Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AHDISTAA kamalasti! Mitä tämä tilanne miehen kanssa tarkoittaa??

Vierailija
12.12.2018 |

Taustaa: ollaan siis tapailtu aika säännöllisesti reilun kuukauden ajan, ollaan puhuttu kaikesta mahdollisesta ja mies on sanonut ettei koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut tälläistä. Meillä oli alusta asti jotenkin todella helppoa ja luontevaa toistemme seurassa ja nautimme toistemme seurasta.

Olen käynyt hänen luonaan, hän myös minun luonani ja hän esitteli jo minut myös vanhemmilleen. Meillä on ollut tosi hauskaa, romanttista myös. Ei olla riidelty tai mitään sellaista mutta nyt eilisestä asti mies on ollut todella outo. Eilen kaikki oli hyvin iltaan asti, mutta nyt tuntuu että hän välttelee siitä lähtien. Ei enää katso tai kosketa. Huomaan ihan selvästi eron entiseen ja olen todella hämmentynyt. En halua töksäyttää ihan suoraan mutta varmaan on kohta pakko kysyä mitä oikein tapahtui. Eron vielä eiliseen iltapäivään huomaa ihan selvästi. En ymmärrä yhtään miksi hän yhtäkkiä alkoi vältellä, tuntuu vaan todella pahalta. Jos yritän kysellä milloin nähdään seuraavan kerran, hän ei enää vastaa mitään vaan yrittää kierrellä. Eilen aamulla oli vielä ihan innoissaan suunnittelemassa jotain kanssani.

Oli pakko avautua. Tuntuu niin pahalle kun tuntuu siltä että tämä taisi nyt sitten olla tässä. En usko että hänellä voisi olla ketään toista kun vielä eilen aamulla mietti jotain yhteisiä lomamatkoja tms tulevalle talvelle, tuskin olisi sellaista puhunut jos olisi koko ajan ollut jonkun toisen kanssa.

Kommentit (390)

Vierailija
281/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunainen, kaunis ja hoikka, koulutettukin, kohtaa juuri tuollaisia miehiä tinderissä loputtomiin.

Tavisäijä, tavisduunissa, ihan mukava, ensin hullaantuu ja alkaa suunnitella tulevaisuutta, kolmen kuukauden kohdalla vähän hidastelee, neljän kuukauden kohdalla on mennyt takaisin tindeen hakeen uutta liekkiä.

Eli sanoisin: älkää esitelkö lapsianne kaikille, se on ikävää, odottakaa puoli vuotta. Älkää lähtekö siihen asuntojen katselemiseen mukaan. Ja ne rakkauden tunnustukset siinä kuukauden kohdalla, ohittakaa.

Kun se oikea tulee, hän tuntuu ihan erilaiselta kuin nää feikit ihastumis-intoilijat.

Olen huomannut, että juttu menee täsmälleen näin. Olen vasta aloittelija nettideittailumaailmassa ja menin ihastumaan lähes ensimmäiseen sieltä löytämääni (tavis)mieheen. Muutama kuukausi on tapailtu. Tänään putosin ruusulinnoistani, kun huomasin, että miehellä on profiili yhdellä treffisivustolla ja statuksena siellä sinkku. Onneksi en ole esitellyt lapsiani hänelle. Sitä en tiedä, miltä se oikea tuntuu, koska tämä tuntui itsestäni heti hyvältä.

Vierailija
282/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kosi heti ensitapaamisen jälkeen. Annoin rukkaset, mutta tästä on nyt 7 vuotta ja olemme edelleen yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
283/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin jo aiemmin samasta, mutta.

Mikä siinä on että osa miehistä tuntuu ihan oikeasti sekoavan kun tapaa naisen? Koko ajan pitäisi olla näkemässä ja viestittelemässä. Niin paljon että itseä vähän ahdistaa aluksi että miten se nyt niin.... Jos juttu jatkuu ja lopulta ihastun Itsekin niin useimmiten ei mene kauaa kun mies viilenee.

Pahimpia on ne jotka puhelinterrorin lisäksi puhuvat pehmoisia ja suunnittelevat tulevaisuutta.

Näistä jo tietää nykyään tällä kokemuksella ettei pitkälle kanna. Kun se toden totta on niin että sanat ei merkkaa, vaan teot.

Nykyinen mies on ihan päinvastainen kuin nämä sanasepot, mutta pois en vaihtaisi. On ainoa yli puoli v kestänyt suhteeni yli kuuteen vuoteen. Mies ei taivu korulauseisiin mutta on luotettava ja teoillaan näyttää välittävänsä.

Mikä siinä on että aikuinen ihminen ( mies) puhuu ja tekee mitä sattuu? Ihan kuin menettäisi järkensä ja yhtäkkiä palautuu maan pinnalle. Lopulta todella lapsellista käytöstä tollainen tunteiden täydellinen hallitsemattomuus. Vai onko mulla ollut vaan todella huonoa tuuria että oon törmännyt niin moneen yli- innokkaaseen aiemmin?

Mulla on kokemus yhdestä tällaisesta miehestä. Tapailin häntä kolmekymppisenä. On tietääkseni edelleen keski-ikäisenä sinkku, roikkuu baareissa ja netissä ja etsii sieltä elämänsä naista. Yhä edelleen.

Jos ihminen oikeasti haluaa sitoutua, niin kyllä silloin sitoudutaan. Nämä elämänsä rakkauden etsijät haluavat vain etsiä ja haaveilla jostain, mitä ei ole olemassakaan. Nopea ihastuminen on tavallaan simulointia. Halutaan elää todeksi se romanssi, vaikka tiedetään itsekin, että tästä ei loppupeleissä ole tarkoituskaan tulla mitään. 

🇺🇦🇮🇱

284/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taustaa: ollaan siis tapailtu aika säännöllisesti reilun kuukauden ajan, ollaan puhuttu kaikesta mahdollisesta ja mies on sanonut ettei koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut tälläistä. Meillä oli alusta asti jotenkin todella helppoa ja luontevaa toistemme seurassa ja nautimme toistemme seurasta.

Olen käynyt hänen luonaan, hän myös minun luonani ja hän esitteli jo minut myös vanhemmilleen. Meillä on ollut tosi hauskaa, romanttista myös. Ei olla riidelty tai mitään sellaista mutta nyt eilisestä asti mies on ollut todella outo. Eilen kaikki oli hyvin iltaan asti, mutta nyt tuntuu että hän välttelee siitä lähtien. Ei enää katso tai kosketa. Huomaan ihan selvästi eron entiseen ja olen todella hämmentynyt. En halua töksäyttää ihan suoraan mutta varmaan on kohta pakko kysyä mitä oikein tapahtui. Eron vielä eiliseen iltapäivään huomaa ihan selvästi. En ymmärrä yhtään miksi hän yhtäkkiä alkoi vältellä, tuntuu vaan todella pahalta. Jos yritän kysellä milloin nähdään seuraavan kerran, hän ei enää vastaa mitään vaan yrittää kierrellä. Eilen aamulla oli vielä ihan innoissaan suunnittelemassa jotain kanssani.

Oli pakko avautua. Tuntuu niin pahalle kun tuntuu siltä että tämä taisi nyt sitten olla tässä. En usko että hänellä voisi olla ketään toista kun vielä eilen aamulla mietti jotain yhteisiä lomamatkoja tms tulevalle talvelle, tuskin olisi sellaista puhunut jos olisi koko ajan ollut jonkun toisen kanssa.

Nää on niin hauskoja :)

Ei osata kysyy ihan suoraa ja nostaa seinälle, että missä mennään.

Sit vingutaan jossain Vauva.fissä

Ja muut törpöt komppaa....

Ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi ja tee jotain. Miksi jätät elämisen toisen vastuulle?

Kysyt siltä ihan suoraan, että ollaanko kimpassa ja tehdäänö mitä ja jos ei niin ei. Se on sillä selvä.

Uskomaton stoori taas.

Ei voi kun nauraa.

Hohhoi.

Sehän se on, että ei näiltä paukapäiltä saa suoraa vastausta.

Tapailin miestä, joka oli todella ihastunut minuun. Kohteli kuin kukkaa kämmenellä, vielä viimeisellä tapaamisella sanoi, että olen tehnyt hänestä maailman onnellisimman miehen.

Nooh, tästä sitten alkoikin erikoisuudet.. totaalihiljaisuus, ei vastauksia viesteihin, ei aikaa nähdä jne. Kuitenkin kysyttäessä suoraan sanoo, että ei tässä mitään, voidaan varmaan vielä joskus nähdä, WTF???

