AHDISTAA kamalasti! Mitä tämä tilanne miehen kanssa tarkoittaa??
Taustaa: ollaan siis tapailtu aika säännöllisesti reilun kuukauden ajan, ollaan puhuttu kaikesta mahdollisesta ja mies on sanonut ettei koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut tälläistä. Meillä oli alusta asti jotenkin todella helppoa ja luontevaa toistemme seurassa ja nautimme toistemme seurasta.
Olen käynyt hänen luonaan, hän myös minun luonani ja hän esitteli jo minut myös vanhemmilleen. Meillä on ollut tosi hauskaa, romanttista myös. Ei olla riidelty tai mitään sellaista mutta nyt eilisestä asti mies on ollut todella outo. Eilen kaikki oli hyvin iltaan asti, mutta nyt tuntuu että hän välttelee siitä lähtien. Ei enää katso tai kosketa. Huomaan ihan selvästi eron entiseen ja olen todella hämmentynyt. En halua töksäyttää ihan suoraan mutta varmaan on kohta pakko kysyä mitä oikein tapahtui. Eron vielä eiliseen iltapäivään huomaa ihan selvästi. En ymmärrä yhtään miksi hän yhtäkkiä alkoi vältellä, tuntuu vaan todella pahalta. Jos yritän kysellä milloin nähdään seuraavan kerran, hän ei enää vastaa mitään vaan yrittää kierrellä. Eilen aamulla oli vielä ihan innoissaan suunnittelemassa jotain kanssani.
Oli pakko avautua. Tuntuu niin pahalle kun tuntuu siltä että tämä taisi nyt sitten olla tässä. En usko että hänellä voisi olla ketään toista kun vielä eilen aamulla mietti jotain yhteisiä lomamatkoja tms tulevalle talvelle, tuskin olisi sellaista puhunut jos olisi koko ajan ollut jonkun toisen kanssa.
Kommentit (390)
- mies kuullut juoruja sinusta?
- miehellä useampi nainen?
- mies pelkää että haluat lapsia?
- oot puhunut huomaamattasi eksästäsi ihailevaan sävyyn?
m41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Tulee ehkä kirjoitettua vähän tunteiden sekamelskassa tämä mutta menkööt. Kävipä se klassinen eli mies jätti minut sitten ihan puskista.
Nyt ihmetyttää ja itkettää vaan. En osannut yhtään odottaa eikä se osannut edes perustella. Jotain niin ympäripyöreää "en ole ihan varma onko tässä jotain" tms. Vaikka aiemmin siis vielä itse hehkutti miten ei ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ja vielä eilen oli ihan normaali. Töissä ei siis ilmeisesti ole käynyt mitään kummallista vaan hän oli vain jostaib päättänyt jättää minut. Olen aika pettynyt ja on vähän petetty olo kaikkien noiden tekojen ja sanojen kanssa jotka ovat ihan ristiriidassa tämän kanssa.
niin siis pääsi sun pöksylöihin ja sen ei enää tarvinnu jauha romantiikkaa ja satuja. joku muu on jo sen sängyssä kyntämässä.
Valitettavasti näin. Tyttö-kullat, ajatelkaa sen verran eteenne että älkää menkö heti sänkyyn! Jos mies on silti kiinnostunut, niin sinne sänkyynkin ehtii vielä kunhan on tutustuttu paremmin henkisellä tasolla. Monet valitettavasti kuitenkin haluaa vain sitä yhtä. Itse en ole koskaan halunnut särkeä sydäntäni ja siksi en olekaan jaellut sinne ja tänne pyynnöistä huolimatta. Itsesuojelua!
Rouva 43v
Ei se "pihtauksen" kestäminen ole mikään tae vakavammista aikeista. Jaksaahan sitä odottaa, milloin yhdet sakset aukeavat, jos yhtäaikaa on muitakin, anteliaampia kierroksessa. Ja moni suhde on alkanut yhden illan jutustakin. Siitä vain sänkyyn, kun siltä tuntuu!
Siis sinulle on normaalia, että sekstaa muiden kanssa kun seurustelee yhden kanssa? Johan on moraali :D
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap missään vaiheessa sanonut että olisi mennyt sänkyyn miehen kanssa. Joten ei se välttämättä automaattisesti tarkoita sitä että miehen kiinnostus lakkaa heti kun pääsee sänkyyn.
Aivan. Minä tapailin yhtä miestä, joka ensin oli muka kovin rakastunut ja sitten yhtäkkiä ei enää ollutkaan, eikä osannut sanoa edes mitään syytä. Enkä ehtinyt harrastaa seksiä hänen kanssaan ennen kuin kiinnostus loppui. Tietenkin on parempi, että emme ole ehtineet kunnolla seurustella tai harrastaa seksiä. Ei sentään tarvitse tuntea itseään hyväksikäytetyksi, tarpeeksi raskasta on ollut muutenkin. Nyt en tiedä, mitä tapahtuu jos uudestaan rakastun "molemminpuolisesti". Pystynkö uskomaan miehen tunteisiin? Mistä tiedän, että mies tosiaan rakastaa minua eikä vain näytä ja kuulosta rakastuneelta ja onnelliselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Tulee ehkä kirjoitettua vähän tunteiden sekamelskassa tämä mutta menkööt. Kävipä se klassinen eli mies jätti minut sitten ihan puskista.
Nyt ihmetyttää ja itkettää vaan. En osannut yhtään odottaa eikä se osannut edes perustella. Jotain niin ympäripyöreää "en ole ihan varma onko tässä jotain" tms. Vaikka aiemmin siis vielä itse hehkutti miten ei ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ja vielä eilen oli ihan normaali. Töissä ei siis ilmeisesti ole käynyt mitään kummallista vaan hän oli vain jostaib päättänyt jättää minut. Olen aika pettynyt ja on vähän petetty olo kaikkien noiden tekojen ja sanojen kanssa jotka ovat ihan ristiriidassa tämän kanssa.
niin siis pääsi sun pöksylöihin ja sen ei enää tarvinnu jauha romantiikkaa ja satuja. joku muu on jo sen sängyssä kyntämässä.
Valitettavasti näin. Tyttö-kullat, ajatelkaa sen verran eteenne että älkää menkö heti sänkyyn! Jos mies on silti kiinnostunut, niin sinne sänkyynkin ehtii vielä kunhan on tutustuttu paremmin henkisellä tasolla. Monet valitettavasti kuitenkin haluaa vain sitä yhtä. Itse en ole koskaan halunnut särkeä sydäntäni ja siksi en olekaan jaellut sinne ja tänne pyynnöistä huolimatta. Itsesuojelua!
Rouva 43v
Ei se "pihtauksen" kestäminen ole mikään tae vakavammista aikeista. Jaksaahan sitä odottaa, milloin yhdet sakset aukeavat, jos yhtäaikaa on muitakin, anteliaampia kierroksessa. Ja moni suhde on alkanut yhden illan jutustakin. Siitä vain sänkyyn, kun siltä tuntuu!
Siis sinulle on normaalia, että sekstaa muiden kanssa kun seurustelee yhden kanssa? Johan on moraali :D
Näillä Rouvan mainitsemilla on. Voi tutustua rauhassa, mutta kyllä seksinkin pitää toimia. Molemmat pidemmät suhteet elämässäni ovat alkaneet villillä seksillä ensimmäisenä iltana. Toisen kanssa olin naimisissa 12v ja toisen kanssa edellenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva 43v
Näillä Rouvan mainitsemilla on. Voi tutustua rauhassa, mutta kyllä seksinkin pitää toimia. Molemmat pidemmät suhteet elämässäni ovat alkaneet villillä seksillä ensimmäisenä iltana. Toisen kanssa olin naimisissa 12v ja toisen kanssa edellenkin.
Joku ei nyt täsmää tässä. Siis pitäisikö mennä sänkyyn heti, koska toisella kuitenkin on muitakin kierroksessa? Eikö pitäisi olla erityisen tarkkana ettei mene, koska tällaisesta ei todellakaan tulisi mitään, koska toisella on läpimätä moraali (pettää)?
Seksin toimivuuden ehtii tsekata paljon myöhemminkin. Eka todellakin syytä selvittää, että ollaan samalla sivulla. Jos toinen bylsii siellä täällä niin ei todellakaan olla samaan suhteeseen sopivia, ja kyllä se moraali (siis moraalittomuus) tulee kuitenkin selville jossain vaiheessa ja saadaan viimeistään silloin suhde päätettyä. Eikä tartte pelätä, että olisi saanut vielä taudinkin kaupan päälle.
Järkeä päähän!
Pihtaaminen on tullut tienpäähän.. kuka haluaa pelkkää nukkumista
Tietoniekka kirjoitti:
Nukkuminen on ihanaa, varsinkin näin pimeällä <3
Tietoniekka kirjoitti:
Minä olisin tosi onnellinen, jos pääsisin jonkun kainaloon nukkumaan! Voisin aivan hyvin jättää seksit väliin ja vain nauttia toisen ihmisen lämmöstä ja turvasta zZZZZZzzz...
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti eksä on ilmoittanut illalla tai yöllä että haluaa miehen takaisin
.
Ilmoittanut vielä samalla, että tulehan isukki kotiin, laskettu aika on keväällä.
Surullisen tuttua mullekin nuo salama- ihastujat ja yhtä nopeaa häviävät... joku ( tai useampikin varmaan) pohti että miten ikinä enää voi luottaa ja uskaltaa uuteen suhteeseen. Yhden mätämunan jälkeen🙄🤔
Mulle on käynyt noin, ootas, joku viis kertaa ainakin ja vielä tässä porskutetaan ja ihan hyvillä mielin. Ei toki heti, ottaa aikansa toipua mutta pitkässä juoksussa olisi ihan hullua antaa noille häntäheikeille niin suurta valtaa omaan elämäänsä... että lakkaisi elämästä 😐
Tapailen nytkin miestä, yli puoli vuotta jo, vaikka vieläkin ajoittain kirpaisee totuus siitä että tääkin voi päättyä huonosti, ts miehen aloitteesta. Mut hei, me eletään vaan kerran, ei kannata toisten antaa liikaa vaikuttaa elämäänsä ja aina voi itse toimia näissä tilanteissa viisaammin, kokemus jos mikä opettaa☺
Tää on nykypäivää. Pelottaa ajatuskin, miten esim. vuosikausia parisuhteissa olleet ystäväni hajoaisivat, jos joutuisivat nyt kylmiltään sinkkumarkkinoille. Eivät tunnu nytkään ymmärtävän, kun kerron heille, että nykyään kukaan ei oikein ole tosissaan, ei halua vakavampaa, ei sitoutua, ei "seurustella". Toinen jalka on aina oven välissä, voi tulla parempi vastaan. Vapaata seksiä vaan ja ei rajoittavia ihmissuhteita. Jos alkaa tympiä, häippäsee tuosta vain. Uusi löytyy kyllä kohta vällyjen väliin. Eikä tiedetä, mitä halutaan (tiedetäänkö koskaan?). Ihmiset ovat menneet sekaisin tästä vapaudesta! Luulen, että moni kyllä haluaa vakiintua "sit joskus", mutta ilman jää, kun ei koskaan kiinny kehenkään.
Luulin, että tuollaista harrastaa vain tietynlainen ihmistyyppi, mutta näyttää olevan normimeininkiä nykyään. Jos tässä haluaa edes hetkellistä halia ja läheisyyttä, pitää pelailla itsekin. Sad but true.
Vierailija kirjoitti:
Tää on nykypäivää. Pelottaa ajatuskin, miten esim. vuosikausia parisuhteissa olleet ystäväni hajoaisivat, jos joutuisivat nyt kylmiltään sinkkumarkkinoille. Eivät tunnu nytkään ymmärtävän, kun kerron heille, että nykyään kukaan ei oikein ole tosissaan, ei halua vakavampaa, ei sitoutua, ei "seurustella". Toinen jalka on aina oven välissä, voi tulla parempi vastaan. Vapaata seksiä vaan ja ei rajoittavia ihmissuhteita. Jos alkaa tympiä, häippäsee tuosta vain. Uusi löytyy kyllä kohta vällyjen väliin. Eikä tiedetä, mitä halutaan (tiedetäänkö koskaan?). Ihmiset ovat menneet sekaisin tästä vapaudesta! Luulen, että moni kyllä haluaa vakiintua "sit joskus", mutta ilman jää, kun ei koskaan kiinny kehenkään.
Luulin, että tuollaista harrastaa vain tietynlainen ihmistyyppi, mutta näyttää olevan normimeininkiä nykyään. Jos tässä haluaa edes hetkellistä halia ja läheisyyttä, pitää pelailla itsekin. Sad but true.
Samaa mieltä, nykypäivän menoa.
Ennen suhteisiin sitouduttiin ja nimenomaan yhteen ihmiseen.
Hetken aikaa syksyllä deittisivustolla ollessani, suurin osa haki jotain tapailua, seksiä jne. Viimeistään eka treffeillä ilmoitettiin, että ei sitten mitään parisuhteita tai vakavampaa.
Noh, kokeilin hetken tällaisen miehen kanssa juttua ja ihastuttiin päätäpahkaa toisiimme, kunnes mies olikin sitä mieltä että alkaa mennä liian vakavaksi. Viis siitä vaikka olisin muuten tuntunut sopivalta, vapaus kiehtoi enemmän 🙈
Vierailija kirjoitti:
Onneksi uskovaisilla on edelleen erilaista. Turvallista kun ajattelee omiakin teinejä, heidänkään ei tarvitse kokea tuollaista hullumyllyä kuten ei itsekään tarvinnut.
Ai, kyllä mä uskovainen tyttö oon saanut ihan urakalla henkisesti turpaan ja niin on saaneet aika monen julkisuudessa tunnetun uskiksen lapset myös. Että lycka till vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, nykypäivän menoa.
Ennen suhteisiin sitouduttiin ja nimenomaan yhteen ihmiseen.Hetken aikaa syksyllä deittisivustolla ollessani, suurin osa haki jotain tapailua, seksiä jne. Viimeistään eka treffeillä ilmoitettiin, että ei sitten mitään parisuhteita tai vakavampaa.
Noh, kokeilin hetken tällaisen miehen kanssa juttua ja ihastuttiin päätäpahkaa toisiimme, kunnes mies olikin sitä mieltä että alkaa mennä liian vakavaksi. Viis siitä vaikka olisin muuten tuntunut sopivalta, vapaus kiehtoi enemmän 🙈
No etpä tuntunut tarpeeksi sopivalta.
Rakastuminen on niin voimakas tunne, että siinä jää kaikki ”ei mitään vakavaa”- päätökset kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko sillä käytännössä merkitystä, vaikka tuo olisikin normimeininkiä. Jos rakastutaan niin kyllä sitä silloin aletaan seurustella, vaikka ei olisi mitään vakavaa etsitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko sillä käytännössä merkitystä, vaikka tuo olisikin normimeininkiä. Jos rakastutaan niin kyllä sitä silloin aletaan seurustella, vaikka ei olisi mitään vakavaa etsitty.
Jep. Ei siinä silloin mikään pidättele.
Vierailija kirjoitti:
No sanoisin, että tyypillinen mies. Sinkkuaikoinani törmäsin jatkuvasti tuollaisiin, ensin ollaan ihan hullaantuneita ja yhtäkkiä lyödään liinat kiinni.
Tarkoitit varmaan tyypillinen nainen. Näin on käynyt lukuisia kertoja eikä koskaan mitään syytä ole naiset minulle kertoneet.
Vierailija kirjoitti:
Ai, kyllä mä uskovainen tyttö oon saanut ihan urakalla henkisesti turpaan ja niin on saaneet aika monen julkisuudessa tunnetun uskiksen lapset myös. Että lycka till vaan.
Voi ei :( Keneltä olet saanut turpaan, uskovaisilta pojiltako siis?
Eihän ap missään vaiheessa sanonut että olisi mennyt sänkyyn miehen kanssa. Joten ei se välttämättä automaattisesti tarkoita sitä että miehen kiinnostus lakkaa heti kun pääsee sänkyyn.