Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aurinkoskorpionit jotka tunnen ovat jostain syystä sellaisia että heissä vähiten seksuaalista vetovoimaa.
Niin miehillä kuin naisilla isot mahat ja kömpelöt otteet ja vaivautuneita jos seksi tulee puheeksi :D
Minunkin tuntemat aurinkoskorpionit ovat kyllä aika kaukana seksikkäistä, kylmiä ja tylsiä, mutta ei pelkkä aurinkomerkki mitään seksikkyyttä takaa. Huvittavaa on se, miten hanakasti skorpionit pitää tuosta seksikkäästä ja salaperäisestä maineestaan kiinni vaikka harvoin sieltä murjottavan tuppisuun takaa paljastuu mitään suurtakaan luonnetta tai syvällistä keskustelijaa...
Vierailija kirjoitti:
Melkein sata sivua sitten lopetin ketjun lukemisen kun jutut pyöri lähinnä kaksosten ja skorppareiden demonisoinnissa. Tulin vilkaisemaan mitäs täällä nyt puhutaan ja yllätys yllätys, puheenaihe edelleen sama.
Moikka.
Sideerisestä astrologiasta täällä nyt on puhuttu, mikä on itselleni uusi aihe ja ihan mielenkiintoista. Saisi kyllä minunkin puolestani loppua tämä muutaman merkin (myös rapu) haukkuminen ja keskittyä ehkä siihen suurempaan kuvaan. Olen kyllä huomannut sellaisen mielenkiintoisen ilmiön, että yleensä kun ihmiset haukkuu tiettyä merkkiä, huomaa sitten tehdessään syntymäkartan että persoonallisia planeettoja osuu paljonkin juuri tuohon merkkiin :D Mutta nämä on näitä jotka tietää vain aurinkomerkkinsä ja käyttää astrologiaa tekosyynä haukkua ihmisiä, joista eivät pidä. Kaikissa on hyvät ja huonot puolensa. Peace.
Millainen mies:
Skorpioni, Kuu-Leijona, Merkurius-Jousimies, Venus-Jousimies, Mars-Leijona, Jupiter&Saturnus-Neitsyt, Uranus-Skorpioni, Neptunus-Jousimies, Pluto-Vaaka
Onko monella kartassaan YOD/Jumalan sormi ?
Minulla on, mutten osaa kartasta katsoa mitkä planeetat/merkit tämän muodostavat.
Tulkintaa/tietoa tästä kuviosta olisi myös mukava saada.
Eli suurin osa avlaisista on vaakoja, leijonia ja kaloja. 😁
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies:
Skorpioni, Kuu-Leijona, Merkurius-Jousimies, Venus-Jousimies, Mars-Leijona, Jupiter&Saturnus-Neitsyt, Uranus-Skorpioni, Neptunus-Jousimies, Pluto-Vaaka
Astrologiassa puhutaan paljon ns. persoonallisista planeetoista, jotka määrittävän suurimman osan luonteesta. Näitä ovat aurinko, kuu, Merkurius, Venus ja Mars. Lisäksi nouseva merkki on tärkeä.
Jupiter, Saturnus, Uranus ja Neptunus kertovat enemmän henkilön elämästä ja kohtalosta kuin luonteesta. Pluton merkki taas vaihtuu niin harvoin, että se kertoo enemmän kokonaisen sukupolven ns. henkisestä mentaliteetista kuin yksilöstä. Planeettojen merkityksestä voi lukea netistä enemmänkin, tietoa on paljon ja helposti saatavilla myös suomeksi. Yksilön luonteen määrittelyssä toki aspektit, jotka osuvat näille planeetoille ovat myös tärkeitä, sillä ne ovat kaikilla erilaisia.
Mutta niin - skorpionimies jolla on kuu leijonassa kuulostaa hyvin vahvatahtoiselta luonteelta. Hän vaatii niin itseltään kuin muilta paljon ja on hyvin lojaali. Henkilö on todennäköisesti varsin seksuaalinen ja intohimoinen - tästä sekä skorpioni että leijona ovat tunnettuja. Myös kunnianhimo on vahvasti läsnä, sekä aivan omanlaisensa ajattelu ja tapa tehdä. Tämä mies ei ota ohjeita vastaan keneltäkään. Esimerkiksi elokuvataiteen mestari Stanley Kubrick oli aurinkoleijona ja kuuskorpioni. Käytökseen ja ns. ulkoiseen minään vaikuttaa ratkaisevasti myös nouseva merkki, jota et tässä kerro. Sen saa selville, jos tietää tarkan syntymäajan ja -paikan.
Mars leijonassa on vahva sijainti, ja tämä henkilö voi olla raivokas suuttuessaan vaikka harvoin onkin pitkävihainen. Venus jousimiehessä tuo henkilööön tietynlaista kevytkenkäisyyttä ja voi vaikeuttaa pitkien ihmissuhteiden muodostamista. Äärimmillään jopa sitoutumiskammo on mahdollinen, vaikka vahvat sijainnit leijonassa ja skorpionissa tasapainottavat tilannetta tässä tapauksessa. Sekä leijona että skorpioni rakastavat pitkiä suhteita. Merkurius jousimiehessä tuo nopeaa puhetta, väittelynhalua ja välillä jopa kiusalliselta tuntuvaa suoruutta - henkilö voi ns. möläytellä välillä mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
No aha. Itse olen jousimies ja äänestin leijonaa. Parhaimmillaan oikeasti ihailtavia tyyppejä, lämpimiä, itsevarmoja, fiksuja ja hauskoja. Tykkään myös siitä, ettei heidän ylitseen voi kävellä. Tietty tykkään myös omasta merkistäni, ei siinä mitään, mutta omaan sen verran itsekritiikkiä etten itseäni viitsinyt äänestää. Muutkin tuntemani jousimiehet kuin minä ovat myös aikamoisia tuuliviirejä, ja tässä iässä olisi jo ihan kiva jos pystyisi luontaisesti ottamaan muita ihmisiä enemmän huomioon. En tee sitä tahallani, mutta huoleton asenteeni loukkaa monia.
Minä, joka tekisin juuri oikean tähtikartan, olen av: lla.
Mikään ei horoskoopissani kerro, että roikkuisin näin tylsämielisellä foorumilla. Tiedän miten tähtikartta tehdään, mutta en usko siihen itsekään. Jotkut tekevät horoskooppeja naistenlehtiin, koska tienaavat sillä. En tekisi sitä edes rahasta.
En lue edes naistenlehtiä. Voitte vain arvata, miksi.
Minä, joka tekisin juuri oikean tähtikartan, olen av: lla.
Mikään ei horoskoopissani kerro, että roikkuisin näin tylsämielisellä foorumilla. Tiedän miten tähtikartta tehdään, mutta en usko siihen itsekään. Jotkut tekevät horoskooppeja naistenlehtiin, koska tienaavat sillä. En tekisi sitä edes rahasta.
En lue edes naistenlehtiä. Voitte vain arvata, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aha. Itse olen jousimies ja äänestin leijonaa. Parhaimmillaan oikeasti ihailtavia tyyppejä, lämpimiä, itsevarmoja, fiksuja ja hauskoja. Tykkään myös siitä, ettei heidän ylitseen voi kävellä. Tietty tykkään myös omasta merkistäni, ei siinä mitään, mutta omaan sen verran itsekritiikkiä etten itseäni viitsinyt äänestää. Muutkin tuntemani jousimiehet kuin minä ovat myös aikamoisia tuuliviirejä, ja tässä iässä olisi jo ihan kiva jos pystyisi luontaisesti ottamaan muita ihmisiä enemmän huomioon. En tee sitä tahallani, mutta huoleton asenteeni loukkaa monia.
Rehellistä puhetta, kuinka jousimiesmäistä! :) Ja okei, myönnetään: olen vaaka ja äänestin vaakaa :D Mutta tykkään meistä, meillä on hyvä maku ja me tullaan kaikkien kanssa toimeen!
Onko kukaan tutkinut tarkemmin omia dominantteja eli hallitsevia planeettojaan? Eli mitä planeettoja/taivaankappaleita on kartalla eniten? Kuulin astrologiaa harrastavalta kaverilta, että näillä on suuri merkitys. Minulla hallitsevat on Merkurius, Mars ja Pluto, mutta en tajunnut kysyä miten nämä vaikuttavat. Osaako joku sanoa? Pluto ainakin kuulostaa aika pahalta, eikös se liitetty kuolemaan? Merkurius oli muistaakseni kommunikoinnin planeetta enkä kyllä yhtään osaa pitää turpaani kiinni :´DD
Vierailija kirjoitti:
Jos joku jaksaa, voisitteko arvailla, mitä merkkejä kartassani on? :) Saisi vähän selkoa, olenko tippaakaan samanlainen merkkieni kanssa.
Olen luonteeltani outolintu, vähän kummallinen ja omaan myös erikoisen huumorintajun jota monen on vaikea ymmärtää. Ystäviä on kourallinen. Olen uusien ihmisten seurassa usein hiljainen ja vetäytyvä, en uskalla oikein sanoa mitään enkä ole helpostilähestyttävä. Sen pinnan alla olen kuitenkin yllättävän puhelias ja iloinenkin, mutta en väittäisi itseäni kovinkaan sosiaaliseksi tai ekstovertiksi. Ihmisten seura väsyttää minut nopeasti ja tarvitsen omaa rauhaa sosialisoitumisen jälkeen. Olen maailmanparantaja, joka murehtii välillä liiaksikin maailman pahuutta, mutta samalla "unohtaa" omat läheisensä ja saattaa esim. feidata tai kadota ilmoittamatta itsestään. Rakastan taidetta ja kirjoja, kirjoja etenkin, olen rakastanut ja ahminut niitä pienestä pitäen. Olen hiljainen ja varautunut, mutta en ujo tai herkkä. En ole myöskään pitkävihainen, vaan teen sovinnon melko nopeasti riidan jälkeen. Ihastun helposti, mutta yleensä ihastus myös lähtee nopeasti, parissa kuukaudessa. En uskalla lähestyä ihastuksiani tai ilmaista kiinnostusta, koska pelkään torjuntaa ja uskottelen itselleni, ettei ihastukseni kohde voisi millään pitää minusta. Olen myös huono pitämään yhteyttä ystäviini, koska pelkään, etteivät he edes haluaisi tavata minua. Vajoan turhan helposti itsesääliin ja itsetuntoni on vaihteleva: yhtenä päivänä tunnen olevani ihana, kaunis ja upea, toisena olen kaikkea muuta ja ajattelen kaikkien vihaavan minua. Vähän ristiriitaisesti pidän kuitenkin esiintymisestä ja huomion keskipisteenä olemisesta.
Kuulostat ihan minulta, paitsi että minä koen olevani todella herkkä ja ujokin olen. Tosin ujouteni on erilaista kuin miten se yleensä kuvataan (kirjoissa ja elokuvissa), en siis ole punasteleva tuppisuu enää nyt aikuisena, vaan sanon sitten liiankin suoraan ajatukseni, kun olen ujouttani hermostunut ja haluan alitajuisesti peittää sen. Onnistun siinä hyvin yleensä uskoakseni ja monet pitävät minua jollain tavalla rohkeampana kuin olenkaan. Jotkut ihmiset pyrkivät olemaan erikoisia outolintuja ja olemaan näkyvillä, minä taas kärsin tästä ja suren elämänkohtaloani väärinymmärrettynä - tai sitten vain kaipaan sielunkumppania, jota ei ole löytynyt. Minä olen Aurinko-Skorpioni, Kuu-Kalat ja nouseva Kauris. En tiedä olenko tyypillinen merkkieni edustaja vai en, siksi vastasinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies:
Skorpioni, Kuu-Leijona, Merkurius-Jousimies, Venus-Jousimies, Mars-Leijona, Jupiter&Saturnus-Neitsyt, Uranus-Skorpioni, Neptunus-Jousimies, Pluto-VaakaAstrologiassa puhutaan paljon ns. persoonallisista planeetoista, jotka määrittävän suurimman osan luonteesta. Näitä ovat aurinko, kuu, Merkurius, Venus ja Mars. Lisäksi nouseva merkki on tärkeä.
Jupiter, Saturnus, Uranus ja Neptunus kertovat enemmän henkilön elämästä ja kohtalosta kuin luonteesta. Pluton merkki taas vaihtuu niin harvoin, että se kertoo enemmän kokonaisen sukupolven ns. henkisestä mentaliteetista kuin yksilöstä. Planeettojen merkityksestä voi lukea netistä enemmänkin, tietoa on paljon ja helposti saatavilla myös suomeksi. Yksilön luonteen määrittelyssä toki aspektit, jotka osuvat näille planeetoille ovat myös tärkeitä, sillä ne ovat kaikilla erilaisia.
