AHDISTAA kamalasti! Mitä tämä tilanne miehen kanssa tarkoittaa??
Taustaa: ollaan siis tapailtu aika säännöllisesti reilun kuukauden ajan, ollaan puhuttu kaikesta mahdollisesta ja mies on sanonut ettei koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut tälläistä. Meillä oli alusta asti jotenkin todella helppoa ja luontevaa toistemme seurassa ja nautimme toistemme seurasta.
Olen käynyt hänen luonaan, hän myös minun luonani ja hän esitteli jo minut myös vanhemmilleen. Meillä on ollut tosi hauskaa, romanttista myös. Ei olla riidelty tai mitään sellaista mutta nyt eilisestä asti mies on ollut todella outo. Eilen kaikki oli hyvin iltaan asti, mutta nyt tuntuu että hän välttelee siitä lähtien. Ei enää katso tai kosketa. Huomaan ihan selvästi eron entiseen ja olen todella hämmentynyt. En halua töksäyttää ihan suoraan mutta varmaan on kohta pakko kysyä mitä oikein tapahtui. Eron vielä eiliseen iltapäivään huomaa ihan selvästi. En ymmärrä yhtään miksi hän yhtäkkiä alkoi vältellä, tuntuu vaan todella pahalta. Jos yritän kysellä milloin nähdään seuraavan kerran, hän ei enää vastaa mitään vaan yrittää kierrellä. Eilen aamulla oli vielä ihan innoissaan suunnittelemassa jotain kanssani.
Oli pakko avautua. Tuntuu niin pahalle kun tuntuu siltä että tämä taisi nyt sitten olla tässä. En usko että hänellä voisi olla ketään toista kun vielä eilen aamulla mietti jotain yhteisiä lomamatkoja tms tulevalle talvelle, tuskin olisi sellaista puhunut jos olisi koko ajan ollut jonkun toisen kanssa.
Kommentit (390)
Tinderin ongelmia. Jatkuvat kalaverkot:(
Siis ei ole totta, ihan kun suurin osa näistä viesteistä kertois mun etäsuhde exästä. Seurustelin vuoden Tinder-miehen kanssa, joka kertoi alussa juuri ne "en ole koskaan tavannut kaltaistasi" -hölinät ja kertoi tyyliin ekana päivänä miten uskomattoman helppo mulle oli jutella, rakkautta tunnusti viikon päästä (ennen tapaamistamme!). Ei omat hälärit soineet, vaikka mies kertoi, ettei uskalla sanoa suhteessa kun haluaa sen päättyvän, että saattaa yhtäkkiä jättää naisen tyyliin kaupan ovella, kun saa vihdoin kakaistua ulos.
Yhden naisen oli muutaman kk tapailun jälkeen jättänyt kesken kauppareissun möläyttämällä vaan, että tää ei toimi, sori.
Me kuitenkin oltiin se vuosi yhdessä on offina, mutta mies latasi jatkuvasti Tinderin aina heti eron jälkeen, ja aloitti naisten jahtaamisen. Oli deittaillut varmaan satoja naisia siellä, tapailusuhteita oli lukuisia, mutta vain yksi pidempi suhde, joka kuulemma oli on offina silloinkin.
Lopulta meidän suhde päättyi juuri niin kuin ap kuvaili, edellisenä iltana sovittiin tapaamisesta kuukauden päähän ja mies kyseli, mitä haluan tehdä sitten kun tulen sinne. Ja seuraavana päivänä ei vastaillut enää viesteihin, vaikka oli paikalla whatsappissa. AINA vastasi yleensä ja oli se aktiivisempi. Tajusin heti, että nyt se tekee mulle sitä mistä se puhui.
Laitoin viestin, että mä tajuan mitä se tekee, että ei kannata enää selittää. Sitten se soitti ja sai kakaistua, että ei tää onnistu kun me riidellään vaan blabla, vaikka oikeasti: se on tavannut jonkun toisen. Koska mä aavistin sen niin monesta asiasta ja siitä mitä se puhui.
Ihmeen kauan mä itteeni huijasin uskomaan, että mies vois muuttua. Mut ei nää Tinder-miehet, ne on miesten pohjasakkaa.
Tää on kyllä yksi parhaimmista ketjuista ever
Ehkä hänen mummonsa kuoli. Miksi naiset on niin itsekkäitä, että jos miehellä on jotain mielen päällä, niin nainen aina kuvittelee sen liittyvän häneen.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei ole totta, ihan kun suurin osa näistä viesteistä kertois mun etäsuhde exästä. Seurustelin vuoden Tinder-miehen kanssa, joka kertoi alussa juuri ne "en ole koskaan tavannut kaltaistasi" -hölinät ja kertoi tyyliin ekana päivänä miten uskomattoman helppo mulle oli jutella, rakkautta tunnusti viikon päästä (ennen tapaamistamme!). Ei omat hälärit soineet, vaikka mies kertoi, ettei uskalla sanoa suhteessa kun haluaa sen päättyvän, että saattaa yhtäkkiä jättää naisen tyyliin kaupan ovella, kun saa vihdoin kakaistua ulos.
Yhden naisen oli muutaman kk tapailun jälkeen jättänyt kesken kauppareissun möläyttämällä vaan, että tää ei toimi, sori.
Me kuitenkin oltiin se vuosi yhdessä on offina, mutta mies latasi jatkuvasti Tinderin aina heti eron jälkeen, ja aloitti naisten jahtaamisen. Oli deittaillut varmaan satoja naisia siellä, tapailusuhteita oli lukuisia, mutta vain yksi pidempi suhde, joka kuulemma oli on offina silloinkin.
Lopulta meidän suhde päättyi juuri niin kuin ap kuvaili, edellisenä iltana sovittiin tapaamisesta kuukauden päähän ja mies kyseli, mitä haluan tehdä sitten kun tulen sinne. Ja seuraavana päivänä ei vastaillut enää viesteihin, vaikka oli paikalla whatsappissa. AINA vastasi yleensä ja oli se aktiivisempi. Tajusin heti, että nyt se tekee mulle sitä mistä se puhui.
Laitoin viestin, että mä tajuan mitä se tekee, että ei kannata enää selittää. Sitten se soitti ja sai kakaistua, että ei tää onnistu kun me riidellään vaan blabla, vaikka oikeasti: se on tavannut jonkun toisen. Koska mä aavistin sen niin monesta asiasta ja siitä mitä se puhui.
Ihmeen kauan mä itteeni huijasin uskomaan, että mies vois muuttua. Mut ei nää Tinder-miehet, ne on miesten pohjasakkaa.
Ai niin kuin vauva.fi -naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei mitään ole tapahtunut? Mitä teitte ja mistä puhuitte? Ehkä sanoit tai teit jotain sellaista, josta mies veti hyvinkin pitkälle meneviä johtopäätöksiä ja suhtautuminen muuttui. Voi olla väärinkäsityskin.
Eilen mentiin nukkumaan miehen luona ihan normaalisti. Ei puhuttu mitään kovin ihmeellistä, oltiin vielä illalla syömässä aika romanttisissa merkeissä ravintolassa ja ei sielläkään tapahtunut mitään. Mies meni aamulla töihin aikaisin ja kun tuli takaisin, oli jotenkin tuollainen tosi outo. Ei juuri juteltu sinä aikana mitä hän oli töissä. Sen takia tuollainen täyskäännös ja vältteleminen tuntuu todella oudolta ja pahalta. Ymmärtäisin jos olisin sanonut jotain radikaalia mutta puhuimme vain jostain ruuanlaitosta tms eikä siis mistään kovin painavasta teemasta. Eikä hän silloin ollut vielä tuollainen. Ap
Jahas. Selvä tapaus: Joku siellä töissä tietää, tai esittää tietävänsä sut ja puhunut pskaa susta. Kannattaa ottaa puheeksi..
Ghostaa sut kohta kokonaan. Käynyt mulle tosi monta kertaa. Ensin ollaan niin ihastuneita ja sitten ei enää mitään. Tämän takia en jaksa enää edes yrittää tutustua kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ghostaa sut kohta kokonaan. Käynyt mulle tosi monta kertaa. Ensin ollaan niin ihastuneita ja sitten ei enää mitään. Tämän takia en jaksa enää edes yrittää tutustua kehenkään.
Ap kertoi sivulla 2 tai 3, että hän oli kysynyt suoraan mieheltä, että missä mättää, johon mies oli vastannut, ettei enää halua jatkaa tapailua.
Mua kyllä ihmetyttää, että miten joku uskaltaa esitellä uuden kumppanin heti alussa vanhemmilleen. Tosi kiusallista olisi ainakin minusta alkaa sitten myöhemmin selitellä , että ei me enää ollakaan yhdessä. Mutta veikkaan, että ne miehen vanhemmat ovat tottuneet siihen, että poikansa tyttöystävät vaihtuvat tiuhaan .
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoi sivulla 2 tai 3, että hän oli kysynyt suoraan mieheltä, että missä mättää, johon mies oli vastannut, ettei enää halua jatkaa tapailua.
Mua kyllä ihmetyttää, että miten joku uskaltaa esitellä uuden kumppanin heti alussa vanhemmilleen. Tosi kiusallista olisi ainakin minusta alkaa sitten myöhemmin selitellä , että ei me enää ollakaan yhdessä. Mutta veikkaan, että ne miehen vanhemmat ovat tottuneet siihen, että poikansa tyttöystävät vaihtuvat tiuhaan .
Mies on varmaan jo pyytänyt takaisin, kun oli käyny kokeilemassa sitä toista mielenkiintoisemmlta tuntuvaa naista?
En jaksa koko ketjua lukea läpi mutta olettaisin näin... Nää on NIIIIIN nähty...