Päädyin sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa - nyt tapaillaan
Olen tuntenut erään miehen suurinpiirtein vuoden verran. Tutustuimme yhteisten piirien kautta ja tänä aikana olemme ystävystyneet. Meillä on ikäeroa yli 10 vuotta. Miehellä on vaimo ja lapsia.
Päädyimme jokin aika sitten samaan paikkaan viettämään iltaa, juttelimme lasillisien äärellä ja loppuillasta päädyimme luokseni jatkoille. Tässä vaiheessa tilanne oli täysin hallinnassa, tiesin että mies on naimisissa, enkä ajatellutkaan mitään enempää hänen kanssaan.
Parin viinilasillisen jälkeen mies alkoi avautumaan, että hän on ajatellut minua enemmänkin, joka todella yllätti. Päädyimme sänkyyn ja seksi oli aivan ihanaa.
Ajattelin aamulla, että mies on lähtenyt jossain vaiheessa kotiinsa vaimon ja lapsien luo ja että olin satunnainen vaihtelu avioliittoon - sinisilmäinen pedinlämmittäjä.
Mies oli kuitenkin vielä luonani, hän oli laittanut aamupalaa valmiiksi ja tuli viereeni pötköttelemään. Kysyin että kaduttaako häntä, kuulemma ei, ja rakastelimme uudelleen.
Mies vietti koko päivän luonani ja lähti illalla kotiinsa, laittoi hyvänyön viestit ja kertoi että haluaisi olla luonani koko ajan.
Olen älyttömän ihastunut mieheen, mutta tuntuu todella pahalta miehen perheen puolesta. Ollaan kuitenkin tapailtu, ei pelkkää seksiä, vaan yhdessäoloa. Juttelemme todella paljon asioista, nautimme olla yhdessä.
Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (324)
Mikroaaltosellaisessa. Kaupassa myytävänä uunivalmiissa paketeissa.
Voi kultapieni, ette te mitään tapaile. Mies on naimisissa ja sinä olet hänen likainen salaisuutensa. Itsekin olen sinkku enkä koskisi pitkällä tikullakaan tuollaiseen mieheen. Jos on valmis pettämään, meillä on silloin niin erilaiset perusarvot elämässä ettei tuollaiset säälittävät vässykät sytytä minua ollenkaan. Minulla on kuitenkin yksi kaveri joka on muutaman kerran kuvitellut seurustelevansa varatun miehen kanssa. Mikään järkipuhe ei auta. Selittävät itselleen että piilottelu jossa ei voi edes avoimesti käydä ulkona syömässä omassa kotikaupungissaan on tapailua/ seurustelua. Ja miehen kiireessä, hätäisesti vaimolta salassa laittamat viestit on syvällistä keskustelua. Mies vedättää sekä sinua että vaimoaan. Hyi.
Minäkin haluaisin tietää miten tapaillaan ihmistä joka ei voi näyttäytyä kanssasi missään julkisesti, ei voi soittaa tai laittaa viestejä vapaasti salailematta ja joka menee aina sinun luotasi takaisin oman perheensä luo?
Olet vain perheenrikkoja. Katkotaan sulta pari luuta nii on ok
Tiesit jo siinä vaiheessa kun veit miehen luoksesi mitä haluat, pettää miestäsi. Olet petturi, avioliiton tuhoaja ja toisen liiton tuhoaja. Toivottavasti kärsit tarpeeksi. Et varmaan ajattele kuin itseäsi. Toisessa liitossa ja omassasi lapset kärsivät, mutta pääasia että sinä saat tyydytyksen, riittävästi munaa. Ressukka olet, sanoisin pahemmin mutta tiedät mikä olet h...
Vaimo on voinut odottaa, kuin kuuta nousevaa, että joku nainen haksahtaisi hänen mieheensä ja tästä pääsisi kätevästi eroon. Ei aviovaimot aina sekoa ja menetä järkeään, kun miehellä on sivusuhde! Jotkut naiset eivät siedä miestään lähellään ja ovat onnellisia, kun mies käy jossain muualla tyhjentämässä pussinsa. Kunnollisia aviomiehiä ei viedä niin vaan panolle.
Vieläkö näin hölmöjä, helposti vedätettäviä patjoja on. Ap ota järki käteesi.
:D Kuka ei ole vielä tajunnut että koko keskustelu on provo? Ainakin löytyy ne katkerimmat, petetyimmät ja myrkyllisimmät ihmiset tästä keskustelusta.
En ihmettelisi yhtään että tällainen tilanne tulisi teillekkin vastaan, eihän kukaan kehtaa katsella noin vihaisia, elämäänsä kyllästyneitä av-mammoja.
Panitteko inva-vessassa ennen sänkyyn menoa?
Oliko paksu ja suonikas kuten olen kuullut puhuttavan?
Vierailija kirjoitti:
Sinun näkökulmastasi tapailet miestä. Muiden - varsinkin vaimon - näkökulmasta et tapaile miestä, vaan piilossa varastat aikaa ja rakkautta hänen perheeltään.
Mies myös pettää vaimoaan, joten tekee luultavasti sen myös sinun kanssasi joku päivä, jos teistä pari tulee. Tiedän useitakin vastaavia juttuja.
Mä kosisin. Ihan samantien, ilman yhtään mitään sen kummempia lisäkysymyksiä. Jos seksi vieraan miehen kanssa parin viinilasillisen jälkeen on "aivan ihanaa", niin pidä herranjestas miehestä kiinni. Ei tuollaisia ole kuin saduissa. Mutta mikäli sellaisen aarteen olet löytänyt, niin vie vihille. Millaista teidän avioseksi olisikaan, kun tiedätte ja tunnette toisenne? Varmaan löydät tien taivaaseen. Onneksi olkoon.
Ilta-Sanomien toimittajien puuttumattoman provontutkan vuoksi tämäkin päätyy varmaan leikkiuutiseksi verkkolehteen.
Vierailija kirjoitti:
” Varattu mies on kiinnostavampi kuin sinkkumies ”- on tyypillinen naisten ajatus jota en ole ikinä miehenä ymmärtänyt. Jopa lähipiirini naiset ovat kyselleet kahville tai luokseen kattomaan leffaan vasta, naimisiinmenoni jälkeen muttei ennen sitä enkä todellakaa lämpenisi heille. Vaimoakin naurattaa niitä viestejä kun olen hänelle niitä näyttänyt. JOS iskisin varatun naisen niin en todellakaa luottaisi häneen saati kuvittelemaan elämään sen kanssa vaikka kuinka palava rakkaus osuisi minuun sillä hän varmasti pettäisi minuakin. Todella harv nainen (nykyään) ajattelee näin
Jaa, taidan kuullua sitten niihin "todella harvoihin". En itse iske varattuja miehiä ja pidän sitä varsin vastenmielisenä kun varattu mies yrittää iskeä. Satunnainen seksi ei kiinnosta, haluaisin itse vakaan ja pitkäaikaisen parisuhteen, enkä voi ymmärtää kuka haluaisi puolisoksi sellaiselle miehelle, joka toiminnallan selvästi todistaa, että hän on epäluotettava kumppani, joka on valmis loukkaamaan puolisonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun näkökulmastasi tapailet miestä. Muiden - varsinkin vaimon - näkökulmasta et tapaile miestä, vaan piilossa varastat aikaa ja rakkautta hänen perheeltään.
Mies myös pettää vaimoaan, joten tekee luultavasti sen myös sinun kanssasi joku päivä, jos teistä pari tulee. Tiedän useitakin vastaavia juttuja.
Tämä. Paisuvainen sykähtelee jollekin ”ymmärtäjälle” kun teillä arki koittaa. Sitä odotellessa.
Minäkin olin se "toinen nainen". Vaimo oli lentoemo ja lenteli pitkin maata. (nyt lopettanut lentohommat)
Tämä on saanut ainakin minun alapeukkuni koska ei liity pettämiseen yhtään millään tavalla.