Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Hihhulihei kirjoitti:
Miltä mä kuulostan merkkien perusteella. Aurinko vesimies, kuu kalat ja nouseva kaksonen. Analyysia?
Romanttinen pettäjä, tuuliviiri. Lentää kukasta kukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätetäänpäs keskustelu taas eloon.
Jos on sekä aurinko- että nousumerkiltään neitsyt, miten tämä vaikuttaa luonteeseen? Näkyykö ominaisuudet tuplasti hyvinä ja huonoina?
Nousuneitsyessä vaikuttaa myös kalat, joten olet varmasti neitsytmäisen siisti ja tarkka mutta kalat tekee sinusta empaattisen ja välittävän.
Laskumerkki/askendentti kertoo myös ominaisuuksista, joita etsit toisissa ihmisissä ja varsinkin elämänkumppanissa (vaikka ne ovatkin osa myös omaa persoonaasi) eli sinun tapauksessasi kaipaat kalamaista ihmistä ja sellainen täydentää sinua.
Jos toisen laskumerkki on Oinas ja toisen Kalat, niin on mitään yhteensopivuutta suhteessa?
Ei noiden perusteella erityisesti, mutta moni muu tekijä vaikuttaa (jos näihin haluaa uskoa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on sekä aurinko- että nousumerkiltään neitsyt, miten tämä vaikuttaa luonteeseen? Näkyykö ominaisuudet tuplasti hyvinä ja huonoina?
Nousuneitsyessä vaikuttaa myös kalat, joten olet varmasti neitsytmäisen siisti ja tarkka mutta kalat tekee sinusta empaattisen ja välittävän.
Laskumerkki/askendentti kertoo myös ominaisuuksista, joita etsit toisissa ihmisissä ja varsinkin elämänkumppanissa (vaikka ne ovatkin osa myös omaa persoonaasi) eli sinun tapauksessasi kaipaat kalamaista ihmistä ja sellainen täydentää sinua.
Jos toisen laskumerkki on Oinas ja toisen Kalat, niin on mitään yhteensopivuutta suhteessa?
Ei noiden perusteella erityisesti, mutta moni muu tekijä vaikuttaa (jos näihin haluaa uskoa).
Aa, tuli pieni ajatusvirhe nyt tässä. Siis, ei noita laskumerkkejä kannata verrata toisiinsa vaan se tarkoittaa että esim. se jolla Oinas on laskevana, hakee oinasmaisuutta muissa ihmisissä eli tällä toisella tulee olla niitä ominaisuuksia vaikka aurinkomerkin tai muiden planeettasijaintien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, tuli pieni ajatusvirhe nyt tässä. Siis, ei noita laskumerkkejä kannata verrata toisiinsa vaan se tarkoittaa että esim. se jolla Oinas on laskevana, hakee oinasmaisuutta muissa ihmisissä eli tällä toisella tulee olla niitä ominaisuuksia vaikka aurinkomerkin tai muiden planeettasijaintien kautta.
No tuolla laskevilla Kaloilla on aurinko, venus ja mars Oinas, mutta minulla ei kyllä mitään Kaloissa... ainoa vesimerkkini Skorpioni Jupiter ja maamerkki Härkä Venus :/
Haluaisin analyysin ihastuksestani, joka on aurinkorapu, kuuhärkä, venus rapu, mars rapu ja nousukauris. Olen tuntenut miehen vasta vähän aikaa, mutta saamani kuvan perusteella mies on todella tunteellinen, kiltti,omistava ja perhekeskeinen. Olen saanut hänestä todella hyvän vaikutelman ja ihastuin mieheen kun hänen kanssaan on niin helppo ja turvallinen olla. Ymmärtääkseni mies on aito rapu kun niin moni merkki on tunteellisessa ravussa. Olen itse kalat mutta osaisiko joku kertoa mitä on edessä mitä miehen merkkeihin tulee? :)
Jostain syystä törmään/tutustun miehiin joilla venus ja mars on samassa merkissä, onko tässä jotain merkittävyyttä?
Eräs Jousimies, kuuHärkä, merkuriusJousimies, V+M Skorpioni
Toinen Vaaka, kuuKaksoset, merkuriusNeitsyt, V+M Leijona
Kolmas Oinas, kuuJousimies, merkuriusKalat, V+M Oinas
Mielelläni ottaisin myös tulkintoja millaisia miehiä näiden perusteella ovat.
Millainen on ihminen jolla suurin osa planeetoista on 1.huoneessa? (3kpl)
Entä toinen jolla 2., 4. ja 8. huoneissa kaikissa 3 planeettaa (eli suurimmat keskittymät)?
Vierailija kirjoitti:
Entä toinen jolla 2., 4. ja 8. huoneissa kaikissa 3 planeettaa (eli suurimmat keskittymät)?
Ihminen jolla on planeettakeskittymä 1. huomeessa, on pahapäinen ja itsekäs.
Minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä toinen jolla 2., 4. ja 8. huoneissa kaikissa 3 planeettaa (eli suurimmat keskittymät)?Ihminen jolla on planeettakeskittymä 1. huomeessa, on pahapäinen ja itsekäs.
Minulla on.
Mitkä sinulla ovat ne planeetat ja missä merkissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä toinen jolla 2., 4. ja 8. huoneissa kaikissa 3 planeettaa (eli suurimmat keskittymät)?Ihminen jolla on planeettakeskittymä 1. huomeessa, on pahapäinen ja itsekäs.
Minulla on.
Olen oinas. Mars, Jupiter ja Merkurius oinaan merkissä.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen huone on Marsin ja oinaan hallitsema huone, joten ihmiset joilla se on korostunut, ovat usein dynaamisia, aikaansaavia, aloitteellisia, vahvoja ja rohkeita. Heillä on voimakas minäkäsitys ja itsetunto, mikä pahimmillaan voi johtaa itseriittoisuuteen, itsekkyyteen ja kapea-alaisuuteen. Huomiota tulisi kiinnittää erityisesti empatiaan ja myös muiden tarpeiden ja tunteiden huomiointiin. Nämä ihmiset ovat usein myös onnettomuusalttiita, varovaisuus etenkin liikenteessä on paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on.
Oletko siis myös aurinko ja nousuOinas? Nuo mainitsemasi piirteet liitetään usein Oinaaseen, olisi kiva tietää vaikuttaako se vaiko myös 1.huone.
Mainitsemassani kartassa 1. huoneessa kuu, saturnus ja pluto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä toinen jolla 2., 4. ja 8. huoneissa kaikissa 3 planeettaa (eli suurimmat keskittymät)?Ensimmäinen huone on Marsin ja oinaan hallitsema huone, joten ihmiset joilla se on korostunut, ovat usein dynaamisia, aikaansaavia, aloitteellisia, vahvoja ja rohkeita. Heillä on voimakas minäkäsitys ja itsetunto, mikä pahimmillaan voi johtaa itseriittoisuuteen, itsekkyyteen ja kapea-alaisuuteen. Huomiota tulisi kiinnittää erityisesti empatiaan ja myös muiden tarpeiden ja tunteiden huomiointiin. Nämä ihmiset ovat usein myös onnettomuusalttiita, varovaisuus etenkin liikenteessä on paikallaan.
Entäpä kun nämä 3 planeettaa ovat 1. huoneessa Vaa´assa, eli Oinaan vastamerkissä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä niistä lukuisista huonejärjestelmistä käytetään? Ne planeetat saattavat siitä riippuen olla viereisissä huoneissa tai jopa kauempana siitä, missä oletat niiden olevan. Hupaisaa, muistan kuinka mm. tämä aiheutti päänvaivaa silloin, kun en vielä ollut tullut järkiini astrologian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on.
Oletko siis myös aurinko ja nousuOinas? Nuo mainitsemasi piirteet liitetään usein Oinaaseen, olisi kiva tietää vaikuttaako se vaiko myös 1.huone.
Mainitsemassani kartassa 1. huoneessa kuu, saturnus ja pluto.
Aurinko - oinas. Nousuleijona, leijonan huoneessa Pluto ja Uranus.
Minä olen leijonanainen. Paras ystäväni on horoskoopiltaan neitsyt. Hänen kanssa on paljon yhteistä, mutta eroavaisuuksiakin löytyy. Hän on todella ystävällinen ja tekisi mitä vain puolestani. Eroavaisuutena voisin sanoa hänen olevan minua paljon rauhallisempi. Jousimiesten kanssa tulen hyvin toimeen. Olen aina ollut heikkona kalamiehiin, heissä on jotain, mikä sytyttää. Jutut ovat kosahtaneet kuitenkin aina alkumetreillä. Vesimiesten kanssa on hankaluuksia, he tuntuvat aina olevan omasta mielestään oikeassa. Paras horoskooppimerkki on mielestäni ehkä jousimies. Isäni on vaaka ja hän on todella rauhallinen ja auttavainen.
Miltä mä kuulostan merkkien perusteella. Aurinko vesimies, kuu kalat ja nouseva kaksonen. Analyysia?