Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Olen neitsyt ja parhaiten tulen juttuun kauriin ja härän, eli muiden maamerkkien kanssa. Leijonien rohkeutta ja arvokkuutta ihailen usein, mutta minun on vaikeaa olla heidän kanssaan vaikka olisivatkin ystävällisiä. Olen itse aika ujo. Vesimiesten kanssa olen käynyt hyviä keskusteluja.
Oinas saa minutkin tikittämään, vievät melkoiset määrät energiaa kuten joku sanoikin. Työnteko oinaan kanssa on väsyttävää, minulla on yksi oinaskollega joka hutiloi kaiken vastuualueelleen kuuluvan jota muut saavat sitten paikkailla. Hän vielä ajattelee olevansa oikea työpaikan aarre, jota ilman muut eivät mitenkään pärjäisi. Joo voi olla, että oinaat aloittavat paljon asioita, mutta mitä he saattavat päätökseen?
Kaikki kauriit, jotka tunnen, ovat ylimielisiä itsevaltiaita. Paras on rapu.
Paras merkki on kyllä leijona, parhaimmillaan. Kehittyneet leijonat ovat todella lämpimiä, auttavaisia, hyväsydämisiä ja kannustavia mutta eivät silti ikinä anna kenenkään kävellä ylitseen vaan tietävät vaistomaisesti oman arvonsa. Tunnen yhden tällaisen leijonan, jolla on erityinen taito ottaa ujommatkin mukaan keskusteluun ja huomioida heitä pistämättä heitä kuitenkaan kaiken keskipisteeksi. Enemmänkin niin, että ne ujoimmatkin saavat puheenvuoron kun arvovaltainen leijona nyökyttelee ja kuuntelee heitä kiinnostuneena - se saa muutkin kuuntelemaan ja usein niillä ujoimmilla onkin myös paljon mielenkiintoisempaa sanottavaa kuin niillä, jotka ovat koko ajan äänessä.
Olen kalat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset inhoavat niin paljon oinaita?
Miehen sisko on oinas ja tämän kanssa ei vain kestä olla erimieltä tai alkaa tuputtamaan omaa mielipidettään ainoana oikeana ja jyrää yli keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Oinas saa minutkin tikittämään, vievät melkoiset määrät energiaa kuten joku sanoikin. Työnteko oinaan kanssa on väsyttävää, minulla on yksi oinaskollega joka hutiloi kaiken vastuualueelleen kuuluvan jota muut saavat sitten paikkailla. Hän vielä ajattelee olevansa oikea työpaikan aarre, jota ilman muut eivät mitenkään pärjäisi. Joo voi olla, että oinaat aloittavat paljon asioita, mutta mitä he saattavat päätökseen?
Ihan sama juttu täällä! Olen härkä ja työkaverini oinas on suoraan he*vetistä! Kaikki hommat aloitetaan vähän sinne päin eikä kuunnella ohjeita kunnolla, hetken päästä ollaankin ihan sekaisin mutta ei kehdata kysyä enää neuvoa vaan sysätään aloitetut hommat muille ylimielisesti ja kiireellä että "hei, tee sinä tämä loppuun itse en ehdi" vaikka ehtisi kyllä ihan hyvin. Raivostuttavaa. Ja tuntuu vielä kuvittelevan, että on tosiaan "yksi taitavimmista työntekijöistä" niin kuin joskus suureen ääneen kahvihuoneessa kehui. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen sisko on oinas ja tämän kanssa ei vain kestä olla erimieltä tai alkaa tuputtamaan omaa mielipidettään ainoana oikeana ja jyrää yli keskustelussa.
Joo ja mikähän siinä on, että mielipidettä ei voi muuttaa edes piirun vertaa kun toinen esittää oman näkemyksen tueksi perustelut, vaan korotetaan vaan ääntä ja lopulta toistetaan huutaen sitä samaa lausetta? :´D Isäni on oinas ja hänen taktiikkansa väittelyssä - ihan sama onko aiheena politiikka, renkaanvaihto vai heikot jäät - tosiasioilla ei ole mitään väliä kun hän on kantansa johonkin päättänyt. On kyllä vielä nouseva härkä, kauhulla odotan taas joulupöytää ja hänen palopuheitaan milloin mistäkin parin viinilasin jälkeen :///
Mikä on ollut pahin kombo miehellä, jota olette tapailleet?
Itse menin joskus ihastumaan tyndyndyyn...rapumieheen, mutta se oli elämäni virhe. Tämä tuuliviiri ei ollut yhtään mukana jutussamme, vaikka hoki kyllä vähän väliä rakastavansa minua ja haluavansa lapsia ja yhteisen kodin kanssani. Toisilla hetkillä ei sitten voinut ajatella edes seurustelevansa vakavasti vaan maukui että pakko piti olla vapaa! Sain myöhemmin selville että kundi oli nousuvesimies ja kuukaksonen, venus vielä jousimiehessä ja mars ravussa....lopulta pyristelin siitä suhteesta itse irti mitä hän ei voinut ymmärtää: Mikä muka meni vikaan? Meillä oli kaikki niin hyvin! Varokaa rapumiehiä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mikähän siinä on, että mielipidettä ei voi muuttaa edes piirun vertaa kun toinen esittää oman näkemyksen tueksi perustelut, vaan korotetaan vaan ääntä ja lopulta toistetaan huutaen sitä samaa lausetta? :´D Isäni on oinas ja hänen taktiikkansa väittelyssä - ihan sama onko aiheena politiikka, renkaanvaihto vai heikot jäät - tosiasioilla ei ole mitään väliä kun hän on kantansa johonkin päättänyt. On kyllä vielä nouseva härkä, kauhulla odotan taas joulupöytää ja hänen palopuheitaan milloin mistäkin parin viinilasin jälkeen :///
Voin samaistua. Aivan kamalaa kuunneltavaa ja oinaalla paha tapa "vääntää rautalangasta" vaikka keskustelu kumppani olisi ollut jo 15minuuttia hiljaa.
Kaksoset on kyllä venkuloita.
Molemmat lapseni ovat syntyneen kaksosten merkeissä, esikoinen valehtelee, imartelee ja sumuttaa puheillaan sujuvasti ja kuopuksessa on viisi eri persoonaa, synkästä taiteilijaluonteesta hehkuvaan diivaan.
Pahin esimies on ollut myös kaksonen, uskomaton luonnonvoima ja tuuliviiri. Ollessaan mahtava hän oli todella innostava, mutta koska milloinkaan ei tiennyt mistä tuuli puhalsi niin ihmiseen ei voinut luottaa. Niin ja sillä oli myös tapana puhua esim suurista kaupoista jo toteutuneina, vaikka oikeasti olivat vasta suunnitteluvaiheessa. Jäi muutaman kerran ne isot rahat saamatta.
Rapu paras ja empaattisin, kauriit kylmiä ja ylimielisiä. Olen kalat.
Tulimerkkien kanssa tulen parhaiten toimeen, ja kaksosten. Olen jousimies.
Vesimerkit taas...hrr X(
Oma kuopus on kanssa kaksonen, ja on kyllä ihan pienestä asti osannut kietoa aikuiset pikkusormensa ympärille. Kunnon satutäti! Esikoinen on leijona, ja on kyllä kerännyt koulusta pienen hovin ympärilleen. Välillä joudun toppuuttelemaan pomottamista yhteisissä leikeissä, mutta muuten aivan hurmaava ja eloisa tapaus. :)
Minä en kyllä tykkää skorpioneista. Ottavat kaiken kuolemanvakavasti, ovat mustasukkaisia ja kateellisia jopa kavereilleen, näkevät tarvetta johonkin kostoon ihan ihme paikoissa eivätkä voi sanoa mitään suoraan. Inhottavia kun suuttuvat. Olen kaksonen ja parhaiten tulen tulimerkkien ja vaakojen kanssa juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Vaa’at ja kalat on vittumaisimpia kyrpänaamoja. Haistakaa vittu.
Varsinkin vaaoille tuo on pahin loukkaus mitä voi olla, haha. Heidän pitää saada olla kaikkien rakastamia mutta ei tajua sitä, että kaikkia ei voi aina miellyttää. Jos ei ole mitään selkärankaa vaikka puolustaa kaveria, niin aika heikko kuvahan siitä tulee. Kaloissa vähän samaa, ei uskalla pitää omaa päätään missään.
Horoskooppimerkit parhaista pahimpiin:
1. Vaaka
2. Leijona
3. Vesimies
4. Härkä
5. Kalat
6. Neitsyt
7. Rapu
8. Skorpioni
9. Kauris
10. Kaksonen
11. Jousimies
12. Oinas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaako teidän mielestä merkit ulkonäöstä? Joku mainitsi että skorpionit ovat yleensä kohtalokkaalla tavalla kauniita, mitä en kyllä oikein allekirjoita. Kaikilla on kyllä ollut tämä tavaramerkkinsä, ns. pistävä katse mutta muuten usein kolhon ja kylmän näköisiä, isonenäisiä ja teräväpiirteisiä. Tosi moni skorpioninainen näyttää jotenkin miehekkäältä, mutta kai se joitain viehättää.
Kaunein on minusta ehkä härkä, usein ovat tosi aistillisen näköisiä. Tai vaaka, jotka monesti näyttää ikäistään nuoremmilta. Leijonissa on jotain aristokraattisuutta, oinaissa voimaa ja jäntevyyttä. Kaloilla on usein kauniit, isot silmät ja neitsyet keijukaismaisella tavalla sieviä.
Väittäisin, että aurinkomerkin perusteella voi aika hyvin arvailla aurinkomerkkiä, vaikka nousumerkkikin vaikuttaa ulkonäköön.
Esim. tuntemani naiskauriit ovat kaikki jotenkin "perseviä", alapainoitteisia kehon tasapainoltaan, lyhytjalkaisia ja leveälanteisia. Mieskauriissa on aina jotain vuohimaista (esim. Marilyn Manson, Nicholas Cage, Elvis).
Skorpionit taas ovat hoikkia, seksikkäitä ja kasvoista sellaisia epätäydellisen kauniita (esim. epäsymmetriset kasvonpiirteet, mutta silti hyvännäköisiä. Kalat ovat hentoja. Härät kauniita. Ravut lihovat helposti.
Mielenkiintoista! Kauriilla on kyllä (miespuolisilla) törmännyt useampaan otteeseen sellaiseen pukinpartaan. Naiskauriista ei ole sillä lailla kokemusta. Skorpionit ovat jotenkin kylmän näköisiä, sekä miehet että naiset. Härät aistillisia ja kauniskasvoisia, mutta lihavuuteen taipuvaisia ja lyhytjalkaisia. Lihavimmat tapaukset joita tunnen ovat kyllä rapuja, joilla taas on usein kauniit silmät. Kaloissa on sellainen keijukaismainen olemus, samoin kuin neitsyessä mutta jälkimmäiset vähän jääkuningattaria. Miespuoliset neitsyet ovat yleensä lyhyitä ja laihoja. Leijonat ovat voimakkaan näköisiä ja naiset usein kauniita, kissamaisen näköisiä. Jousimiehet vähän hevosennaamoja, pitkät raajat ja vanhemmiten mahaa varsinkin miehillä. Oinailla on usein pysty, pieni nenä ja terävät silmät, pyöreät kasvot. Vähän babyface. Vesimiehet ovat hoikkia ja eteerisiä, varsinkin naiset, mutta pukeutuvat usein vähintäänkin persoonallisesti. Vaa'at ovat sopusuhtaisia ja harmittoman näköisiä, helposti lähestyttäviä. Kaksosilla on ovela pilke silmäkulmassaan ja hymy usein herkässä, eivät usein liho helposti.
Nämä ihan aurinkomerkkien ja omien kokemusten mukaan! :) Totta kai nousumerkki vaikuttaa myös, varsinkin olemukseen ja pukeutumiseen.
Olen leijona, mutta kartallani on kuulemma valtavasti neitsyttä kun eräs kaveri tarkisti syntymäkartan. Onko ihan kamala yhdistelmä? :D
Kauris on pahin merkki, kylmä, tympeä, tyhmä ja ilkeä. Kauriin planeetta on Saturnus, joka on suurin piirtein kaiken pahan alku ja juuri. Saturnus-niminen antiikin jumala kompuroi puujalkansa kanssa viikatetta heilutellen. Kauriin merkeissä syntyneitä pidetään kuivina, epäystävällisinä ja kylminä. Muutkaan maamerkit eivät juuri älyllään loista, mutta ovat kovia manipuloimaan ja haukkumaan muita, niuhoja, konservatiivisia, jäykkiä ja ahneita, joista vain materiaa ja asemaa kannattaa tavoitella ja tehdä kaikki kuten isovanhempien vanhemmat opettivat.
Paras merkki on jousimies tai jokin muista tulimerkki (joko leijona tai oinas). Vesimerkit ovat enemmän tai vähemmän häiriintyneitä tunne-elämältään, maamerkit kuollettavan tympeitä ja ahneita ja tylsiä, ilmamerkit häilyväisiä ja epävakaita (vesimies ok, jos älyä löytyy).
Vierailija kirjoitti:
Pahin:
Oinas
Härkä
Neitsyt
Parhainta en tiedä.
Paras on härkä, pahin on oinas.
Me härät emme usko horoskooppeihin.
Äitinikin on skorpioni ja hänellä on juuri tuo vahva, itsepäinen ja esiintyöntyvä leuka ja iso nenä. Hän ei ole todellakaan mikään posliininukke tai edes erityisen kaunis, mutta hänessä on jotain magneettista. Silmät ehkä. Hän tapaa vangita keskustelukumppaninsa silmilläään, oli se kuka tahansa, ja esittää oman näkemyksensä keskeytyksittä loppuun asti. Hän on sitä paitsi hyvin älykäs, joten harva häntä viitsii muutenkaan keskeyttää. Äitini silmät ovat aivan erilaiset kuin muun perheen. Ne ovat vaaleansiniset siinä missä muilla on tummat ja pupillit ovat aina kuin neulanpistot. Hänen katseensa on tarkkaileva ja kaikennäkevä. Ja vartalo hänellä on yli viisikymppiseksi naiseksi upea, edelleen hoikka ja kurvikas. Hän on aina ollut myös ihminen, johon olen voinut ehdottomasti luottaa ja joka on aina pitänyt puoliani, lapsesta asti. <3 Eli vastauksena kysymykseen, paras merkki on skorpioni luotettavuutensa, älynsä ja tahdonvoimansa takia. Itse olen leijona.
Rapujen kanssa en ole oikein ikinä tullut toimeen. He ovat pitkävihaisia, marttyyrinomaisia ja itkevät milloin mistäkin. Koko maailman pitäisi toimia heidän mielialanvaihteluidensa mukaan.