Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Skorpioninaisissa on teennäisiä yksilöitä (puhutaan ihme muunnellulla, lässyttävällä ja ylikorkealla äänellä, meikkiä sentin paksuudelta naamassa), ei vesimiehissä! Vesimiehet ovat varsin aitoja, he tiedostavat oman ajatusmaailmansa erilaisuuden ja ovat sen takia ajoittain kylmän oloisia, ei ylpeyden takia. T. Vesimiesnainen
Vesimiehet on nimenomaan teennäisiä, ne on sellaisia vasemmistoteennäisiä, teeskennellään vegaaneja, teeskennellään köyhiä mielenosoitus kirppishaukkoja.
Teennäisyyttä on monenlaista, tuo ns. alakulttuuri teennäisyys on vain yksi muoto, itse tunnen esim. useita punkkareita, jotka on vesimiehiä, ne kaikki juoksentelee mäkkärissä aina silloin tällöin, vaikka ne on muka straight edge vegaaneja....kaikki varakkaista perheistä, jotka suunnilleen pyyhkii niiden takapuolenkin.
Yksi niistä yritti kerran tehdä oikeaa työtä eläinsuojelun parissa, mutta se olikin oikeaa työtä, eikä eläinsuojelijana esiintymistä, joten se lopetti hyvin nopeasti.
Tietysti vesimiesnaiset ei ole niin paljon tuollaisia, mutta vesimiesmiehet on aina teennäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän kuitenkin tiedetään että leijonan ja skorpionin välinen seksi on jotain ihan käsittämättömän kuumaa kamaa! Molemmat kehuvat ja ylistävät siinä toisiaan parhaimpiin suorituksiin.
No, eikä ole, skorpionit on superestyneitä ja niillä on aina paljon ongelmia sängyssä.
terv, leijona
Vierailija kirjoitti:
Skorpioninaisissa on teennäisiä yksilöitä , meikkiä sentin paksuudelta naamassa), ei vesimiehissä!
Tuo meikki tuntuu olevan monille veskarinaisille joku kynnyskysymys.
Haukutaan meikkaavia naisia, koska itse ollaan niin aitoja, koska ei meikkiä...tuossa juuri näkyy vesimiesten kova pinnallisuus, ne on omasta mielestään jotain syvällistä vain jonkun meikin takia (??).
Ne tekee aina myös jonkun ihmeellisen performanssin siitä meikkaamattomuudesta, ihan niin kuin muilla kiinnostaisi.
Vesimiehillä on ihanteita muita merkkejä enemmän. Ehkä käytännön toteutus ajoittain ontuu. En ole meikkaamista vastaan, meikkaan välillä itsekin, mutta teennäinen ääni ja käytös nostaa ihokarvani pystyyn.
T. Vesimiesnainen
Mun mielestä Vesimiehet juuri eivät osaa teeskennellä ja mielistellå. Oikeastaan ollenkaan, eivätkä mene muotioikkujen perään *koska kuuluu*.
Itse inhoan sitä, että pitää tehdä tai kannattaa asioita, jotka ovat muotia tai monet ihmiset tekevät.
Teen ja ajattelen asiat omalla tavallani, en välitä mitä muut minusta ajattelevat. Tietenkään en tahallani loukkaa, mutta joskus tuntuu, että mielipiteeni saattavat joitakin ärsyttää tai ihmetyttää.
Vesimiehen eräs piirre on, että saattaa tahallaan liioitella jotain asiaa, jos porukassa on joku nipottaja tai pikkusormi pystyssä. Myös *tyhmät* mielipiteet tai normiasioiden tietämättömyys ja tahallinen avuttomuus nostaa esiin tämän piirteen.
Itsellä esimerkiksi, jos joku nainen sanoo * minä en yhtään tiedä siitä kun mies hoitaa meillä nämä asiat* nostaa karvat pystyyn ja myös ilmaisen sen, joskus melko suoraan.
Vesimiesnainen
Minä joko meikkaan tai en meikkaa, mutta sillä ei ole mitään merkitystä meikkaavatko muut tai eivät.
Meikkaus on minulle fiilispohjainen asia ja aivan omasta fiiliksestä kiinni. Joku päivä kyllä, joku päivä ei.
En edes uhraa ajatusta muitten tapoihin meikata. Tms.
Vierailija kirjoitti:
Vesimiehillä on ihanteita muita merkkejä enemmän. Ehkä käytännön toteutus ajoittain ontuu.
Meillä muillakin on ihanteita, itse olen ollut yli 10v vegaani sen takia, että vastustan spesismiä.
Ja olin itse töissä vuosia juuri tuon eläinsuojelun parissa, missä sillä vesimiehellä väsytti, kun se olikin oikeaa työtä.
Mielestäni tuollainen pinnallinen ihanteellisuus on halveksittavaa, ja sen takia en pidä vesimiehistä merkkinä ollenkaan. Tietysti kartat on kokonaisuuksia, mutta yleistyksenä yhdestä merkistä ja omaan kokemukseen nojaten.
Onko tyypillistä kiinnostua ihmisistä joidenka aurinkomerkki on sama kuin oma kuumerkki? Olen itse aurinkokalat ja kuu jousimiehessä, ja tunnen aina todella suurta vetoa sekä miehiin että naisiin joilla aurinkomerkkinä jousimies.
Vierailija kirjoitti:
Onko tyypillistä kiinnostua ihmisistä joidenka aurinkomerkki on sama kuin oma kuumerkki? Olen itse aurinkokalat ja kuu jousimiehessä, ja tunnen aina todella suurta vetoa sekä miehiin että naisiin joilla aurinkomerkkinä jousimies.
On tyypillistä, tuo on klassinen vetovoimaa tekevä juttu kartoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesimiehillä on ihanteita muita merkkejä enemmän. Ehkä käytännön toteutus ajoittain ontuu.
Meillä muillakin on ihanteita, itse olen ollut yli 10v vegaani sen takia, että vastustan spesismiä.
Ja olin itse töissä vuosia juuri tuon eläinsuojelun parissa, missä sillä vesimiehellä väsytti, kun se olikin oikeaa työtä.
Mielestäni tuollainen pinnallinen ihanteellisuus on halveksittavaa, ja sen takia en pidä vesimiehistä merkkinä ollenkaan. Tietysti kartat on kokonaisuuksia, mutta yleistyksenä yhdestä merkistä ja omaan kokemukseen nojaten.
Älä yleistä.
Aikamoista yleistystä täällä. Kauhein ihminen, jonka tunnen on kalat-mies, jolla nousumerkki on leijonassa. Ajelehtiva, selkärangaton, kokee itsensä oikeutetuksi ylittää toisten rajoja, rikkoa lakia, päällepuhuva, omahyväinen. En usko silti, että kaikki kalat-miehet, joiden nousumerkki on leijonassa, ovat samanlaisia, tuntemassani tapauksessa kyseessä on kieroutunut yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä.
Tuossa sun lainaamassa viestissä lukee erikseen näin -
yleistyksenä yhdestä merkistä
Tämä koko keskustelu perustuu yleistämiselle ja omille kokemukseille, kiinnostavaa, että silloin, kun vesimies on käsittelyssä niin tulee kiukkuisia viestejä miten ei saa yleistää, en esim. itse ole välittänyt mitään viesteistä, jossa käsitellään omaa aurinkomerkkiäni negatiivisesti.
Kertoo kyllä täysin ytimen teidän olemuksesta; kontrollinhaluisia, omahyväisiä ja teennäisiä otuksia, jotka näkee itsensä jotenkin muiden yläpuolella, kaikista muista saa puhua, mutta ei missään tapauksessa niin erikoisen oudoista vesimiehistä. Kuvottavaa.
Vesimies taitaa olla Suomessa aika harvinainen merkki. Sen aikahan (muistaakseni 20.1. - 18.2.) on lyhyempi kuin useimpien muiden, ellei jopa lyhyin. Ehkä juuri tuolloin sydäntalvella vauvoja syntyy varsinkin pohjoisessa vähemmän, mene ja tiedä? Itse tiedän vain muutaman vesimiehen, ja täytyy valitettavasti sanoa, ettei kumpikaan (miespuolisia molemmat) ole erityisen miellyttävä persoona. Toinen on jopa vähän pelottava, tykkää kuulemma iskeä baarissa lähinnä naisia, jotka ovat niin humalassa etteivät tajua enää mistään mitään.
Aurinkovesimiehethän ovat sinänsä epäedullisessa asemassa, sillä aurinko on kotonaan heidän vastamerkissään leijonassa, missä auringon ominaisuudet tavallaan tulevat parhaiten esiin. Ehkä vesimiehillä on tosiaan hankalaa ilmaista itseään niin, että muutkin ymmärtäisivät. En tiedä. Olen itse kalat, joka näköjään yrittää ymmärtää kaikkia. :)
Mikähän on Suomen yleisin horoskooppimerkki? Itse tunnen paljon keväällä syntyneitä, varsinkin oinaita ja kaloja, ja toisaalta neitsyitä. Onkohan tästä tehty mitään tutkimusta?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on Suomen yleisin horoskooppimerkki? Itse tunnen paljon keväällä syntyneitä, varsinkin oinaita ja kaloja, ja toisaalta neitsyitä. Onkohan tästä tehty mitään tutkimusta?
Isoissa ikäluokissa se on oinas ja härkä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen eniten neitsyitä. Tuntuu että muutenkin tosi moni on syntynyt elokuun lopussa. Ehkä se joululoma 9 kk aikaisemmin tosiaan vaikuttaa vähäsen :D Alkukevään vauvat taas on tehty kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut ketjua alusta asti jä täällä on melkein 200 sivua jo asiaa, joten anteeksi jos tätä on kysytty aikaisemmin...MUTTA: Mikä, jos mikään, on potentiaalisella seurustelukumppanilla sellainen sijainti syntymäkartalla, että tulette toisiin ajatuksiin? :D Ja ennen kun tänne ryntää tosikkojen armeija valittamaan ja kauhistelemaan, niin tämä on ihan puhtaasti viihteellistä. En oikeasti ole sitä mieltä, että pelkästään horoskoopin perusteella lopettaisin hyvin alkaneen tapailun, olisin vain hiukan varovaisempi...haha.
Joka tapauksessa, itse ottaisin varmaan askeleen taaksepäin jos tapailemallani miehellä olisi kartalla useampi skorpionisijainti. En jaksaisi sitä murjotusta ja kaiken ottamista kuolemanvakavasti! Venus tai Mars skorpionissa varsinkin, apua!
T. Jousimies, nousukauris, kuuleijona
Kalat on miehelle ihan hirveä merkki! Naispuoliset kalat ovat oikeita enkeleitä, mutta miespuoliset...ei. Älkää kokeilko. Moninkertainen vaaka kartalla tekee ihmisestä myös epäluotettavan. Varsinkin aurinkovaaka ja kuukaksoset tai toisin päin.
T. Oinas
Allekirjoitan tämän. Vaaka-kaksoseen ei voi luottaa, rakastaa juoruilua. Myös Mars ravussa on aika luotaantyöntävä sijainti.
Kerrotko miksi mars ravussa on huono asia? Mieheni on aurinkorapu, mars rapu ja Lilith ravussa.
Ravun vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut ketjua alusta asti jä täällä on melkein 200 sivua jo asiaa, joten anteeksi jos tätä on kysytty aikaisemmin...MUTTA: Mikä, jos mikään, on potentiaalisella seurustelukumppanilla sellainen sijainti syntymäkartalla, että tulette toisiin ajatuksiin? :D Ja ennen kun tänne ryntää tosikkojen armeija valittamaan ja kauhistelemaan, niin tämä on ihan puhtaasti viihteellistä. En oikeasti ole sitä mieltä, että pelkästään horoskoopin perusteella lopettaisin hyvin alkaneen tapailun, olisin vain hiukan varovaisempi...haha.
Joka tapauksessa, itse ottaisin varmaan askeleen taaksepäin jos tapailemallani miehellä olisi kartalla useampi skorpionisijainti. En jaksaisi sitä murjotusta ja kaiken ottamista kuolemanvakavasti! Venus tai Mars skorpionissa varsinkin, apua!
T. Jousimies, nousukauris, kuuleijona
Kalat on miehelle ihan hirveä merkki! Naispuoliset kalat ovat oikeita enkeleitä, mutta miespuoliset...ei. Älkää kokeilko. Moninkertainen vaaka kartalla tekee ihmisestä myös epäluotettavan. Varsinkin aurinkovaaka ja kuukaksoset tai toisin päin.
T. Oinas
Allekirjoitan tämän. Vaaka-kaksoseen ei voi luottaa, rakastaa juoruilua. Myös Mars ravussa on aika luotaantyöntävä sijainti.
Kerrotko miksi mars ravussa on huono asia? Mieheni on aurinkorapu, mars rapu ja Lilith ravussa.
En ole sama henkilö, mutta ainakin omastakaan mielestä Mars ravussa ei välttämättä ole se paras sijainti. Ravulla on tyypillisesti tapana jäädä hautomaan asioita sen sijaan että sanoisi ne suoraan, mikä ei ole kauhean terveellistä pidemmällä aikavälillä. Rapu on myös feminiininen veden merkki, ja Mars suoraviivainen, aggressiivinen toiminnan planeetta. Jostain luin joskus, että veden merkit Marsissa eivät ole niitä helpoimpia sijainteja juuri tästä syystä. Muistaakseni juuri ravun merkki myös laskee Marsin kohdalla (Mars nousee kauriin merkissä ja vaihtaa merkkiä n. kahden kuukauden välein) eli on tavallaan heikoimmillaan ravussa. Yhdellä sivustolla (astrocodex) sanotaan näin:
Natal Mars in Cancer is like an animal at the corner. Feeling uncomfortable, being paranoid if someone walks against it and possibly dangerous and unpredictable. Passive-aggressive behavior can also frequently appear, exactly because the most aggressive planet is forced to operate through a very passive stereotype. Similar issues can arise when Mars is located in Pisces, or in the 12th house where it is also suppressed.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkorapu, nouseva vaaka, kuukalat - tulkintaa?
Aurinkorapu= Kotona viihtyvä, äiti on elämän keskipiste, miesrapu saattaa olla naismainen (herkkä ja kiltti, pehmeä), intuitiivinen, suuttuu helposti, mököttää kuun liikkeiden mukaan, rauhallinen ja vähäsanainen ja puhuessaan puhuu asiaa. Käärii rahaa yllättävillä tavoilla, johtajaluonne mutta ei suoraviivainen, hidas, romanttinen, salaileva. Ravuilla on yleensä aina salatili, jonne tallettavat rahaa pahan päivän varalle.
Nousuvaaka= Vaa'an vastamerkki on tulinen oinas. Nousuvaaka käyttäytyy oinasmaisesti eli on energinen, voimakas, pomottava, määräilevä, kiivas, sisältä herkkä luonnonlapsi mutta tämän puolen näyttää vain lähimmilleen.
Kuukalat= Romanttinen, eskapismia harrastava, empaattinen taivaanrannanmaalari. Kohtelias ja muut huomioonottava, hyvä kuuntelemaan muiden murheita ja auttajaluonne. Vilkas ja runsas mielikuvitus, herkkä ja kiltti, intuitiivinen. Kuukalat näkevät usein enneunia. Huono puoli valkoisten valheiden päästäminen ilmoille.
Skorpioninaisissa on teennäisiä yksilöitä (puhutaan ihme muunnellulla, lässyttävällä ja ylikorkealla äänellä, meikkiä sentin paksuudelta naamassa), ei vesimiehissä! Vesimiehet ovat varsin aitoja, he tiedostavat oman ajatusmaailmansa erilaisuuden ja ovat sen takia ajoittain kylmän oloisia, ei ylpeyden takia. T. Vesimiesnainen