Nainen, oletko iän myötä tullut enemmän tai vähemmän valikoivaksi miesten suhteen?
Kommentit (487)
Vierailija kirjoitti:
Miten te jotka tulette niin valikoiviksi ettei sitä miestä noin vain löydy hoidatte seksipuolen? Selibaatti, fwb, vai satunnaispanoja tinderistä/baarista?
Selibaatti ja yksin puuhastelu. 😄
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies ja ostan seksini rahalla. En ymmärrä naisten ajatusmaailmaa, ja maksan siitä että tämä on hiljaa kun tyydytän tarpeeni. Nainenkin saa tästä rahaa jolla voi muuttaa kotinsa täysin valkoiseksi. Tämä on hyvä maailma näin.
En minäkään ymmärrä miehiä. Käytetään mielummin toista ihmistä panoalustana kuin opeteltaisiin olemaan ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen kysymys kuuluukin, mikä saa naiset kokemaan itsesnä näin ylivertaisina?
Kenelläkään ei ole nykypäivänä velvollisuutta jakaa elämäänsä ja itseään ihmisen kanssa josta ei pidä. Luojan kiitos!
Koska tämä velvollisuus on ollut? Nykyään naiset elävät neljäkymppiseksi prinsessamaailmassa ja heräävät liian myöhään. Onneksi sitä saa rahalla ja tämä muuten tulee halvemmaksi kuin nykypäivän voimaantunut nainen.
Normaali nykyajan nelikymppinen nainen on elänyt jo toistakymmentä vuotta vakituisessa suhteessa, eikä lähde siitä minnekään. Jos siis oikeista faktoista puhutaan.
No minäpä lähdin kuudentoista vuoden suhteesta yli nelikymppisenä.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jotka tulette niin valikoiviksi ettei sitä miestä noin vain löydy hoidatte seksipuolen? Selibaatti, fwb, vai satunnaispanoja tinderistä/baarista?
Ihan kuule perinteisesti masturboimalla - joka muuten päihittää yhden illan jutut 6-0.
Mikä tekee masturboinnin paremmaksi kuin yhden illan jutun?
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule perinteisesti masturboimalla - joka muuten päihittää yhden illan jutut 6-0.
Orgasmi?
Tarkoittiko ap siis satunnaista seuraa vai oikein parisuhdetta?
Itse uskoin nuorena, että rakkaus voittaa kaikki.
Nyt parisuhdetta jos joutuisin etsimään niin kyselisin, onko opiskeleva tai töissäkäyvä vai joku elämäntapatyötön tai itseään etsivä taivaanrannanmaalari. Onko mielenterveysdiagnooseja. Päihteet, tupakointi. Lisäksi varmistaisin, että oltaisiin seksuaalisesti yhteensopivia ja mies olisi yhtä himokas kuin itse olen.
Jos en haluaisi parisuhteeseen tai ei löytyisi sellaista, jonka haluan JA jonka kanssa on kipinää, etsisin hyvän FWB-suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen kysymys kuuluukin, mikä saa naiset kokemaan itsesnä näin ylivertaisina?
Kenelläkään ei ole nykypäivänä velvollisuutta jakaa elämäänsä ja itseään ihmisen kanssa josta ei pidä. Luojan kiitos!
Koska tämä velvollisuus on ollut? Nykyään naiset elävät neljäkymppiseksi prinsessamaailmassa ja heräävät liian myöhään. Onneksi sitä saa rahalla ja tämä muuten tulee halvemmaksi kuin nykypäivän voimaantunut nainen.
Normaali nykyajan nelikymppinen nainen on elänyt jo toistakymmentä vuotta vakituisessa suhteessa, eikä lähde siitä minnekään. Jos siis oikeista faktoista puhutaan.
Avio- ja erotilastot kyllä kertoo jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Miksei tule orgasmia yhden illan jutusta?
Ehdottomasti enemmän valikoivaksi, koska olen kehittänyt itseäni ihmisenä, ja haluan myös toisen kypsän. Olen myös huomannut tasoni. Ja rentut eivät kelpaa, täytyy olla luonne, ulkonäkö ja elämäntavat kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avio- ja erotilastot kyllä kertoo jotain ihan muuta.
Eivät kerro. Alle 40% ensimmäisistä liitoista päättyy eroon, eli suurin osa elää sen ensimmäisen kanssa koko elämänsä. Sarjaeroajat nostavat keskimääräisiä lukuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Et taida olla nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ööh, mikä saa sinut kokemaan itsesi niin alivertaiseksi? Eiköhän ole ihan terveen itsearvotuksen merkki, että ei ota huonoa vaan voi olla ilmankin jos ei hyvää ole tai tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Ei ne miehet osaa. Nainen vois osatakin.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman vaivannäköä, haluamallasi tavalla saavutettu, sataprosenttisella varmuudella taattu orgasmi tai useampi, ei vaivaannuttavaa kontaktia vieraan ihmisen kanssa, ei sosiaalisia pelejä, ei riskejä, ei jälkipuheita, kumppanina kenet ikinä haluatkin siihen kuvitella. Ja joku joka osaa koskea juuri silloin kuin haluat, juuri niin kuin haluat, juuri sinne mihin haluat.
