AHDISTAA kamalasti! Mitä tämä tilanne miehen kanssa tarkoittaa??
Taustaa: ollaan siis tapailtu aika säännöllisesti reilun kuukauden ajan, ollaan puhuttu kaikesta mahdollisesta ja mies on sanonut ettei koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut tälläistä. Meillä oli alusta asti jotenkin todella helppoa ja luontevaa toistemme seurassa ja nautimme toistemme seurasta.
Olen käynyt hänen luonaan, hän myös minun luonani ja hän esitteli jo minut myös vanhemmilleen. Meillä on ollut tosi hauskaa, romanttista myös. Ei olla riidelty tai mitään sellaista mutta nyt eilisestä asti mies on ollut todella outo. Eilen kaikki oli hyvin iltaan asti, mutta nyt tuntuu että hän välttelee siitä lähtien. Ei enää katso tai kosketa. Huomaan ihan selvästi eron entiseen ja olen todella hämmentynyt. En halua töksäyttää ihan suoraan mutta varmaan on kohta pakko kysyä mitä oikein tapahtui. Eron vielä eiliseen iltapäivään huomaa ihan selvästi. En ymmärrä yhtään miksi hän yhtäkkiä alkoi vältellä, tuntuu vaan todella pahalta. Jos yritän kysellä milloin nähdään seuraavan kerran, hän ei enää vastaa mitään vaan yrittää kierrellä. Eilen aamulla oli vielä ihan innoissaan suunnittelemassa jotain kanssani.
Oli pakko avautua. Tuntuu niin pahalle kun tuntuu siltä että tämä taisi nyt sitten olla tässä. En usko että hänellä voisi olla ketään toista kun vielä eilen aamulla mietti jotain yhteisiä lomamatkoja tms tulevalle talvelle, tuskin olisi sellaista puhunut jos olisi koko ajan ollut jonkun toisen kanssa.
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaako mgtow ja vastaisku naisten seksuaaliselle ylivallalle tuottaa tulosta. Tätä käytösmallia olen täällä pari vuotta ehdottanut vastavoimaksi naisten seksisirkukselle ja beta-miesten hyväksikäytölle. Isketään miehissä sinne missä tuntuu! Kun naiset alkoivat seksuaalisen vallankumouksen jälkeen käyttäytyä kuin katutytöt, niin sellaista kohtelua heidän pitää saman.
Oletko koskaan ajatellut, että naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Tulee ehkä kirjoitettua vähän tunteiden sekamelskassa tämä mutta menkööt. Kävipä se klassinen eli mies jätti minut sitten ihan puskista.
Nyt ihmetyttää ja itkettää vaan. En osannut yhtään odottaa eikä se osannut edes perustella. Jotain niin ympäripyöreää "en ole ihan varma onko tässä jotain" tms. Vaikka aiemmin siis vielä itse hehkutti miten ei ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ja vielä eilen oli ihan normaali. Töissä ei siis ilmeisesti ole käynyt mitään kummallista vaan hän oli vain jostaib päättänyt jättää minut. Olen aika pettynyt ja on vähän petetty olo kaikkien noiden tekojen ja sanojen kanssa jotka ovat ihan ristiriidassa tämän kanssa.
Voi surku. Onneksi ette ehtineet olla yhdessä kauempaa. Pääset yli pian ja löydät jonkun uuden ihanan ja vakaamman miehen. Tätä miestä et vielä edes tuntenut kunnolla.
Kiitos. Se tässä vaan tuntuukin niin pahalta että molemmat olivat ensin niin mukana tässä ja myös miehestä tuntui siltä ettei koskaan ollut tuntenut tälläistä kenenkään kanssa. Pystyin kertomaan hänelle asioita joita en koskaan ollut sanonut kellekään. Mutta no, ehkä se ei sitten lopulta ollutkaan niin merkityksellistä. Ap
Vakavasti otettavat miehet ei kuukauden tapailun jälkeen vie tyttöystävää näytille vanhemmilleen eikä lässytä mitään "koskaanikinätuntunuttältä" -juttua.
Eikä myöskään vakavasti otettavat naiset.
Naisena tietenkin hankala asemoitua ujommanpuoleisen miehen asemaan. Miehet ovat tehneet varmaan sinulle aloitteita nuorena ja tullut seurusteltua ja koettua jos jonkinlaisia tunteita läpi elämän. Jos olet nuorempana seurustellut vain pari kertaa ja sitten ollut toistakymmentä vuotta naimisissa, niin kyllä ne koskaanikinä-tunteet vain voivat olla täysin aitoja. Jos on käynyt miehiä tai naisia läpi kymmeniä tai satoja, niin sitten tuskin. Jos eroon on päädytty, niin tuskin se avioliitto mikään taivas on myöskään ollut.
