Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Parhaat kaksi merkkiä ovat ihan symboliselta kannalta leijona ja rapu, jotka edustavat isää ja äitiä, aurinkoa ja kuuta. Kaikki merkit ovat toki tärkeitä, mutta ilman näitä taivaankappaleita planeetallamme ei olisi elämää.
Kuulostaa ravun kirjoittamalta. Naispuoliset ravut jaksavat aina korostaa sitä, miten kuu hallitsee heitä ja he ovat siten jotenkin "enemmän" naisia kuin me muut :D Samoin kuuta voi aina syyttää niistä mielettömistä mielialanvaihteluista ja yleisestä sekoilusta - tosi nopeasti sieltä tulee joku vuorovesikommentti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat kaksi merkkiä ovat ihan symboliselta kannalta leijona ja rapu, jotka edustavat isää ja äitiä, aurinkoa ja kuuta. Kaikki merkit ovat toki tärkeitä, mutta ilman näitä taivaankappaleita planeetallamme ei olisi elämää.
Kuulostaa ravun kirjoittamalta. Naispuoliset ravut jaksavat aina korostaa sitä, miten kuu hallitsee heitä ja he ovat siten jotenkin "enemmän" naisia kuin me muut :D Samoin kuuta voi aina syyttää niistä mielettömistä mielialanvaihteluista ja yleisestä sekoilusta - tosi nopeasti sieltä tulee joku vuorovesikommentti...
Naisravuista en tiedä mutta tiedätkö miten kuu vaikuttaa miesrapuun? :)
Itse olen tyypillisen ujo rapumies ja olen jostain syystä aina ollut kuolettavan rakastunut itsevarmoihin ja seksikkäisiin leijonanaisiin, joita minulla ei ole ikinä ollut toivoakaan saada. Minuun taas ihastuvat muut vesimerkit eli runotyttömäiset kalanaiset ja luvalla sanoen hieman hullut skorpionileidit, vaikka haluaisin sen tulisen kuningattaren. Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia?
Ystävinä tulen parhaiten kyllä skorpionin kanssa toimeen, mutta seksuaalisessa mielessä eivät sytytä vaikka joskus joku väitti, että nimenomaan pitäisi. Parasta tai huonointa merkkiä en osaa sanoa, vesimiesten kanssa ei oikein jutun juurta saa ja tuntemani vaa'at ovat aika pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin lisää astrologiaa ja löysin mielenkiintoisen faktan planeettojen sijainnista naisen kartalla mikä voi aiheuttaa avioeron. Eronneet naiset onko teidän kartalla aurinkomerkki vastakkain uranuksen kanssa, venus vastakkain uranukseen? Tutkin ystäväpiirissä olevien eronneiden naisten karttoja ja vertasin niitä ex-miehiin niin jokaiselta löytyi tämä.
No ei tosiaankaan ole ainakaan minulla.
T. Eronnut nainenNykyään ihmiset eroavat tosi paljon.
Tarkistitko omasi ja vertasit niitä exän karttaan? Meneekö omasi ja exän merkit ristiin? Eron syitä voi olla monia, mutta aviomieheni kanssa meillä on juuri nuo merkit harmonisessa sopusoinnussa. :)
Oinaat ja Jousimiehet sopivat parhaiten yhteen kaikista merkeistä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin lisää astrologiaa ja löysin mielenkiintoisen faktan planeettojen sijainnista naisen kartalla mikä voi aiheuttaa avioeron. Eronneet naiset onko teidän kartalla aurinkomerkki vastakkain uranuksen kanssa, venus vastakkain uranukseen? Tutkin ystäväpiirissä olevien eronneiden naisten karttoja ja vertasin niitä ex-miehiin niin jokaiselta löytyi tämä.
Tarkistitko omasi ja vertasit niitä exän karttaan? Meneekö omasi ja exän merkit ristiin? Eron syitä voi olla monia, mutta aviomieheni kanssa meillä on juuri nuo merkit harmonisessa sopusoinnussa. :)
Olen siis oinas, hän on Jousimies.
T. Eronnut
Vierailija kirjoitti:
]Kuulostaa ravun kirjoittamalta. Naispuoliset ravut jaksavat aina korostaa sitä, miten kuu hallitsee heitä ja he ovat siten jotenkin "enemmän" naisia kuin me muut :D Samoin kuuta voi aina syyttää niistä mielettömistä mielialanvaihteluista ja yleisestä sekoilusta - tosi nopeasti sieltä tulee joku vuorovesikommentti...
Tästä tulee elävästi mieleen skorppari exäni, joka haki oikeutusta väkivaltaiselle käytökselle ja vieraissa juoksemiselle horoskoopistaan.
Omat naispuoliset rapuystäväni eivät kyllä koskaan ole vetäneet tätä kuu-korttia esiin, vaan tolkun ihmisinä ottavat ihan itse vastuun sekoiluistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kalat imee pippeliä parhaiten
Thanks.
T. Pusukala
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut nousevissa jousimiehissä pitkäkasvoisuutta? Kaikki tuntemani nousevat jouskarit ovat kasvoiltaan pitkiä ja kapeita. Jostain luin, että "hevosmainen" ulkonäkö olisi todella yleistä.
Minulla on :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis oinas, hän on Jousimies.
T. Eronnut
Oinas ja jousimies sopivat perinteisessä mielessä astrologisesti yhteen, mutta oinaana en pidä jousimiehistä. Jousimiehet osaavat olla levottomia, hyökkääviä ja heittävät omasta mielestään vitsikkäitä kommentteja, jotka AINA loukkaavat. Terveisin ravun kanssa naimisissa oleva oinas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut nousevissa jousimiehissä pitkäkasvoisuutta? Kaikki tuntemani nousevat jouskarit ovat kasvoiltaan pitkiä ja kapeita. Jostain luin, että "hevosmainen" ulkonäkö olisi todella yleistä.
Minulla on :)
Mulla ei ole :) Ovat ns. neliömäiset.
Siis ihan oikeasti!
On vaan eri aikaan syntyneitä ihmisiä,jotka ovat perimän ,ympäristön ,kasvatuksen jne.tuloksena tietynlaisia.
Ravinnon saanti ja olosuhteet aikaisemmin olleet vaihtelevia vuodenajan mukaan.Tämä on varmasti vaikuttanut kasvuun ym,mutta tuskin ilkeyteen tms.Nykyisinnhän on kaikkea saatavilla.
Eräässä dokumentissa tehtiin testi,jossa jaettiin joukolle AIKUISIA ,NORMAALEJA ihmisiä mukamas just oman horoskooppimerkin luonne ym selvitykset.
KAIKKI NORMAALIT AIKUISET olivat tohkeissaan että täysin pitää paikkaansa nämä hyvät ja huonotkin puolet.
Noloina olivat, kun paljastui,että ennen koetta ,joku huvikseen runoili diipa daapaa paperille ,joka jaettiin kaikille.
Yrittäkäähän nyt järkeillä.
En jaksa enää lainata edelliseltä sivulta, mutta siellä oli juttua ravuista, varsinkin naisista, syyttämässä horoskooppiaan mielialanvaihteluistaan. Oman kokemukseni mukaan tätä harrastavat enemmän skorpionit, jotka muistavat kyllä kertoa olevansa "tyypillisiä skorpioneja" jos käyvät aggressiivisiksi tai ovat järjettömän mustasukkaisia. Skorpionit myös nostavat omaa horoskooppiaan eniten jalustalle ja lukevat silmät kiiluen oletetusta mystisyydestään ja seksikkyydestään. Ja jos skorpionia sanoo salaperäiseksi, se on suurin kohteliaisuus minkä voi saada! :D
Syntynyt joskus kirjoitti:
Siis ihan oikeasti!
On vaan eri aikaan syntyneitä ihmisiä,jotka ovat perimän ,ympäristön ,kasvatuksen jne.tuloksena tietynlaisia.
Ravinnon saanti ja olosuhteet aikaisemmin olleet vaihtelevia vuodenajan mukaan.Tämä on varmasti vaikuttanut kasvuun ym,mutta tuskin ilkeyteen tms.Nykyisinnhän on kaikkea saatavilla.
Eräässä dokumentissa tehtiin testi,jossa jaettiin joukolle AIKUISIA ,NORMAALEJA ihmisiä mukamas just oman horoskooppimerkin luonne ym selvitykset.
KAIKKI NORMAALIT AIKUISET olivat tohkeissaan että täysin pitää paikkaansa nämä hyvät ja huonotkin puolet.
Noloina olivat, kun paljastui,että ennen koetta ,joku huvikseen runoili diipa daapaa paperille ,joka jaettiin kaikille.
Yrittäkäähän nyt järkeillä.
Miksi sitten luet tätä ketjua? Suurimmalle osalle tämä on harmitonta viihdettä, ja vaikka joku olisikin tosissaan, niin ei kukaan tule sinullekaan valintojasi ja uskomuksiasi haukkumaan. Emme tarvitse mitään herättelyä tai kehotuksia "järkeilemään", tässä ketjussa puhutaan horoskoopeista ja ne jotka haluavat vain haukkua siitä kiinnostuneita voivat perustaa sille vaikka oman ketjunsa. Heippa!
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää lainata edelliseltä sivulta, mutta siellä oli juttua ravuista, varsinkin naisista, syyttämässä horoskooppiaan mielialanvaihteluistaan. Oman kokemukseni mukaan tätä harrastavat enemmän skorpionit, jotka muistavat kyllä kertoa olevansa "tyypillisiä skorpioneja" jos käyvät aggressiivisiksi tai ovat järjettömän mustasukkaisia. Skorpionit myös nostavat omaa horoskooppiaan eniten jalustalle ja lukevat silmät kiiluen oletetusta mystisyydestään ja seksikkyydestään. Ja jos skorpionia sanoo salaperäiseksi, se on suurin kohteliaisuus minkä voi saada! :D
Voin samaistua! Skorpionieksäni oli tosi kiinnostunut astrologiasta ja piti itseään tyypillisenä skorpionina. Hänen mielestään skorpioni oli ehdottomasti paras merkki ja minua, neitsyttä, usein arvosteli heittäen tyyliin että "tuo nyt on tyypillistä neitsyen kriittisyyttä" tai syytti kontrollifriikiksi jos pyysin häntä tiskaamaan. Suhteen lopulla tapahtunutta pettämistäkin seliteltiin "skorpionin seksuaalivietillä". Ei se seksipeto kyllä meidän sängyssä erityisemmin viihtynyt, vaikka horoskoopin mukaan pitikin. Hohhoijaa.
Leijonatar kirjoitti:
Olen itse leijona, kaikki täsmää leijona horoskooppiin, mieheni on oinas, tosi hankala tyyppi, aina pitää olla oikeassa, eikä millään voi myöntää olevansa väärässä. Pök pök pök vaan yrittää rakentavaa riitaa.
Joo ja kaikki hyvät ajatukset pitää tulla oinaalta itseltään, vaikka olisin ne kertonut jo vuosia sitten ja jankuttanut.. mutta sitten kun oinas äkkää itse asian toistojen jälkeen, ei muuta kuin kalliolle määkimään omaa erinomaisuuttaa. Anna mun kaikki kestää..
Pahin on kaksonen ja kaikki vesimerkit. Niistä ei vaan ota selvää eikä niihin voi luottaa. Neitsyt on raivotuttava pikkumaisessa pilkun viilauksessa ja piheydessä. Siskoni on neitsyt ja tunnen muutaman neitsyen, en siis vaan kestä pilkun viilausta, tuskin muutkaan leijonat.
Minulla aivan sama tilanne. Olen leijona ja mies on oinas, tosin hän ei ole ihan tuollainen kuin sinun miehesi. Iso siskoni on neitsyt ja meillä on huonot välit. Siskoni haukkui ja kiusasi minua, nykyään hän vaatii paljon, lyttää ja on negatiivinen.
Kauris viisain, kaksonen hauskin, kalat mutkattomin, vaaka pinnallisin, rapu herkkäuskoisin, oinas toimeliain... näitä merkkejä tunnen eniten.
Itse olen aina tykännyt kaloista, olen rapu. Oinaiden kanssa varsinkin töissä on hankalaa, ihme pomottajia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina tykännyt kaloista, olen rapu. Oinaiden kanssa varsinkin töissä on hankalaa, ihme pomottajia.
Tunnistatko kalat heti? Koetko sinulla olevan sielujen sympatiaa ja intuitiivinen yhteys kalojen kanssa? Jostain luin, että ravuilla ja kaloilla klikkaa yleensä heti vahvan intuition ansiosta. :)
Koko ikäni olen lukenut vesimiehen horoskooppia, kun olen syntynyt helmikuun alussa. Mutta mitä on ajateltava siitä, kun nyt väitetään että olenkin kauris? Netistä luin, että planeettojen asennot ovatkin nyt sillä tavalla vinksahtaneet, etteivät horoskooppimerkit enää pidäkään paikkaansa? Voinkohan luottaa edes kiinalaiseen horoskooppiin, jonka mukaan olen sika? Toivottavasti, onhan tämä vuosi 2019 sian vuosi. Ihan sikamaiseksi tunnen itseni ainakin.
Ravut ei vaan tajuu.