Edelleen olen autuaan tietämätön mitä tapahtui ja ikuinen jälki tästä jäi ja varauksella suhtaudun tästälähin jokaiseen kauniiseen sanaan minkä kaksilahkeiset sanovat minulle.

Eli ei se auta vaikka suoraan kysyy, vastausta ei saa!

Argh... tästä tuli mieleen eräs toinen paukapää, ketä tapailin noin 25-vuotiaana. Kovasti oli mies kiinnostunut, viestiteltiin ja hän vakuutteli, miten kiinnostunut on minusta. Erään baari-illan jälkeen sovittiin, että viikolla tavataan. Noh, laittelin sitten tekstaria, kun miehestä ei kuulunut mitään, ja kyselin, että milloin tavataan. "Nähdään varmaan lähiaikoina" oli vastaus.

Nähtiin sitten vasta noin puoli vuotta myöhemmin, ja tyhmänä lähdin toiselle kierrokselle. Se päättyi siihen, kun mies oli luvannut viedä mut leffaan, hänellä kun oli vapaalippuja. Sovittuna päivänä ihmettelin, kun mitään ei kuulunut. Laitoin viestiä, että ollaanko menossa leffaan, vai mikä kuvio? Mies vastaa "Finnkinolla menee nyt vaan paskaa" eli ei sitten lähdettykään leffaan. 

Tämän jälkeen jopa minä osasin vetää johtopäätökset.

Vielä joskus vuoden päästä tavattiin baarissa, ja siellä hän sössötti kännissä, miten "ei ollut aina ehkä osannut myöntää, miten paljon merkitsen" tai jotain vastaavaa, en saanut ihan selvää. Vastasin muistaakseni "aha".

🇺🇦🇮🇱

285/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seukkasin yhden eronneen kanssa, suhde kesti 5kk. Nyt ollaan kavereita. Hän on jatkanut ja kaikki miehen suhteet kestää 3-5kk. Ja uusi äkkiä tilalle. Uusinkaan ei kuulemma ole hyvä, mutta hauskaa ajanvietettä ja seksiähän pitää saada. Yksin ei voi olla ja uusi löytyy äkkiä.

Että tästä perspektiivistä katsokaa niitä äijiä. Volokuvastosta voi valita aina uuden ja yksin ei voi olla..

Tämä on muuten juuri sen tyyppinen mies, joka pitää niitä exiä "kavereina" ja uusi naisystävä on heti mustasukkainen hullu ja kilari, jos se mies haluaakin viettää exän kanssa joskus aikaa. Kun exä on niiiiin tärkeä ja rakas ihminen!

Tuli vaan mieleen siitä toisesta ketjusta, missä puhuttiin, onko ok, että seurustelukumppani on yhteydessä exien kanssa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
286/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun äijä panee naapurin ukon kanssa

Vierailija
287/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on juuri niitä tavallisia duunarimiehiä, joilla ei ole edes mitään komeaa ulkonäköä. Ei naiset juokse rikkaiden tai komeiden perässä... Ne on näitä ja nämä ovat kaikista petollisimpia.

Vierailija
288/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua katsoa silmiin, en puhua enkä koskea, jos jokin painava juttu hiertää...

Ja lisäksi olen hidas, joten voi mennä pari päivää, ennen kuin aivoni ovat prosessoineet jonkin jutun ja tulleet loppupäätelmään.

Ehkä mies on samanlainen?

Tai: Joku on kertonut sinusta hänelle jotain, jotain mitä itse et ole kertonut, ja nyt on luottamus mennyt? Epäilyksen siemen kylvetty?

Tai: Hän itse voi huonosti syystä tai toisesta, on esim. saanut potkut yllättäen.

Tai: Tosiaan exä on ottanut yhteyttä...

Vierailija
289/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse deittailin reilut puoli vuotta erästä miestä. Meillä oli ihan kivaa, kyse ei välttämättä ollut mistään elämää suuremmasta rakkaudesta, mutta jonkunlainen suhde kuitenkin. Juteltiin kaikenlaisista asioista, eräänä iltana tv:tä katsellessa tuli puheeksi yllätysraskaus. Siinä sitten keskustelun tuoksinassa sanoin, että en tiedä mitä tekisin jos tulisin raskaaksi. Raskauden mahdollisuus oli pieni, ehkäisy oli kunnossa, joten en nyt pitänyt sitä mitenkään tärkeänä. Mies kuitenkin jäi hautomaan asiaa ja muutaman viikon jälkeen sanoi, että ei pääse yli ajatuksesta etten mahdollisen raskauden tapauksessa tekisi aborttia. Suhde koko lailla kuihtui siihen, kun mies ahdistui potentiaalisesta isyydestään. Olin kyllä hieman huvittunut käänteestä. 

Vierailija
290/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanoisin, että tyypillinen mies. Sinkkuaikoinani törmäsin jatkuvasti tuollaisiin, ensin ollaan ihan hullaantuneita ja yhtäkkiä lyödään liinat kiinni. Yleensä syynä oli se, että exä alkoi kummitella mielessä tai palasi takaisin kuvioihin. Toivottavasti ei ole kuitenkaan nyt tällaisesta kyse. Kysy mieheltä suoraan mikä nyt mättää.

Olen huomannut saman. Sinkkuna, noin 10 v sitten tapailin miestä, johon olin tosi rakastunut. Ja tunne oli molemminpuolinen. Kutsui mukaansa reissulle, jossa mukana kaverit puolisoineen. Yhtäkkiä sen jälkeen alkoi vältellä ja sanoi, ettei pysty suhteeseen nyt.

Jälkikäteen on käynyt ilmi, että eksä oli kuullut minusta. Oli itse pettänyt ja jättänyt miehen, mutta sitten kun tajusi, että mies kelpaa muillekin, tuli takaisin. Sittemmin perustaneet perheen. Mahtaa olla onnellista, kun jo parikymppisenä piti pettää ja jättää..

Vierailija
291/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen, jota halunnut ennen sinua, on näyttänyt vihreää valoa nyt. Ehkä ex ottanut yhteyttä..  Tai sitten salaa jotain.. Joku vanha hoito raskaana..?

Vierailija
292/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanoisin, että tyypillinen mies. Sinkkuaikoinani törmäsin jatkuvasti tuollaisiin, ensin ollaan ihan hullaantuneita ja yhtäkkiä lyödään liinat kiinni. Yleensä syynä oli se, että exä alkoi kummitella mielessä tai palasi takaisin kuvioihin. Toivottavasti ei ole kuitenkaan nyt tällaisesta kyse. Kysy mieheltä suoraan mikä nyt mättää.

Olen huomannut saman. Sinkkuna, noin 10 v sitten tapailin miestä, johon olin tosi rakastunut. Ja tunne oli molemminpuolinen. Kutsui mukaansa reissulle, jossa mukana kaverit puolisoineen. Yhtäkkiä sen jälkeen alkoi vältellä ja sanoi, ettei pysty suhteeseen nyt.

Jälkikäteen on käynyt ilmi, että eksä oli kuullut minusta. Oli itse pettänyt ja jättänyt miehen, mutta sitten kun tajusi, että mies kelpaa muillekin, tuli takaisin. Sittemmin perustaneet perheen. Mahtaa olla onnellista, kun jo parikymppisenä piti pettää ja jättää..

No samalla kaavalla pettää ja jättää mahdollisesti myös 3 ja 4 kympin kriisien aikaan. Tätä valitettavasti oikeasti tapahtuu melko usein.

Vierailija
293/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saanut potkut töistä tai joka tapauksessa siellä on sattunut jotain. En ymmärrä näitä ex-juttuja ollenkaan, mikä on mennyt, on mennyt. Miehenä en ottaisi exää takaisin jos on kerran itse lähtenyt ja toisen miehen matkaan.

Vierailija
294/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne teille, jotka ette viitsi lukea ketjua läpi, niin mies oli outona koska ei halunnut seurustella ap:n kanssa enää. Mikä suuri yllätyskäänne! Siinä vaiheessa suhteen alussa kun tuntee epämääräistä ahdistusta, niin voi olla jo varma, että suhde oli siinä. Itse tunsin aina kaikissa seurusteluyrityksissäni sitä jossain vaiheessa ja pian mies ilmoittikin, että "ei halua nyt mitään vakavaa". Kunnes sitten lopulta tapasin nykyisen kumppanini, eikä tasan tarkkaan ahdistanut missään vaiheessa, vaan molemmat halusimme nähdä tasapuolisesti.

Vierailija
295/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksenne teille, jotka ette viitsi lukea ketjua läpi, niin mies oli outona koska ei halunnut seurustella ap:n kanssa enää. Mikä suuri yllätyskäänne! Siinä vaiheessa suhteen alussa kun tuntee epämääräistä ahdistusta, niin voi olla jo varma, että suhde oli siinä. Itse tunsin aina kaikissa seurusteluyrityksissäni sitä jossain vaiheessa ja pian mies ilmoittikin, että "ei halua nyt mitään vakavaa". Kunnes sitten lopulta tapasin nykyisen kumppanini, eikä tasan tarkkaan ahdistanut missään vaiheessa, vaan molemmat halusimme nähdä tasapuolisesti.

Kiitos tiivistyksestä! Minulla on ollut ihan samat kokemukset omissa suhteissa. Kaikissa tuntui vähän oudolle ja mies sitten päättikin lähteä lätkimään ja toisen matkaan. En ole vielä tavannut selkeästi Sitä Oikeaa,  mutta toivottavasti tapaan ennen kuin täytän 50v...

N36

Vierailija
296/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi tuntemista ja esitelty jo vanhemmille?? :O Hyi!

Vierailija
297/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen itse samaa. Ensin tapaan miehen. Meillä on mukavaa, olen onnellinen. Sitten yhtäkkiä huomaan että ei tämäkään ole se oikea. Muutun oudoksi koska ahdistaa kaikki miten innoissaan olen aiemmin ollut ja arvaan että mies luulee että olen vain kusettanut häntä rahan tms takia. Vaikken koskaan ikinä ole välittänyt onko niillä ollut rahaa tai ei. Se tunne tulee vain yhtäkkiä kun huomaa ettei se olekkaan oikea.

Entiedä onko minulla sitten sitoutumis kammoa vai mikä on kun ei kukaan ole kelvannut.

Teininä minun ensirakkaus (ja varmaan viimeinen) oli ainoa josta en halunnut ikinä luopua ja olin aina niin onnellinen. Kunnes kuulin että hän pettää minua kokoajan ja sen jälkeen mikään ei ole toiminut. En osaa rakastaa enää ketään.

Vierailija
298/390 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa kylvetään, tarkoituksella.

299/390 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 21-vuotiaana puoli vuotta samanikäisen miehen kanssa. Asuin Hgi:ssä ja hän Tre:lla. Tapailimme vähintään joka toinen viikonloppu jomnannkumman kotona. Syyskuussa olin viettänyt viikonloppua Jkl:ssä kaverin luona ja palatessa sunnuntaina menin yöksi Tampereelle poikaystävän luokse. Olin yhden yön, kun maanantaina piti mennä Helsinkiin luennolle. Vierailu meni hyvin ja sovimme, että tulen kahden päivän päästä eli keskiviikkona taas hänelle yhdeksi yöksi kun olin taasen torstaina lähdössä Ouluun toisen kaverin luokse, ja Tamperehan sijaitsee Oulun radan varrella. No, keskiviikkona menin illalla hänen luokseen ja hän oli tosi hiljainen ja etäinen, ajattelin sen johtuvan esim. Väsymyksestä. Olimme jo aiemmin sopineet, että tulen hänen luokseen Tre:lle seuraavan viikon viikonloppuna, koska minulla oli synttärit tulossa ja että silloin vähän juhlistaisimme niitä käymällä ravintolassa ja leffassa tms.

No, hän sitten lopetti kokonaan yhteydenpidon eikä vastannut puheluihini. Lopulta kun kysyin tekstarilla, että voinko tulla viikonlopuksi hänen luokseen juhli maan synttäreitäni (kuten olimme jo aiemmin sopineet), hän vastasi että haluaa olla yksin.

Sitten sunnuntaina hän vihdoin vastasi puhelimeen ja kysyin suoraan, että oletko sä jättänyt mut, hän vastasi että kyllä on, että hän yrittää etsiä parempaa seuraa.

Mä luulen, että todellisuudessa hän ajoitti seurustelun lopetuksen just mun synttäri viikonlopulle, jotta hänen ei tarvitsisi ostaa mulle lahjaa, sillä hän oli erittäin pihi.

300/390 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan kirjoitti:

Voisko joku kertoa, mitä ap:n tapauksessa lopulta tapahtui - en millään jaksaisi lukea koko ketjua läpi. Alun tietysti luin.

Kiitos!

Lopulta ap kysyi mieheltä tekstarilla, onko kaikki ok ja mies vastasi ettei halua jatkaa tapailua,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi