Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Miten nuo kaikki merkit vaikuttivat elämänkaaren aikana? Oliko niin että aurinkomerkki siihen millainen on lapsena, nouseva merkki alkaa vaikuttaa teininä ja se on se joka määrittelee ihmistä enemmän kuin aurinkomerkki sen jälkeen, kuumerkki alkaa vaikuttaa aikuisena ja se on yleensä se jollaisena muut näkee sinut?
Merkurius oli tekemisissä uran kanssa, Venus rakkauden?
Vierailija kirjoitti:
Älykkäimmät merkit: Rapu ja Neitsyt.
Tyhmimmät: Vaaka ja Jousimies.
Moukkamaisimmat: Leijona ja Vaaka
Hauskimmat: Neitsyt, Rapu ja Oinas
Tylsimmät: Vaaka ja Härkä
Epäluotettavimmat: Vaaka ja Kaksonen
Luotettavimmat: Kauris ja Rapu
Ahkerimmat: Oinas ja Neitsyt
Syvällisimmät: Kalat, Rapu ja Skorpioni
Leijona on sellainen että vaikka hän nolaa jonkun tai käyttäytyy huonosti tai ivaten, niin hän tekee sen aina äärimmäisen hyvällä tyylillä :D Kohde jää hämmentyneenä monesti ihmettelemään että loukkasiko se vai kehuiko se jollain tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhokkini on egoistinen leijona. Alussa hurmaava. Pitkässä juoksussa ei anna ihmissuhteeseen paljoakaan mutta vaatii paljon.
Pakko sanoa tähän, että leijonat ovat todella uskollisia puolisoita jotka panostavat rakkaimpiensa hyvinvointiin täysillä, kunhan ensin sitoutuvat. Mieheni on leijona ja on vaikeaa kuvitella parempaa kumppania ja isää lapsillemme. Hän on todella perhekeskeinen ja ylpeä meistä kaikista, puolustaa omiaan viimeiseen asti ja tarvittaessa kovallakin kädellä. Hänen kanssaan on turvallinen olo. Hyvin rakastava ja seksuaalinen vielä kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen.
Myönnän, että leijonilla on myös suuri tarve saada rakkautta, joten huonoissa suhteissa he saattavat antaa toisen tehdä kaikki työt elleivät koe saavansa siitä itse tarpeeksi. Leijonaa pitää muistuttaa, kuinka upea hän on, että hn pysyy tyytyväisenä! ;)
T. Härkänainen
Itse seurustelen leijonanaisen kanssa enkä kuvitellut, että tällaista rakkautta voi ollakaan! Kunhan häntä pitää hyvänä - ja aionkin - aivan täydellinen nainen. Toki tuo tulinen temperamentti aina välillä kuohahtaa, mutta hyvä vain, ei tule tylsää!
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista miten hatarin perustein "loukkaavia" ketjuja yleensä poistellaan, mutta tämä saa olla täällä, hmm...
Mainitaanpa vaikka eiliset keskustelut poliisien panssariautoista.
Vaikka mitään säännöissä kiellettyä ei niissä ollut niin silti ne piti poistaa! Jatketaan siis sitä keskustelua tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauris on pahin merkki, kylmä, tympeä, tyhmä ja ilkeä. Kauriin planeetta on Saturnus, joka on suurin piirtein kaiken pahan alku ja juuri. Saturnus-niminen antiikin jumala kompuroi puujalkansa kanssa viikatetta heilutellen. Kauriin merkeissä syntyneitä pidetään kuivina, epäystävällisinä ja kylminä. Muutkaan maamerkit eivät juuri älyllään loista, mutta ovat kovia manipuloimaan ja haukkumaan muita, niuhoja, konservatiivisia, jäykkiä ja ahneita, joista vain materiaa ja asemaa kannattaa tavoitella ja tehdä kaikki kuten isovanhempien vanhemmat opettivat.
Paras merkki on jousimies tai jokin muista tulimerkki (joko leijona tai oinas). Vesimerkit ovat enemmän tai vähemmän häiriintyneitä tunne-elämältään, maamerkit kuollettavan tympeitä ja ahneita ja tylsiä, ilmamerkit häilyväisiä ja epävakaita (vesimies ok, jos älyä löytyy).
Maamerkit tyhmiä? Neitsyttä pidetään älykkäimpänä horoskooppimerkkinä. Härkä toki on kyllä myös maamerkki...
Tyhmin merkki on kyllä varmaan oinas. Ei mitään nyansseja tai syvyyttä ja ihan olemattomat tilannetaju ja tunneäly.
Höpsis. Tulimerkkejä pidetään älykkäimpinä kaikista merkeistä. Tempperamentti on eri asia kuin äly. Tyhmin merkki on kauris tai härkä. Molemmat koleerisia jääriä, joiden ainut hyve on ahkeruus, jolla he pilaavat ilmapiiriä. Ajattelukyky kykenee käsittelemään materiaalisia asioita, abstrakti ajattelu puuttuu kokonaan. Tunne-elämän kantava voima on kateus.
Selvä pyy. :D
Terv. akateemisesti menestynyt ja sen eteen lähes hävettävän vähän vaivaa nähnyt härkänainen, joka nauttii huomattavasti enemmän abstraktien asioiden pyörittelystä ja rikkaan mielikuvituksen tuotoksista kuin materialistisista (aisti)nautinnoista. Lisäksi vakituinen parisuhde, jossa kateus (kummankaan) on ehkä kaikista vähiten ongelmia tuottava asia. Elämän suureksi rikkaudeksi luen myös laajan ystäväpiirin, jonka kanssa käydyistä älyllisistä keskusteluista nautin suunnattomasti ja jonka keskenään hyvinkin erilaiset ihmiset (horoskooppimerkistä riippumatta kaikki älykkäitä) tarjoavat asioihin myös omistani poikkeavia näkemyksiä ja täten edelleen mahdollistavat myös oman ajattelun laajentamisen ja haastamisen. Sitä kun ei koskaan ole liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Paras on skorpioni, joka todella pistää tunteensa peliin ja sitoutuu suhteeseen täydestä sydämestään.🦂❤️
Nouseva merkki voi muuttaa ihmisen aika kauaskin "perusmerkistään". Esim. lapseni ovat molemmat skorpioneja, mutta heissä on enemmän nousevia merkkejään, leijonaa ja neitsyttä (se skorpioni-neitsyt onkin sitten melkoisen känkääränkkä tapaus...)
Horoskoopit ovat humpuukia. Nouseva merkkini on leijona.
En ole kaunis, enkä varsinkaan kissamainen. Nouseva merkki määrittää ulkoisen olemuksn. Olen ruma. Mitään miellyttävää minussa ei ole. Mikä on rumin merkki, sieltä voisi löytyä.
Nämäkään merkit eivät kuvasta ulkonäköäni, mutta minua voisi henkisesti olla lähimpinä kalat, jousimies, neitsyt
Oikeasti olisin oinas, nouseva leijona, kuuskorpioni.
Mikään näistä ei pidä paikkaansa.
Paras on härkä. Leppoisa ja rauhallinen, ei tee itsestään turhan suurta numeroa. Vakaa ja luotettava. Tasaisuus ei haittaa.
Pahin on oinas, itsekeskeisempää tyyppiä saa hakea (tosin olen tavannut mukavan ja miellyttävän oinas-poikkeuksen, mutta se kai vahvisti säännön).
t.neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauris on pahin merkki, kylmä, tympeä, tyhmä ja ilkeä. Kauriin planeetta on Saturnus, joka on suurin piirtein kaiken pahan alku ja juuri. Saturnus-niminen antiikin jumala kompuroi puujalkansa kanssa viikatetta heilutellen. Kauriin merkeissä syntyneitä pidetään kuivina, epäystävällisinä ja kylminä. Muutkaan maamerkit eivät juuri älyllään loista, mutta ovat kovia manipuloimaan ja haukkumaan muita, niuhoja, konservatiivisia, jäykkiä ja ahneita, joista vain materiaa ja asemaa kannattaa tavoitella ja tehdä kaikki kuten isovanhempien vanhemmat opettivat.
Paras merkki on jousimies tai jokin muista tulimerkki (joko leijona tai oinas). Vesimerkit ovat enemmän tai vähemmän häiriintyneitä tunne-elämältään, maamerkit kuollettavan tympeitä ja ahneita ja tylsiä, ilmamerkit häilyväisiä ja epävakaita (vesimies ok, jos älyä löytyy).
Maamerkit tyhmiä? Neitsyttä pidetään älykkäimpänä horoskooppimerkkinä. Härkä toki on kyllä myös maamerkki...
Tyhmin merkki on kyllä varmaan oinas. Ei mitään nyansseja tai syvyyttä ja ihan olemattomat tilannetaju ja tunneäly.
Höpsis. Tulimerkkejä pidetään älykkäimpinä kaikista merkeistä. Tempperamentti on eri asia kuin äly. Tyhmin merkki on kauris tai härkä. Molemmat koleerisia jääriä, joiden ainut hyve on ahkeruus, jolla he pilaavat ilmapiiriä. Ajattelukyky kykenee käsittelemään materiaalisia asioita, abstrakti ajattelu puuttuu kokonaan. Tunne-elämän kantava voima on kateus.
Terv. akateemisesti menestynyt ja sen eteen lähes hävettävän vähän vaivaa nähnyt härkänainen, joka nauttii huomattavasti enemmän abstraktien asioiden pyörittelystä ja rikkaan mielikuvituksen tuotoksista kuin materialistisista (aisti)nautinnoista. Lisäksi vakituinen parisuhde, jossa kateus (kummankaan) on ehkä kaikista vähiten ongelmia tuottava asia. Elämän suureksi rikkaudeksi luen myös laajan ystäväpiirin, jonka kanssa käydyistä älyllisistä keskusteluista nautin suunnattomasti ja jonka keskenään hyvinkin erilaiset ihmiset (horoskooppimerkistä riippumatta kaikki älykkäitä) tarjoavat asioihin myös omistani poikkeavia näkemyksiä ja täten edelleen mahdollistavat myös oman ajattelun laajentamisen ja haastamisen. Sitä kun ei koskaan ole liikaa.
Mikäli uskot humpuukiin , oikean tähtitaivaan mukaan voit sittenkin olla kaksonen tai oinas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä päivänä olet syntynyt ja missä kuussa?
Skorpioni-mies oli katkera, huonon itsetunnon omaava narsu.
Manipuloi ja hylkäsi ihmisiä...
Vierailija kirjoitti:
Paras on härkä. Leppoisa ja rauhallinen, ei tee itsestään turhan suurta numeroa. Vakaa ja luotettava. Tasaisuus ei haittaa.
Pahin on oinas, itsekeskeisempää tyyppiä saa hakea (tosin olen tavannut mukavan ja miellyttävän oinas-poikkeuksen, mutta se kai vahvisti säännön).
t.neitsyt
Kaikki tuntemani härät ovat oikeita kitupiikkejä. Käyttävät luontevasti muiden rahoja, mutta itse eivät tarjoa mitään koskaan.
Köyhiä he eivät ole. He ovat itaria myös ystävyytensä ja rakkautensa osoittamisessa. Kaikki nämä ovat ikisinkkuja tai katkeria eronneita. Erossa heitä surettaa eniten: mikäs muu kuin raha!
Härät osaavat myös ilkeillä velttoon, epämääräiseen tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies!
Itse olen kaksonen.
En ole pikkumainen, ilkeä enkä niuhottaja, vaikka neitsyt merkkini. Olen liiankin kiltti. Ikävää jos joku oikeasti tuomitsee synnyinajan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä, omissa maailmoissaan elävä vesimies jolla ei ole mitään empatiakykyä.
Paraas on itsevarma ja lämmin leijona. Olen kaksonen (joka ei ikinä ole pettänyt kumppaniaan).
Vesimiehelläkö ei empatiakykyä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies!
Itse olen kaksonen.
En ole pikkumainen, ilkeä enkä niuhottaja, vaikka neitsyt merkkini. Olen liiankin kiltti. Ikävää jos joku oikeasti tuomitsee synnyinajan perusteella.
Täällä toinen neitsyt (nainen) ja voin sanoa ihan samaa itsestäni. Ihmiset usein kuvailevat minua lämpimäksi, hyväsydämiseksi ihmiseksi ketä on missä tahansa asiassa helppo lähestyä. Kurjaa, kun todella jotkut uskovat sokeasti horoskooppeihin ja tekevät analyyseja toisista sen pohjalta. Toisin kuin moni näyttää luulevan, en neitsyenä ole niuhottava, pikkumainen saivartelija vaan kuten sinäkin sanoit olevasi - joskus liiankin kiltti ihminen. Aina valmis auttamaan ja antamaan jopa niille, ketä en edes tunne. Pikkutarkka ja kriittinenkin toki osaan olla, mutta tuo pikkutarkkuus ja kriittisyys eivät ulotu itseni ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäimmät merkit: Rapu ja Neitsyt.
Tyhmimmät: Vaaka ja Jousimies.
Moukkamaisimmat: Leijona ja Vaaka
Hauskimmat: Neitsyt, Rapu ja Oinas
Tylsimmät: Vaaka ja Härkä
Epäluotettavimmat: Vaaka ja Kaksonen
Luotettavimmat: Kauris ja Rapu
Ahkerimmat: Oinas ja Neitsyt
Syvällisimmät: Kalat, Rapu ja Skorpioni
Ja oma merkkisi on...rapu? ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras jousimies. Aina kun joku julkkis saa mut nauramaan, mun on pakko tarkastaa hänen horoskooppinsa ja hän on AINA jousimies. Pahin ehdottomasti vaaka, ei mitään hyvää sanottavaa yhdestäkään vaa'asta.
Eikös ainakin Roope Salminen ole jousimies? Tuli vaan mieleen. :)
Mitä ite olen tuntenut mies-jousimiehiiä, niin hauskoja ja hurmaavia...pettureita. Myös päihdeongelmaan taipumusta. Onkohan kukaan tuntenut yhtäkään luotettavaa (ja hauskaa) jousimies-miestä?
Kaloissa on yllättänyt niiden julmuus ihmissuhteissa. Ei olisi uskonut, kun ajettelin, että ovat herkkiä, taiteellisia ja empaattisia.. Mutta huhhuh mitä jäätävää kylmyyttä ja julmia sanoja. Jotakin pikkulintua voivat kyllä itkeä, mutta läheistä ihmistä toisaalta kohdella kuin tämä merkitsisi kärpäsen kakkaa vähemmän. Muilla samaa tullut vastaan..?
Härkä on mulle kuitenkin yleisesti hankalin merkki. Niin materiaan keskittyviä jääräpäitä. Yhtä suosikkia ei ole. Itse olen vesimies ja nouseva skorpioni. Toisia vesimiehiä on usein helppo ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista miten hatarin perustein "loukkaavia" ketjuja yleensä poistellaan, mutta tämä saa olla täällä, hmm...
Meinaatko että on mennyt skorppareiden ja oinaiden mollaamisesksi liikaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset inhoavat niin paljon oinaita?
Miehen sisko on oinas ja tämän kanssa ei vain kestä olla erimieltä tai alkaa tuputtamaan omaa mielipidettään ainoana oikeana ja jyrää yli keskustelussa.
Joo ja mikähän siinä on, että mielipidettä ei voi muuttaa edes piirun vertaa kun toinen esittää oman näkemyksen tueksi perustelut, vaan korotetaan vaan ääntä ja lopulta toistetaan huutaen sitä samaa lausetta? :´D Isäni on oinas ja hänen taktiikkansa väittelyssä - ihan sama onko aiheena politiikka, renkaanvaihto vai heikot jäät - tosiasioilla ei ole mitään väliä kun hän on kantansa johonkin päättänyt. On kyllä vielä nouseva härkä, kauhulla odotan taas joulupöytää ja hänen palopuheitaan milloin mistäkin parin viinilasin jälkeen :///
Voin samaistua. Aivan kamalaa kuunneltavaa ja oinaalla paha tapa "vääntää rautalangasta" vaikka keskustelu kumppani olisi ollut jo 15minuuttia hiljaa.
No pakkohan se on saada faktat esille. Eli pitää vääntää vaikka "rautakangesta", jos ei ymmärrystä löydy FAKTOILLE.
"Ettekö te ymmärrä"?
"En"
"No mitä hel"vettiä sinä sitten yrität tehdä valkoisesta mustaa"
"En ymmärrä"
"No ei sitten keskustella enää, mee pois"
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
On ihan tieteellistä tutkimustakin olemassa vuodenajan vaikutuksesta luonteeseen.
Suomessa varsinkin on helposti varsin erilaiset varhaiskokemukset syntyykö keskelle kaamosta marraskuussa vai kesäkuussa leppeään ilmaan ja auringonpaisteeseen. Vanhemmatkin käyttäytyvät toisin, kesällä sosiaalisuus on huipussaan, vauvakin saa lötkötellä vapaasti nurmella pikkubodyssa, kun vastaavasti marraskuinen on pakattu pönäkästi pilkkopimeään vaunukoppaan.
Eli hyvinkin syntyy luonne-eroja tästä. Tähän, että samalla kellonlyömällä kun päivämäärä vaihtuu olisi luonne täysin vastakkainen.
Ja ei kai kukaan muukaan, kunhan on ihan viihdettä koko ketju.