Myönnän kyllä rakastuneeni aivan liian kovaa toisen kierroksen ensimmäiseen deittiin (oli ja on kyllä aivan upea nainen, ei siinä mitään). En kyllä sukulaisille esitellyt, mutta pari ensimmäistä viikkoa olivat aika lennokasta juttua. En kyllä viesteillä pommittanut eikä edes joka päivä viestitelty välissä mutta silti tai juuri siksi tuli kirjoitettua tunteista vähän turhan aikaisin (olisi pitänyt pitää vain mölyt omassa mahassa). Parin viikon päästä sitä vasta itsekin ymmärsi mitä on taphtunut ja sai rauhoituttua, mutta ei anteeksipyyntö, selittely ja rauhoittelut enää palauttaneet kommunikaatiota normaaliksi. Päätin suhteen lopulta pari kuukautta myöhemmin, kun toinen ei päässyt ahdistuksesta yli enkä halunnut kenenkään joutuvan tuntemaan moista vuokseni - varsinkaan kun olin ja olen niin rakastunut häneen. Yritin antaa tilaa ja välillä rauhoitella, mutta en sitten valitettavasti osannut.
no ehkä oli 1 huono päivä tai sitten fiilikset ovat jo loppuneet sinua kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Taustaa: ollaan siis tapailtu aika säännöllisesti reilun kuukauden ajan, ollaan puhuttu kaikesta mahdollisesta ja mies on sanonut ettei koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut tälläistä. Meillä oli alusta asti jotenkin todella helppoa ja luontevaa toistemme seurassa ja nautimme toistemme seurasta.
Olen käynyt hänen luonaan, hän myös minun luonani ja hän esitteli jo minut myös vanhemmilleen. Meillä on ollut tosi hauskaa, romanttista myös. Ei olla riidelty tai mitään sellaista mutta nyt eilisestä asti mies on ollut todella outo. Eilen kaikki oli hyvin iltaan asti, mutta nyt tuntuu että hän välttelee siitä lähtien. Ei enää katso tai kosketa. Huomaan ihan selvästi eron entiseen ja olen todella hämmentynyt. En halua töksäyttää ihan suoraan mutta varmaan on kohta pakko kysyä mitä oikein tapahtui. Eron vielä eiliseen iltapäivään huomaa ihan selvästi. En ymmärrä yhtään miksi hän yhtäkkiä alkoi vältellä, tuntuu vaan todella pahalta. Jos yritän kysellä milloin nähdään seuraavan kerran, hän ei enää vastaa mitään vaan yrittää kierrellä. Eilen aamulla oli vielä ihan innoissaan suunnittelemassa jotain kanssani.
Oli pakko avautua. Tuntuu niin pahalle kun tuntuu siltä että tämä taisi nyt sitten olla tässä. En usko että hänellä voisi olla ketään toista kun vielä eilen aamulla mietti jotain yhteisiä lomamatkoja tms tulevalle talvelle, tuskin olisi sellaista puhunut jos olisi koko ajan ollut jonkun toisen kanssa.
Kuulostaa kesällä tapailemaltani mieheltä. Oli ihan mukana loma matkoista puhui ystävällinen kunnes boom. Ei yhtäkkiä ehtinyt nähdä jolloin mulla alkoi raksuttaan ei ole kaikki hyvin Ja joku vialla kun vielä edellis päivänä oli tarjonnut lounaan ja ollut yötä normaalisti sitten rupesi myös valehtelemaan menojansa.
Testaa miestä koska on outoa että
Mielenkiinto lakkaa ja ei puhu suoraan
Erittäin erinomaista itsensä tutkiskelu materiaalia. Monesta jutusta tunnistaa omia käyttäytymismalleja sekä hyvässä että sitten tooosi tosi pahassa. Itellä on tullu sietämättömän paha olo siitä kun se kiinnostus sitten lopahtaa ja sitä kohtelee toista kuin roskaa. Ei vaan yht äkkiä enää pysty puhumaan ja se sielujen simfonia häviää jonnekin sormia napsauttamalla. Hurmoksen tilalle tulee paha olo. Toisaalta helvetin hyvä että ne jutut on päättynyt. Miks kaikki kivat tytöt on jakomielitautisia?Myöskin helvetin hyvä heidän kannalta ku en käy ihekkään ihan täysillä.
Klassinen "En ole vielä kypsä uuteen tai ehkä ikinä parisuhteeseen, laastaria levittävä, naisia huijaava mutta eritoten itseään kusettava, introvertti, kroonisesti yksinäinen tinderissä roikkuva, puolen elämän kestäneen parisuhteen jälkeen romahtanut, adhd, alkoholisoitunut, vakavasti masentunut, ihan tavallinen suomalainen mies.
Tällaisten reppanamiesten kohdalla kyllä kyseenalaistaiain senkin jos mies sanois että oli törmännyt exään jne..Lähempänä totuutta lienee että oli vaan pitänyt varalla sinua ja klikkaillut vähän tinderiä lisää jne. Tai sitoutumiskammo.
Joku väitti ettei narsisti köyttäytyisi noin mutta valitettavasti kylmyys ja kertakäyttöisyys ovat suhteessa myös todennäköisiä.
Suosittelen vaikka alkuhuumassa vaikeaa onkin, selventämään aina miehelle mitä vaatii suhteelta.Moni mies muuten vain tapailee ja panee siinä muitakin ja etääntyy sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin erinomaista itsensä tutkiskelu materiaalia. Monesta jutusta tunnistaa omia käyttäytymismalleja sekä hyvässä että sitten tooosi tosi pahassa. Itellä on tullu sietämättömän paha olo siitä kun se kiinnostus sitten lopahtaa ja sitä kohtelee toista kuin roskaa. Ei vaan yht äkkiä enää pysty puhumaan ja se sielujen simfonia häviää jonnekin sormia napsauttamalla. Hurmoksen tilalle tulee paha olo. Toisaalta helvetin hyvä että ne jutut on päättynyt. Miks kaikki kivat tytöt on jakomielitautisia?Myöskin helvetin hyvä heidän kannalta ku en käy ihekkään ihan täysillä.
Klassinen "En ole vielä kypsä uuteen tai ehkä ikinä parisuhteeseen, laastaria levittävä, naisia huijaava mutta eritoten itseään kusettava, introvertti, kroonisesti yksinäinen tinderissä roikkuva, puolen elämän kestäneen parisuhteen jälkeen romahtanut, adhd, alkoholisoitunut, vakavasti masentunut, ihan tavallinen suomalainen mies.
Miksi täytyy heti roihahtaa liekkeihin, alkaa katsella yhteistä asuntoa ja alkaa mutustella rakastumisen tunnustamista?
Olen välillä näille miehille sanonutkin että kun ollaan oltu vuosi yhdessä, niin mietitään sitä yhteen muuttamista. 4kk tulee aina ja sitten mieli muuttuu.
Enää en ole tindereis.
Vierailija kirjoitti:
Heh, juuri tällaisia ne pääpalkinnot ovat. Nainen on laskenut rimaa ja ajattelee, että tämä surkimus on varmasti kiitollinen näin upeasta naisesta. Ei ole!
Naiset, vaaditaan parasta, surkimuksilla on niin huono itsetunto että sen pönkittämiseen ei kukaan nainen riitä!
Nimim been there many times
Vierailija kirjoitti:
Hurmos on muuten aika huono pohja elinikäiselle liitolle. Minä liputan tasaveroiselle kumppanuudelle, ja mieluummin tsekataan että arvot ja suuret linjat on ainakin samansuuntaiset ja että toisen seurassa on kaverillisen helppo olla.
Rakkaus taas, se on:
pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei mitään ole tapahtunut? Mitä teitte ja mistä puhuitte? Ehkä sanoit tai teit jotain sellaista, josta mies veti hyvinkin pitkälle meneviä johtopäätöksiä ja suhtautuminen muuttui. Voi olla väärinkäsityskin.
Eilen mentiin nukkumaan miehen luona ihan normaalisti. Ei puhuttu mitään kovin ihmeellistä, oltiin vielä illalla syömässä aika romanttisissa merkeissä ravintolassa ja ei sielläkään tapahtunut mitään. Mies meni aamulla töihin aikaisin ja kun tuli takaisin, oli jotenkin tuollainen tosi outo. Ei juuri juteltu sinä aikana mitä hän oli töissä. Sen takia tuollainen täyskäännös ja vältteleminen tuntuu todella oudolta ja pahalta. Ymmärtäisin jos olisin sanonut jotain radikaalia mutta puhuimme vain jostain ruuanlaitosta tms eikä siis mistään kovin painavasta teemasta. Eikä hän silloin ollut vielä tuollainen. Ap
Siinähän se selitys tulikin. Ette puhuneet mitään kovin ihmeellistä.
Voi niihin juttuihin välillä vähän panostaakin, ei kukaan kestää tylsyyttä loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei sitten välttämättä koske sinua, mutta monet naiset ovat melko itsekeskeisiä (hellyys, huomaavaisuus, auttaminen, yllätysten järjestäminen, seksi) ja kaksinaismoralistisia (miehellä muutama suhde historiassa ja naisella kymmenkertainen määrä ja miestä syyllistetään niidtä paristaki jatkuvasti) , tykkäävät passuuttaa kuin lakeijaa ja olettavat miehen maksavan aivan kaiken.
Oman tyttöystävän kanssa tämä yksipuolisuus ja epätasa-arvo ovat alkaneet tökkiä varsinkin kun olemme enemmän yhdessä. Olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, mutta heti päättyy itkuun joten parempi vain antaa olla. Samanlaisia kaikki tapaamani naiset ovat olleet, etten tiedä paranisiko tilanne mihinkään, kun kuitenkin häntä rakastan.
Minä luulen että tämä koskee hyvinkin minua, mieheni todennäköisesti ajattelee noin. Mutta meillä vastavuoroisuuden muuttaa minun itsekkyydekseni se että _mies ei halua minulta mitään_. Haluaisin hellyyttä, ja haluan myös antaa sitä, mutta mies väistää. Olisi kiva jos joskus (!!) tulisi huomioduksi jotenkin romanttisesti, tai edes että saisin huomioida toista, mutta ei, hän ei halua mitään. Haluan antaa mitä mies haluaa ja yritän selvittää mitä se on, mistä hän ilahtuisi: oma aika (lapsiperhearjessa), hyvä ruoka, lahja, joku yhteinen tekeminen? Mutta ei, "emmää tiiä, emmää mitään haluu". Hän ei myöskään pyydä apua mihinkään, koskaan, ei isoihin eikä pieniin juttuihin, eikä halua minunkaan pyytävän perheen ulkopuolisilta (esim. vanhemmistani peräkärryineen olisi välillä iloa). Ja sitten jos minä pyydän että hän veisi minun lasini keittiöön mennessään tai pyydän että voisiko hän käydä kaupalla tänään niin hän huokailee. "Passuuttamisen" mielikuvaa ylläpitää myös se, että lasten asioista huolehtimiseen (voisitko pestä kurikset, pakkaatko repun, haetko harrastuksesta) miestä pitää aina pyytää sen sijaan että tekisi oma-aloitteisesti. Että taas se akka on jotain vailla ja vaatimassa.
Seksissä itsekästä minusta ei saa millään, se on ainoa jossa tiedän voivani antaa miehelle jotain mieluista, mutta onko näin että minäkään en sitten saisi odottaa parisuhteelta mitään muuta kuin seksiä?
Joten kysyn sinulta: oletko tuonut tarpeesi ja toiveesi esille? Jos et, vaan olet klassinen "iteki pärjää" mies, niin turha itkeä ettet saa parisuhteelta vastavuoroisesti.
Aloitus oli lapsellinen, mutta tämä kommentti täyttä asiaa. Suhde ei toimia niin, että vain toinen tekee palveluksia, vaikka tekisi niitä mielellään. Tarvitaan myös vastaanottava osapuoli, sellainen joka aidosti ilahtuu saamastaan huomiosta. Jos ei ilahdu, niin eipä hän ymmärrä, miksi toisellekaan kannattaa mitään antaa.
Niin no ei tietenkään hurmos oo mikään pohja millekään... paitsi ehkä päihderiippuvuudelle.
Ehkä hieman väärä sana, mutta alku vaiheen huuma. Ja itseasiassa nämähän on nää mun ongelma tapaukset joiden kanssa kaikkia on sattunut ni sellasia nyky ajan ihme otuksia eli vapaan seksin kannattajia, joiden kanssa on yhdessä sovittu että pidetään vaan hauskaa.
Itse pidän noi yhteisen elämän suunnittelut kurissa ja yritän olla lupailematta turhia, mut yhen kohdalla kävi vähän niinku noin. Hyvästä olosta menee pää sekasin.
Ei pitäis sortua selittelemään ja tämä tarjoaa enemmän vääriä vastauksia kuin oikeita kysymyksiä. Pahoittelen muttakun tämä adhd.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin hauskoja :)
Ei osata kysyy ihan suoraa ja nostaa seinälle, että missä mennään.
Sit vingutaan jossain Vauva.fissä
Ja muut törpöt komppaa....
Ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi ja tee jotain. Miksi jätät elämisen toisen vastuulle?
Kysyt siltä ihan suoraan, että ollaanko kimpassa ja tehdäänö mitä ja jos ei niin ei. Se on sillä selvä.
Uskomaton stoori taas.
Ei voi kun nauraa.Nauretaan kyllä, mutta sinulle. Olet 12 sivua myöhässä typerän, alentuvan viestisi kanssa. AP on kysynyt ja nyt keskustelu liikkuu jo aivan eri asiassa, eli vertaiskokemuksissa ja mielipiteissä asiaa koskien.
Inhoan teitä, jotka luette vain aloitusviestin ja tulette sen perusteella pätemään ja lytistämään hyvää keskustelua, josta saattaa olla apua muillekin kun APlle. Te olette tämän palstan loisia.
Ap oli myöhässä jo silloin kun tuli rusteailemaan aloitustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Tulee ehkä kirjoitettua vähän tunteiden sekamelskassa tämä mutta menkööt. Kävipä se klassinen eli mies jätti minut sitten ihan puskista.
Nyt ihmetyttää ja itkettää vaan. En osannut yhtään odottaa eikä se osannut edes perustella. Jotain niin ympäripyöreää "en ole ihan varma onko tässä jotain" tms. Vaikka aiemmin siis vielä itse hehkutti miten ei ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ja vielä eilen oli ihan normaali. Töissä ei siis ilmeisesti ole käynyt mitään kummallista vaan hän oli vain jostaib päättänyt jättää minut. Olen aika pettynyt ja on vähän petetty olo kaikkien noiden tekojen ja sanojen kanssa jotka ovat ihan ristiriidassa tämän kanssa.
Voi surku. Onneksi ette ehtineet olla yhdessä kauempaa. Pääset yli pian ja löydät jonkun uuden ihanan ja vakaamman miehen. Tätä miestä et vielä edes tuntenut kunnolla.
Kiitos. Se tässä vaan tuntuukin niin pahalta että molemmat olivat ensin niin mukana tässä ja myös miehestä tuntui siltä ettei koskaan ollut tuntenut tälläistä kenenkään kanssa. Pystyin kertomaan hänelle asioita joita en koskaan ollut sanonut kellekään. Mutta no, ehkä se ei sitten lopulta ollutkaan niin merkityksellistä. Ap
Kyllä se oli merkityksellistä. Älä vähättele.
Tuo suhde on sellainen, minkä tulet muistamaan. (Kuten myös toinen osapuoli tulee muistamaan).
Se on osa sinun elämääsi. Tuollainen yhdessä koettu on arvokas.
Mä sanoisin, että ole onnellinen, että uskallat. Se, että uskallat osoittaa hyviä tunteita ja ottaa vastaan on hienoa. Jonkun kanssa pääsee siihen tasoon, että negatiivisetkin selvitetään yhdessä ja halutaan yhdessä olla kumppanina.
Ei kaikki ihmissuhteet vaan kanna.
Parantele rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nyt siis samassa paikassa? Miksi kysyä, että milloin näemme seuraavan kerran, kun näette nytkin?
Ei olla nyt. Menin omaan kotiini tänään, niin kuin oli sovittu jo aiemmin. Emme asu samassa kaupungissa (2h matkan päässä toisistamme), se unohtui aloituksesta. Ap
Vaadi että miehellesi tehdään sukupuolitautitestit ja että näet myös itse ne tulokset. Muista että monet taudit itävät kuukausia ennen kuin näkyy testituloksissa.
Varaudu heittämään se sika kadulle.
Typerää lopettaa juttu ilman mitään selityksiä, jos kuitenkin on jo antanut ymmärtää vaikka mitä ja melkein jo luvannut alkaa seurustelemaan. Kyllä siinä vaiheessa olisi jo velvollisuus selittää jollakin lailla, mitä on tapahtunut. Ihan kaikkea, mitä ajattelee, ei tarvitse sanoa ääneen ("Olet ruma ja tyhmä"), mutta ei pitäisi täysin kryptiseksikään heittäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nyt siis samassa paikassa? Miksi kysyä, että milloin näemme seuraavan kerran, kun näette nytkin?
Ei olla nyt. Menin omaan kotiini tänään, niin kuin oli sovittu jo aiemmin. Emme asu samassa kaupungissa (2h matkan päässä toisistamme), se unohtui aloituksesta. Ap
Vaadi että miehellesi tehdään sukupuolitautitestit ja että näet myös itse ne tulokset. Muista että monet taudit itävät kuukausia ennen kuin näkyy testituloksissa.
Varaudu heittämään se sika kadulle.
Sika taisi itse ehtiä heittää jo ap:n kadulle.
-_- et vaan voi olla noin tyhmä
Miten vanhempien luona meni?