Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Vierailija kirjoitti:
Merkkien huonoimmat puolet
Vesimies: tunnekylmä, joustamaton, hankala
Kalat: kiero, ilkeä, laiska
Oinas: itsepäinen, itsekäs, omahyväinen
Härkä: ahne, itsekäs, tylsä
Kaksonen: epäluotettava, pinnallinen
Rapu: depressiivinen, pitkävihainen, erakkomainen
Leijona: pöyhkeä, ylimielinen, itsekeskeinen
Neitsyt: pisteliäs, tunnekylmä, pessimistinen
Vaaka: manipuloija, tyhmä, itsekäs
Skorpioni: tuhoava, ilkeä, itsekäs
Jousimies: ajattelematon, epävarma, tyytymätön
Kauris: huumorintajuton, ikävystyttävä, depressiivinenJään odottamaan alapeukkuvyöryä.
Olen neitsyt ja kaikkea muuta kuin tunnekylmä, päin vastoin joskus ärsyttävän herkkä ja tunteellinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauris on pahin merkki, kylmä, tympeä, tyhmä ja ilkeä. Kauriin planeetta on Saturnus, joka on suurin piirtein kaiken pahan alku ja juuri. Saturnus-niminen antiikin jumala kompuroi puujalkansa kanssa viikatetta heilutellen. Kauriin merkeissä syntyneitä pidetään kuivina, epäystävällisinä ja kylminä. Muutkaan maamerkit eivät juuri älyllään loista, mutta ovat kovia manipuloimaan ja haukkumaan muita, niuhoja, konservatiivisia, jäykkiä ja ahneita, joista vain materiaa ja asemaa kannattaa tavoitella ja tehdä kaikki kuten isovanhempien vanhemmat opettivat.
Paras merkki on jousimies tai jokin muista tulimerkki (joko leijona tai oinas). Vesimerkit ovat enemmän tai vähemmän häiriintyneitä tunne-elämältään, maamerkit kuollettavan tympeitä ja ahneita ja tylsiä, ilmamerkit häilyväisiä ja epävakaita (vesimies ok, jos älyä löytyy).
Maamerkit tyhmiä? Neitsyttä pidetään älykkäimpänä horoskooppimerkkinä. Härkä toki on kyllä myös maamerkki...
Tyhmin merkki on kyllä varmaan oinas. Ei mitään nyansseja tai syvyyttä ja ihan olemattomat tilannetaju ja tunneäly.
Höpsis. Tulimerkkejä pidetään älykkäimpinä kaikista merkeistä. Tempperamentti on eri asia kuin äly. Tyhmin merkki on kauris tai härkä. Molemmat koleerisia jääriä, joiden ainut hyve on ahkeruus, jolla he pilaavat ilmapiiriä. Ajattelukyky kykenee käsittelemään materiaalisia asioita, abstrakti ajattelu puuttuu kokonaan. Tunne-elämän kantava voima on kateus.
Selvä pyy. :D
Terv. akateemisesti menestynyt ja sen eteen lähes hävettävän vähän vaivaa nähnyt härkänainen, joka nauttii huomattavasti enemmän abstraktien asioiden pyörittelystä ja rikkaan mielikuvituksen tuotoksista kuin materialistisista (aisti)nautinnoista. Lisäksi vakituinen parisuhde, jossa kateus (kummankaan) on ehkä kaikista vähiten ongelmia tuottava asia. Elämän suureksi rikkaudeksi luen myös laajan ystäväpiirin, jonka kanssa käydyistä älyllisistä keskusteluista nautin suunnattomasti ja jonka keskenään hyvinkin erilaiset ihmiset (horoskooppimerkistä riippumatta kaikki älykkäitä) tarjoavat asioihin myös omistani poikkeavia näkemyksiä ja täten edelleen mahdollistavat myös oman ajattelun laajentamisen ja haastamisen. Sitä kun ei koskaan ole liikaa.
Minä päivänä olet syntynyt ja missä kuussa?
Kappas vaan, olen saanut muutaman vastauksenkin. Tarkkaa syntymäpäivää en halua kertoa, mutta sanottakoon, että huhtikuun lopussa. En tiedä, onko tästä mitään apua.
Toiselle kommentoijalle vastauksena, että koska haluan pitää mieleni avoimena, olen tätäkin "humpuukia" sen verran tutkinut että tiedän, ettei astrologian mukaan sen pelkän syntymäpäivän mukaan määräytyvän merkin (aurinkomerkin?) ole tarkoituskaan kertoa kaikkea, vaan vaikuttavia asioita on liuta muitakin. Periaatteessa ja uteliaisuudesta asiantuntevan (mitä se sitten tässä tapauksessa tarkoittaakaan) henkilön tekemän astrologinen kartta tms. kyllä voisi kiinnostaakin; olisihan se mielenkiintoista nähdä, tunnistaisiko sellaisesta itsensä paremmin kuin näistä perushoroskoopeista, jotka ovat tosiaan aina tuntuneet suunnilleen siltä kuin kuvailtaisiin monelta osin täysin päinvastaista ihmistä. Täysin mahdollisena pidän myös sitä, ettei kyseisenlainen kartta osuisi sen oikeampaan, tai toisaalta mahdolliset osumat olisi helppo selittää myös sattumilla tai jopa omalla halulla nähdä siellä niitä osumia. Mutta periaatteessa kiinnostaisi.
Tunne erään naisen joka uskoo horoskooppeihin ja tutkii numerologiaa. Hän juo joka päivä yhden pullon viinaa...
Hänellä sama aurinkomerkki ja kuumerkki kuin minulla.
Hänellä täysin päinvastaisia ominaisuuksia kuin minulla.
Lähipiirissäni on ihmisiä, jotka ovat syntyneet 27.3, 28.3 ja 29.3.
Yhtäläisyyksiä saa hakemalla hakea, he poikkeavat toisistaan todella paljon.
Karseaa jos ihmiset laskevat perustuksensa okkultistiselle taikauskolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauris on pahin merkki, kylmä, tympeä, tyhmä ja ilkeä. Kauriin planeetta on Saturnus, joka on suurin piirtein kaiken pahan alku ja juuri. Saturnus-niminen antiikin jumala kompuroi puujalkansa kanssa viikatetta heilutellen. Kauriin merkeissä syntyneitä pidetään kuivina, epäystävällisinä ja kylminä. Muutkaan maamerkit eivät juuri älyllään loista, mutta ovat kovia manipuloimaan ja haukkumaan muita, niuhoja, konservatiivisia, jäykkiä ja ahneita, joista vain materiaa ja asemaa kannattaa tavoitella ja tehdä kaikki kuten isovanhempien vanhemmat opettivat.
Paras merkki on jousimies tai jokin muista tulimerkki (joko leijona tai oinas). Vesimerkit ovat enemmän tai vähemmän häiriintyneitä tunne-elämältään, maamerkit kuollettavan tympeitä ja ahneita ja tylsiä, ilmamerkit häilyväisiä ja epävakaita (vesimies ok, jos älyä löytyy).
Maamerkit tyhmiä? Neitsyttä pidetään älykkäimpänä horoskooppimerkkinä. Härkä toki on kyllä myös maamerkki...
Tyhmin merkki on kyllä varmaan oinas. Ei mitään nyansseja tai syvyyttä ja ihan olemattomat tilannetaju ja tunneäly.
Höpsis. Tulimerkkejä pidetään älykkäimpinä kaikista merkeistä. Tempperamentti on eri asia kuin äly. Tyhmin merkki on kauris tai härkä. Molemmat koleerisia jääriä, joiden ainut hyve on ahkeruus, jolla he pilaavat ilmapiiriä. Ajattelukyky kykenee käsittelemään materiaalisia asioita, abstrakti ajattelu puuttuu kokonaan. Tunne-elämän kantava voima on kateus.
Terv. akateemisesti menestynyt ja sen eteen lähes hävettävän vähän vaivaa nähnyt härkänainen, joka nauttii huomattavasti enemmän abstraktien asioiden pyörittelystä ja rikkaan mielikuvituksen tuotoksista kuin materialistisista (aisti)nautinnoista. Lisäksi vakituinen parisuhde, jossa kateus (kummankaan) on ehkä kaikista vähiten ongelmia tuottava asia. Elämän suureksi rikkaudeksi luen myös laajan ystäväpiirin, jonka kanssa käydyistä älyllisistä keskusteluista nautin suunnattomasti ja jonka keskenään hyvinkin erilaiset ihmiset (horoskooppimerkistä riippumatta kaikki älykkäitä) tarjoavat asioihin myös omistani poikkeavia näkemyksiä ja täten edelleen mahdollistavat myös oman ajattelun laajentamisen ja haastamisen. Sitä kun ei koskaan ole liikaa.
Kappas vaan, olen saanut muutaman vastauksenkin. Tarkkaa syntymäpäivää en halua kertoa, mutta sanottakoon, että huhtikuun lopussa. En tiedä, onko tästä mitään apua.
Toiselle kommentoijalle vastauksena, että koska haluan pitää mieleni avoimena, olen tätäkin "humpuukia" sen verran tutkinut että tiedän, ettei astrologian mukaan sen pelkän syntymäpäivän mukaan määräytyvän merkin (aurinkomerkin?) ole tarkoituskaan kertoa kaikkea, vaan vaikuttavia asioita on liuta muitakin. Periaatteessa ja uteliaisuudesta asiantuntevan (mitä se sitten tässä tapauksessa tarkoittaakaan) henkilön tekemän astrologinen kartta tms. kyllä voisi kiinnostaakin; olisihan se mielenkiintoista nähdä, tunnistaisiko sellaisesta itsensä paremmin kuin näistä perushoroskoopeista, jotka ovat tosiaan aina tuntuneet suunnilleen siltä kuin kuvailtaisiin monelta osin täysin päinvastaista ihmistä. Täysin mahdollisena pidän myös sitä, ettei kyseisenlainen kartta osuisi sen oikeampaan, tai toisaalta mahdolliset osumat olisi helppo selittää myös sattumilla tai jopa omalla halulla nähdä siellä niitä osumia. Mutta periaatteessa kiinnostaisi.
Mikäli uskot että tähtitiede on oikeaa tiedettä, tähtitaivaan mukaan olet oinas ja se näkyykin siitä, miten kuvailet itseäsi.
Itse en usko horoskooppeihin. Löydän itseni joka merkistä. Ja mikään ei pidä paikkaansa sittenkään.
Sokrates: Tunne itsesi
Rapu on paras. Empaattisia ja älykkäitä.
Pahimmat ovat Leijona ja Vesimies. Leijonat ovat narsisteja ja järjestäen jotenkin sairaita. Vesimiehet taas minäminää, eikä siihen maailmaan mahdu muita.
Itse olen Vaaka.
Omasta mielestä merkkien parhaat ja pahimmat puolet:
Oinas on aloitteellinen, spontaani, vahvatahtoinen ja hauska mutta myös muut alleen jyräävä, itsekäs ja kovaääninen.
Kalat on mielikuvitusrikas, intuitiivinen ja taiteellinen, mutta myös marttyyri, erityishuomiota ja -kohtelua kaipaava sekä unohtelee asioita helposti.
Härkä on lojaali, aistillinen ja mukava, mutta myös jääräpäinen, sopeutumaton ja laiska.
Kaksonen on nokkela, hyvä puhumaan ja lahjakas monissa asioissa, mutta myös juoruileva, vastuuntunnoton ja ilkeä.
Rapu on empaattinen, suojeleva ja luova, mutta myös pitkävihainen, manipuloiva ja katkera.
Leijona on rohkea, lämminsydäminen ja uskollinen, mutta myös ihailua kaipaava, ylimielinen ja dramaattinen.
Neitsyt on nopeaälyinen, tarkkaavainen ja kyvykäs, mutta myös ylimielinen, syrjäänvetäytyvä ja kylmä.
Vaaka on miellyttäväkäytöksinen, sosiaalisesti älykäs ja romanttinen, mutta myös pinnallinen, päättämätön ja epävarma.
Skorpioni on päättäväinen, tunneälykäs ja rakastava, mutta myös manipuloiva, salaileva ja kateellinen.
Jousimies on avarakatseinen, filosofinen ja aikaansaava, mutta myös vastuuta pakoileva, tahditon ja sotkuinen.
Kauris on looginen, luotettava ja arvokas, mutta myös jähmeä, pihi ja joustamaton.
Vesimies on humaani, hyvä argumentoija ja uskaltaa olla oma itsensä, mutta myös tunteisiin kliinisesti suhtautuva, asioihin hurahtava ja epäkorrekti.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat ovat Leijona ja Vesimies. Leijonat ovat narsisteja ja järjestäen jotenkin sairaita. Vesimiehet taas minäminää, eikä siihen maailmaan mahdu muita.
Itse olen Vaaka.
Olet selvästi skorpioni tai neitsyt koska tuomitset toiset sairaiksi.
Isäni oli täysin selvästi kalat tuon mukaan. Ei oinas.
Tähtitieteen mukaan 27. 3 syntyneet ovatkin oikeasti kaloja, eivät oinaita.
Joo. Mites nyt kun olette koko ikänne uskoneet humpuukiin, sekä itsenne että muiden ihmisten suhteen???
Voisiko tuo neitsyen "kylmyys" mistä monet tuntuvat olevan samaa mieltä johtua oikeastaan siitä että neitsyet ovat ujoja? Itse ainakin olen ja pari muutakin on sanonut täällä olevansa kilttejä ja herkkiä. Oman ujouteni moni tuntematon sekoittaa ylimielisyydeksi vaikka en saa sitä hänelle sanottua. Onko täällä muita ujoja neitsyitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Vaaka.
Vaaka jolla on mars ravussa? Tuo narsistinarina on niin rapua tai vesimerkkejä muutenkin. Manipulointia tunnetasolla.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä, omissa maailmoissaan elävä vesimies jolla ei ole mitään empatiakykyä.
Paraas on itsevarma ja lämmin leijona. Olen kaksonen (joka ei ikinä ole pettänyt kumppaniaan).
Miettikää av-väki, mikä tulee olemaan minun vanhuskohtaloni, kun lapseni ovat skorpioni ja vesimies.
Negaatiot tässä ketjussa ikävä kyllä sopivat heihinkin aika hyvin.
Varmaan arvaatte minun merkkini, kun pystyn arvostelemaan asiaa näin rehellisesti.
T. Vaaka-äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä, omissa maailmoissaan elävä vesimies jolla ei ole mitään empatiakykyä.
Paraas on itsevarma ja lämmin leijona. Olen kaksonen (joka ei ikinä ole pettänyt kumppaniaan).
Vesimiehelläkö ei empatiakykyä?!
Ei niin.
Jos olet itse Vesimies, olet jäävi.
Voi tietty poikkeuksiakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Vaaka.
Aha. En tiedä nousevaa merkkiäni enkä muidenkaan planeettojen asentoja, joten niin kai sitten jos sinä niin sanot. Vaaka aurinkomerkki kuitenkin.
Taidat itse olla leijona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista miten hatarin perustein "loukkaavia" ketjuja yleensä poistellaan, mutta tämä saa olla täällä, hmm...
Meinaatko että on mennyt skorppareiden ja oinaiden mollaamisesksi liikaa :)
Onhan täällä melkein kaikki merkit jo keritty haukkua. Tiivistetysti:
Skorpionit on stalkkaajia, kateellisia ja ilkeitä
Oinaat tyhmiä, kovaäänisiä pomottajia
Leijonat ilkeitä, laiskoja ja ylimielisiä
Kaksoset ja jousimiehet pettäjiä, kaksoset muutenkin kieroja valehtelijoita
Kalat julmia, mt-ongelmaisia
Neitsyet tylsiä, kylmiä nipottajia
Ravut itkee koko ajan, manipuloivia
Härät tylsiä ja tyhmiä, samoin kauriit
Vesimiehet empatiakyvyttömiä ja kylmiä, vaa'at tyhmiä ja selkärangattomia
Huomaatko? Ei kannata lukea ketjua jos aikoo henk.koht. vetää herneen nenään kaikesta. Tää on viihdettä!
Ei mennyt ihan nappiin.
Kovaääniset pomottajat ovat Leijonia.
He ovat myös uutteria ja ylimielisiä (ts. merkki from Hell!)
Oinaat ovat itserakkaita ja itsekkäitä, mutta eivät välttämättä kovaäänisiä.
Niitä ovat Jousimiehet. Ja se anti mitä suu suoltaa, voisi mieluiten jäädä sanomatta.
Me ravut emme itke koko ajan. Välillä nauraa hirnumme.
Neitsyet eivät nipota. He ovat tarkkoja, täsmällisiä ja ystävällisiä.
Toisaalta jos he joutuvat leväperäisen Oinaan, Jousimiehen tai Kaksosen seuraan, niin kai siinä kuka hyvänsä joutuu nipottamaan.
Tähtitaivaan tampio ei ole Härkä vaan Vaaka.
Kauris tulee hyvänä kakkosena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras jousimies. Aina kun joku julkkis saa mut nauramaan, mun on pakko tarkastaa hänen horoskooppinsa ja hän on AINA jousimies. Pahin ehdottomasti vaaka, ei mitään hyvää sanottavaa yhdestäkään vaa'asta.
Eikös ainakin Roope Salminen ole jousimies? Tuli vaan mieleen. :)
Mitä ite olen tuntenut mies-jousimiehiiä, niin hauskoja ja hurmaavia...pettureita. Myös päihdeongelmaan taipumusta. Onkohan kukaan tuntenut yhtäkään luotettavaa (ja hauskaa) jousimies-miestä?
Kaloissa on yllättänyt niiden julmuus ihmissuhteissa. Ei olisi uskonut, kun ajettelin, että ovat herkkiä, taiteellisia ja empaattisia.. Mutta huhhuh mitä jäätävää kylmyyttä ja julmia sanoja. Jotakin pikkulintua voivat kyllä itkeä, mutta läheistä ihmistä toisaalta kohdella kuin tämä merkitsisi kärpäsen kakkaa vähemmän. Muilla samaa tullut vastaan..?
Härkä on mulle kuitenkin yleisesti hankalin merkki. Niin materiaan keskittyviä jääräpäitä. Yhtä suosikkia ei ole. Itse olen vesimies ja nouseva skorpioni. Toisia vesimiehiä on usein helppo ymmärtää.
Ystävällisin tietämäni ihminen on Kalat.
Mutta muissa Kaloissa on tuota mainitsemaasi julmuutta.
Jousimiehiä en onneksi tunne kuin pari: ovat ihmissuhteissaan hienotunteisia kuin norsut lasikaupassa.
Häristä en pidä erityisemmin. Hitaita, synkkiä materialisteja.
Kehittynyt ja hyvinvoiva Skorpioni on ihana; pahimmillaan taas täystuho.
Heh, mulla on aurinko kaloissa, ja julma puoli minussa kyllä on, mutta se tulee esiin AINOASTAAN silloin, kun minua tai läheisiäni on loukattu tai satutettu pahasti.
En suutu kovin helposti enkä nauti konflikteista tai ilkeilystä, niistä tulee kurja olo. Mutta jos joku on tahallaan ilkeä, julma tai käyttää minua hyväkseen, niin annan kyllä samalla mitalla takaisin (tai moninkertaisesti). Osaan todellakin lyödä vyön alle (verbaalisesti).
Olen myös kuukauris ja nousurapu, joten nämäkin selittävät asiaa. Koen silti olevani todella empaattinen, kiltti ja herkkä, mutta se puoli minusta sammuu kuin napista painamalla, jos kohtaan aitoa vääryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuo neitsyen "kylmyys" mistä monet tuntuvat olevan samaa mieltä johtua oikeastaan siitä että neitsyet ovat ujoja? Itse ainakin olen ja pari muutakin on sanonut täällä olevansa kilttejä ja herkkiä. Oman ujouteni moni tuntematon sekoittaa ylimielisyydeksi vaikka en saa sitä hänelle sanottua. Onko täällä muita ujoja neitsyitä?
Täällä on toinen ujo neitsyt. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkkien huonoimmat puolet
Vesimies: tunnekylmä, joustamaton, hankala
Kalat: kiero, ilkeä, laiska
Oinas: itsepäinen, itsekäs, omahyväinen
Härkä: ahne, itsekäs, tylsä
Kaksonen: epäluotettava, pinnallinen
Rapu: depressiivinen, pitkävihainen, erakkomainen
Leijona: pöyhkeä, ylimielinen, itsekeskeinen
Neitsyt: pisteliäs, tunnekylmä, pessimistinen
Vaaka: manipuloija, tyhmä, itsekäs
Skorpioni: tuhoava, ilkeä, itsekäs
Jousimies: ajattelematon, epävarma, tyytymätön
Kauris: huumorintajuton, ikävystyttävä, depressiivinenJään odottamaan alapeukkuvyöryä.
Päin vastoin, aika nappiin! Paitsi ehkä tuo jousimiehen epävarmuus. Minusta päinvastoin tuon merkin edustajat ovat optimistisia ja varmoja itsestään, ihan tyhmyyteenkin asti. Kaikista huonoimmatkin ideat pitää toteuttaa, kun pitää olla niiiiin spontaania! Skorpiooniin lisäisin olennaisena kateuden, joka aiheuttaa usein tuota ilkeilyä.
Voit olla oikeassa. En tunne paljon Jousimiehiä. Ja Skorpionin kateus pitää paikkansa. Tai pikemminkin, Skorpioni haalii mielellään ympärilleen epäonnistujia ja myötäilijöitä, jotta voisi paistatella itse ylimpänä. Skorpioni ei pidä menestyvistä, hän toivoo herättävänsä kateutta, ja on pettynyt jos niin ei käy.
Hän viittaa kintaalla toisten tunteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso astro.comista se astro click osio, saat sun aspekteista ilmaiseksi ammattilaisen tulkinnat.
Aspektit kertoo eniten luonteesta, enemmän kuin merkit ja huoneet.
Parasta ei ole olemassakaan, ja jokainen on omalla tavallaan ainutlaatuinen.
Horoskooppimerkit, joita on kerääntynyt ympärille tai jotka ovat päässeet koskettamaan sydämestä tavalla tai toisella, ovat Kalat, Vesimiehet, Skorpionit, Leijonat ja Neitsyet.
Parhaiten ymmärrän muiden vesimiesten ajatustenjuoksua ja kalojen tunnetiloja.
Skorpionit eivät ole ollenkaan pisteliäitä, ellet sitten ärsytä tai loukkaa heitä tahallaan. Tuntemani skorpionit ovat rauhallisia ja leppoisia. Leijona tuntuu olevan Vesimiehen vastakohta, ja kumpikin merkki saa toisensa huonoimmat puolet esiin tietyissä tilanteissa. Leijonaa pitää huomioida ja myötäillä, muutoin on pian vaikeuksissa. Syvällisimmät keskustelut on saatu aikaan neitsyiden kanssa, ja yksi neitsyt tehnyt lähtemättömän vaikutuksen, joka samalla satutti enemmän kuin mikään.
Helpoin on olla toisen Vesimiehen tai Kalojen seurassa, jotka ovat niinsanotusti samalla aaltopituudella.
Itse olen vesimies.
Usein ihmiset ymmärtävät minut väärin, sillä kylmä ulkokuori on se, mikä näkyy ulospäin,vaikka sisältä olen täysin muuta. Arvostan ystävyyttä ja rakkautta. Pidän älyllisistä ja syvällisistä keskusteluista. Ajattelen aina ensin muita kuin itseäni ja olen herkkä. Vapauteeni jos joku yrittää koskea, katoan tavoittamattomiin.
Päin vastoin, aika nappiin! Paitsi ehkä tuo jousimiehen epävarmuus. Minusta päinvastoin tuon merkin edustajat ovat optimistisia ja varmoja itsestään, ihan tyhmyyteenkin asti. Kaikista huonoimmatkin ideat pitää toteuttaa, kun pitää olla niiiiin spontaania! Skorpiooniin lisäisin olennaisena kateuden, joka aiheuttaa usein tuota ilkeilyä.