Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
2261/12684 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole  jo todettukin, että vaaka on paras horoskooppimerkki.

Vierailija
2262/12684 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt, mikä astrologiassa on se mekanismi, joka ihmiseen ja hänen luonteeseensa vaikuttaa. Sitä ei oikein näy selitettävän missään. Että se, mihin aikaan vuodesta satut syntymään, jotenkin vaikuttaisi pysyvästi luonteeseesi. Mikä on se vaikuttava voima?

Mutta varmaan tämmöisiä asioita ei näissä piireissä ajatella.

Se missä asennoissa on taivaankappaleet olleet syntymähetkellä. Jokainen meistä on yhdistelmä eläinradan kahdestatoista merkistä, ja tähän yhdistelmään vaikuttaa sekä planeetat sekä tähtimerkkien asema suhteessa maan ja syntymäpaikkasi täsmälliseen sijaintiin avaruudessa syntymähetkelläsi.

Astrologia on mukava ja jännittävä harrastus. Täydellinen horoskooppi koostuu astrologin laatimasta kartasta,  näkyvät auringon, kuun ja planeettojen asemat syntymähetkellä taivaalla siinä paikassa missä synnyit. Astrologi laskee myös tärkeän "nousevan" merkin joka on horisontin yläpuolella syntymähetkellä oleva eläinradan merkki. Näiden asemien muodostama kaavakuva osoittaa, kuinka aurinkokunnan eri osat sekä eläinrata vaikuttavat ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/12684 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v, sarjapettäjänainen, ja aurinkokaksonen-nousuleijona-kuukaksonen. Muistaakseni venus oli skorpionissa.

Olen ollut 6:ssa pitkäaikaisessa suhteessa elämäni aikana ja pettänyt jokaista miestä 1-6 eri miehen kanssa.

Nykyinen suhteeni (5v) ollut ainakin toistaiseksi sellainen ettei vieraissa tarvinnut käydä vaikka välillä siitä haaveilen ja kaipaan sitä metsästyksen tuomaa jännitystä.

En vaan ymmärrä mikä minusta tekee aina ennen pitkää tuollaisen! Tylsyys?

Olen leijonanainen jolla kuu ja nousu kaksosissa, ja olen aina onnistunut pettämään kumppaneitani skorpionimiesten kanssa jotka ovat myös olleet pettämisreissuilla omilta kumppaneiltaan! Olen lukenut että näillä kahdella merkillä eli leijona ja skorpioni on todella räjähtävät kohtaamiset seksuaalisesti mutta luonteet saattavat räjähtää vastakkain yhtä lujaa jos tulee kriisi koska leijona on ylpeä ja skorpioni arvaamaton. Siksi nuo skorpionisuhteetovat olleet lyhytkestoisia suhteita minulle eli 1-3 päivää nautintoa ja sitten lähdetty eri teille.

Vierailija
2264/12684 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit agressiivisia, kostonhimoisia omaan napaan tuijottelijoita ja valehtelijoita. Pakkomielteisiä seksin suhteen. Pelottavia tyyppejä.

Rapumiehet ailahtelevaisia yliherkkiä murjottajia ja tosikkoja. Loukkaantuvat liian helposti. Valehtelevat myös paljon, mikä tuli itselleni yllätyksenä, koska osaavat antaa hyvin rehdin ensivaikutelman. Parisuhteessa ahdistavan omistushaluisia. Tämän merkin naispuolisten edustajien kanssa tulen kuitenkin oikein hyvin juttuun.

Kaksoset levottomia tuulella käyviä hippejä. Ovat olevinaan hirveän syvällisiä, mutta tarkempi tutustuminen paljastaa pinnallisiksi. Aika rasittavaa seuraa.

Neitsyet turhan negatiivisia ja ylikriittisiä. Jämähtävät helposti vanhaan eivätkä pidä muutoksesta.

Kaikista muista merkeistä olisi paljonkin hyvää sanottavaa, joten en osaa valita parasta. Itse olen vaaka, nouseva leijona ja kuu mulla on kaloissa.

Mä olen Skorpioni mies ja allekirjoitan lähes kaiken mitä skorppioneista sanotaan useassa viestissä. Olen pettänyt kaikkia naisia I, olen seksi riippuvainen (lähes pakkomielle), sairaan pitkävihainen, synkkä jne jne.

Vierailija
2265/12684 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Oinasmiehet usein pettäjiä?

Vierailija
2266/12684 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän varsinaisia tietäjiä on.

Millaisella ihmisellä on neptunus vaa' assa?

Entä millaisella on pluto ja uranus leijonassa?

Entä jupiter oinaassa?

Entä saturnus vesimiehessä?

.

Tai leijona nousevana

kuu kauriissa

merkurius leijonassa

venus rapu

mars leijonassa

jupiter härässä

saturnus härässä

uranius härkä

pluto leijonassa

neptunus kaksonen

Oli menestyvä liikemies, nautiskelija, pettäjä, itsekäs, puhumaton, ei rakasta lapsia, narsisti luonne,

eli asiat piti mennä niin kuin hän halusi, välittämättä mitä toiset ajatteli.

Vierailija
2267/12684 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän voi olla pettäjä koska kuu kauriissa. Älä ajattele horoskooppeja. Ajattele elämää järkevältä perustalta ilman okkultismia.

Vierailija
2268/12684 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole.

Vierailija
2269/12684 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän voi olla pettäjä koska kuu kauriissa. Älä ajattele horoskooppeja. Ajattele elämää järkevältä perustalta ilman okkultismia.

Realiteetit kehiin nyt todellakin. Elämä voi mennä pilalle jos uskoo satutätien ja setien juttuja.

Vierailija
2270/12684 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo elämä on ollut ja mennyt, mutta se mitä aiemmin kerroin pitää paikkansa. Haki rakkautta ja jännitystä useasti "luvattomista" paikoista.

Vierailija
2271/12684 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit ovat ehdottomasti kaikista parhaita. 

Vierailija
2272/12684 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani vaaka on itsekäs, ei huomioi muita lainkaan. Ei esimerkiksi ilmoita jos myöhästyy sovitusta kahdenkeskisestä tapaamisesta muutamalla tunnilla. Täysin käsittämätön. Lyttää myös miehensä todella suorasanaisesti ja syistä, jotka ulkopuolisen silmin eivät ansaitsisi sellaista riitaa, ja aiheista joiden syntymiseen hän on itse ollut osallisena (kuten kotona ei ole siivottu, ja molemmat istuneet riidan alkuun asti sohvalla yhtä tyytyväisinä. Heillä ei ole minkäänlaista sopimusta siivousalueista, joten syy on lähtökohtaisesti molemmissa). 

En tietääkseni tunne muita vaakoja enkä pysty samaistumaan kuvaukseesi, toisaalta jos olet vaaka ja teet noin et varmaan itse käsitä miltä tuollainen kohtelu tuntuu toisesta.

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Vierailija
2273/12684 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu M kirjoitti:

Johan alkoi kiinnostaa tekstisi. Millä tavalla rapumiehet ovat ailahtelevia ja tosikkoja? Kuulisin mielelläni enemmän kokemuksistasi. Myönnän olevani herkkänahkainen ja omistava rakkaastani, koska minun on vaikea päästää irti. Terveisin rapumies :)

No sanotaan nyt näin, että olen tapaillut useampaa rapumiestä ja homma on aina tyssännyt hyvin lyhyeen nopeasti syttyvän ja joissakin tapauksissa lähes pakkomielteiseksi yltyvän omistushalun takia. Yksi valehteli ummet ja lammet muka samanlaisista elämänkokemuksista. Kiinni jäädessään selitti, että halusi vain niin kovasti, että meillä synkkaisi kun kuulemma ensisilmäyksellä rakastui.

Toinen julisti ekojen treffien jälkeen rakkauttaan noin 50 viestillä vuorokaudessa, mikä tilaa tarvitsevalle vaa'alle on aikamoinen turn off.  Halusi myös jatkuvasti tietää mitä teen, missä olen ja kenen kanssa. Itse ei halunnut käydä missään, mutta kotisohvalla alko maistui. Ihmetteli kovasti kun en halunnut jatkaa vakavaan suhteeseen.

Kolmannen kanssa sain koko ajan varoa ihan kaikkea. Tällä oli tapana ruotia mielessään jokainen keskustelumme jälkeenpäin , suodattaa sanomiseni omien vainoharhojensa läpi ja sitten loukkaantua milloin mistäkin. Myös esim. vääränlainen äänensävy tai ilme riitti syyksi. Anteeksipyynnöt kaikui kuuroille korville eikä tuolloin ollut halukas selvittämään näitä asioita kasvokkain, vaan murjotti hiljaa. Juttu loppui minun toimestani hyvin lyhyeen. Vielä nyt vuosia myöhemmin laittelee katkeria viestejä siitä miten mulla ei olisi ollut oikeutta silloin sanoa sitä tai tätä tai tuota. Toisaalta edelleen myös vannoo kuolematonta rakkauttaan. Ihme jankkaava draamakuningatar.

Tasapainoa kaipaavalle vaa'alle nämä tämmöiset äärimmäisten tunteiden ihmiset on vähän liikaa. Ja  vielä toiselle rapumiehelle, joka suositteli rapua kumppaniksi melkein kenelle tahansa: Jos pelkkiä aurinkomerkkejä katsotaan, niin vaaka ja rapu eivät kyllä oikein sovi yhteen. Tietysti myös nousevat ja kuumerkit vaikuttaa paljon, mutta itse jätän vastaisuudessa ravut varmuuden vuoksi muille.

Vierailija
2274/12684 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Aku Ankka.

Vierailija
2275/12684 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut pettävää oinasmiestä tai -naista.

Vierailija
2276/12684 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu M kirjoitti:

Johan alkoi kiinnostaa tekstisi. Millä tavalla rapumiehet ovat ailahtelevia ja tosikkoja? Kuulisin mielelläni enemmän kokemuksistasi. Myönnän olevani herkkänahkainen ja omistava rakkaastani, koska minun on vaikea päästää irti. Terveisin rapumies :)

No sanotaan nyt näin, että olen tapaillut useampaa rapumiestä ja homma on aina tyssännyt hyvin lyhyeen nopeasti syttyvän ja joissakin tapauksissa lähes pakkomielteiseksi yltyvän omistushalun takia. Yksi valehteli ummet ja lammet muka samanlaisista elämänkokemuksista. Kiinni jäädessään selitti, että halusi vain niin kovasti, että meillä synkkaisi kun kuulemma ensisilmäyksellä rakastui.

Toinen julisti ekojen treffien jälkeen rakkauttaan noin 50 viestillä vuorokaudessa, mikä tilaa tarvitsevalle vaa'alle on aikamoinen turn off.  Halusi myös jatkuvasti tietää mitä teen, missä olen ja kenen kanssa. Itse ei halunnut käydä missään, mutta kotisohvalla alko maistui. Ihmetteli kovasti kun en halunnut jatkaa vakavaan suhteeseen.

Kolmannen kanssa sain koko ajan varoa ihan kaikkea. Tällä oli tapana ruotia mielessään jokainen keskustelumme jälkeenpäin , suodattaa sanomiseni omien vainoharhojensa läpi ja sitten loukkaantua milloin mistäkin. Myös esim. vääränlainen äänensävy tai ilme riitti syyksi. Anteeksipyynnöt kaikui kuuroille korville eikä tuolloin ollut halukas selvittämään näitä asioita kasvokkain, vaan murjotti hiljaa. Juttu loppui minun toimestani hyvin lyhyeen. Vielä nyt vuosia myöhemmin laittelee katkeria viestejä siitä miten mulla ei olisi ollut oikeutta silloin sanoa sitä tai tätä tai tuota. Toisaalta edelleen myös vannoo kuolematonta rakkauttaan. Ihme jankkaava draamakuningatar.

Tasapainoa kaipaavalle vaa'alle nämä tämmöiset äärimmäisten tunteiden ihmiset on vähän liikaa. Ja  vielä toiselle rapumiehelle, joka suositteli rapua kumppaniksi melkein kenelle tahansa: Jos pelkkiä aurinkomerkkejä katsotaan, niin vaaka ja rapu eivät kyllä oikein sovi yhteen. Tietysti myös nousevat ja kuumerkit vaikuttaa paljon, mutta itse jätän vastaisuudessa ravut varmuuden vuoksi muille.

Vetää todella hiljaiseksi noiden sinun kokemuksien jälkeen.

-se toinen rapu

Vierailija
2277/12684 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu M kirjoitti:

Vaaka ei ole paras merkki herkälle ja tunteelliselle ravulle. Tiedätkö miesten kuu- ja nousumerkkejä? Oma mieheni on rapu ja tunnistan ravun piirteitä tekstistäsi, mutta mies on kiltti ja herkkä, jota osaan käsitellä oikein. :)

Vierailija
2278/12684 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette erään tuttuni esittämästä väitteestä, että vesimerkit (rapu, kalat, skorpioni) juovat ja käyttävät päihteitä keskimäärin muita merkkejä enemmän? Sinänsä ehkä kyllä, tai nämä kokemukseni mukaan usein juovat suruunsa ja saattavat kehittää päihderiippuvuuden, mutta tulimerkit tykkäävät juhlia varsin railakkaasti ja kokeilevat kerran lähes kaikkea. 

Vierailija
2279/12684 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette erään tuttuni esittämästä väitteestä, että vesimerkit (rapu, kalat, skorpioni) juovat ja käyttävät päihteitä keskimäärin muita merkkejä enemmän? Sinänsä ehkä kyllä, tai nämä kokemukseni mukaan usein juovat suruunsa ja saattavat kehittää päihderiippuvuuden, mutta tulimerkit tykkäävät juhlia varsin railakkaasti ja kokeilevat kerran lähes kaikkea. 

Oma rapumieheni käyttää alkoholia kohtuudella, mutta ei ole mikään juoppo. Yleistän nyt, mutta tulimerkit tykkäävät juhlia railakkaan äänekkäästi, mutta poikkeuksiakin löytyy. Maamerkit juhlivat tutussa seurassa ja erityisesti härät tykkäävät kotipippaloista, kauris juhlii jos töiltään ehtii ja juhlissakin istuu yleensä nurkassa. Tämä on oma huomioni kauriista. :D Kenties vesimerkeillä saattaa korostua päihteiden käyttö, kalat juovat koska eivät kestä kovaa maailmaa ja ravut juovat unohtaakseen murheensa. Tiedän absolutisti skorpioneja ja alkoholisti skorpioneja, jotka joivat kostaakseen. Kalat harrastavat usein eskapismia ja elävät pilvilinnojensa kautta ja rapujen heikkopiste on herkkyys sekä tunteiden vuoristorata - rapujen on vaikea myöntää olevansa väärässä.

Vierailija
2280/12684 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravulle sopii joku tarpeeksi hyväuskoinen merkki että voi sitten rauhassa tätä pettää. Rapu ei sylje pulloonkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme