Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12684)

Vierailija
2141/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme miesystäväni kanssa molemmat kauriita.  Sama puiseva huumorintaju, tasaiset mutta iloiset

luonteet, ei koskaan riidellä eikä tarvitse pelätä pettämistä!

Ex-mieheni oli skorpioni! Viinaanmenevä, mustasukkainen, itsekeskeinen, väkivaltainen.

Vierailija
2142/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi kun lukea eka sivu niin saa kuulla itsestään kummallisia väitteitä pelkän horoskooppi merkin mukaan. Jep, olen selkeästi vihattu skorpioni. Temperamenttinen olen, mutta kateellinen en ole. En myöskään mustasukkainen. Katkera, voi hyvää päivää!! Olen sitten selkeästi jotenkin outo skorpioni. Terveisiä vaan iloiselta ja onnelliselta skorpioni äiti ja vaimo ihmiseltä.

Pidemmälle lukiessa huomaat että skorpionien kerrotaan pitävän pitkistä parisuhteista, eikä pelkkä aurinkomerkki kerro kaikkea.

T: Kaksoset joka ei ole koskaan hypännyt toiseen sänkyyn parisuhteissa ollessaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittajat muualle tästä hauskasta ja mielenkiintoisesta keskustelusta.

Jos ei kiinnosta niin lue muita :)

Vierailija
2144/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Q kirjoitti:

Mulle tulee pää kipeäksi, kun luen aikuisten ihmisten tosissaan uskovan näihin. "Joo mä oon niin kusi*ää välillä ku oon härkä" Vain sinä itse päätät miten käyttäytyä ja impulssikontrollia voi kehittää. Kuten vaikka empatiakykyä, jonka väitetään olevan jokin vaa`an maaginen ominaisuus. Onko kukaan ikinä ajatellut että ehkä horoskoopit ovat itseään toteuttava ennustus?

Ihmiset uskovat hölynpölyyn ja pilaavat itsensä sekä muiden elämän. Se, joka tajusi käyttäytyvänsä kusipäisesti, olikin luultavasti oinas. Menepä sanomaan se näille. He eivät uskoneet järkipuhetta, eivätkä tule uskomaan.

Oinas ei ikinä tajuaisi käyttäytyvänsä kusipäisesti. Neitsyt tai vesimies tajuaisi, mutta se oli tarkoituskin. ;D

Vierailija
2145/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse leijona, kaikki täsmää leijona horoskooppiin, mieheni on oinas, tosi hankala tyyppi, aina pitää olla oikeassa, eikä millään voi myöntää olevansa väärässä. Pök pök pök vaan yrittää rakentavaa riitaa. 

Joo ja  kaikki hyvät ajatukset pitää tulla oinaalta itseltään, vaikka olisin ne kertonut jo vuosia sitten ja jankuttanut.. mutta sitten kun oinas äkkää itse asian toistojen jälkeen, ei muuta kuin kalliolle määkimään omaa erinomaisuuttaa. Anna mun kaikki kestää..

Pahin on kaksonen ja kaikki vesimerkit. Niistä ei vaan ota selvää eikä niihin voi luottaa. Neitsyt on raivotuttava pikkumaisessa pilkun viilauksessa ja piheydessä. Siskoni on neitsyt ja tunnen muutaman neitsyen, en siis vaan kestä pilkun viilausta, tuskin muutkaan leijonat. 

Vierailija
2146/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykänen oli aurinkorapu ja kuukaksonen. Merkurius ja Venus olivat ravussa, Mars neitsyessä. Hänen kartallaan on eniten rapua. 

Vierailija
2147/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Nykänen oli aurinkorapu ja kuukaksonen. Merkurius ja Venus olivat ravussa, Mars neitsyessä. Hänen kartallaan on eniten rapua. 

Sideerisen astrologian mukaan Matti oli aurinkokaksonen.

Merkurius ja Venus olivat kaksosissa, Mars leijonassa. Hänen kartallaan on eniten kaksosta. Matista sanotaan, että hänessä oli kaksi puolta. P.s. Pidän paljon kaksosista. Hyvä ystäväni om kaks. Olen oinas.

Vierailija
2148/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Matti olikin kyllä todella rapumainen, hyvin tunnisti ravuksi.

Vierailija
2149/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme miesystäväni kanssa molemmat kauriita.  Sama puiseva huumorintaju, tasaiset mutta iloiset

luonteet, ei koskaan riidellä eikä tarvitse pelätä pettämistä!

Ex-mieheni oli skorpioni! Viinaanmenevä, mustasukkainen, itsekeskeinen, väkivaltainen.

Kauris sopii harvan merkin kanssa yhteen, mutta olen käsittänyt että toisen kauriin kanssa sopisi hyvin!

Vierailija
2150/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva lukkee skorpionina näitä kommentteja 😁 pidän kyllä itseäni oikein leppoisana tyyppinä

Vierailija
2151/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Herkkä sielu. Kuukaksonen toi sitä rämäpäisyyttä ja esiintymishaluja. Onko kukaan katsonut Matin karttaa? Mitkä ovat hallitsevat planeetat? 

Vierailija
2152/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuin niin? Tunsitko hänet livenä? Rapua tuskin mäkihyppy kiinnostaa.

Vierailija
2153/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Herkkä sielu. Kuukaksonen toi sitä rämäpäisyyttä ja esiintymishaluja. Onko kukaan katsonut Matin karttaa? Mitkä ovat hallitsevat planeetat? 

Hyvä ystäväni kaksonen on herkkä sielu. Hyvin hienoluonteinen ja fiksu ihminen.

Vierailija
2154/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva lukkee skorpionina näitä kommentteja 😁 pidän kyllä itseäni oikein leppoisana tyyppinä

Olet luultavasti vaaka.

Vierailija
2155/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt, helvetin pihi, tilillä ollut nuoresta saakka aina tonnitolkulla rahaa. Olen analyyttinen, haluan myös että asiat menevät tahtoni mukaan. Parhaimmillani olen älykäs ja hauska, pahimmillani pilkunviilaaja ja veemäinen kuittailija...

Mies leijona, varsin itserakas, on sosiaalinen, mutta kaipaa jatkuvaa huomiota, ihailua ja lisäksi yrittää aina korjailla muiden sanomisia/näkemyksiä, pohjimmiltaan varsin huono itsetunto.  Parhaimmillaan perhekeskeinen nallukka, huonoimmillaan alistava k..pää.

Vierailija
2156/12684 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Tylypahkan tuvissa eri merkit olisivat? Itse sanoisin että:

Rohkelikko - leijona (daa), oinas, kauris

Luihuinen - skorpioni, neitsyt, jousimies

Korpinkynsi - vesimies, neitsyt, kaksonen

Puuskupuh - härkä, rapu, kalat

Vierailija
2157/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka puuttuu kokonaan? Miksi kauris olisi rohkelikossa? Ei kyllä minusta, ennemmin jousimies ja kauris voisi vaihtaa paikkaa.

Vierailija
2158/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös kaksonen, tunteellinen ja herkkä hälläväliä- tyyppi. Mieheni on leijona. Juu... saman katon alla on turha asua kaksi tempperamenttista, joten kahden asunnon avioliitto on kiva juttu. 

Vierailija
2159/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaka puuttuu kokonaan? Miksi kauris olisi rohkelikossa? Ei kyllä minusta, ennemmin jousimies ja kauris voisi vaihtaa paikkaa.

Mä sanoisin että:

rohkelikko - leijona, oinas, jousimies

luihuinen - skorpioni, neitsyt, kauris

korpinkynsi - kaksonen, vesimies, kalat

puuskupuh - härkä, vaaka, rapu

Ja jos elementtien mukaan pitäisi mennä niin luonnollisesti:

rohkelikko - tuli

luihuinen - vesi

korpinkynsi - ilma

puuskupuh - maa

:):):):) Eikös Rowling kirjoittanut jotain hahmoja horoskooppien luonnekuvausten mukaan? Harry on ainakin kirjoissakin leijona, syntynyt muistaakseni heinäkuun 31. Ja Hermione on niiiiiiin neitsyt! :D Oliko Ron kalat vai härkä? Ja Malfoy ehkä kaksonen? Eikös Voldemort ollut kauris?? Mistähän nuo saisi selville...

Vierailija
2160/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös kaksonen, tunteellinen ja herkkä hälläväliä- tyyppi. Mieheni on leijona. Juu... saman katon alla on turha asua kaksi tempperamenttista, joten kahden asunnon avioliitto on kiva juttu. 

Meillä toimii leijonan ja kaksosen liitto ihan saman katonkin alla, vaikka kauan sitä punnittiin ennen kuin muutettiin yhteen. Leijona on tarpeeksi mielenkiintoinen kaksoselle, joka kyllästyy helposti. Ja vaikka vähän räiskyykin välillä, niin hyvät hetket korvaa ne ihan täysin! Rakastan täysillä kehräävää kissapetoani. :)