Mutta niin - skorpionimies jolla on kuu leijonassa kuulostaa hyvin vahvatahtoiselta luonteelta. Hän vaatii niin itseltään kuin muilta paljon ja on hyvin lojaali. Henkilö on todennäköisesti varsin seksuaalinen ja intohimoinen - tästä sekä skorpioni että leijona ovat tunnettuja. Myös kunnianhimo on vahvasti läsnä, sekä aivan omanlaisensa ajattelu ja tapa tehdä. Tämä mies ei ota ohjeita vastaan keneltäkään. Esimerkiksi elokuvataiteen mestari Stanley Kubrick oli aurinkoleijona ja kuuskorpioni. Käytökseen ja ns. ulkoiseen minään vaikuttaa ratkaisevasti myös nouseva merkki, jota et tässä kerro. Sen saa selville, jos tietää tarkan syntymäajan ja -paikan.
Mars leijonassa on vahva sijainti, ja tämä henkilö voi olla raivokas suuttuessaan vaikka harvoin onkin pitkävihainen. Venus jousimiehessä tuo henkilööön tietynlaista kevytkenkäisyyttä ja voi vaikeuttaa pitkien ihmissuhteiden muodostamista. Äärimmillään jopa sitoutumiskammo on mahdollinen, vaikka vahvat sijainnit leijonassa ja skorpionissa tasapainottavat tilannetta tässä tapauksessa. Sekä leijona että skorpioni rakastavat pitkiä suhteita. Merkurius jousimiehessä tuo nopeaa puhetta, väittelynhalua ja välillä jopa kiusalliselta tuntuvaa suoruutta - henkilö voi ns. möläytellä välillä mitä sattuu.
Kiitos. Tämä kyseinen henkilö sanoo itse olevansa ujo herrasmies, vaikka ulkonäkö on karskin miehekäs. Lähti lähes karkuun kun viereen istahti Kaksos-Vaaka jota oli koko illan tuijotellut :D
Tyypillä on hullusta nuoruudesta 6 lasta ja pahoinpitelytuomioita... syy kuulemma "itsensä puolustaminen", entinen koulukiusattu. Elämäntarina poikkeaa niin paljon omasta tuttavapiiristäni että mielenkiinnolla kuulin tulkintaa, osuuko sitten näihin, hmm..
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh!!! Hömppäketju joka perustuu silkkaan lapselliseen typeryyteen kerää yli 140 sivua.
Jotkut vielä oikeesti ottaa horoskooppeja tosissaan. Ja nämä tyypit saattaa olla päässy ainakin peruskoulusta läpi ja saattavat olla jopa työelämässä!
Ihmiset ovat pelottavan tyhmiä.
Ei kukaan niin tyhmä ole horoskooppeihin oikeasti uskoisi. Tämä on pelkkää trollausta koko ketju.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aurinkoskorpionit jotka tunnen ovat jostain syystä sellaisia että heissä vähiten seksuaalista vetovoimaa.
Niin miehillä kuin naisilla isot mahat ja kömpelöt otteet ja vaivautuneita jos seksi tulee puheeksi :D
Olen skorpioni ja tavallaan allekirjoitan tämän täysin. :P Mä en halua puhua seksistä. Ikinä. Samalla hetkellä mystiikka häviää siitä ja minulle seksi on oikeastaan pelkkää mielikuvitusta, tai unelma-ajatuksia, ajatus täydellisyydestä ja täydellisestä henkisestä yhteydestä, sen muuttumisesta hetkelliseksi lihalliseksi versioksi. Seksi on hyvää, jos siinä pääsee toisen pään sisälle ja huonoa, jos se on vain pintaa. Inhoan ajatusta hikisestä, fyysisestä mielihyvästä ja kun tarkemmin ajattelen asiaa, myös esimerkiksi syöminen (herkkujen mässäily) menee tähän samaan kategoriaan. Se on jotenkin aivan liian henkilökohtaista ja siitä puhumaan joutuminen tarkoittaa, että henkistä suoralinjaa ei ole.
Tuli mieleen että mikähän oli Matti Nykäsen horoskooppimerkki, piti tarkistaa. Itse veikkasin ensin kaloja mutta onkin rapu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava tietää erään puolituttavan tarkemmat merkit. Veikkaisin tai muistelisin että olisi joko kaksonen tai neitsyt. Eikö Marilyn Monroe ollut kaksonen? Tuo tuttava on Marilynin oloinen, mutta minua kiehtoo ja toisaalta pelottaa tapa miten käsittelee miehiä. Kun tapasin hänet tuttavani kautta ensimmäisen kerran niin minulle tuli hänestä jollain tapaa jopa mieleen se 90-luvun Basic Instinct-leffan nainen jota Sharon Stone näytteli.
Hän saattaa tavata miehen, hänessä on jokin seksuaalinen vetovoima joka saa miehet sekaisin ja ymmälleen. Miehet tulevat todella nopeasti riippuvaisiksi hänestä, kuin huumeesta. Hän on kuitenkin hyvin itsenäinen. Hän tietää silti mitä tahtoo eikä kenenkään sovi pistää vastaan tai käy huonosti. Ihan kuin hänellä olisi mielessään jokin valmis muotti johon miehen tulee sopia. Jos ei sovi, niin miestä käy todella sääliksi kun on joutunut tuon hampaisiin ja jos mies ei kuitenkaan miellytä häntä tai mies alkaa vetäytymään sen oloisena ettei tule täyttämään hänen toiveitaan ja saa alemmuuskompleksin tai itsetunto-ongelmia, niin hän tekee kaikkensa että mies kärsii tai jopa "tuhoutuu" ennen kuin katkaisee välit lopullisesti. Saattaa vietellä ja hypätä sänkyyn miehen parhaan kaverin, tai sukulaisen kanssa. Kerran makasi jopa erään miehen isän kanssa, sai kuulemma hänet sänkyyn baarista, oli selvittänyt missä käy eikä hänen tarvinnut kuin vähän vilautella ihoa niin mies oli lumoissaan ja seurasi kotiinsa, totteli kaiken mitä tämä käski hänen tehdä! Hän oli muistaakseni tuolloin 29-30v ja kyseisen samanikäisen miehen isä oli jotain 55-56v ikäinen! :o Rikkoi välit mieheen mutta hajotti myös miehen isän ja äidin pitkään kestäneen avioliiton.
Polttaa kaikki sillat takanaan, ja vaikuttaa olevan ylpeä siitä. Menneisyys ei häntä paina, katsoo mieluummin tulevaisuuteen. Hänellä ei ole hyviä ystäviä, ainoastaan meitä puolituttavia tai tuttavia joita tapaa satunnaisesti, silloin kun töiltään ja noilta miesseikkailuiltaan ja -kuvioiltaan ehtii.
Marilyn Monroe oli aurinkokaksonen, kyllä. Sanoisin että kuvailemassasi naisessa voisi olla ainakin kaksosta (tietynlainen hälläväliä -asenne, sosiaalinen älykkyys), skorpionia (seksuaalista vetovoimaa, kostonhalua), vaakaa (kevytkenkäinen, hurmaava), jousimiestä (itsenäinen, löyhä moraali), leijonaa (ns. high maintanance eli vain paras kelpaa, otan-mitä-haluan-asenne) ja vesimiestä (tunnekylmyys, ei kaipaa ihmisiä lähelleen). Oletko seurannut läheltä, miten hän viettelee miehet? Onko kyseessä vain hänen ulkonäkönsä vai onko hänellä muita avuja, esim. puhelahjat, jotka auttavat tässä?
Ehhh... minulla on sama syntymäpäivä M.M.:n kanssa, kartalla 2 Kaksosta, 5 Vaakaa, 2 Jousimiestä, 1 Skorpioni (+1 Härkä) ,:D
Eli olen siis: pääasiassa hurmaava ja kevytkenkäinen, sosiaalisesti älykäs itsenäinen löyhämoraalinen ripauksella seksuaalista vetovoimaa ja kostonhalua, Härkä vielä Venuksessa lisäämässä fyysistä hedonismia?
,:D
Näiden yhteensopivuus?
Mies Vaaka, kuu-kaksoset, merkurius-Neitsyt, venus ja mars Leijona
Nainen Kaksoset, kuu-Vaaka, merkurius-Kaksoset, venus-Härkä, mars-Vaaka
Ei tarvi kun lukea eka sivu niin saa kuulla itsestään kummallisia väitteitä pelkän horoskooppi merkin mukaan. Jep, olen selkeästi vihattu skorpioni. Temperamenttinen olen, mutta kateellinen en ole. En myöskään mustasukkainen. Katkera, voi hyvää päivää!! Olen sitten selkeästi jotenkin outo skorpioni. Terveisiä vaan iloiselta ja onnelliselta skorpioni äiti ja vaimo ihmiseltä.
Melkein sata sivua sitten lopetin ketjun lukemisen kun jutut pyöri lähinnä kaksosten ja skorppareiden demonisoinnissa. Tulin vilkaisemaan mitäs täällä nyt puhutaan ja yllätys yllätys, puheenaihe edelleen sama.
Moikka.