Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko iän myötä tullut enemmän tai vähemmän valikoivaksi miesten suhteen?

Vierailija
06.12.2018 |

.

Kommentit (487)

Vierailija
41/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut valikoivammaksi. Tietyllä tavalla. Nuorempana vaan hormonit veivät, nyt on paljon muutakin kriteeriä ja järkeä.

Vierailija
42/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen kysymys kuuluukin, mikä saa naiset kokemaan itsesnä näin ylivertaisina?

Kenelläkään ei ole nykypäivänä velvollisuutta jakaa elämäänsä ja itseään ihmisen kanssa josta ei pidä. Luojan kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä iän myötä huomannut, että olen paljon avarakatseisempi kumppanien suhteen. Ennen olis esim. tosi tarkka miehen harrastuksista, ja piti olla ihan samanlaiset kiinnostuksenkohteet kuin mulla, mutta kokemuksesta oon huomannut, että eroavaisuudet niissä voi nimenomaan olla hyvä asia ja tuoda lisää näkökulmia omaankin elämään.

Vierailija
44/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies. kirjoitti:

Jännä juttu. Naiset sanovat, että nuorena eivät olleet kranttuja, mutta vanhemmiten ovat tulleet valikoivammaksi. Silti minulla ja monilla kavereillani oli teininä suuria vaikeuksia löytää tyttöystävä. Nyt keski-ikäisenä tarjokkaita tuntuu olevan runsaasti.

Eikä tämä voi johtua siitä, että olisin niin paljon hurmaavammaksi muuttunut iän myötä.

Minkä ikäisiä ne tarjokkaat ovat? Onko niillä lapsia?

Ikäisiäni, 40-50-vuotiaita. Tietysti suurimmalla osalla on lapsia tämän ikäisenä. Itse asiassa huomasin naisten huomattavan kiinnostuksen lisääntymisen noin 30-vuotiaana. Johtui varmaan naisten perheenperustamishaaveista.

Tässä iässä kaikki ovat jo toisella kierroksella, joten syy on eri. Joka tapauksessa naiset tulevat oma-aloitteisesti juttelemaan niin työ- kuin vapaa-ajankuvioissakin. Tuskin tämä kaikki pelkästä juttuseuran puutteeesta johtuu. Varmaan enemmän siitä, että moni ikäiseni mies on ajautunut ulos parisuhdemarkkinoilta viinan, työttömyyden tai talous- ja terveysongelmien vuoksi.

Ei ole kaikki toisella kierroksella tuossakaan iässä.

Vierailija
45/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ainakin huomannut kelpaavani naisille paremmin vähän vanhempana. Hiljainen perusjamppa oli ennen kolmeakymmentä pelkkää ilmaa, mutta nyt lähempänä neljääkymmentä suosittu jopa parikymppisten keskuudessa. Omanikäisestä seurasta ei ole pulaa, mutta suosin nuorempia. Elän ikäänkuin kadotettua nuoruutta ja se on parasta mitä minulle on tapahtunut. Myös tasa-arvo on tuonut minulle oikeuden olla itsekäästi minä.

Miten tämä liittyy aiheeseen? Olet ikääntynyt hyvin, jos kelpaat (oikeasti?) nuoremmille ja vanhemmille, mutta naisten kriteerien muuttumiseen tuo ei liity, jos toisiaan kaiken ikäiset huolivat.

Vierailija
46/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ainakin huomannut kelpaavani naisille paremmin vähän vanhempana. Hiljainen perusjamppa oli ennen kolmeakymmentä pelkkää ilmaa, mutta nyt lähempänä neljääkymmentä suosittu jopa parikymppisten keskuudessa. Omanikäisestä seurasta ei ole pulaa, mutta suosin nuorempia. Elän ikäänkuin kadotettua nuoruutta ja se on parasta mitä minulle on tapahtunut. Myös tasa-arvo on tuonut minulle oikeuden olla itsekäästi minä.

sika!!!!!!!!!!!

Vierailija
47/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen, luotettava ja minusta aidosti välittävä mies on aina ollut haussa.

Vierailija
48/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen kysymys kuuluukin, mikä saa naiset kokemaan itsesnä näin ylivertaisina?

Narsisti haluaa komean miehen koska tasokas nainen on oikeutettu tasokkaaseen mieheen. Huonoa itsetuntoa poteva nainen taas haluaa komean miehen kompensoimaan sitä omaa rumuuttaan.

Mutta joo, on se huvittavaa kun nelikymppiset akat luulevat että ne vielä ovat yhtä kauniita ja haluttuja kun ne silloin joskus parikymppisinä olivat.

Nelikymppinen nainen ymmärtää, ettei akaksi haukkujaa tarvita mihinkään. Ilmankin pärjää, jos ei hyvää miestä saa.

Vierailija
49/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelläkään ei ole nykypäivänä velvollisuutta jakaa elämäänsä ja itseään ihmisen kanssa josta ei pidä. Luojan kiitos!

Koska tämä velvollisuus on ollut? Nykyään naiset elävät neljäkymppiseksi prinsessamaailmassa ja heräävät liian myöhään. Onneksi sitä saa rahalla ja tämä muuten tulee halvemmaksi kuin nykypäivän voimaantunut nainen.

Vierailija
50/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, etsin noin 32-vuotiaaksi seurustelukumppania. En löytänyt edes treffiseuraa. Olen siis kokematon ikisinkku. Tajusin sitten että oikeastaan elämäni on hyvää näin ja parempaa kuin parisuhteistaan koko ajan valittavilla kavereilla. Lopetin siis etsinnän kokonaan.

Vastaan siis enemmän valikoivaksi. Vain oikeasti täydellinen mies saisi luopumaan nykyisestä ihanasta elämästäni.

Harrastatko yhden illan juttuja vai oletko ihan selibaatissa?

Naisethan pärjäävät ilman mies-seksiä vallan mainiosti. Moni ei siitä eestaaspelistä saa yhtään mitään irti. Ikävä velvollisuus.

Netissä on kivoja videoita ja terveet kädet.

Vierailija
51/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä velvollisuus on ollut? Nykyään naiset elävät neljäkymppiseksi prinsessamaailmassa ja heräävät liian myöhään. Onneksi sitä saa rahalla ja tämä muuten tulee halvemmaksi kuin nykypäivän voimaantunut nainen.

On historiassa aikakausi kun naiselle määrättiin aviomies.

Vierailija
52/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti haluaa komean miehen koska tasokas nainen on oikeutettu tasokkaaseen mieheen. Huonoa itsetuntoa poteva nainen taas haluaa komean miehen kompensoimaan sitä omaa rumuuttaan.

Mutta joo, on se huvittavaa kun nelikymppiset akat luulevat että ne vielä ovat yhtä kauniita ja haluttuja kun ne silloin joskus parikymppisinä olivat.

Nelikymppinen nainen ymmärtää, ettei akaksi haukkujaa tarvita mihinkään. Ilmankin pärjää, jos ei hyvää miestä saa.

Tässähän se. Nainen voi elää hyvää elämää yksin, jos ei löydy hyvää miestä, huonompaahan ei edes kannata ottaa.

Vierailija
53/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On historiassa aikakausi kun naiselle määrättiin aviomies.

Vanhemmat nimittäin.

Vierailija
54/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jotka tulette niin valikoiviksi ettei sitä miestä noin vain löydy hoidatte seksipuolen? Selibaatti, fwb, vai satunnaispanoja tinderistä/baarista?

Seksiä tulee ajateltua harvoin ja pahinkin panetus hoituu ihan omin käsin. Minun himoni syttyy jostakusta tietystä ihmisestä - ei niin päin, että olisi himo, jonka sammuttamiseen pitäisi löytää ihminen. On sitä seksiä satunnaisesti, ehkä kerran vuodessa, kun joku oikein kiva ihminen tulee vastaan, mutta aivan hyvin "pärjään" ilman. Seksi toisen ihmisen kanssa ei ole minulle perustarve, joka vain odottaa tyydyttämistä.

Vierailija
55/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, etsin noin 32-vuotiaaksi seurustelukumppania. En löytänyt edes treffiseuraa. Olen siis kokematon ikisinkku. Tajusin sitten että oikeastaan elämäni on hyvää näin ja parempaa kuin parisuhteistaan koko ajan valittavilla kavereilla. Lopetin siis etsinnän kokonaan.

Vastaan siis enemmän valikoivaksi. Vain oikeasti täydellinen mies saisi luopumaan nykyisestä ihanasta elämästäni.

Olen täysin kokematon eli en harrasta mitään juttuja. Eikä todellakaan olisi ketään kenen kanssa edes tehdä mitään :).

Vierailija
56/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali nykyajan nelikymppinen nainen on elänyt jo toistakymmentä vuotta vakituisessa suhteessa, eikä lähde siitä minnekään. Jos siis oikeista faktoista puhutaan.

Vierailija
57/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja ostan seksini rahalla. En ymmärrä naisten ajatusmaailmaa, ja maksan siitä että tämä on hiljaa kun tyydytän tarpeeni. Nainenkin saa tästä rahaa jolla voi muuttaa kotinsa täysin valkoiseksi. Tämä on hyvä maailma näin.

Vierailija
58/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain asioissa olen muuttunut valikoivammaksi ja joissain taas huomattavasti vähemmän valikoivaksi. Miehen luonteen, käytöstapojen, keskinäisen yhteensopivuuden ja esimerkiksi päihteiden käytön suhteen olen nykyään tarkempi kuin nuorena. Toisaalta ulkonäköön liittyvät kriteerit ovat käytännössä karsiutuneet kokonaan pois. Ehkä olen yhtä valikoiva kuin ennenkin, mutta vain eri tavalla.

Vierailija
59/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan pärjäävät ilman mies-seksiä vallan mainiosti. Moni ei siitä eestaaspelistä saa yhtään mitään irti. Ikävä velvollisuus.

Netissä on kivoja videoita ja terveet kädet.

...ja päässä rajattomasti fantasioita, ja erilaisia leluja.  

Vierailija
60/487 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä iän myötä huomannut, että olen paljon avarakatseisempi kumppanien suhteen. Ennen olis esim. tosi tarkka miehen harrastuksista, ja piti olla ihan samanlaiset kiinnostuksenkohteet kuin mulla, mutta kokemuksesta oon huomannut, että eroavaisuudet niissä voi nimenomaan olla hyvä asia ja tuoda lisää näkökulmia omaankin elämään.

Hyvä pointti. Naisille yleensä tuntuu olevan tärkempää samat harrastukset. Ei sillä, etteikö jotain samoja kiinnostuksen kohteita olisi hyvä olla, mutta se nyt on loppujen lopuksi ihan sama mitä toinen harrastaa, jos kemiat muuten natsaa ja toinen miellyttää kokonaisuutena muuten.