Mies, mikä oli syy pariutumiseen? Mikä sai luopumaan poikamieselämästä?
Kiinnostaisi kuulla miesten ajatuksia, miksi hän rakastui vaimoonsa, aloitti parisuhteen ja luopui sinkkuudesta?
Se perimmäinen syy. Rehellisesti.
1. Rakastuit etkä halunnut elää ilman sitä naista.
2. "Koska kaikilla kavereillakin on vaimo"
3. Halusit perustaa perheen.
4. Halusit kotiisi ilmaisen siivoojan ja ruuanlaittajan.
5. Halusit puolittaa asumiskustannukset.
6. Seksi
Mikä näistä?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
1, 4 ja 6
Minulla 1, 5 ja 6.
1 ja 6. Olen niin onnellinen, että olen voinut jakaa elämämme vaimoni kanssa jo neljännesvuosisadan.
Ei se mikään valinta kysymys ole. Naamasta ruma kuten minä ei saa minkäänlaista naista.
Vierailija kirjoitti:
1 ja 6. Olen niin onnellinen, että olen voinut jakaa elämämme vaimoni kanssa jo neljännesvuosisadan.
Vahvaa!
Vierailija kirjoitti:
Säännöllinen seksi.
Parisuhteessa saa seksiä joka ilta 😋 Tänäänkin aion tössäyttää rouvaa 👍
Koska rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan niin kauan kuin hän haluaa olla kanssani.
Ei sinkkuus muutenkaan ollut minulle mitään sellaista mistä olisi pitänyt luopua. Se oli vain elämää ja parisuhdetta ei ollut, koska en ajatellut sen olevan minua varten. Siinä ajassa ei ole mitään mitä kaipaisin verrattuna tähän elämään vaimoni kanssa.
3 ja 6. En jäänyt jahkailemaan olisiko vielä parempaa tai kauniimpaa tarjolla. Nyt vietimme 45-vuotishääpäivää. Lapset kasvaneet omilleen, ruuanlaitosta olen lähinnä itse huolehtinut ja siivouksiinkin osallistunut. Asumiskustannukset tulleet käytännössä omasta pussista. Seksiäkin on vielä aina joskus.
Sama kuin viesti 11. Ikää oli kolmenkympin huituvilla ja tyttis kosi minua. Miltei puolitoista kuukautta funtsin (En tietenkään koko aika!) ja päättelin että kun töitä teen kahden edestä (Elätin siis hänetkin.) niin ei mulla oo aikaa naisissa juosta. Työpäivät oli varsinkin valoisaan aikaan sellaisia 10-12 tuntisia ja 6-7 päiväisiä. Lapsia olin halunnut elämääni jo vuosia ja siittä sitten päätelmä että mennään sitten. (Ainakin kolmeen kertaan olin menossa kotiin valmiina sanomaan että mitä jos muuttaisit takaisin vanhampiesi luo, olis pitänyt sanoa...(Oli jo ensimmäiset mustasukkaisuus kohtaukset tullut silmille, heitti mua veitsellä ku tervehdin autosta hänen veljen tyttistä. Huuti sen lisäksi ku hullu että: mee sinne huoraamaan, mee huoraamaan...) Töihin ei saanut mennä ku haalarit päällä koska muutoin vaikka farkuissa olin taas matkalla huoraamaan. Siittä siis fundeeraus...ei olis pitänyt. Lapsista oon onnellinen, äiti vaan oli väärä! Tuosta varmaan osaattekin päätellä että erottu on jo aikoja sitten...
Tapasin työpaikalla nuoren naisen joka oli erilainen kuin muut naiset. Kun juttelimme, se oli alusta lähtien luontevaa ja tuntui siltä että olisimme aina tunteneet toisemme.
Pari kuukautta tapailua, sitten yhteen muutto ja kihlat. Esikoinen syntyi kihlautumisesta vuoden päästä.
Kaikki vain tapahtui ja siitä on jo 36 vuotta.
Säännöllinen seksi.