain arvauksia. Muistaakseni Cheekin nousumerkiksi veikattiin härkää, skorpionia ja jousimiestä. Härkä ja skorpioni taisi olla suosituimmat veikkaukset.
Eli cheek on siis aurinkomerkiltään kauris ja nousumerkiltään lienet härkä tai skorppari. Jos kellään on faktatietoa tarkasta syntymäajasta niin sitä olisi kiva tutkiskella. Tuo hänen aurinkomerkki kauris näkyy kyllä Cheekissä hyvin tyypillisellä, kaurismaisella tavalla. Ylpeä, minäminä-asenne ja aina pakko voittaa, kilpailuhenkinen johtajaluonne, tarkka yksityisyydestään, mystinen, käyttäytymisetiketti, raha tärkeää ja pröystäillään kalliilla luksustuotteilla materialisteja kun kauriit ovat, mutta kuoren alla hyvin herkkä, kiltti, ystävällinen ja rauhallinen, heikompia puolustava ja lähimmäisiään viimeiseen asti puolustava. Jos saisi tarkan syntymäajan kellonaikoineen vielä tietoon, voisi tutkailla, mitä aspekteja muista merkeistä hänestä löytyy, mutta tuo kaurismaisuus kyllä näkyy hänessä hyvin selkeänä, niin hyvässä kuin pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin rapu merkin kuvausta ja rapu on juuri kiltti, rauhallinen ja perhekeskeinen. Jos haluaa perinteisen ravun, niin silloinhan kuumerkki, venus, merkurius, mars ja nousumerkki olisi hyvä olla vesimerkkejä ja maamerkkejä.
Jos pistät 10 rapua samaan huoneeseen, niin huomaat että he ovat kaikki aika erilaisia. Pitäisi ottaa huomioon muutakin kuin aurinkomerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin rapu merkin kuvausta ja rapu on juuri kiltti, rauhallinen ja perhekeskeinen. Jos haluaa perinteisen ravun, niin silloinhan kuumerkki, venus, merkurius, mars ja nousumerkki olisi hyvä olla vesimerkkejä ja maamerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kuvani merkeistä, joiden kantajiin olen tutustunut:
Kauris: Jotenkin "karismaattisia" ja omalla tavallaan älykkäitä, mutta pelottavia. Suuttuessaan tuntuu että huoneen lämpötila laskisi ainakin 300 astetta. Yksi lempimerkeistäni hyvällä tuulella, huonolla tuulella... Erään kauriin kanssa puhuin 4h putkeen, kaikesta maan ja taivaan välillä, hyvää seuraa.
Vesimies: Kaikki peruskoulun kiusaajani olivat vesimiehiä... Tuntuu, että toimisivat halun mukaan, ovat hauskaa seuraa, mukavia ja energisiä kun huvittaa ja samalla tavalla ilkeitä ja kylmiä kun huvittaa. Satusetiä ja tätejä.
Kalat: Vanhoja sieluja, tai ainakin tuntuu että kun katsoo heidän silmiin, takaisin paistaa avaruus. Loukkaantuvat ehkä liian helposti asioista jotka eivät heitä koske, mutta jotenkin kiehtovalla tavalla viisaita.
Härkä: Huumorintajuisia ja flirttailevia, haluavat olla oikeassa, erittäin kilpailuhenkisiä. Tuntuu siltä että haluavat saada mustasukkaiseksi.
Rapu: Yksi entisistä mies seurustelukumppaneistani oli rapu. Mukava, uskollinen ja romanttinen, mutta myös manipuloiva, riippuvainen ja mököttäjä. Itse tykkään selvittää asiat puhumalla heti ja suoraan, totuus ulos vaikka sattuisi, pohditaan pulmaa ja ratkaistaan se, TA DAA! Tuntuu että rapu exäni suosi mykkäkouluja ja epäilevää vihjailuja, sen sijaan että puhuisi suoraan mitä ajattelee.
Leijona: Tykkää voittaa ja olla valokeilassa. Yllättävää kyllä tuntemani leijonat eivät ole saman tien ylisosiaalisia ja ulospäinsuuntautuneita bilehileitä, jonkin ajan tunnettua aivan toinen juttu.
Neitsyt: En tiedä onko sukupuolella oikeasti merkitystä, mutta tuntemani naisneitsyet ovat olleet empaattisia, fiksuja ja hauskoja, mutta huonolla tuulella yllättävän vittumaisia. Miesneitsyet taas joukon "huvittajia" yleisesti lipeviä, mutta joskus kommentit turhan tylyjä ja henkilökohtaisia "toi paita saa sut näyttämään melko pullealta." Yleisesti sellasia "KaIkEn On OlTaVa TiP tOp".
Vaaka: Vaa'asta olen tavannut vähintään kolme eri variaatiota: Porukan äiti, tuulen mukana menevä chillaaja (onhan kyseessä ilmamerkki) ja viileän hienostunut vaaka jonka astuessa huoneeseen haluaa käyttäytyä kunnolla... vaikea selittää. Yleisesti mun mielestä vaaka voi pukeutua roskasäkkiin ja näyttää tähdeltä, viehättäviä ja puhuvat 24/7 (yksi lempimerkeistä)
Skorpioni: Seurustelin skorpioni naisen kanssa jonkin aikaa ja se oli vähän pelottavaa. Toisinaan hauska, villi bilettäjä, toisinaan pelottava, manipuloiva, kateellinen juonittelija. Jos menestyin ja asiat meni hyvin, häntä vitutti ja se näkyi, joko murjotuksena tai piilovittuiluna. Käytti hyväksi kiltteyttäni ja anteeksiantavuuttani ja siihen luottaen aiheutti useamman kerran ihme tilanteita. Puhui paskaa kavereilleen ja levitteli asioitani, silloin kun meillä meni huonosti. Silloin kun meni hyvin hän oli hauska ja menevä. Päätin suhteen draamakohtaus nro 10 kohdalla. Varo suututtamasta, tai muuten...
Jousimiehiä, kaksosia ja oinaita en ole tavannut hirveästi, joten näistä merkeistä ei ole kunnon mielipidettä. Nämä ovat siis vain omia kokemuksia kyseisistä merkeistä 🤙
Et kertonut omaa merkkiäsi eli mikä olet? Haha toi rapukuvaus, lol. Ravut on ihania oikein kohdeltuna mutta osaavat herkkinä yksilöinä suuttua eikä rapujen tapaan kuulu sanoa asioita suoraan ettei loukkaisi ketään.
Neitsyt-vesimies-neitsyt (aurinko, kuu, nouseva) ja rapu exäni oli rapu-jousimies, nouseva oli skorpioni tai rapu
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut yhteen kauris-naiseen (nousumerkki härkä) ja en oikein ota hänestä selvää. Ollaan vasta tutustumisvaiheessa....tämä nainen on äärimmäisen kaunis ja itsevarma, fiksu, hyvässä ammatissa (lakialalla), erittäin flirttaileva, hyvä keskustelemaan, ei tuomitse minua mistään, ymmärtää, kehuu ja kannustaa minua, hymyilee ja on todella positiivinen ja iloinen. Ongelmaksi on muodostunut, etten oikein saa selvää onko hän kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä vai ollaanko vaan kaveriasteella (en ole vielä kysynyt suoraan). Kaikki merkit viittaisi että hän olisi ihastunut minuun (olen itse oinas-mies), mutta aina kun näytän poikkeuksellisen enemmän kiinnostustani niin kauris-nainen ottaa takapakkia. Sitten kun en näytä kiinnostustani, kauris tulee lähemmäs. Kuin kissa-hiiri -peliä... Miten tätä naista pitäisi lähestyä, ettei ottaisi takapakkia, vai eikö vain ole oikeasti kiinnostunut minusta, flirttailee vain lämpimikseen minulle? Olen todella ihastunut tähän naiseen ja sydän särkyy, jos tämä kaikki oli vain peliä kauriin osalta....Tämä nainen on myös todella haluttu miesten keskuudessa, sen huomaa kun kävelemme kaupungilla ja jokainen mies jää suu ammollaan tuijottamaan tätä kauris-naista ja hänen eksäkin vielä neljän vuoden jälkeenkin pommittaa viesteillä haluten palata kauris-naisen kanssa yhteen...tämän naisen kanssa vetovoima ja yhteenkuuluvuuden tunne on jotain niin maagista mitä en ole koskaan ennen kokenut. Kun katson häntä silmiin niin koko muu maailma katoaa ympäriltä. Pelottaa vaan, kun en ota selvää pelaako kauris vaan vai onko hän oikeasti tosissaan. On nimittäin luonteeltaan hyvin flirtti ja haluaa olla huomion keskipisteenä....niin olenko minäkin hänelle vain mies joka nostaa hänen egoaan vai onko hän tosissaan kiinnostunut, en tiedä...tämä kauris-nainen on elämässäni ainoa nainen, joka on minut jääräpäisen oinaankin saanut herkistymään tällä tavalla...
Todista, että olet tosissasi.
Todista, että olet Se Mies, joka hänet pitää paitsi kurissa ja nuhteessa myös TURVASSA.
Todista myös, että Hän on Ainoa Nainen, ja ettet siedä kilpakosijoita.
tv. Kauris-nainen
Vierailija kirjoitti:
Haluaa tutustua rauhassa. Olen itsekin kaurisnainen, mutta tiedän aika nopeasti 1-2kk:ssa olenko kiinnostunut enemmän vai en. Mulla on nyt vastaava tilanne kaurismiehen kanssa meneillään ja taitaa mun osalta olla tässä, en jaksa arvailla ja odotella vaan siirryn eteenpäin. Oinaista on kokemusta ja ei toiminut meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea pitäisi ottaa huomioon se, että astrologia on huuhaata.
Herätetäänpäs keskustelu taas eloon.
Jos on sekä aurinko- että nousumerkiltään neitsyt, miten tämä vaikuttaa luonteeseen? Näkyykö ominaisuudet tuplasti hyvinä ja huonoina?
Vierailija kirjoitti:
Jos on sekä aurinko- että nousumerkiltään neitsyt, miten tämä vaikuttaa luonteeseen? Näkyykö ominaisuudet tuplasti hyvinä ja huonoina?
Neitsytmäisyytesi vain näkyy heti päälle eikä vasta paremmin tutustuttaessa.
Ulkoisesti konservatiivinen, sisäisesti radikaali.
Mitä veikkaisitte aurinko- ja nousumerkeiksi? :)
Vierailija kirjoitti:
Nousuneitsyessä vaikuttaa myös kalat, joten olet varmasti neitsytmäisen siisti ja tarkka mutta kalat tekee sinusta empaattisen ja välittävän.
Vesimiehet on ainakin fiksuja, ei roiku tässä ketjussa.tv. skorppari joka roikkuu täällä vaikkei muka usko näihin.
Minkälainen ihminen on: 1) aurinko-, nouseva, merkurius-vaaka 2) kuu kaksonen 3) venus skorpioni?
Miltä kuulostaa? Aurinkojousimies, kuuleijona ja vaaka nousevana?
Pari kk sitten kun esitin kysymyksen
"millainen on aurinko rapu, nousuneitsyt, kuu jousimies, merkurius venus leijona mars vaaka"
mua on jäänyt mietityttämään muiden planeettojen Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus ja Pluton merkitykset. Nämä ovat mulla sijainnissa oinas, härkä, vesimies, vesimies, jousimies
Ilmeisesti nämä loput planeetat eivät ole niin tärkeitä, mutta jos joku tietää, kiinnostaisi myös tietää
Ja sit tietysti se kaikista tärkein kysymys; jos elämän kumppani pitäisi valita merkkien perusteella, mitkä kokonaisuudet olisivat parhaimmat?
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti konservatiivinen, sisäisesti radikaali.
Mitä veikkaisitte aurinko- ja nousumerkeiksi? :)
Veikkaan nousuneitsyt tai nousukauris, aurinkomerkki voisi olla vesimies tai jousimies.