Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AHDISTAA kamalasti! Mitä tämä tilanne miehen kanssa tarkoittaa??

Vierailija
12.12.2018 |

Taustaa: ollaan siis tapailtu aika säännöllisesti reilun kuukauden ajan, ollaan puhuttu kaikesta mahdollisesta ja mies on sanonut ettei koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut tälläistä. Meillä oli alusta asti jotenkin todella helppoa ja luontevaa toistemme seurassa ja nautimme toistemme seurasta.

Olen käynyt hänen luonaan, hän myös minun luonani ja hän esitteli jo minut myös vanhemmilleen. Meillä on ollut tosi hauskaa, romanttista myös. Ei olla riidelty tai mitään sellaista mutta nyt eilisestä asti mies on ollut todella outo. Eilen kaikki oli hyvin iltaan asti, mutta nyt tuntuu että hän välttelee siitä lähtien. Ei enää katso tai kosketa. Huomaan ihan selvästi eron entiseen ja olen todella hämmentynyt. En halua töksäyttää ihan suoraan mutta varmaan on kohta pakko kysyä mitä oikein tapahtui. Eron vielä eiliseen iltapäivään huomaa ihan selvästi. En ymmärrä yhtään miksi hän yhtäkkiä alkoi vältellä, tuntuu vaan todella pahalta. Jos yritän kysellä milloin nähdään seuraavan kerran, hän ei enää vastaa mitään vaan yrittää kierrellä. Eilen aamulla oli vielä ihan innoissaan suunnittelemassa jotain kanssani.

Oli pakko avautua. Tuntuu niin pahalle kun tuntuu siltä että tämä taisi nyt sitten olla tässä. En usko että hänellä voisi olla ketään toista kun vielä eilen aamulla mietti jotain yhteisiä lomamatkoja tms tulevalle talvelle, tuskin olisi sellaista puhunut jos olisi koko ajan ollut jonkun toisen kanssa.

Kommentit (390)

Vierailija
261/390 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen...

Vierailija
262/390 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTÄ JOS kaikkien spekulointien sijaan mies on tajunnut että rakastaa sua tosi paljon ja on harmissaan että lähdet eri kaupunkiin.

Ehkä tajusi että ei halua etäsuhdetta. Tai haluaa edetä nopeammin ja saatoit vaikuttaa siltä ettet haluaisi kovin vakavaa.

Sanoitko vahingossa että onpa söpö lapsi, kun olitte kahvilassa.

Kysy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanoisin, että tyypillinen mies. Sinkkuaikoinani törmäsin jatkuvasti tuollaisiin, ensin ollaan ihan hullaantuneita ja yhtäkkiä lyödään liinat kiinni. Yleensä syynä oli se, että exä alkoi kummitella mielessä tai palasi takaisin kuvioihin. Toivottavasti ei ole kuitenkaan nyt tällaisesta kyse. Kysy mieheltä suoraan mikä nyt mättää.

Ja naisillahan ei koskaan mieliala vaihtele? Vai onko kyse siitä, että miehillä se ei saisi vaihdella?

Vierailija
264/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ENTÄ JOS kaikkien spekulointien sijaan mies on tajunnut että rakastaa sua tosi paljon ja on harmissaan että lähdet eri kaupunkiin.

Ehkä tajusi että ei halua etäsuhdetta. Tai haluaa edetä nopeammin ja saatoit vaikuttaa siltä ettet haluaisi kovin vakavaa.

Kysy

Onko tämä oikeasti miten todennäköistä? Mietin vain. 

Vierailija
265/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Tulee ehkä kirjoitettua vähän tunteiden sekamelskassa tämä mutta menkööt. Kävipä se klassinen eli mies jätti minut sitten ihan puskista.

Nyt ihmetyttää ja itkettää vaan. En osannut yhtään odottaa eikä se osannut edes perustella. Jotain niin ympäripyöreää "en ole ihan varma onko tässä jotain" tms. Vaikka aiemmin siis vielä itse hehkutti miten ei ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ja vielä eilen oli ihan normaali. Töissä ei siis ilmeisesti ole käynyt mitään kummallista vaan hän oli vain jostaib päättänyt jättää minut. Olen aika pettynyt ja on vähän petetty olo kaikkien noiden tekojen ja sanojen kanssa jotka ovat ihan ristiriidassa tämän kanssa.

niin siis pääsi sun pöksylöihin ja sen ei enää tarvinnu jauha romantiikkaa ja satuja. joku muu on jo sen sängyssä kyntämässä.

Valitettavasti näin. Tyttö-kullat, ajatelkaa sen verran eteenne että älkää menkö heti sänkyyn! Jos mies on silti kiinnostunut, niin sinne sänkyynkin ehtii vielä kunhan on tutustuttu paremmin henkisellä tasolla. Monet valitettavasti kuitenkin haluaa vain sitä yhtä. Itse en ole koskaan halunnut särkeä sydäntäni ja siksi en olekaan jaellut sinne ja tänne pyynnöistä huolimatta. Itsesuojelua!

Rouva 43v

Ei se "pihtauksen" kestäminen ole mikään tae vakavammista aikeista. Jaksaahan sitä odottaa, milloin yhdet sakset aukeavat, jos yhtäaikaa on muitakin, anteliaampia kierroksessa. Ja moni suhde on alkanut yhden illan jutustakin. Siitä vain sänkyyn, kun siltä tuntuu!

Sinkkuna monilla on näitä fwb järjestelyitä seksielämää varten nykyään.

Jos kohtaa potentiaalisen kumppaniehdokkaan joka haluaa tahallaan odotuttaa seksiä, niin eihän tälläiseltä odotuttajalta ole mitenkään pois jos jatkat seksielämää näiden fwb-tyyppien kanssa sen odotuksen ajan.

Sitten kun suhde syvenee ja seksielämä alkaa niin tilanne muuttuu.

Vierailija
266/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

isulitisuli

Vierailija
267/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanoisin, että tyypillinen mies. Sinkkuaikoinani törmäsin jatkuvasti tuollaisiin, ensin ollaan ihan hullaantuneita ja yhtäkkiä lyödään liinat kiinni. Yleensä syynä oli se, että exä alkoi kummitella mielessä tai palasi takaisin kuvioihin. Toivottavasti ei ole kuitenkaan nyt tällaisesta kyse. Kysy mieheltä suoraan mikä nyt mättää.

Ja naisillahan ei koskaan mieliala vaihtele? Vai onko kyse siitä, että miehillä se ei saisi vaihdella?

Ei kyse ole siitä, millä tuulella mies sattuu olemaan, vaan siitä mitkä ovat miehen tunteet tiettyä naista kohtaan. Ihan eri asia.

Vierailija
268/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti näin. Tyttö-kullat, ajatelkaa sen verran eteenne että älkää menkö heti sänkyyn! Jos mies on silti kiinnostunut, niin sinne sänkyynkin ehtii vielä kunhan on tutustuttu paremmin henkisellä tasolla. Monet valitettavasti kuitenkin haluaa vain sitä yhtä. Itse en ole koskaan halunnut särkeä sydäntäni ja siksi en olekaan jaellut sinne ja tänne pyynnöistä huolimatta. Itsesuojelua!

Rouva 43v

Ei se "pihtauksen" kestäminen ole mikään tae vakavammista aikeista. Jaksaahan sitä odottaa, milloin yhdet sakset aukeavat, jos yhtäaikaa on muitakin, anteliaampia kierroksessa. Ja moni suhde on alkanut yhden illan jutustakin. Siitä vain sänkyyn, kun siltä tuntuu!

Tämä toimii niin kauan kun molemmat ajattelee samalla tavalla. Minulle treffikumppanin välitön anteliaisuus olisi (on) turn-off. Onneksi löysin sen joka nauttii seksistä "vasta" sen oikean kanssa. Neuvo "siitä vain sänkyyn" karsii monta ehdokasta heti pois.

Vierailija
269/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarvitsee yksinoloa ajoittain, jotta testosteronitasot kohoaisivat. Lepoa.

Jos antaisit vain niinä hetkinä olla rauhassa, ja kun tulee takaisin luolastaan, tilanne on taas normaali.

Jos jatkuu viikkoja, niin dumppaa hänet; hän palautuu kyllä nopsaan normaaliksi.

Vierailija
270/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa, mitä ap:n tapauksessa lopulta tapahtui - en millään jaksaisi lukea koko ketjua läpi. Alun tietysti luin.

Kiitos!

Vierailija
271/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan kirjoitti:

Voisko joku kertoa, mitä ap:n tapauksessa lopulta tapahtui - en millään jaksaisi lukea koko ketjua läpi. Alun tietysti luin.

Kiitos!

Mies jätti hänet. Jos nyt ketään voi jättää ilman että on varsinaisesti seurusteltu, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan.

Vierailija
272/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy

Erittäin epätodennäköistä.

Ettekö te nyt oikeasti tajua, että kun tosissaan ihastuu ja rakastuu, millään olosuhteilla ei ole mitään merkitystä. Sellaista ihmistä EI jätä, jota kohtaan on palavia tunteita vaikka hän asuisi toisella puolella maapalloa.

Eräs ystäväni hoki tätä samaa, että tapailemansa mies ei vaan kestänyt etäsuhdetta ja siksi lopetti homman. Sanoin kokoajan, että joopa joo, se ei vaan kuule halua sua tarpeeksi. Ei uskonut, kunnes stalkkasi somesta että nyt mies seurustelee naisen kanssa joka on samasta kaupungista kuin hän itse.

Vierailija
273/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Troollooo.

Vierailija
274/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä idiootteja aloittaja ja kaikki häntä neuvovat ja tilannetta arvuuttelevat.

Tuskin yksikään täällä on sattunut vakoilemaan juuri sinun miestäsi ja täten tietää vastausta. Kirjoita päiväkirjaan jos haluat purkaa oloasi kirjallisesti, äläkä tee siitä julkista viihdettä. Saatat vielä olla niin tyhmä että uskot näihin ketjun selvännäkijäeukkojen neuvoihin.

Vierailija
275/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunainen, kaunis ja hoikka, koulutettukin, kohtaa juuri tuollaisia miehiä tinderissä loputtomiin.

Tavisäijä, tavisduunissa, ihan mukava, ensin hullaantuu ja alkaa suunnitella tulevaisuutta, kolmen kuukauden kohdalla vähän hidastelee, neljän kuukauden kohdalla on mennyt takaisin tindeen hakeen uutta liekkiä.

Eli sanoisin: älkää esitelkö lapsianne kaikille, se on ikävää, odottakaa puoli vuotta. Älkää lähtekö siihen asuntojen katselemiseen mukaan. Ja ne rakkauden tunnustukset siinä kuukauden kohdalla, ohittakaa.

Kun se oikea tulee, hän tuntuu ihan erilaiselta kuin nää feikit ihastumis-intoilijat.

Vierailija
276/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkasin yhden eronneen kanssa, suhde kesti 5kk. Nyt ollaan kavereita. Hän on jatkanut ja kaikki miehen suhteet kestää 3-5kk. Ja uusi äkkiä tilalle. Uusinkaan ei kuulemma ole hyvä, mutta hauskaa ajanvietettä ja seksiähän pitää saada. Yksin ei voi olla ja uusi löytyy äkkiä.

Että tästä perspektiivistä katsokaa niitä äijiä. Volokuvastosta voi valita aina uuden ja yksin ei voi olla..

Vierailija
277/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla niin paljon näitä tällaisia miehiä, että onko edes mahdollista löytää tapailua joka jatkuu pitempään kuin pari-kolme kuukautta?

Vierailija
278/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla niin paljon näitä tällaisia miehiä, että onko edes mahdollista löytää tapailua joka jatkuu pitempään kuin pari-kolme kuukautta?

Ja pienellä huumorilla höystettynä tämä kommentti, mutta alkaa tosiaan tuntua, että suhteita vaihdetaan koko ajan lennosta :D

Vierailija
279/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieraisit nukkuessa ja mieheltä meni halut?

Mun ex oikeasti oli vihainen ja syyllisti mua kun kerran olin pieraissut unissani. No, onneksi on entinen, oli kamala tyyppi muutenkin.

Oli pakko naurahtaa! Mun ex suuttui mulle kun mulla oli nuha ja nenä tukossa ja tuhisin nukkumaan mennessä. Suuttui myös jos hengitin hänen selkäänsä kohti nukkumaan mennessä "älä hengitä noin lujaa! Selkään tulee kylmä!".. Nykyisen (ja nyk. myös aviomies) kanssa ei tod. tällaisia ongelmia. Hyväksyy mun nuhatuhinat ja hengityksen voimakkuuden..

Vierailija
280/390 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan kirjoitti:

Kiitos!

Voisko joku referoida mulle tän palstan kaikki ketjut, en jaksa itse tehdä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän