Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
3461/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätetäänpäs keskustelu taas eloon.

Jos on sekä aurinko- että nousumerkiltään neitsyt, miten tämä vaikuttaa luonteeseen? Näkyykö ominaisuudet tuplasti hyvinä ja huonoina?

Nousuneitsyessä vaikuttaa myös kalat, joten olet varmasti neitsytmäisen siisti ja tarkka mutta kalat tekee sinusta empaattisen ja välittävän.

Laskumerkki/askendentti kertoo myös ominaisuuksista, joita etsit toisissa ihmisissä ja varsinkin elämänkumppanissa (vaikka ne ovatkin osa myös omaa persoonaasi) eli sinun tapauksessasi kaipaat kalamaista ihmistä ja sellainen täydentää sinua.

Vierailija
3462/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen on: 1) aurinko-, nouseva, merkurius-vaaka 2) kuu kaksonen 3) venus skorpioni?

Rietastelija ja kaksinaamainen juoruakka vailla omaatuntoa. Menikö nappiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3463/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä pahin. Ei näe kuin itsensä ja muut on kuraa.

Vierailija
3464/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapuneito kirjoitti:

Pari kk sitten kun esitin kysymyksen

"millainen on aurinko rapu, nousuneitsyt, kuu jousimies, merkurius venus leijona mars vaaka"

mua on jäänyt mietityttämään muiden planeettojen Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus ja Pluton merkitykset. Nämä ovat mulla sijainnissa oinas, härkä, vesimies, vesimies, jousimies

Ilmeisesti nämä loput planeetat eivät ole niin tärkeitä, mutta jos joku tietää, kiinnostaisi myös tietää

Ja sit tietysti se kaikista tärkein kysymys; jos elämän kumppani pitäisi valita merkkien perusteella, mitkä kokonaisuudet olisivat parhaimmat?

Ihminen joka pettää aina kun silmä välttää ja höpöttämällä saa toisen ansaan. Epäluotettava. Menikö oikein?

Vierailija
3465/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa leijonalta. Ne ovat aina kusipäitä. aLINTA pohjasakka. Kuulostaa myös oinaalta. Alinta pohjasakkaa nekin.

Vierailija
3466/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaa? Aurinkojousimies, kuuleijona ja vaaka nousevana?

Opportunisti. Hurmaava ulkonäkö. Pettää jatkuvasti ja piintynyt narsisti.

Vierailija
3467/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuulee myös relistisen totuuden itsestään. Lisään näitä!

Vierailija
3468/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa leijonalta. Ne ovat aina kusipäitä. aLINTA pohjasakka. Kuulostaa myös oinaalta. Alinta pohjasakkaa nekin.

Mulla kyllä leijonista hyvä kokemus. Oinaat menee 50/50

Vierailija
3469/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kestän kuulla.

Vierailija
3470/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ketään oikeaa? Arviosi meni väärin.

Luultavasti menee näin: he ovat oikeasti rapu ja kalat.

Aurinko oinas, nousuleijona: ihmisvihaaja, aggressiivinen narsisti. Muut ihmiset täyttä kuraa.

Vierailija
3471/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ketään oikeaa? Arviosi meni väärin.

Luultavasti menee näin: he ovat oikeasti rapu ja kalat.

Aurinko oinas, nousuleijona: ihmisvihaaja, aggressiivinen narsisti. Muut ihmiset täyttä kuraa.

Täysiä k u s ipäitä. Eivät opi koskaan virheistään. Kannattaa välttää näitä.

Vierailija
3472/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraa sanoisi että mikään merkki on huono, mutta olen huomannut toisten kanssa tulevan toimeen paremmin. Johtuu varmaankin näkökulmasta ja omista luonteenpiirteistä.

Itsellä huonoja kokemuksia on varsinkin oinaista, kaksosista ja leijonista. Näiden merkkien edustajat ovat olleet todella ihania ihmisiä joiden kanssa parhaimmillaan on aivan mahtava viettää aikaa, mutta kynnyskysymykseksi on noussut tietynlainen ymmärtämättömyys ja itsekkyys.

