Nainen, oletko iän myötä tullut enemmän tai vähemmän valikoivaksi miesten suhteen?
Kommentit (487)
Ehkä valikoiva on vähän harhaanjohtava sana. Siitä tulee mielikuva, että mies valittaisiin jotenkin kylmästi harkiten, ja siitähän ei ole kyse. Tavallaan on silti totta, että iän myötä (jo aika nuorellakin iällä) muuttuu krantummaksi. Kun elämän varrella kohtaa yhä uusia ja uusia miehiä, on entistä vaikeampi löytää sellainen mies joka viehättää enemmän kuin kaikki aikaisemmin tavatut miehet. Totta kai ihastuminen oli helpompaa silloin, kun olin 10-vuotias enkä edes tuntenut kovin paljon poikia.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jotka tulette niin valikoiviksi ettei sitä miestä noin vain löydy hoidatte seksipuolen? Selibaatti, fwb, vai satunnaispanoja tinderistä/baarista?
Ihan kuule perinteisesti masturboimalla - joka muuten päihittää yhden illan jutut 6-0.
Mikä tekee masturboinnin paremmaksi kuin yhden illan jutun?
Huonon seksin aivan liian suuri todennäköisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jotka tulette niin valikoiviksi ettei sitä miestä noin vain löydy hoidatte seksipuolen? Selibaatti, fwb, vai satunnaispanoja tinderistä/baarista?
Ihan kuule perinteisesti masturboimalla - joka muuten päihittää yhden illan jutut 6-0.
Orgasmi?
Miksei tule orgasmia yhden illan jutusta?
Kokee itsensä vastenmielisenä ja ei-haluttavana eikä voi siten rentoutua ja antautua nauttimaan seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies ja ostan seksini rahalla. En ymmärrä naisten ajatusmaailmaa, ja maksan siitä että tämä on hiljaa kun tyydytän tarpeeni. Nainenkin saa tästä rahaa jolla voi muuttaa kotinsa täysin valkoiseksi. Tämä on hyvä maailma näin.
se maksaa joka ei muuten saa...kaljamaha ja pälvikalju valkoinen naiset karkoittaa
kallis on elävä runkkausalusta
kokeile nukkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies ja ostan seksini rahalla. En ymmärrä naisten ajatusmaailmaa, ja maksan siitä että tämä on hiljaa kun tyydytän tarpeeni. Nainenkin saa tästä rahaa jolla voi muuttaa kotinsa täysin valkoiseksi. Tämä on hyvä maailma näin.
En minäkään ymmärrä miehiä. Käytetään mielummin toista ihmistä panoalustana kuin opeteltaisiin olemaan ilman seksiä.
Miksi minun tulisi opetella olemaan ilman seksiä jos sitä toisen suostumuksesta saan? Mikä olet sanomaan mitä jonkun muun tulee opetella tai mikä on oikein?
Ymmärsit väärin. En sanokaan mitä kenenkäkin tulee tehdä. Totesin että kun ensimmäinen kirjoittaja ei ymmärrä naisia, hän ostaa seksiä - en minäkään ymmärrä miehiä, olen siis kokonaan ilman seksiä. Sama ongelma mutta päinvastaiset ratkaisut. Tehköön kukin mitä lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Kokee itsensä vastenmielisenä ja ei-haluttavana eikä voi siten rentoutua ja antautua nauttimaan seksistä?
Ei, vaan vieras ihminen ei tiedä, miten juuri tämän naisen kroppa toimii, eli ei osaa toimia oikein. Pahimmillaan ei edes yritä, vaan keskittyy vain itseensä. Ja lisäksi, jos ei ole toiseen oikeasti ihastunut, ei nouse se normaali seksuaalinen kiinnostus. Harva nainen kokee miehet yleisesti seksuaalisesti kiinnostavina, pitää nähdä juuri se mies viehättävänä.
Mies. kirjoitti:
Jännä juttu. Naiset sanovat, että nuorena eivät olleet kranttuja, mutta vanhemmiten ovat tulleet valikoivammaksi. Silti minulla ja monilla kavereillani oli teininä suuria vaikeuksia löytää tyttöystävä. Nyt keski-ikäisenä tarjokkaita tuntuu olevan runsaasti.
Eikä tämä voi johtua siitä, että olisin niin paljon hurmaavammaksi muuttunut iän myötä.
Ehkä sinusta on tullut varakkaampi ja sitä myöten kiinnostavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Ei ne miehet osaa. Nainen vois osatakin.
Kummasti ne miehet kuitenkin osaavat itse saada orgasmin. Vai väitätkö, että sekin on sinun ansiotasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, ehdottomasti.
Olen nyt 25. Nykyisen kumppanini valikoin 2,5 vuotta sitten pitkän ja hartaan pohdinnan jälkeen. Olen myös miettinyt sitä, että jos nyt eroaisin, niin kuinka harkinnanvaraisesti valitsisinkaan seuraavan potentiaalisen kumppanini. Edes treffiseuraksi. Pari syytä hartaaseen valikointiini: arjessa nähtyjä tilanteita varattujen miesten kevytkenkäisyydestä sekä omakohtaiset kokemukset petetyksi tulemisesta.
Yksi eroavaisuus mitä tekisin nyt kumppanin valinnassa, olisi kumppanin ulkonäön rajan laskeminen. Ns. tavallisen näköinen kumppani toisi varmasti turvaa, mutta luulen, ettei moni uskoisi minun olevan tosissani heidän kanssaan. Olen vain kyllästynyt siihen, että lunta tulee tupaan (en puhu nykyisestä suhteestani). Pitkät, kunnioittavat parisuhteet on harvassa.
Eli maku on muuttunut komeista pettäjämiehistä turvallisiin taviksiin. Mutta täällähän kiistetään kullikarusellin olemassaolo ja asettuminen betamiehen kanssa kun 30v lähestyy.
Yksi asia on saravarma. Kaltaisesi höpöttäjät eivät mene kaupaksi missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se maksaa joka ei muuten saa...kaljamaha ja pälvikalju valkoinen naiset karkoittaa
Ohis, mutta tiedätkö edes mitä pälvikalju tarkoittaa? Se on hyvin harvinainen sairaus joka voi tulla sekä miehelle että naiselle. Se ei siis ole sama asia kuin miestyyppinen kaljuuntuminen jonka yhtenä esiintymismuotona on päälaen kaljuuntuminen ja jota mitä ilmeisimmin yritit hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Kummasti ne miehet kuitenkin osaavat itse saada orgasmin. Vai väitätkö, että sekin on sinun ansiotasi?
No mikä ihmeen valitus täälläkin on miehillä seksin puutteesta, jos siihen ei naisesta ole hyötyä? Lähellekään kaikista miehistä ei oikeasti ole, ja siksi naiset eivät aiheesta valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Mikä on sinun käsityksesi mitä tarvitaan että nainen/mies saa hyvää seksiä ja orgasmin?
Vierailija kirjoitti:
Mies. kirjoitti:
Jännä juttu. Naiset sanovat, että nuorena eivät olleet kranttuja, mutta vanhemmiten ovat tulleet valikoivammaksi. Silti minulla ja monilla kavereillani oli teininä suuria vaikeuksia löytää tyttöystävä. Nyt keski-ikäisenä tarjokkaita tuntuu olevan runsaasti.
Eikä tämä voi johtua siitä, että olisin niin paljon hurmaavammaksi muuttunut iän myötä.
Ehkä sinusta on tullut varakkaampi ja sitä myöten kiinnostavampi.
Tai sitten mielikuvitus on kehittynyt. Parikymppiset aika harvoin viihtyvät nelikymppisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Niin itselleen? Kun harrastetaan kaksin, siinä tulisi ottaa myös se toinen osapuoli huomioon.
Jos osaavat niin hyvin saada itselleen orgasmin niin mihin sitä naista edes kaipaavat sitten..
Vierailija kirjoitti:
Miten te mammat sitten selitätte sen että monille (useimmille?) miehille löytyy enemmän tarjontaa sitä mukaa kun ikää tulee lisää? Siis kun kerran te kaikki muututte enemmän valikoiviksi.
Kuten joku herra tossa jo edelle selittikin että monet miehet ovat ikääntyessään ajautuneet parisuhdemarkkinoilta ulos esim alkoholismin, terveysongelmien, talousongelmien yms. Vuoksi. Osa on jopa kuollut tapaturmaisesti tai muuten. Mitä vanhempiin ikäluokkiin mennään sen vähemmän on kunnollisia parisuhdekelpoisia miehiä vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä miehiä. Käytetään mielummin toista ihmistä panoalustana kuin opeteltaisiin olemaan ilman seksiä.
Miksi minun tulisi opetella olemaan ilman seksiä jos sitä toisen suostumuksesta saan? Mikä olet sanomaan mitä jonkun muun tulee opetella tai mikä on oikein?
Ymmärsit väärin. En sanokaan mitä kenenkäkin tulee tehdä. Totesin että kun ensimmäinen kirjoittaja ei ymmärrä naisia, hän ostaa seksiä - en minäkään ymmärrä miehiä, olen siis kokonaan ilman seksiä. Sama ongelma mutta päinvastaiset ratkaisut. Tehköön kukin mitä lystää.
Minä kaipaan elävän seksikumppanin ja se on minulle samanlainen kulu kuin esimerkiksi parturi tai jokin muu palvelu, mitä ihminen ei todella tarvitse. Tämä on minulle sellainen ylellisyystuote/palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Ei, vaan vieras ihminen ei tiedä, miten juuri tämän naisen kroppa toimii, eli ei osaa toimia oikein. Pahimmillaan ei edes yritä, vaan keskittyy vain itseensä. Ja lisäksi, jos ei ole toiseen oikeasti ihastunut, ei nouse se normaali seksuaalinen kiinnostus. Harva nainen kokee miehet yleisesti seksuaalisesti kiinnostavina, pitää nähdä juuri se mies viehättävänä.
Muuten 100% samaa mieltä, mutta kyllä nainenkin joskus hakee pelkkää seksiä. Olen itsekin hakenut. Ikävä kyllä kokenut juuri tuon, että mies on kuin hänelle ei tulisi mieleenkään, ertä minäkin haluaisin saada.
Ja ennen kuin alatte riehua mikä lumppu olen: yli 40 v ja partnereita ollut 6 kpl. En nimittäin jaksa nyt mitään sirkus- tai karuselli- tyyppisiä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Mikä on sinun käsityksesi mitä tarvitaan että nainen/mies saa hyvää seksiä ja orgasmin?
Minä tiedän kyllä, miten saan orgasmin sekä yksin että naisen kanssa. En vieritä vastuuta naiselle. Sinä ilmeisesti vierität vastuun miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Niin itselleen? Kun harrastetaan kaksin, siinä tulisi ottaa myös se toinen osapuoli huomioon.
Jos osaavat niin hyvin saada itselleen orgasmin niin mihin sitä naista edes kaipaavat sitten..
No sitä naista tarvitaan seksin harrastamiseen. Se on minulle eri asia kuin itsetyydytys. Onko tässä jotain epäselvää?