Ei silti, on se miehenkin kanssa kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies ja ostan seksini rahalla. En ymmärrä naisten ajatusmaailmaa, ja maksan siitä että tämä on hiljaa kun tyydytän tarpeeni. Nainenkin saa tästä rahaa jolla voi muuttaa kotinsa täysin valkoiseksi. Tämä on hyvä maailma näin.
se maksaa joka ei muuten saa...kaljamaha ja pälvikalju valkoinen naiset karkoittaa
Olen todella valikoiva. Päihteet, työttömyys (monen vuoden, hetkellisen ymmärrän), mt ongelmaiset, peliongelmaiset, itsestään huolehtimattomat jne. miehet on ehdoton nou nou. Mielummin elän yksin, kuin huonon kumppanin kanssa. Yksin töissä käyvänä mulla on hyvin varaa siihen, mutta mulla ei ole varaa ruokkia moniongelmaista työtöntä eikä kustantaa kahden lomamatkat ja asumiset. Kerran siinä liemessä ollut, toiseen en suostu. Tällä hetkellä tapailen yhtä fiksun oloista miestä, mutta en itke tyynyäni märäksi yksinkään. Aika näyttää mihin tämä kehkeytyy. Onneksi on muutakin elämää, kuin kaksilahkeiden metsästys.
Vierailija kirjoitti:
Johan akat otti herneet nenään. Noh, onneksi on jokavuotinen thaimaan p-loma joten en nelikymppisiä akkoja mihinkään tarvii.
Jotenkin tuntuu että aihe kyrsii miehiä kun täysin ohiksena tulevat kertomaan omasta seksielämästään. Niin kuin se liittyisi aiheeseen tai kiinnostaisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siedä ajatusta harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka ei oikeasti minua arvosta ja rakasta vaan haluaa pelkästään omat tarpeensa tyydytettyä. Ja senkin kun tietää miten moni näistä miehistä puhuu näistä naisista ketä ”painavat” niin huhhuh.. hallaa vain itselleen kun tollaiseen ryhtyy.
Yllättävän monilla miehillä tuntuu olevan harhakuvitelma, etä valikoiva nainen muka kuvittelee olevansa jokin yleisen himon kohde ja muita parempi ihminen, tai että se valikoiva sitten kärsii yksinäisyydessään.
Tämä ei useimmiten pidä paikkaansa. Valikoivuus ei lähde yleensä toisten ylenkatsomisesta. valikoivuus lähtee siitä, että useimmat meistä varmaan ajattelevat että ollakseen vaivan arvoinen, parisuhteen pitää jollakin tavalla tehdä elämä paremmaksi kuin mitä se sinkkuna olisi. Ja jos iän myötä oppii koko ajan enemmän pärjäämään itsekseen ja löytämään sisältöä asioista, joihin ei tarvita puolisoa, niin totta kai ne vaatimukset parisuhteelle samalla kasvavat - kuka nyt vaihtaisi elämäntilanteensa huonompaan vapaehtoisesti? Valikoiva ei siis ole jäänyt yksin sen seurauksena että hän on valikoiva, vaan hän valikoi, koska yksinäisyys ei ole mikään tila josta pitää päästä eroon kiireellä ja millä hyvänsä.
Itse olen tullut valikoivammaksi iän myötä - nuorena itsetunto oli heikompi ja muutenkin kaipasi toista vierelle enemmän, nyt en enää kaipaa parisuhdetta tai miestä noin yleisesti ottaen, koska olen hyvin onnellinen omillanikin. Jos sopiva mies tulee vastaan niin hyvä - jos ei, niin sekin käy.
Vaikka yleisellä tasolla olen tullut kriittisemmäksi, niin toisaalta monessa asiassa olen suvaitsevaisempi. Nuorena miehen koulutus oli minulle tärkeää, nyt sillä ei itsessään ole minulle väliä. Olen vihdoin tajunnut, ettei koulutuksen ja sydämen sivistyksen välillä ole mitään yhteyttä. Arvostan nykyään paljon enemmän tekoja kuin sanoja - nuorena minulle olivat tärkeitä romanttiset eleet, nyt se, että arjen teot puhuvat puolestaan. Nuorempana kaipasin ihailua ja sitä, että mies kaipaa minua. Nyt en kestäisi enää miestä, joka ei olisi minun tavallani onnellinen omillaankin. Vihonviimeisenä uskon voivani kiinnostua miehestä, joka valittelee jatkuvasti ympäriinsä kun puolisoa ei löydy. Jos ei löydy, niin aikuisen miehen olisi pitänyt voida jo keksiä muutakin iloa elämäänsä, tai muuten me ei olla samalla aaltopituudella enkä uskaltaisi ottaa kontolleni tuollaisen miehen tarpeista huolehtimista.
En pidä niitä minulle "kelpaamattomia" miehiä pääosin mitenkään huonoina tai itseäni arvottomampina, ainoastaan itselleni epäsopivina. Tiedän hyvin, että minä puolestani en kelpaa suurimmalle osalle miehistä, sillä he etsivät jotain muuta kuin tällaista oman elämänsä wanna-be Indiana Jonesia, jonka mielestä on liioittelua vaatia, että reissuilta soitetaan kotiin joka viikko. Tiedän etten ole kaunotar, tiedän myös ettei haluttomuuteni hankkia lapsia (no, kohta se on jo mahdotontakin varmaan) lämmitä kaikkia miehiä. Tiedän etten kaunistu tästä enää. Tiedän, että osaan olla raivostuttava kärsimättömyydessäni. Silti minulla ei ole pienintäkään aikomusta ryhtyä vähemmän vaativaksi :)
Ei ole mitään seksipuolta mitä pitäisi hoitaa. Seksi on täysin yliarvostettu asia maailmassa. Jos jotain tarvisi, niin ihan itse voisi hoitaa homman parhaiten. Ei toista ihmistä siinä tarvita mihinkään.