Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AHDISTAA kamalasti! Mitä tämä tilanne miehen kanssa tarkoittaa??

Vierailija
12.12.2018 |

Taustaa: ollaan siis tapailtu aika säännöllisesti reilun kuukauden ajan, ollaan puhuttu kaikesta mahdollisesta ja mies on sanonut ettei koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut tälläistä. Meillä oli alusta asti jotenkin todella helppoa ja luontevaa toistemme seurassa ja nautimme toistemme seurasta.

Olen käynyt hänen luonaan, hän myös minun luonani ja hän esitteli jo minut myös vanhemmilleen. Meillä on ollut tosi hauskaa, romanttista myös. Ei olla riidelty tai mitään sellaista mutta nyt eilisestä asti mies on ollut todella outo. Eilen kaikki oli hyvin iltaan asti, mutta nyt tuntuu että hän välttelee siitä lähtien. Ei enää katso tai kosketa. Huomaan ihan selvästi eron entiseen ja olen todella hämmentynyt. En halua töksäyttää ihan suoraan mutta varmaan on kohta pakko kysyä mitä oikein tapahtui. Eron vielä eiliseen iltapäivään huomaa ihan selvästi. En ymmärrä yhtään miksi hän yhtäkkiä alkoi vältellä, tuntuu vaan todella pahalta. Jos yritän kysellä milloin nähdään seuraavan kerran, hän ei enää vastaa mitään vaan yrittää kierrellä. Eilen aamulla oli vielä ihan innoissaan suunnittelemassa jotain kanssani.

Oli pakko avautua. Tuntuu niin pahalle kun tuntuu siltä että tämä taisi nyt sitten olla tässä. En usko että hänellä voisi olla ketään toista kun vielä eilen aamulla mietti jotain yhteisiä lomamatkoja tms tulevalle talvelle, tuskin olisi sellaista puhunut jos olisi koko ajan ollut jonkun toisen kanssa.

Kommentit (390)

Vierailija
221/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista seksiä teillä on?

Vierailija
222/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kolmekymppisenä yh-äitinä kuukausikin turhaa tapailua on kuin vuosi heitetty hukkaan deittimarkkinoilla. Itselle kävi juurikin vastaavat kuin ap:lle. En jaksanut kysellä sen enempiä, miksi mies etäytyi, mutta tuo "exä alkoi kummitella -teoria" kuulostaisi melko järkeenkäyvältä. Uutta putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavattu tinderissä. Emme kumpikaan käytä sitä vaan tavattiin ihan muissa merkeissä (mikä tekee tästä ehkä vielä astetta vaikeampaa kun ei tosiaan ollut mikään ns tindertyyppi kyseessä..) Ap

jos olet takertuja ja hän huomasi se jo nyt.Mikään ei ole niin inhottavaa,kuin se että joku o kuin takiainen kimpussa.

Vierailija
224/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanoisin, että tyypillinen mies. Sinkkuaikoinani törmäsin jatkuvasti tuollaisiin, ensin ollaan ihan hullaantuneita ja yhtäkkiä lyödään liinat kiinni. Yleensä syynä oli se, että exä alkoi kummitella mielessä tai palasi takaisin kuvioihin. Toivottavasti ei ole kuitenkaan nyt tällaisesta kyse. Kysy mieheltä suoraan mikä nyt mättää.

Sama minulla sinkkuaikana. ”Asuin” yhden miehen luona toisella paikkakunnalla viikonloput, koska hän oli pienituloinen opiskelija, eikä pystynyt rahoittamaan junalippuja. Yhtäkkiä sanoi yhtenä sunnuntaina, että sä varmaan pääset itsekseen junalle. Kysyin syytä, miksei lähde saattamaan, ja hän sanoi menevänsä suihkuun ja aikaisin nukkumaan. Asia oli minulle tietysti ok, mutta sen jälkeen hän ei vastannut viesteihin. Soittelin muutamia kertoja, ja hän oli ihan normaali oma itsensä, laski leikkiä yms. Hän ei kuitenkaan pyytänyt luokseen moneen viikkoon. Lopulta minä soitin ja kysyin, voinko tulla kylään. Hän sanoi, että mieluummin ei. Loukkaannuin kovasti. Monta kuukautta sen jälkeen HÄN soitti ja kyseli kuulumisia. Hän sanoi, että pitää minusta kovasti, mutta suhde tuntui etenevän liian nopeasti. Minä totesin kylmän viileästi, että joko ollaan suhteessa tai sitten ei olla, enkä aio olla kenenkään hätävara, jonka voi työntää sivuun, jos alkaa pelottaa liian sitova suhde.

Toisen kerran kävi samantyyppinen juttu, mutta se mies ei edes halunnut viettää aikaa yhdessä kuin silloin kun hänelle sopi (eli soitti tyyliin klo 23, voidaanko tavata baarissa).

Sitoutumiskammo, veikkaan.

Vierailija
225/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuinnostus lopahti tai miehellä on todella paha krapula. Voi olla myös katkolla.

Vierailija
226/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista seksiä teillä on?

Minua myös kiinnostaisi tämä. Oliko seksi erittäin kiihkeää, mahtavaa...tuskin.

Vierailija
227/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit tavaraa ja mieltä loppui mielenkiinto

Vierailija
228/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset puhuvat ihan sitä mikä sopii kulloiseenkin tilanteeseen ja välttämättä se ei tarkoita yhtään mitään: Eli jos kaikki on ollut niin ihanaa ja totaalisesti erilaista kuin ennen, niin se on vain ollut just sopivasti sanottu ja ehkä sillä hetkellä ohitse kiitänyt tunne, jolla ei sen pitempää merkitystä. Ihmisiä tuppaa aina alkaa ahdistaa. Toiset pääsee tunteesta yli ja toiset jäävät jumittamaan ja ovat näin useammin eli lähes koko ajan vapailla markkinoilla.

Vierailija
229/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nyt siis samassa paikassa? Miksi kysyä, että milloin näemme seuraavan kerran, kun näette nytkin?

Ei olla nyt. Menin omaan kotiini tänään, niin kuin oli sovittu jo aiemmin. Emme asu samassa kaupungissa (2h matkan päässä toisistamme), se unohtui aloituksesta. Ap

No miten hän voisikaan katsoa ja koskettaa sinua, kun olette eri paikassa?

Tarkoitin tietysti aikaa jonka olin hänen luonaan. Lähdin sieltä vasta äsken pois, nyt istun bussissa. Oli koko iltapäivä ja alkuilta aikaa huomata muuttunut käytös. Jos hän ennen halaili ja pussaili jatkuvasti omasta aloitteestaan ja nyt ei voi tyyliin edes katsoa päin niin jotain outoa tässä kyllä on.Ap

mies oli saaanut loparit duunista ja laski pässään että siun pipari tulee sittenkin liian kalliiksi.

Vierailija
230/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehkä töissä sattui jotain ikävää (tieto lomautuksesta?), mikä sai miehen vetäytymään itseensä. Eikö mieleesi tullut kysyä tuosta? Miehen muuttunut käytös ei välttämättä johdu sinusta ollenkaan.

Vierailija
231/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn vastaus kysymyksiin oli viestissä 71.

Vierailija
232/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies  käyttäytyy jo ensimmäisen kuukauden jälkeen tuolla tavalla ja sinä ahdistut, voit unohtaa ja jatkaa kohti uusia seikkailuja.

Kuvittelepa tilannetta vuosien päästä, kun olisitte asuneet yhdessä ja teillä olisi lapsia, ja silloinkin hän käyttäytyisi noin.

Vierailija
233/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden asian tiedän 100% varmasti. Tänä tinderaikana, jolloin ihmisille tulee jatkuvasti uusia mahdollisuuksia, ihmissuhteet ovat sen verran kertakäyttökamaa, että itse aion jäädä loppuiäkseni sinkuksi. En todella ala rikkoa itseäni. Yksinolemisessa ei ole mitään kauheaa. Jos joku irl tulee vastaan, niin sitten EHKÄ, EHKÄ, suurella varauksella, mutta mistään nettipalstoilta en näitä ukkeleita kyllä etsimään ryhdy. Piste.

Etkai nyt ihan oikeasti usko että kaikille ihmissuhteet ovat kertakäyttökamaa pelkän digitalisoitumisen takia? Vaikka jokin asia olisi pinnalla ja tietyt ihmisryhmät käyttäytyisi noin ei se tarkoita että kaikki tekisi niin ja pitää heti luovuttaa ja olettaa kaikenlaista etukäteen.. hohhoijaa.

Vierailija
234/390 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Tulee ehkä kirjoitettua vähän tunteiden sekamelskassa tämä mutta menkööt. Kävipä se klassinen eli mies jätti minut sitten ihan puskista.

Nyt ihmetyttää ja itkettää vaan. En osannut yhtään odottaa eikä se osannut edes perustella. Jotain niin ympäripyöreää "en ole ihan varma onko tässä jotain" tms. Vaikka aiemmin siis vielä itse hehkutti miten ei ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ja vielä eilen oli ihan normaali. Töissä ei siis ilmeisesti ole käynyt mitään kummallista vaan hän oli vain jostaib päättänyt jättää minut. Olen aika pettynyt ja on vähän petetty olo kaikkien noiden tekojen ja sanojen kanssa jotka ovat ihan ristiriidassa tämän kanssa.

niin siis pääsi sun pöksylöihin ja sen ei enää tarvinnu jauha romantiikkaa ja satuja. joku muu on jo sen sängyssä kyntämässä.

Vierailija
235/390 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Tulee ehkä kirjoitettua vähän tunteiden sekamelskassa tämä mutta menkööt. Kävipä se klassinen eli mies jätti minut sitten ihan puskista.

Nyt ihmetyttää ja itkettää vaan. En osannut yhtään odottaa eikä se osannut edes perustella. Jotain niin ympäripyöreää "en ole ihan varma onko tässä jotain" tms. Vaikka aiemmin siis vielä itse hehkutti miten ei ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ja vielä eilen oli ihan normaali. Töissä ei siis ilmeisesti ole käynyt mitään kummallista vaan hän oli vain jostaib päättänyt jättää minut. Olen aika pettynyt ja on vähän petetty olo kaikkien noiden tekojen ja sanojen kanssa jotka ovat ihan ristiriidassa tämän kanssa.

Äiti ja isi sanoi ei

Vierailija
236/390 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin siis pääsi sun pöksylöihin ja sen ei enää tarvinnu jauha romantiikkaa ja satuja. joku muu on jo sen sängyssä kyntämässä.

Valitettavasti näin. Tyttö-kullat, ajatelkaa sen verran eteenne että älkää menkö heti sänkyyn! Jos mies on silti kiinnostunut, niin sinne sänkyynkin ehtii vielä kunhan on tutustuttu paremmin henkisellä tasolla. Monet valitettavasti kuitenkin haluaa vain sitä yhtä. Itse en ole koskaan halunnut särkeä sydäntäni ja siksi en olekaan jaellut sinne ja tänne pyynnöistä huolimatta. Itsesuojelua!

Rouva 43v

Vierailija
237/390 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti näin. Tyttö-kullat, ajatelkaa sen verran eteenne että älkää menkö heti sänkyyn! Jos mies on silti kiinnostunut, niin sinne sänkyynkin ehtii vielä kunhan on tutustuttu paremmin henkisellä tasolla. Monet valitettavasti kuitenkin haluaa vain sitä yhtä. Itse en ole koskaan halunnut särkeä sydäntäni ja siksi en olekaan jaellut sinne ja tänne pyynnöistä huolimatta. Itsesuojelua!

Rouva 43v

Ei se "pihtauksen" kestäminen ole mikään tae vakavammista aikeista. Jaksaahan sitä odottaa, milloin yhdet sakset aukeavat, jos yhtäaikaa on muitakin, anteliaampia kierroksessa. Ja moni suhde on alkanut yhden illan jutustakin. Siitä vain sänkyyn, kun siltä tuntuu!

Vierailija
238/390 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oon todella pahoillani. Tuo tuntuis kenestä tahansa kipeältä ja ennakoimattomalta. Muista, ettei ero johdu sinusta tai siitä mitä teit. Uskon, että toisella osapuolella voi olla itsessään asioita, jotka nostavat päätään, kun juttu alkaa mennä vakavammaksi. 

Ainoa neuvo minkä antaisin, on että suojele itseäsi. Jatkossa älä antaudu hetkessä, ja pidä juttu pidempään sanallisella alueella, niin sen mahdollisesti päättyessä, ei tunnu sydämessä niin pahalta. 

Voimia tähän hetkeen niinkuin tarvitset. Sinä selviät.

Vierailija
239/390 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti eksä on ilmoittanut illalla tai yöllä että haluaa miehen takaisin

Vierailija
240/390 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti eksä on ilmoittanut illalla tai yöllä että haluaa miehen takaisin

Juuri näin, tai sitten joku johon samaan aikaan heitetty verkot osoittanut että on kiinnostunut. Ei kannata välittää, mies ei tiedä mitä haluaa. Saattaa silti vielä joskus tulla sinunkin ovelle kolkuttelemaan. Kannattaa miettiä tarkasti ottaako takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän