Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päädyin sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa - nyt tapaillaan

Vierailija
05.12.2018 |

Olen tuntenut erään miehen suurinpiirtein vuoden verran. Tutustuimme yhteisten piirien kautta ja tänä aikana olemme ystävystyneet. Meillä on ikäeroa yli 10 vuotta. Miehellä on vaimo ja lapsia.

Päädyimme jokin aika sitten samaan paikkaan viettämään iltaa, juttelimme lasillisien äärellä ja loppuillasta päädyimme luokseni jatkoille. Tässä vaiheessa tilanne oli täysin hallinnassa, tiesin että mies on naimisissa, enkä ajatellutkaan mitään enempää hänen kanssaan.
Parin viinilasillisen jälkeen mies alkoi avautumaan, että hän on ajatellut minua enemmänkin, joka todella yllätti. Päädyimme sänkyyn ja seksi oli aivan ihanaa.

Ajattelin aamulla, että mies on lähtenyt jossain vaiheessa kotiinsa vaimon ja lapsien luo ja että olin satunnainen vaihtelu avioliittoon - sinisilmäinen pedinlämmittäjä.
Mies oli kuitenkin vielä luonani, hän oli laittanut aamupalaa valmiiksi ja tuli viereeni pötköttelemään. Kysyin että kaduttaako häntä, kuulemma ei, ja rakastelimme uudelleen.
Mies vietti koko päivän luonani ja lähti illalla kotiinsa, laittoi hyvänyön viestit ja kertoi että haluaisi olla luonani koko ajan.
Olen älyttömän ihastunut mieheen, mutta tuntuu todella pahalta miehen perheen puolesta. Ollaan kuitenkin tapailtu, ei pelkkää seksiä, vaan yhdessäoloa. Juttelemme todella paljon asioista, nautimme olla yhdessä.

Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (324)

Vierailija
301/324 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et "päätynyt" sänkyyn varatun kanssa. Päätit tietoisesti mennä sänkyyn varatun kanssa.

Päädyin sänkyyn tietoisen valinnan seurauksena. Muuta epäselvää?

Vierailija
302/324 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulle kelpaa uskoton mies?

Luuletko olevasi niin ihmeellinen että se yhtäkkiä just SUN kanssa oppisi pois tavoistaan? 

Niin on luullut moni muukin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/324 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikkako se siellä?

No täällähän minä ☺

Ketä kyselee?

Vierailija
304/324 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten inva wc sekä paksu ja suonikas mahtaa liittyä aiheeseen?

Pisti vaan ihmettelemään... 😜

Vierailija
305/324 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Suosittelen suhdetta varatun miehen kanssa vain, mikäli olet todella paksunahkainen ja sitoutumiskammoinen, sekä paatunut realisti.

Jos kestät sen, että et koskaan saa mieheltä muuta kuin rippeitä, anna palaa vaan. Kerran täällä vain eletään. Todennäköisesti juttunne happanee käsiin ennen pitkää, ja sitten se loppuu. 

Näillä spekseillä voit jatkaa. Jos haaveilet muusta, lopeta juttu heti alkuunsa.

Ne rippeet voivat olla kermaa. Ei arkea, ei nalkuttamista ja riitoja. Hyvää seksiä, toisen huomioimista.

Tosin aikaa ei ole paljon, mutta se on sitten luksusta

Vierailija
306/324 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Suosittelen suhdetta varatun miehen kanssa vain, mikäli olet todella paksunahkainen ja sitoutumiskammoinen, sekä paatunut realisti.

Jos kestät sen, että et koskaan saa mieheltä muuta kuin rippeitä, anna palaa vaan. Kerran täällä vain eletään. Todennäköisesti juttunne happanee käsiin ennen pitkää, ja sitten se loppuu. 

Näillä spekseillä voit jatkaa. Jos haaveilet muusta, lopeta juttu heti alkuunsa.

Ne rippeet voivat olla kermaa. Ei arkea, ei nalkuttamista ja riitoja. Hyvää seksiä, toisen huomioimista.

Tosin aikaa ei ole paljon, mutta se on sitten luksusta

Vierailija
307/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sunsta tulee katkera, vuosien jälkeen vielä ruikkaat sitä hyvää seksiä. Muuhun et käytännössä kelvannutkaan.

Jäät miettimään että mitä jos ja kuitenkin 😂

Vierailija
308/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sunsta tulee katkera, vuosien jälkeen vielä ruikkaat sitä hyvää seksiä. Muuhun et käytännössä kelvannutkaan.

Jäät miettimään että mitä jos ja kuitenkin 😂

Jos joku tässä on katkera niin sinä. 

Ei elämä ole niin mustavalkoista. On erittäin yleistä, että jos avioliitto väljähtää täysin, voi kohdata toisen toisen ihmisen, jokon ihastuu/rakastuu. Seksi kuitenkin ON erittäin tärkeä ja oleellinen osa ihmisen elämää - ei kaikille, mutta niille kenelle se on, siitä ei myöskään luovuta. Tällaiset jutut ovat osa ihmiselämää ollut aina ja tulee aina olemaan. Suomessa on tutkitusti erittäin tiukka asenneilmapiiri yksiavioisuuden suhteen, monessa muussa maassa siihen suhtaudutaan huomattavasti rennommin ja ymmärtäväisemmin. 

Olen naimisissa oleva nainen. Olen myös ollut aikanaan suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa, seksi oli oikein hyvää. Olemme edelleen hyvissä väleissä, vaikka suhteesta onkin jo aikaa. Ei kaikkien suhteiden tarvitse johtaa mihinkään avioliittoon tai edes parisuhteeseen, miksi ihmeessä oletat että se on jotenkin päämääränä?

En ole ikinä tavoitellut parisuhdetta, koska sinkkuna on helppoa ja hauskaa olla. Kuitenkin, kun kohtasin miehen, johon todella rakastuin, suostuin kosintaan. En voi tietää, tuleeko joskus miehelleni sivusuhde tai kestääkö tämä liitto ikuisesti. Jos mieheni löytää toisen niin sitten siinä käy niin, turha sitä on sen enempää suurennella ja kauhistella. Niin voi hyvinkin käydä, eikä elämäni siihen romahda. Ymmärrän, että tällainen tosiaan kuuluu ihmiselämään enkä haaveilekaan kliinisestä ennalta-arvattavasta elämästä. Ei elämä todellakaan ole tuollaista mustavalkoista, vaikutat todella lapselliselta, että uskot tuollaisiin höpöjuttuihin.

Vierailija
309/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö itsellesi.

Minä olen onnellisesti naimisissa ja ehkä jopa pysynkin.

Kukaan ei tiedä mitä elämä tullessaan tuo.

Roikkuvaksi ja takertuvaksi ex syrjähypyksi en kuitenkaan ala.

En tässä elämässä 😂

Ehkä panemaan varattuja.

Kukin tavallaan.

Ihan vapaaehtoisesti me naimisissa olemme.

Lähteä voi ja saa milloin haluaa.

Eihöhän elämä opeta, sinuakin ❤kaikkea hyvää ❤

Vierailija
310/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut erään miehen suurinpiirtein vuoden verran. Tutustuimme yhteisten piirien kautta ja tänä aikana olemme ystävystyneet. Meillä on ikäeroa yli 10 vuotta. Miehellä on vaimo ja lapsia.

Päädyimme jokin aika sitten samaan paikkaan viettämään iltaa, juttelimme lasillisien äärellä ja loppuillasta päädyimme luokseni jatkoille. Tässä vaiheessa tilanne oli täysin hallinnassa, tiesin että mies on naimisissa, enkä ajatellutkaan mitään enempää hänen kanssaan.

Parin viinilasillisen jälkeen mies alkoi avautumaan, että hän on ajatellut minua enemmänkin, joka todella yllätti. Päädyimme sänkyyn ja seksi oli aivan ihanaa.

Ajattelin aamulla, että mies on lähtenyt jossain vaiheessa kotiinsa vaimon ja lapsien luo ja että olin satunnainen vaihtelu avioliittoon - sinisilmäinen pedinlämmittäjä.

Mies oli kuitenkin vielä luonani, hän oli laittanut aamupalaa valmiiksi ja tuli viereeni pötköttelemään. Kysyin että kaduttaako häntä, kuulemma ei, ja rakastelimme uudelleen.

Mies vietti koko päivän luonani ja lähti illalla kotiinsa, laittoi hyvänyön viestit ja kertoi että haluaisi olla luonani koko ajan.

Olen älyttömän ihastunut mieheen, mutta tuntuu todella pahalta miehen perheen puolesta. Ollaan kuitenkin tapailtu, ei pelkkää seksiä, vaan yhdessäoloa. Juttelemme todella paljon asioista, nautimme olla yhdessä.

Mitä pitäisi tehdä?

Rakastelitte?

Vierailija
311/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei käy kateeksi. Itse täällä olen niin onnellinen kun lopetin suhteen ukkomieheen. Ihana tunne! Olisin rikkonut itseni kakkosnaisena niin etten tiedä mihin olisin päätynyt :(

Vierailija
312/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko porvoosta, jos ei, niin ohjeeni on, että kaikki lomat, ja pyhäpäivät mies on perheensä kanssa , sekä viikonloppuisin.

Ja pettävää laatua oleva pettää sinuakin.

Vierailija
313/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella täysjärkisellä ihmisellä pitää olla sen verran selkärankaa, että jos se liitto on väljähtynyt, niin se lopetetaan ENNEN uuteen sänkyyn hypäämistä. Liiton väljähtyminen on hyvin harvoin vain toisen osapuolen syytä vaan, kolikolla on aina kaksi puolta. Tottakai se pettävä osapuoli maalaa kuvaa, että hän on tehnyt kaikkensa ja toinen ei, kun se totuus on jotain muuta. Se, että parisuhteessa pettää, on niin törkeä loukkaus toista kohtaan, että se ei kerro muusta kuin siitä, että se pettäjä ei omaa yhtään selkärankaa. Tottakai sitä voi pitkänkin suhteen jälkeen ihastua/rakastua, mutta se vanha suhde siivotaan ensin pois. En myöskään ymmärrä naisia/miehiä, jotka tietentahtoen ottavat sen varatun miehen, kun se arki tulee valitettavasti siihen uuteenkin suhteeseen ja siitä toisesta ei voi tietää, millainen hän on pitkässä juoksussa. Tuskin monikaan pettäjä itsestään heti antaa sitä todellista kuvaa myös niine huonoine puolineen.

Vierailija
314/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin vuosia sitten varattuna miehenä. Petin ja loukkasin. Jatkettiin kuitenkin yhdessä ja yhdessä ollaan edelleenkin.

Ei se pelkkä ihastus ja alkuhuuma pitkälle kanna.

Kokeilkaapa olla 30 vuotta yhdessä niin ymmärrätte että noinkn pitkään aikaan mahtuu monenlaista.

Rakkaus ja rakastaminen on aikamoinen prosessi.

Helpolla en tästä elämästäni luopuisi.

Enkä vaimostani. En enää lähtisi kokeilemaan kepillä jäätä, ei se ruoho aina ole vihreämpää aidan toisella puolellakaan.

En kuitenkaan ketään ala moralisoimaan, jokainen tehkööt miten parhaakseen näkee.

Vierailija
315/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihastuin vuosia sitten varattuna miehenä. Petin ja loukkasin. Jatkettiin kuitenkin yhdessä ja yhdessä ollaan edelleenkin.

Kokeilkaapa olla 30 vuotta yhdessä niin ymmärrätte että noinkn pitkään aikaan mahtuu monenlaista.

Enkä vaimostani. En enää lähtisi kokeilemaan kepillä jäätä, ei se ruoho aina ole vihreämpää aidan toisella puolellakaan.

En kuitenkaan ketään ala moralisoimaan, jokainen tehkööt miten parhaakseen näkee.

En kyllä ymmärrä miten kukaan ja ennen kaikkea kumppanisi voi tuollaisen jälkeen olla kanssasi missään tekemisissä.

Vierailija
316/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni täytyisi olla salasuhteessa tajutakseen kuinka "tärkeä" hänelle olen, näyttäisin välittömästo ovea. Ja toivoisin että saisin tietää tämän pettämisen jotta voisin tehdä omat ratkaisut!

Vierailija
317/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas oppii muiden virheistä, tyhmä ei edes omistaan.

Toivottavasti elät niin kuin puhut.

Ihminen on erehtyväinen.

Vierailija
318/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näyttäisit ovea, ok.

Toivottavasti elämä kohtelee hyvin. Täällä kuitenkin varatut naiset tunnustavat pettäneensä varattujen miesten kanssa.

Homma on siis ok, kunhan kukaan ei tiedä?

Mitä en nyt ymmärrä?

Vierailija
319/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä paitsi aikamoista on varattujen vonkaus.

Ja useasti naiset vetäisevät herneen nenään jos kohteliaasti kieltäytyy vedoten avioliittoonsa 😇 kaksinaismoraalin huipentuma koko tämä keskustelu.

Pane ketä haluat tai saat/ kykenet/ pystyt...

Go for it 👍

Vierailija
320/324 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai näyttäisit ovea, ok.

Toivottavasti elämä kohtelee hyvin. Täällä kuitenkin varatut naiset tunnustavat pettäneensä varattujen miesten kanssa.

Homma on siis ok, kunhan kukaan ei tiedä?

Mitä en nyt ymmärrä?

Ymmärrän että ihmiset erehtyy ja pettää. Mutten haluaisi elää miehen kanssa joka on pettänyt minua. Niin riippuvainen en ole kenestäkään että pettämisen jälkeen jatkaisin yhdessä. Arvostan siis itseäni.

Ja vaikka kuinka mies vakuuttaisi haluavansa pettämisen jälkeen kuinka rakastaa vain minua. Melkein naurattaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän