Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
261/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa, siis aivan todella pelottaa se, että vuonna 2018 vielä on olemassa ihmisiä, jotka luulevat tietävänsä asioita toisista ihmisistä ja tekevät näistä päätelmiä HOROSKOOPPIMERKIN perusteella.

Böö!

Vierailija
262/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras jousimies. Aina kun joku julkkis saa mut nauramaan, mun on pakko tarkastaa hänen horoskooppinsa ja hän on AINA jousimies. Pahin ehdottomasti vaaka, ei mitään hyvää sanottavaa yhdestäkään vaa'asta.

Eikös ainakin Roope Salminen ole jousimies? Tuli vaan mieleen. :)

Mitä ite olen tuntenut mies-jousimiehiiä, niin hauskoja ja hurmaavia...pettureita. Myös päihdeongelmaan taipumusta. Onkohan kukaan tuntenut yhtäkään luotettavaa (ja hauskaa) jousimies-miestä?

Kaloissa on yllättänyt niiden julmuus ihmissuhteissa. Ei olisi uskonut, kun ajettelin, että ovat herkkiä, taiteellisia ja empaattisia.. Mutta huhhuh mitä jäätävää kylmyyttä ja julmia sanoja. Jotakin pikkulintua voivat kyllä itkeä, mutta läheistä ihmistä toisaalta kohdella kuin tämä merkitsisi kärpäsen kakkaa vähemmän. Muilla samaa tullut vastaan..?

Härkä on mulle kuitenkin yleisesti hankalin merkki. Niin materiaan keskittyviä jääräpäitä. Yhtä suosikkia ei ole. Itse olen vesimies ja nouseva skorpioni. Toisia vesimiehiä on usein helppo ymmärtää.

Ystävällisin tietämäni ihminen on Kalat.

Mutta muissa Kaloissa on tuota mainitsemaasi julmuutta.

Jousimiehiä en onneksi tunne kuin pari: ovat ihmissuhteissaan hienotunteisia kuin norsut lasikaupassa.

Häristä en pidä erityisemmin. Hitaita, synkkiä materialisteja.

Kehittynyt ja hyvinvoiva Skorpioni on ihana; pahimmillaan taas täystuho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoistahan näitä on lukea, mutta jaksan silti kauhistella, miten vakavasti jotkut näyttävät ottavan horoskoopit. Ei se ihmisen luonne määräydy horoskoopin mukaan etkä voi jakaa ihmisiä ryhmiin niiden perusteella. Ihan naurettavaa vetää johtopäätöksiä, että ihmisen on oltava tietynlainen koska onhan hän sentään oinas tai kalat.

Minä tunnen monia samaa horoskooppia keskenään olevia ihmisiä, mutta ovat silti aivan erilaisia persoonia ja heistä ehkä saattaa löytää joitakin samankaltaisuuksia. Kuinka paljon silläkin sitten on tekemistä horoskooppien eikä esimerkiksi sattuman kanssa, on toinen juttu. 

Vierailija
264/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris on fiksu, luotettava ja jämäkkä, juuri oikea minulle eli härkänaiselle. Oinaiden kanssa ei kai oikein kukaan paitsi muut tulimerkit tule toimeen. Ihme söheltäjiä. 

Vierailija
265/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit ovat aivan naurettavia. Jos kaikki pitäisi paikkansa ei muutamalla horoskooppimerkillä olisi mitään asiaa työelämään ts työnantajat eivät palkkaisi huonossa maineessa omaavia merkkejä.

Katsokaa mieluummin kiinalaisia merkkejä. Ne perustuvat syntymävuosiin. Ovat ihme kyllä osuvampia kuin länsimaalaiset merkit kun kerran käytiin niitä läpi tuttuja ja itseämme ajatellen.En kyllä usko muihinkaan merkkeihin.

Vierailija
266/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies! 

Itse olen kaksonen.

En ole pikkumainen, ilkeä enkä niuhottaja, vaikka neitsyt merkkini. Olen liiankin kiltti. Ikävää jos joku oikeasti tuomitsee synnyinajan perusteella.

Täällä toinen neitsyt (nainen) ja voin sanoa ihan samaa itsestäni. Ihmiset usein kuvailevat minua lämpimäksi, hyväsydämiseksi ihmiseksi ketä on missä tahansa asiassa helppo lähestyä. Kurjaa, kun todella jotkut uskovat sokeasti horoskooppeihin ja tekevät analyyseja toisista sen pohjalta. Toisin kuin moni näyttää luulevan, en neitsyenä ole niuhottava, pikkumainen saivartelija vaan kuten sinäkin sanoit olevasi - joskus liiankin kiltti ihminen. Aina valmis auttamaan ja antamaan jopa niille, ketä en edes tunne. Pikkutarkka ja kriittinenkin toki osaan olla, mutta tuo pikkutarkkuus ja kriittisyys eivät ulotu itseni ulkopuolelle. 

Neitsyet ovat usein liiankin uhrautuvaisia ja kilttejä. Avuliaisuus on piirre, jonka olen aina ajatellut kuuluvan eniten neitsyelle ja kriittisiä ovat eniten juuri itselleen. Minun paras ystäväni on neitsyt, enkä tiedä mitä tekisin ilman häntä. 

Vierailija
267/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni näyttää olevan täällä sitä mieltä että neitsyt ja oinas on pahimmat merkit :D ollaan varmaan kauhupariskunta miehen kanssa kun ollaan neitsyt ja oinas. Helppo olla, kun kumpikaan ei koskaan ole väärässä, itsenäisiä merkkejä jotka haluaa tehdä asiat omalla tavallaan ja joille oma vapaus tärkeä. Seksi toimii kun oinas tykkää hallita ja neitsyt alistua. Suurimmat riidat tulee siitä kun ylimielinen neitsyt pitää oinaan tulista käytöstä vulgaarina. Neitsyt kun tulistuu niin se on vaan kamalaa. Vihainen neitsyt on ilkeä, julma ja ehdoton, kun vihainen oinas taas vaan on itsepäinen kylmä huutaja.

Olen neitsyt, en tykkää alistua. Itsenäinen olen, ja oma vapaus elinehto. Oinasmiehistä olen kyllä tykännyt.

Vierailija
268/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiintoistahan näitä on lukea, mutta jaksan silti kauhistella, miten vakavasti jotkut näyttävät ottavan horoskoopit. Ei se ihmisen luonne määräydy horoskoopin mukaan etkä voi jakaa ihmisiä ryhmiin niiden perusteella. Ihan naurettavaa vetää johtopäätöksiä, että ihmisen on oltava tietynlainen koska onhan hän sentään oinas tai kalat.

Minä tunnen monia samaa horoskooppia keskenään olevia ihmisiä, mutta ovat silti aivan erilaisia persoonia ja heistä ehkä saattaa löytää joitakin samankaltaisuuksia. Kuinka paljon silläkin sitten on tekemistä horoskooppien eikä esimerkiksi sattuman kanssa, on toinen juttu. 

Näitä argumentteja kuulee usein ihmisiltä, jotka eivät astrologiasta tiedä mitään. Ei kukaan ole samanlainen vaikka horoskooppimerkki (aurinkomerkki) olisi sama - kartan muut aspektit ja planeetat yhdessä aurinkomerkin kanssa muodostavan sen oikean kokonaisuuden ihmisen luonteesta. 

Vierailija
269/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki horoskooppimerkit on pahimpia!

Oinas on sellainen, joka on omasta mielestään aina oikeassa ja halveksii kaikkia.

Härkä raivostuu nollasta sataan sekunnissa ja raivoaa todella usein varsinkin itseään heikommille.

Kaksonen on kaksinaamainen hölöttäjä.

Rapu on umpimielinen palikka.

Vaaka on hirveän tylsä ja yleensä myös tyhmä kuin saapas.

Leijona on täynnä itseään ja esittää olevansa työteliäs, mutta ei oikeesti saa mitään aikaan.

Neitsyt pihtaa niin seksissä, tunteissa kuin rahassakin.

Skorppari piikittelee aina tilaisuuden tullen.

Jousimies ottaa, pettää ja jättää surutta.

Vesimies elää kaksoiselämää - on kaikille mielin kielin edessä päin, mutta häneen ei voi ikinä luottaa.

Kalat on itsekeskeisyyden huippu. Yleensä määrittelee itsensä erityisherkäksi, että saisi huomiota.

Oli kai jotain muitakin merkkejä mutta kai niin tylsiä etten muista.

Vierailija
270/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eobie kirjoitti:

Skorpioni-mies oli katkera, huonon itsetunnon omaava narsu.

Manipuloi ja hylkäsi ihmisiä...

Tuntemillani skorpioninaisilla on myös surkea itsetunto. He eivät vain myönnä sitä (niinkuin eivät mitään muutakaan) itselleen ja sen takia ilkeilevät muille ja sortavat kumppaneitaan minkä pystyvät. Valitettavaa kyllä, kun ihminen on ilkeä siihen on syynä useimmiten kokemus omasta huonommuudesta. 

Vierailija
271/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt on tylsä, kylmä ja ilkeä, kaikesta narisija vaikka onkin fiksu. 

Jousimiehet taas ovat avarakatseisia, spontaaneja ja iloisia, jopa hieman villejä. 

Olen kaksonen. 

Huh...en ikinä marise mistään, vaikka olisi aihetta. Tylsä voin olla jonkun mielestä, mutten kylmä tai ilkeä.

Vierailija
272/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat on itsekeskeisyyden huippu. Yleensä määrittelee itsensä erityisherkäksi, että saisi huomiota./quote]

Hahaaa! Naurahdin tälle ihan ääneen. Tunnen kolme ihmistä, jotka ovat kaikki puhelleet olevansa erityisherkkiä sen jälkeen kun siitä tuli muotia. Kaikki kaloja, tai yksi taisi olla auringoltaan joku muu mutta kuukalat joka tapauksessa. En kestä enää kuulla sanaa erityisherkkä :D 

T. Oinas

Vierailija
273/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista miten hatarin perustein "loukkaavia" ketjuja yleensä poistellaan, mutta tämä saa olla täällä, hmm...

Meinaatko että on mennyt skorppareiden ja oinaiden mollaamisesksi liikaa :)

Onhan täällä melkein kaikki merkit jo keritty haukkua. Tiivistetysti:

Skorpionit on stalkkaajia, kateellisia ja ilkeitä

Oinaat tyhmiä, kovaäänisiä pomottajia

Leijonat ilkeitä, laiskoja ja ylimielisiä

Kaksoset ja jousimiehet pettäjiä, kaksoset muutenkin kieroja valehtelijoita

Kalat julmia, mt-ongelmaisia

Neitsyet tylsiä, kylmiä nipottajia

Ravut itkee koko ajan, manipuloivia

Härät tylsiä ja tyhmiä, samoin kauriit

Vesimiehet empatiakyvyttömiä ja kylmiä, vaa'at tyhmiä ja selkärangattomia

Huomaatko? Ei kannata lukea ketjua jos aikoo henk.koht. vetää herneen nenään kaikesta. Tää on viihdettä! 

Vierailija
274/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista merkeistä löytyy parhaita ja pahimpia. Kun todella harva ihminen on sellainen, mitä näissä horoskooppien kuvauksissa kerrotaan (yllätys, koska ovat keksittyä huuhaata :D).

Vierailija
275/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa skorpioni. Vaikka oma rakas siskoni onkin tätä merkkiä, enkä häntä vaihtaisi mihinkään mistään hinnasta, oli hän varsinkin nuorena erittäin rasittava emmekä oikein tulleet pitkiä aikoja toimeen. Skorpioni on itsepäinen, ylimielinen jankuttaja, jonka on aina pakko saada kaikki haluamansa, ja jos niin ei käy, niin huuto alkaa. Ovat kovia manipuloimaan ihmisiä, ja ovat taitavia esittämään viattomia ja vierittämään syyt ja hommat muiden niskoille.

Toinen on vesimies. Laiska, kylmä, tunteeton. Ei pyytele anteeksi eikä kadu tekojaan, luulee olevansa täydellinen eikä itsessä ole mitään vikaa. Rikkoo lupauksensa eikä kerro menemisiään ja tulemisiaan. Ja itsehän olen vesimies :D

Vierailija
276/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun läpi ja huomasin että täälläpä on paljon oinaita huutamassa puolustustaan! :D Suomessa taitaa olla paljon oinaita, tai sitten vaan mammapalstalla. Miksi kauris on äänestetty viimeiseksi vaikka sitä kehuttiin vaikka missä? 

Itse olen vaaka ja tunnistan kyllä itsessäni myös vaa'an negatiiviset piirteet. Haluaisin, että kaikilla olisi hyvä olla enkä jaksaisi mitään draamaa, siksi yritän olla kaikille mukava. Mutta aina, AINA, minua lopulta vaaditaan valitsemaan joku puoli kaikissa ihme kavereiden riidoissa mikä ahdistaa itseäni. Tunnustan olevani myös sitä mieltä, että joskus on parempi sanoa pari valkoista valhetta kuin täräyttää ruma totuus suoraan päin toisen naamaa. 

Vierailija
277/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkien parhaat puolet

Vesimies: erikoinen, iloinen

Kalat: syvällinen, tasapainoinen

Oinas: energinen, kannustava

Härkä: vakaa, täysjärkinen

Kaksonen: seurallinen, viihdyttävä

Rapu: intuitiivinen, luova

Leijona: työteliäs, yritteliäs

Neitsyt: ystävällinen, älykäs, tarkka

Vaaka: sopeutuva, alistuva

Skorpioni: tehokas, rohkea

Jousimies: seurallinen, toimelias

Kauris: luotettava, yllätyksetön

Vierailija
278/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aurinkovaaka, nouseva jousimies ja kuukalat. Paras merkki omasta mielestäni on, jos on pakko valita yksi, leijona. Olen aina ihaillut sitä helpon tuntuista charmia jolla ottavat tilanteen kuin tilanteen haltuun ja vaakana tykkään myös keskustelutaidoista ja itsevarmuudesta - jälkimmäistä ei itseltä löydy liikaa. Leijonat ovat luovia ja aina hyvin pukeutuneita (ominaisuus jota vaaka taas ihailee :)) eivätkä pidä ihmisten kiusaamisesta ilman syytä. Kissaeläimet ovat muutenkin suosikkejani. 

Pahimpia onkin sitten kylmä ja pisteliäs skorpioni, joilla tuntuu olevan aina jotain henkilökohtaista itseäni vastaan. En väitä että näin on, mutta se tuijotus saa minut epämukavaksi ja on vaikea puhua mistään. Vesimies on toinen, jonka töksäyttelyä ja jatkuvia vitsejä (todella huonoissa paikoissa) on vaikea ymmärtää. Tuntuu olevan kiinnostunut toisten tunteista myös puhtaasti tieteellisessä mielessä, ei oikeasti välitä tuon taivaallista. 

Vierailija
279/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkien huonoimmat puolet

Vesimies: tunnekylmä, joustamaton, hankala

Kalat: kiero, ilkeä, laiska

Oinas: itsepäinen, itsekäs, omahyväinen

Härkä: ahne, itsekäs, tylsä

Kaksonen: epäluotettava, pinnallinen

Rapu: depressiivinen, pitkävihainen, erakkomainen

Leijona: pöyhkeä, ylimielinen, itsekeskeinen

Neitsyt: pisteliäs, tunnekylmä, pessimistinen

Vaaka: manipuloija, tyhmä, itsekäs

Skorpioni: tuhoava, ilkeä, itsekäs

Jousimies: ajattelematon, epävarma, tyytymätön

Kauris: huumorintajuton, ikävystyttävä, depressiivinen

Jään odottamaan alapeukkuvyöryä.

Vierailija
280/12683 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkkien parhaat puolet

Vesimies: erikoinen, iloinen

Kalat: syvällinen, tasapainoinen

Oinas: energinen, kannustava

Härkä: vakaa, täysjärkinen

Kaksonen: seurallinen, viihdyttävä

Rapu: intuitiivinen, luova

Leijona: työteliäs, yritteliäs

Neitsyt: ystävällinen, älykäs, tarkka

Vaaka: sopeutuva, alistuva

Skorpioni: tehokas, rohkea

Jousimies: seurallinen, toimelias

Kauris: luotettava, yllätyksetön

Anteeksi nyt, mutta kalat ei ole tasapainoista nähnytkään. Jos pitäisi valita kaikista epätasapainoisin merkki, se olisi kalat tai rapu. Leijona saattaa kyllä esittää tekevänsä jotain, mutta mielummin delegoi kaiken muille. Muuten meni ihan hyvin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi