Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies!
Itse olen keskonen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina tykännyt kaloista, olen rapu. Oinaiden kanssa varsinkin töissä on hankalaa, ihme pomottajia.
Tunnistatko kalat heti? Koetko sinulla olevan sielujen sympatiaa ja intuitiivinen yhteys kalojen kanssa? Jostain luin, että ravuilla ja kaloilla klikkaa yleensä heti vahvan intuition ansiosta. :)
Näin minäkin olen aina kuullut, mutta hassua kyllä, itselläni ei synkkaa kalojen kanssa - poikkeuksena siskoni, olemme aina olleet erittäin läheisiä. Moni tuntemani kala on ollut häijy ja piikittelevä, heidän kanssaan ei ole voinut tulla toimeen. Samoin eräs läheinen työkaverini on kala, mutta hän on todella kylmä ja pidättyväinen minua kohtaan. En ole saanut hänestä oikein mitään irti, vaikka olen yrittänyt.
t. toinen rapu
Kalat voivat olla valitettavan kateellisia muille ja ollessaan epävarmoja saattavat muuttua ilkeiksi. Vesimerkeillä on muita useammin ongelmia hyväksyä itsensä sellaisina kuin he ovat; veden luonteeseen kuuluu muuttuvuus ja muodonmuutos ja usein vesimerkit etsivätkin itseään hieman kauemmin kuin monet muut. Vesimerkit ovat myös syvällisiä eikä heille riitä, miltä asiat näyttävät - niiden pitää muuttua oikeasti. Minulle ainakin vasta oman itseni hyväksyminen toi luonteeseeni aitoa lempeyttä myös muita kohtaan.
T. Kalat :)
Osaatko kertoa miten aurinkokalat ja kuukalat eroavat toisistaan vai onko näissä mitään eroa? Kaloja löytyy kartalta ja välillä on pelottavaa miten taidokkaasti pystyn lukemaan ihmisiä intuitioni avulla. :)
Mun eksä on kans kaksonen ja petti mua sekä eksäänsä ja just kuulin että nykyistäkin on jo ehtinyt pettää .. taitaa olla kaksosilla veressä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on kuu jousimiehessä? Tunnen useita, onko se jotenkin yleinen Suomessa? Lisääkö se vastuuttomuutta ja joissain tapauksissa jopa tunnekylmyyttä? Parikin tuttuani, joilla tämä sijainti on, omaa ihmeellisen hällä väliä -asenteen eikä ota vastuuta teoistaan varsinkaan tunnetasolla. Nyt olen ihastunut mieheen joka on aurinkoleijona, nouseva neitsyt ja kuu jousimies. Kokemuksia?
Aurinkohärkä mies jousimies kuulla varustettuna oli kiinnostunut minusta enkä pitänyt miehestä yhtään. Pörräsi ympärilläni ja puhui suu vaahdossa eikä osannut kuunnella saati keskittyä ollaiseen. Miehellä oli myös kaksosta, leijonaa ja skorpionia kartallaan ja tämä kombo oli kauhistus herkälle vedenmerkille. Tuntui kuin mies olisi ollut kaksi eri ihmistä (kaksoset) ja oli levoton sekä seikkailunhaluinen (jousimies). Skorpioni teki miehestä seksuaalisen ja kylmän, leijona hänessä panosti ulkonäköön ja kommentoi muidenkin olemusta jos se ei häntä miellyttänyt. Härkää miehessä oli eräänlainen perinteikkyys ja jästipäisyys. Mies laukoi mitä sylki suuhun toi kun ei saanut mitä halusi eikä ottanut sanoistaan vastuuta (pyytänyt anteeksi). Jos olisin päätynyt yhteen miehen kanssa olisi koko juttu päättynyt helvetillisiin riitoihin tai minun henkiseen lyhistymiseen, mutta sanoisin että kuujousimies sopii kuuoinaalle tai kuuleijonalle, jotka ovat yhtä vahvoja ja nopeita eivätkä mitään soljuvia herkkiksiä.
neitsyt :D kirjoitti:
Pahimmat on oinas ja skorpioni. Kaikki oinaat jotka tunnen on tosi ilkeitä ja aggressiivisia tietämättä sitä. Skorpioneja en tunne paljon mutta niiden kanssa on aina ongelmia.
Oletko koskaan tavannut rauhallista ja herkkää oinasta, joka on hyväntahtoinen ja kiltti kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Mukava ja älykäs jousimies, joka ei ota asioita liian vakavasti, on paras. Pahin on kitisevä neitsyt tai vaikea skorpioni.
Olen kalat.
Minäkin olen kalat, enkä kovin vakavasti horoskooppeihin suhtaudu MUTTA kaikki parhaimmat kaverini ja poikaystäväni ovat olleet skorpioneja!
Tämä tuli ihan sattumalta selville, kun ystäväpiiriimme tuli tarot-tulkitsija, joka myös horoskooppeja harrastaa...
Skorpionit syö kalan kädestä ja haluavat suojella kala-ihmisiä. Se on kyllä huomattu!
Entinen pettäjä-poikaystävä (kaksonen) oli antanut skorpioni ystävälleni puhelinnumeronsa välitettäväksi minulle. Skorpioni repi puhelinnumeron ja kertoi asian minulle tuohtuneena, että sen mulkeron kanssa et kyllä ole missään tekemisissä! :-)
Kitisijä-neitsyeiden kanssa olen myös tullut aina hyvin toimeen, kun olen lyönyt leikiksi heidän pikkutarkkuutensa.
Kauriit eivät myöskään ole silmissäni kunnostautuneet.
Kala-miehet eivät myöskään ole minulle soveltuneet... Runoilevat, herkistelevät ja loputtomasti lepertelevät miehet vain yksinkertaisesti eivät ole minun makuuni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa siirryttään siihen tärkeimpään eli millaisia eri horoskooppimerkit ovat sängyssä?
Leijona haluaa hallita tilannetta totaalisesti, häntä et pääse sitomaan etkä pääse pitämään häntä allasi :D Kaikki menee leijonan ehdoilla alusta loppuun.
Oma kokemukseni muutamasta leijonamiehestä usen muun merkin ohella on että ovat todellisia lahnoja,
eivät tee aloitetta, olettavat että sinä teet aloitteen, alustuksen ja itse aktin. Passiivisia ja itsekekskeisiä.
Veljeni kuvaa tuota dominanttia, koetti olla alistava ja kun ei mennyt läpi niin oli väkivaltainen, perussuomalainen whitepower sikaniska juntti ja kyllä erittäin sadistinen luonne.
Entinen pomoni oli leijonanainen, susiluonteinen, kovat arvot omaava, vain omaa etuaan tavoitteleva kylmä
kiipijä luonne. Leijonat ovat epämiellyttävimpiä. Kaurikset myös vaikeita kuten ex-appiukko, kaksoset kaksinaamaisia ja epärehellisiä tuuliviirejä joihin ei voi luottaa. Neitsyet itsekeskeisiä ja skorpionit myös vittumaisia ja egocentrisiä.
Pitkä ex liitto kalan kanssa, todella huono keskustelija, mielummin sulkee korvansa tai pakenee paikalta, kuin käsittelee yhtään mitään, empatiakyvytön, ajattelee vain omaa napaansa. sisäänpäin vetäytyvä, epäsosiaalinen.
Kaksonen on mukava ja ystävällinen, mutta epäluotettava juoruilija.
Vaaka taas yltiö sosiaalinen, mukava, empaattinen, joustava kaikkien kaveri.
Oinas hyvin vahva ja periksiantamaton
Leijona( itse) voimakastahtoinen, sosiaalinen.
Kauris sosiaalinen, bileiden naurattaja ja keskipiste, johtaja ainesta, määräilevä.
Mikä sit on pahinhmm, sanoisin kalat, parasta en osaa sanoa.
Leijonamiehistä en tiedä, mutta leijonanaiset ovat todellisia rotunaisia! Sängyssä sinut itsensä kanssa, ylpeitä kropastaan, tulisia, kokeilunhaluisia, uskaltavat nauttia...yksinkertaisesti kuumaa kamaa.
- Oinasmies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on kuu jousimiehessä? Tunnen useita, onko se jotenkin yleinen Suomessa? Lisääkö se vastuuttomuutta ja joissain tapauksissa jopa tunnekylmyyttä? Parikin tuttuani, joilla tämä sijainti on, omaa ihmeellisen hällä väliä -asenteen eikä ota vastuuta teoistaan varsinkaan tunnetasolla. Nyt olen ihastunut mieheen joka on aurinkoleijona, nouseva neitsyt ja kuu jousimies. Kokemuksia?
Aurinkohärkä mies jousimies kuulla varustettuna oli kiinnostunut minusta enkä pitänyt miehestä yhtään. Pörräsi ympärilläni ja puhui suu vaahdossa eikä osannut kuunnella saati keskittyä ollaiseen. Miehellä oli myös kaksosta, leijonaa ja skorpionia kartallaan ja tämä kombo oli kauhistus herkälle vedenmerkille. Tuntui kuin mies olisi ollut kaksi eri ihmistä (kaksoset) ja oli levoton sekä seikkailunhaluinen (jousimies). Skorpioni teki miehestä seksuaalisen ja kylmän, leijona hänessä panosti ulkonäköön ja kommentoi muidenkin olemusta jos se ei häntä miellyttänyt. Härkää miehessä oli eräänlainen perinteikkyys ja jästipäisyys. Mies laukoi mitä sylki suuhun toi kun ei saanut mitä halusi eikä ottanut sanoistaan vastuuta (pyytänyt anteeksi). Jos olisin päätynyt yhteen miehen kanssa olisi koko juttu päättynyt helvetillisiin riitoihin tai minun henkiseen lyhistymiseen, mutta sanoisin että kuujousimies sopii kuuoinaalle tai kuuleijonalle, jotka ovat yhtä vahvoja ja nopeita eivätkä mitään soljuvia herkkiksiä.
Aiemmin täällä joku tulkitsi että minä aurinko-Kaksosena sopisin hyvin yhteen kuu-Jouskarin kanssa, koska silloin aurinkoni ja hänen kuunsa vastakkaisissa merkeissä (jotka kai vetävät toisiaan puoleensa?)
Tosin meillä myös hänen aurinko ja mun kuu vastakkaisissa (Oinas-Vaaka)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vain kuuleijona mutta yritän vastata silti tuohon kysymykseen leijonan ja skorpionin vaikeasta suhteesta. Skorpioneissa en pidä heidän tavastaan olla itse kovin sulkeutuneita mutta samalla udella muiden asioista kaikki, mikä irti lähtee. Tulee epämukava olo, kun ei saa toisesta mitään irti mutta samalla hän haluaa tietää tyyliin kaikki sukusalaisuudet esittämällä kiinnostunutta. Ymmärrän kyllä, jos joidenkin on syystä tai toisesta vaikea luottaa ihmisiin, mutta ihmissuhteen muodostamiseen tarvitaan vastavuoroisuutta ja se on välillä minusta skorpionien heikko kohta. Lisäksi olen havainnut samankaltaista kaksinaismoralismia myös tuttujen suhdekuvioissa: heidän on sallittua räjähtää kumppanilleen milloin mistäkin pikkuasiasta ja kytätä toisen tekemisiä ihan vainoharhaisesti, mutta he ovat itse oikeutettuja esim. ihan oikeasti pettämään kumppaniaan ja kääntävät sen vielä kumppanin syyksi tyyliin, että suhde oli muutenkin niin huonolla pohjalla tms. Olen ollut kerran todistamassa tälläista tilannetta kaveriporukassa.
Ehkä se on tuo yleinen epäluuloisuus, mikä tekee skorpioneista välillä todella uuvuttavaa seuraa ainakin näin mukaleijonan näkökulmasta.
Mä olen skorpioni ja haluan yrittää selittää, miksi ehkä käyttäydyn kuvailemallasi tavalla. Mä kyllä haluaisin kertoa itsestäni kaiken sellaisille ihmisille, jotka haluan elämääni, eli ketkä ovat luotettavan oloisia ja mielenkiintoisia, mutta pidän itsestä (kysymättä) puhumista typeränä. Paskinta seuraa ikinä on ollut tuntematon ihminen autoreissukaverina, joka kehui itseään erilaisin tavoin monta tuntia, enkä ikinä halua vaikuttaa yhtä idiootilta kenenkään silmissä. Ne ihmiset, ketkä mua kiinnostavat, kiinnostavat aidosti ja haluan tietää heistä kaiken, siksi kyselen ja toivon, että toinenkin tajuaisi kysellä jotain minusta, jotta saisin "luvan" puhua myös itsestäni, eli että voisimme tutustua syvällisemmin. En mä esitä kiinnostunutta, vaan olen sitä. Sitä paitsi tiedän, että yleisesti ottaen ihmiset tykkäävät puhua itsestään, eli osoitan myös kohteliaisuutta olemalla kiinnostunut heidän asioistaan. Kuulostaa tosi omituiselta, että joku pitää sitä teeskenneltynä ja uteluna.
En kyllä tiedä onko tällä mitään tekemistä sen kanssa, että olen skorpioni. Olen myös kuukalat ja nouseva kauris.
Onko vaaka ihminen jotenkin hyväksikäyttävä/ hyötyjä tai kaksinaamainen. Mulla muutama vaaka tuttu ja he kyllä ottavat kaikesta irti hyödyn, mutteivat anna vastavuoroista apua. Tai niin että kaiken pitäis mennä aina heidän pillinsä mukaan. Muulla ei väliä.
Mielipiteitä pliis!!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen skorpioni ja haluan yrittää selittää, miksi ehkä käyttäydyn kuvailemallasi tavalla. Mä kyllä haluaisin kertoa itsestäni kaiken sellaisille ihmisille, jotka haluan elämääni, eli ketkä ovat luotettavan oloisia ja mielenkiintoisia, mutta pidän itsestä (kysymättä) puhumista typeränä. Paskinta seuraa ikinä on ollut tuntematon ihminen autoreissukaverina, joka kehui itseään erilaisin tavoin monta tuntia, enkä ikinä halua vaikuttaa yhtä idiootilta kenenkään silmissä. Ne ihmiset, ketkä mua kiinnostavat, kiinnostavat aidosti ja haluan tietää heistä kaiken, siksi kyselen ja toivon, että toinenkin tajuaisi kysellä jotain minusta, jotta saisin "luvan" puhua myös itsestäni, eli että voisimme tutustua syvällisemmin. En mä esitä kiinnostunutta, vaan olen sitä. Sitä paitsi tiedän, että yleisesti ottaen ihmiset tykkäävät puhua itsestään, eli osoitan myös kohteliaisuutta olemalla kiinnostunut heidän asioistaan. Kuulostaa tosi omituiselta, että joku pitää sitä teeskenneltynä ja uteluna.
En kyllä tiedä onko tällä mitään tekemistä sen kanssa, että olen skorpioni. Olen myös kuukalat ja nouseva kauris.
Sä olet tuollainen sen kuukalan takia, kuukalat on ujoja, huonoja kertomaan itsestään, mutta oikeasti kiinnostuneita muista ja ottaa aina muut huomioon. Kuukalat on myös ehkä yksi kohteliaimpia ihmisiä, säkin näytät sitä kuukalan luontaista kohteliaisuutta tuolla tavalla.
Sun luonteen jalous tulee siitä kuumerkistä, nouseva kauris taas on hyvin itsekriittinen jne.
Skorpioni ei kysele, koska on oikeasti kiinnostunut jne. ne hakee vaan tietoa saadakseen lytätä muita ja saadakseen "aseita". Skorpioni on äärimmäisen epäjalo merkki, oikea megajunttien juntti.
Tiedän, koska tunnen paljon moninkertaisia skorpioneja, joissa on korostuneena skorpionin piirteet.
Hyppyheikki kirjoitti:
Onko vaaka ihminen jotenkin hyväksikäyttävä/ hyötyjä tai kaksinaamainen. Mulla muutama vaaka tuttu ja he kyllä ottavat kaikesta irti hyödyn, mutteivat anna vastavuoroista apua. Tai niin että kaiken pitäis mennä aina heidän pillinsä mukaan. Muulla ei väliä.
Mielipiteitä pliis!!
Joitakin kuvaukseen sopivia aurinko-Vaakoja tiedän, miehiä.
Itse olen nousu-, kuu-, mars-, saturnus- ja pluto-Vaaka -nainen, mutta en tunnusta olevani ihan samaa aurinko-Vaakojen kanssa ,:D
Vierailija kirjoitti:
Tykkään turkulaisista.
Mä en. Turkulaiset on paskoja.
Eikö sitä, että ihmiset pitävät sinusta, voida laskea hyödylliseksi itselle? Minä ainakin ajattelen niin - olen ihmisille mieluiten mukava, koska yleensä saan esim. kaupassa parempaa palvelua ja kaikille tulee parempi mieli hymyn kera. En halua olla ihmisille ilkeä ilman todella hyvää syytä, mutta kai se on sitten sellaista mielistelyä ja esittämistä :)
T. Vaaka
Ps. Minun tuntemani skorpionit pitävät kyllä kulisseja yllä ihan naurettavuuteen saakka.