Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tavata 30-40v lapsettomia sinkkunaisia pk-seudulta, jos ei halua käyttää Tinderiä?

Vierailija
01.07.2023 |

Asun pk-seudun ulkopuolella, ihan kaupungissa kyllä, mutta eri asia toki kuin pääkaupunkiseutu. Teen töitä etänä helsinkiläiseen pääkonttoriin, ja joudun käymään pari kertaa viikossa Helsingissä.

Näin sinkkumiehenä kiinnostaisi, olisiko jotain tinderiä sisältämätöntä tapaa tutustua 30-40v lapsettomiin sinkkunaisiin pk-seudulla. Ihan tosimielellä olisin liikkeellä, en hakemassa pelkkää seksiseuraa.

Neuvoja?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ehkäisyklikinalle päivystämään.

Vierailija
2/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ehkäisyklikinalle päivystämään.

Ei se ole mikään vaatimus, että on vannoutunut loppuelämänsä lapsettomaksi. En vain halua mitään uusperhekuvioita, ja siitä olen 100% varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset tuppaa olemaan jo äitejä. 

Vierailija
5/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähellekään kaikki.

Vierailija
6/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähellekään kaikki.

No eivät tietenkään ne, jotka eivät halua lapsia.

Vierailija
7/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan missä voi yleensäkin tavata ihmisiä. Baarissa, harrastuksissa, Prismassa, rappukaytävässä jne.

Vierailija
9/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet itse?

Vierailija
10/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Treffailisin mielelläni mukavan miehen kanssa.

Olen liikunnallinen, korkeakoulutettu ja nautin älykkäistä keskusteluista. Eilen minua kutsuttiin Pasilan kauneimmaksi naiseksi, mutta siinä taisi olla vähän Lapin lisää ja alkoholin tuomaa pidäkkeettömyyttä.

Olin joskus aiemmin Tinderissä, mutta vaikka kävin treffeillä ja tutustuin moneen kivaan tyyppiin, joko tavoitteet tai kiinnostuksen kohteet eivät kohdanneet.

Tällä hetkellä en oikein käy sellaisissa paikoissa, joissa on luontevaa lähestyä tai tutustua. Käyn toki ruokakaupassa, lenkillä, kirjastossa, leffassa, kahvilassa, taidemuseossa, rannalla, salilla ja tapahtumissa, mutta harvoin näissä saa uusia kavereita, joista voisi tulla jotain enemmänkin.

Olen pohtinut, lähtisinkö tennistunnille tai johonkin muuhun harrastukseen, jossa voisi kohdata uusia tuttavuuksia. Joten hei, kertokaa miehet, missä olisi mukavaa tavata?

Vierailija
11/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on itse? Oletko itse 35-vuotias vai joku eläkeikää lähestyvä käppänä?

Vierailija
12/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liikunnallinen, korkeakoulutettu ja nautin älykkäistä keskusteluista. Eilen minua kutsuttiin Pasilan kauneimmaksi naiseksi, mutta siinä taisi olla vähän Lapin lisää ja alkoholin tuomaa pidäkkeettömyyttä.

Olin joskus aiemmin Tinderissä, mutta vaikka kävin treffeillä ja tutustuin moneen kivaan tyyppiin, joko tavoitteet tai kiinnostuksen kohteet eivät kohdanneet.

Tällä hetkellä en oikein käy sellaisissa paikoissa, joissa on luontevaa lähestyä tai tutustua. Käyn toki ruokakaupassa, lenkillä, kirjastossa, leffassa, kahvilassa, taidemuseossa, rannalla, salilla ja tapahtumissa, mutta harvoin näissä saa uusia kavereita, joista voisi tulla jotain enemmänkin.

Olen pohtinut, lähtisinkö tennistunnille tai johonkin muuhun harrastukseen, jossa voisi kohdata uusia tuttavuuksia. Joten hei, kertokaa miehet, missä olisi mukavaa tavata?

Mulle ainakin on todella iso red flag jos toinen on tullut tennistunnille oikeana motiivina saadakseen munaa.

Tennistunnille tullaan pelaamaan tennistä.

Vierailija
13/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 5-kymppinen setä, asut pk-seudun ulkopuolella pikkukaupungissa vaimosi ja lastesi kanssa, mutta haluaisit, että sinulla olisi pari kertaa viikossa nuori stadilainen rakastajatar, niinkö?

Vierailija
14/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin on todella iso red flag jos toinen on tullut tennistunnille oikeana motiivina saadakseen munaa.

Tennistunnille tullaan pelaamaan tennistä.

Voi kuule, ::munaa saadakseni:: ei ole koskaan tarttua mailaan.

Lähinnä uuden harrastuksen myötä olisi mahdollista törmätä ihmisiin oman kuplani ulkopuolelta. Tennis nyt esimerkkinä siksi, että olen harrastanut monia lajeja, mutta en vielä tennistä.

Harva töihinkään menee ::saadakseen munaa::, mutta niin vain pareja joskus työpaikoillakin muodostuu.

Vierailija
15/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin seuranhakusivustot? Sopii usein hyvin sellaiselle, joka ei ole arkielämässä kovin aloitteellinen tai jo löytänyt seuraa. Meininki on myös usein vähemmän ulkonäkö ja seksikeskeistä, jolloin ehtii ehkä tutustuakin henkilöön aidommin. Suurin osa tutkimusten mukaan löytää kumppaninsa töistä, harrastusten tai opiskeluiden kautta.

Vierailija
16/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netin seuranhakusivustot? Sopii usein hyvin sellaiselle, joka ei ole arkielämässä kovin aloitteellinen tai jo löytänyt seuraa. Meininki on myös usein vähemmän ulkonäkö ja seksikeskeistä, jolloin ehtii ehkä tutustuakin henkilöön aidommin. Suurin osa tutkimusten mukaan löytää kumppaninsa töistä, harrastusten tai opiskeluiden kautta.

Siis suomi24 vai? Olen käynyt siellä viimeksi jossain 2017 tienoilla, ja se oli muistaakseni ihan kuollut paikka jo silloin. Muuten kyllä sinänsä ihan hyvä ehdotus, sillä olen samaa mieltä, että perinteiset netin seuranhakupaikat olivat vähemmän pinnallisia ja seksikeskeisiä kuin Tinder.

Vierailija
17/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö siis vapaaehtoisesti lapsetonta vai tahattomasti lapsetonta?

Vela-yhdistyksellä on ainakin FB-ryhmä, jossa on samanhenkisiä childfree-aatteen ihmisiä.

Sterilisaation eräällä tietyllä käytöstä poistetulla menetelmällä teettäneet naiset ovat myös perustaneet oman Fb-tukiryhmän.

Lapsettomien yhdistys Simpukka on tahattomasti lapsettomille, ehkä voisit löytää heidän tapahtumistaan jonkun?

Vierailija
18/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe kiinnostaa kovasti. Olen haastavassa suhteessa ja miettinyt muuttoa yksin Helsinkiin jossa voisi treffailla kiinnostavia naisia. Kertokaahan minkälaisista miehistä on pulaa? Itse en ole lainkaan nörtti tai peräkamarin poika. Onko stadissa paljon ulkomuodostaan huolta pitäviä yli 30v lapsettomia sinkkunaisia?

Vierailija
19/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi käytät sanaa "tuppaa" jos et näytä ymmärtävän mitä se tarkoittaa?

Sori, piti vaan kirjoittaa näille typerille koska mieli teki.

Vierailija
20/23 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän