Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Mä en usko näihin, mutta mun ex-mies on skorpioni. Raivohullu, itsepäinen, jankkaaja.. omaa narsistiset piirteet.
Nykyinen on rapu: periaatteessa helppo, mutta kiukuttelee ja möksää pitkiäkin aikoja.
Itse olen vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Kauris on pahin merkki, kylmä, tympeä, tyhmä ja ilkeä. Kauriin planeetta on Saturnus, joka on suurin piirtein kaiken pahan alku ja juuri. Saturnus-niminen antiikin jumala kompuroi puujalkansa kanssa viikatetta heilutellen. Kauriin merkeissä syntyneitä pidetään kuivina, epäystävällisinä ja kylminä. Muutkaan maamerkit eivät juuri älyllään loista, mutta ovat kovia manipuloimaan ja haukkumaan muita, niuhoja, konservatiivisia, jäykkiä ja ahneita, joista vain materiaa ja asemaa kannattaa tavoitella ja tehdä kaikki kuten isovanhempien vanhemmat opettivat.
Paras merkki on jousimies tai jokin muista tulimerkki (joko leijona tai oinas). Vesimerkit ovat enemmän tai vähemmän häiriintyneitä tunne-elämältään, maamerkit kuollettavan tympeitä ja ahneita ja tylsiä, ilmamerkit häilyväisiä ja epävakaita (vesimies ok, jos älyä löytyy).
Maamerkit tyhmiä? Neitsyttä pidetään älykkäimpänä horoskooppimerkkinä. Härkä toki on kyllä myös maamerkki...
Vierailija kirjoitti:
Paras jousimies. Aina kun joku julkkis saa mut nauramaan, mun on pakko tarkastaa hänen horoskooppinsa ja hän on AINA jousimies. Pahin ehdottomasti vaaka, ei mitään hyvää sanottavaa yhdestäkään vaa'asta.
Eikös ainakin Roope Salminen ole jousimies? Tuli vaan mieleen. :)
Koppavimpia pöyhkeilijöitä: Leijona ja Oinas.
Mielestään aina oikeassa. Siis vaarallisia ja typeriä johtavassa asemassa. Väsyttäviä tyyppejä.
Ilkein merkki: Vaaka. Nauttii saadessaan tuottaa tuskaa. Manipuloinnin mestari.
Skorpioni: Uuvuttava fanaatikko. Teennäinen, lipevä, huomionkipeä. Ei anna mitään anteeksi, kyvytön sovitteluun. Tunnistaa pistävästä katseesta, tavasta tunkea lähelle ja rivoista puheista.
Muut merkit ovat omalla tavallaan kivoja kukin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko näihin, mutta mun ex-mies on skorpioni. Raivohullu, itsepäinen, jankkaaja.. omaa narsistiset piirteet.
Nykyinen on rapu: periaatteessa helppo, mutta kiukuttelee ja möksää pitkiäkin aikoja.
Itse olen vaaka.
Kuulostaa molemmat kuvaukset kyllä tutuilta. Mullakin exä skorpioni ja ihan sekaisin. Kuvitteli kaikenlaista sairasta, että minä petän häntä milloin pomoni kanssa ja milloin minulla on ollut suhde veljeni kaveriin...kun olin ulkona naispuolisten ystävien kanssa, siitä nousi aina ennen ja jälkeen ihan hirveä poru ihan kun olisimme siellä baarissa iskeneet kaikki miehet mitä vain saatiin. Rapu, joka nykyään on myös ex, loukkaantui ihan ihme jutuista (niinkuin esim. kun kävelin bussipysäkiltä kotiin enkä soittanut hänelle että olen tulossa niin olisi tullut hakemaan....matkaa pysäkiltä kotiovelle on joku 5 min. ja välillä ihan tykkään kävelläkin) vielä moneksi päiväksi. Huoh. Olen neitsyt.
Koska horoskoopit ovat silkkaa hömppää ei kysymykseen pysty järkevästi vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras jousimies. Aina kun joku julkkis saa mut nauramaan, mun on pakko tarkastaa hänen horoskooppinsa ja hän on AINA jousimies. Pahin ehdottomasti vaaka, ei mitään hyvää sanottavaa yhdestäkään vaa'asta.
No onko se muka hauska? Salmisen tunnistaa jousimieheksi mun mielestä enemmän tuollainen lapsellinen asenne, se ettei tarvii ottaa vastuuta mistään ja *kröh* pettäminen. Tietääkö kukaan Sara Siepin horoskooppimerkkiä? En usko että mikään kauhean voimakastahtoinen on, veikkaan vaakaa, rapua tai kaloja.
Mielenkiintoista miten hatarin perustein "loukkaavia" ketjuja yleensä poistellaan, mutta tämä saa olla täällä, hmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauris on pahin merkki, kylmä, tympeä, tyhmä ja ilkeä. Kauriin planeetta on Saturnus, joka on suurin piirtein kaiken pahan alku ja juuri. Saturnus-niminen antiikin jumala kompuroi puujalkansa kanssa viikatetta heilutellen. Kauriin merkeissä syntyneitä pidetään kuivina, epäystävällisinä ja kylminä. Muutkaan maamerkit eivät juuri älyllään loista, mutta ovat kovia manipuloimaan ja haukkumaan muita, niuhoja, konservatiivisia, jäykkiä ja ahneita, joista vain materiaa ja asemaa kannattaa tavoitella ja tehdä kaikki kuten isovanhempien vanhemmat opettivat.
Paras merkki on jousimies tai jokin muista tulimerkki (joko leijona tai oinas). Vesimerkit ovat enemmän tai vähemmän häiriintyneitä tunne-elämältään, maamerkit kuollettavan tympeitä ja ahneita ja tylsiä, ilmamerkit häilyväisiä ja epävakaita (vesimies ok, jos älyä löytyy).
Maamerkit tyhmiä? Neitsyttä pidetään älykkäimpänä horoskooppimerkkinä. Härkä toki on kyllä myös maamerkki...
Tyhmin merkki on kyllä varmaan oinas. Ei mitään nyansseja tai syvyyttä ja ihan olemattomat tilannetaju ja tunneäly.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista miten hatarin perustein "loukkaavia" ketjuja yleensä poistellaan, mutta tämä saa olla täällä, hmm...
Varmaan suurin osa on ihan huumorimielellä liikenteessä, tuskin kukaan näitä haudanvakavasti ottaa. Itse en ainakaan osaa loukkaantua jos 1/12 osaa maailman ihmisistä haukutaan ja minut luetaan siihen kastiin. :D Ja onhan näissä jotain perääkin, liekö sitten tuo syntymävuodenaika joka vaikuttaa persoonaan. Jung on myös sanonut astrologiasta, ettei se pyri mihinkään muuhun kuin tunnustamaan sen tosiasian, että syntymähetkemme ja ne olosuhteet missä silloin olemme vaikuttavat meihin. Tätä ei tarvitse ottaa niin vakavasti ja jos koet että nämä jutut sinua loukkaa niin aina voi vaihtaa ketjua. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko se muka hauska? Salmisen tunnistaa jousimieheksi mun mielestä enemmän tuollainen lapsellinen asenne, se ettei tarvii ottaa vastuuta mistään ja *kröh* pettäminen. Tietääkö kukaan Sara Siepin horoskooppimerkkiä? En usko että mikään kauhean voimakastahtoinen on, veikkaan vaakaa, rapua tai kaloja.
Sieppi on kaksonen (synt. 3.6.) että en ehkä ihan hänenkään versioihinsa kannata liikaa luottaa. Voi osata hyvinkin esittää uhria vaikka kykenee vaikka minkälaiseen kieroiluun. Just saying, en ole mikään Roopefani myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmin merkki on kyllä varmaan oinas. Ei mitään nyansseja tai syvyyttä ja ihan olemattomat tilannetaju ja tunneäly.
Tyhmin on kylläkin kalat. Ei kykene minkäänlaiseen elämänhallintaan tai järkevään ajatteluun, toistaa tunnekuohuissaan AINA ihan samat virheet esim. ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Tulimerkkejä pidetään älykkäimpinä kaikista merkeistä. Tempperamentti on eri asia kuin äly. Tyhmin merkki on kauris tai härkä. Molemmat koleerisia jääriä, joiden ainut hyve on ahkeruus, jolla he pilaavat ilmapiiriä. Ajattelukyky kykenee käsittelemään materiaalisia asioita, abstrakti ajattelu puuttuu kokonaan. Tunne-elämän kantava voima on kateus.
Vierailija kirjoitti:
Inhokkini on egoistinen leijona. Alussa hurmaava. Pitkässä juoksussa ei anna ihmissuhteeseen paljoakaan mutta vaatii paljon.
Pakko sanoa tähän, että leijonat ovat todella uskollisia puolisoita jotka panostavat rakkaimpiensa hyvinvointiin täysillä, kunhan ensin sitoutuvat. Mieheni on leijona ja on vaikeaa kuvitella parempaa kumppania ja isää lapsillemme. Hän on todella perhekeskeinen ja ylpeä meistä kaikista, puolustaa omiaan viimeiseen asti ja tarvittaessa kovallakin kädellä. Hänen kanssaan on turvallinen olo. Hyvin rakastava ja seksuaalinen vielä kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen.
Myönnän, että leijonilla on myös suuri tarve saada rakkautta, joten huonoissa suhteissa he saattavat antaa toisen tehdä kaikki työt elleivät koe saavansa siitä itse tarpeeksi. Leijonaa pitää muistuttaa, kuinka upea hän on, että hn pysyy tyytyväisenä! ;)
T. Härkänainen
Mua pelottaa, siis aivan todella pelottaa se, että vuonna 2018 vielä on olemassa ihmisiä, jotka luulevat tietävänsä asioita toisista ihmisistä ja tekevät näistä päätelmiä HOROSKOOPPIMERKIN perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Tulimerkkejä pidetään älykkäimpinä kaikista merkeistä. Tempperamentti on eri asia kuin äly. Tyhmin merkki on kauris tai härkä. Molemmat koleerisia jääriä, joiden ainut hyve on ahkeruus, jolla he pilaavat ilmapiiriä. Ajattelukyky kykenee käsittelemään materiaalisia asioita, abstrakti ajattelu puuttuu kokonaan. Tunne-elämän kantava voima on kateus.
Yleisesti älyllisimpiä ovat ilmamerkit, eli vesimies, kaksonen ja vaaka, joiden ajattelu ei tyssää tempperamenttiin (tuli), tunnemyrskyihin (vesi) tai kaavoihin kangistumiseen (maa). Neitsyt muuttuvana maan merkkinä rankataan yleisesti älykkäimmäksi noin niinkuin loogisessa mielessä. Tulimerkeillä on vahva ulosanti ja rohkeutta ajatella ns. outside the box, mutta ne todelliset älyköt ovat kyllä juuri neitsyt, kaksoset ja vesimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaako teidän mielestä merkit ulkonäöstä? Joku mainitsi että skorpionit ovat yleensä kohtalokkaalla tavalla kauniita, mitä en kyllä oikein allekirjoita. Kaikilla on kyllä ollut tämä tavaramerkkinsä, ns. pistävä katse mutta muuten usein kolhon ja kylmän näköisiä, isonenäisiä ja teräväpiirteisiä. Tosi moni skorpioninainen näyttää jotenkin miehekkäältä, mutta kai se joitain viehättää.
Kaunein on minusta ehkä härkä, usein ovat tosi aistillisen näköisiä. Tai vaaka, jotka monesti näyttää ikäistään nuoremmilta. Leijonissa on jotain aristokraattisuutta, oinaissa voimaa ja jäntevyyttä. Kaloilla on usein kauniit, isot silmät ja neitsyet keijukaismaisella tavalla sieviä.
Väittäisin, että aurinkomerkin perusteella voi aika hyvin arvailla aurinkomerkkiä, vaikka nousumerkkikin vaikuttaa ulkonäköön.
Esim. tuntemani naiskauriit ovat kaikki jotenkin "perseviä", alapainoitteisia kehon tasapainoltaan, lyhytjalkaisia ja leveälanteisia. Mieskauriissa on aina jotain vuohimaista (esim. Marilyn Manson, Nicholas Cage, Elvis).
Skorpionit taas ovat hoikkia, seksikkäitä ja kasvoista sellaisia epätäydellisen kauniita (esim. epäsymmetriset kasvonpiirteet, mutta silti hyvännäköisiä. Kalat ovat hentoja. Härät kauniita. Ravut lihovat helposti.
Mielenkiintoista! Kauriilla on kyllä (miespuolisilla) törmännyt useampaan otteeseen sellaiseen pukinpartaan. Naiskauriista ei ole sillä lailla kokemusta. Skorpionit ovat jotenkin kylmän näköisiä, sekä miehet että naiset. Härät aistillisia ja kauniskasvoisia, mutta lihavuuteen taipuvaisia ja lyhytjalkaisia. Lihavimmat tapaukset joita tunnen ovat kyllä rapuja, joilla taas on usein kauniit silmät. Kaloissa on sellainen keijukaismainen olemus, samoin kuin neitsyessä mutta jälkimmäiset vähän jääkuningattaria. Miespuoliset neitsyet ovat yleensä lyhyitä ja laihoja. Leijonat ovat voimakkaan näköisiä ja naiset usein kauniita, kissamaisen näköisiä. Jousimiehet vähän hevosennaamoja, pitkät raajat ja vanhemmiten mahaa varsinkin miehillä. Oinailla on usein pysty, pieni nenä ja terävät silmät, pyöreät kasvot. Vähän babyface. Vesimiehet ovat hoikkia ja eteerisiä, varsinkin naiset, mutta pukeutuvat usein vähintäänkin persoonallisesti. Vaa'at ovat sopusuhtaisia ja harmittoman näköisiä, helposti lähestyttäviä. Kaksosilla on ovela pilke silmäkulmassaan ja hymy usein herkässä, eivät usein liho helposti.
Nämä ihan aurinkomerkkien ja omien kokemusten mukaan! :) Totta kai nousumerkki vaikuttaa myös, varsinkin olemukseen ja pukeutumiseen.
Nämä olen huomannut:
Jos henkilöllä on jotain kaksosta aurinko-, kuu- tai nousevassa merkissä niin hän näyttää yleensä ikäistään paljon nuoremmalta.
Kaurismiehillä on lyhyet jalat ja jotenkin naismainen lantio.
Jousimiesmiehillä on outo huumorintaju.
Neitsyillä on pistävä katse.
Skorpioninaisilla on kroppaansa nähden isohko pää.
Oinasnaiset puhuu niin paljon, aukovat suutaan todella isolle kun huutavat, ja näyttävät hapanta naamaa suupielet alaspäin niin usein että heidän suun ympärys veltostuu selvästi kasvoissaan ensin.
Leijonanaisilla on kissamaiset silmät ja liikkuvat myös usein kissamaisesti.
Vaakanaiset näyttävät usein ikäistään vanhemmilta, ja he onnistuvat itkemään hysteerisesti ja nauramaan räkäisesti vuoronperään noin minuutin välein.
Rapunaisilla on pehmeän näköinen vartalo, sellaisia lämpimän näköisiä ja äidillisiä.
Älykkäimmät merkit: Rapu ja Neitsyt.
Tyhmimmät: Vaaka ja Jousimies.
Moukkamaisimmat: Leijona ja Vaaka
Hauskimmat: Neitsyt, Rapu ja Oinas
Tylsimmät: Vaaka ja Härkä
Epäluotettavimmat: Vaaka ja Kaksonen
Luotettavimmat: Kauris ja Rapu
Ahkerimmat: Oinas ja Neitsyt
Syvällisimmät: Kalat, Rapu ja Skorpioni
Kaksonen ja neitsyt on fiksuimmat, joka paikassa älykkyys mainitaan näiden kohdalla melkein ekana. Olen samaa mieltä siitä että härät ei oo kyllä mitään järjen jättiläisiä. Tai oinaat, tai kauriit. Ehkä nuo sarvet vie tilaa aivoilta? :´D Vitsivitsi...
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.