Tuntemani oinaat osaavat loukata todella pahasti edes katumatta sitä, kaksoset ovat melko joustamattomia ja näyttävät sen jos jokin ei mene heidän mielensä mukaan.

Leijonat taas ovat kuin tuuliviirejä, joinain päivinä todella ihania ja seuraavana kuin he haluaisivat tappaa kaikki syytä tietämättä.

Olen itse kalat ja parhaiten olen tullut toimeen skorpionien kanssa. Se on vienyt kuitenkin aikansa koska skorpionin syvimmän luonteen sisälle on vaikea päästä. Mutta sitten kun sinne on päässyt on saanut huomata, että yhteys jonka saa luotua on todella syvä.

Itse en pidä aina oman luonteeni herkkyydestä ja vetäytyvyydestä, koska se saa aika ajoin irtautumaan turhan vahvasti normaali arkielämästä.

Huomasin, että suosituimpana merkkinä tuntuu olevan vaaka. Itselläni kokemukset kyseisen merkin edustajista ovat hyvin pintapuolisia. Ihan mukavia, mutta liian pinnallisia.

Vierailija
3473/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapuneito kirjoitti:

Pari kk sitten kun esitin kysymyksen

"millainen on aurinko rapu, nousuneitsyt, kuu jousimies, merkurius venus leijona mars vaaka"

mua on jäänyt mietityttämään muiden planeettojen Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus ja Pluton merkitykset. Nämä ovat mulla sijainnissa oinas, härkä, vesimies, vesimies, jousimies

Ilmeisesti nämä loput planeetat eivät ole niin tärkeitä, mutta jos joku tietää, kiinnostaisi myös tietää

Ja sit tietysti se kaikista tärkein kysymys; jos elämän kumppani pitäisi valita merkkien perusteella, mitkä kokonaisuudet olisivat parhaimmat?

Ihminen joka pettää aina kun silmä välttää ja höpöttämällä saa toisen ansaan. Epäluotettava. Menikö oikein?

En ole koskaan ollut parisuhteessa, koska kiusaajani olivat poikia ja ikääkin on mulla vasta 19. No mikä on näiden kusiaisten merkki? En tiedä, kun on osan ne osat jotka tiedän olivat: oinas, leijona, jousimies, vesimies, kalat

Vierailija
3474/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjasakkaa ravut ja skorpparit. Oinaat parhaita.

Vierailija
3475/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on kaksoset ja leijonat

Vierailija
3476/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on sekä aurinko- että nousumerkiltään neitsyt, miten tämä vaikuttaa luonteeseen? Näkyykö ominaisuudet tuplasti hyvinä ja huonoina?

Nousuneitsyessä vaikuttaa myös kalat, joten olet varmasti neitsytmäisen siisti ja tarkka mutta kalat tekee sinusta empaattisen ja välittävän.

Laskumerkki/askendentti kertoo myös ominaisuuksista, joita etsit toisissa ihmisissä ja varsinkin elämänkumppanissa (vaikka ne ovatkin osa myös omaa persoonaasi) eli sinun tapauksessasi kaipaat kalamaista ihmistä ja sellainen täydentää sinua.

Anteeksi, siis deskendentti.

Vierailija
3477/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3478/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti konservatiivinen, sisäisesti radikaali.

Mitä veikkaisitte aurinko- ja nousumerkeiksi? :)

Veikkaan nousuneitsyt tai nousukauris, aurinkomerkki voisi olla vesimies tai jousimies.

Itsellekin noista tuli ensin mieleen nousuneitsyt ja vesimies. Mutta oikeasti kysessä on Kaksoset NousuVaaka.

Vierailija
3479/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toisen laskumerkki on Oinas ja toisen Kalat, niin on mitään yhteensopivuutta suhteessa?

Vierailija
3480/12684 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijonat ja Oinaat kun saa puolelleen niin hyvin menee, Kaksos-Vaakana se ei ole ollut vaikeaa :)

Lempisukulaiseni sekä eräs sydänystävistäni Leijonia, pari Oinastakin ystävinä,

eräs Leijona ja useampi Oinas olleet parhaita rakastajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän