Miksi jotkut miehet ajattelevat, että parikymppinen on automaattisesti kauniimpi kuin nelikymppinen?
Kommentit (143)
No en itsekään ole mikään kaunotar, mutta kyllä mä silti olin paremman näköinen parikymppisenä kuin nyt neljäkymppisenä. Toki näin ei automaattisesti ole, mutta monien kohdalla kyllä.
No voit vaikka listata kaikki missikisoissa pärjänneet yli nelikymppiset naiset tähän alle:
Jotkut naiset tosiaan näyttää paremmalta vähän vanhempana. Olemus voi muuttua parempaan suuntaan vaikka ikää tulee.
Niin, onhan se rypyttömyys ja hoikkuus kaunista. MUTTA: nuoruudesta muistan tyttöjä, jotka olivat niin tavallisen näköisiä, ettei niitä erottanut seinästä. Ja kun näin heitä vanhempina, tyylinsä löytäneinä, niin wau!!
Itse olin se nuorena kaunis ja vanhempana pullero. Kunnes sitten sain parikymmentä kiloa pois ja näytän taas ihan ok:lta, ainakin ikäisekseni :D
Pääosin kyse ei ole kauneudesta. Se mistä on kyse, sinun täytyy itse koittaa mielessäsi ratkaista sillä sitä ei saa julkisesti nykyään sanoa.
Nelikymppisenä ei kaksikymppisten ulkonäkö kiinnostanut.
Voit sivuuttaa todellisuuden, mutta et sen sivuuttamisesta koituvia seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset tosiaan näyttää paremmalta vähän vanhempana. Olemus voi muuttua parempaan suuntaan vaikka ikää tulee.
Yksikään nainen ei näytä nelikymppisenä paremmalta kuin kaksikymppisenä.
t. Kaikki maailman miehet
Varmaan tarkoittavat hyvännäköisiä parikymppisiä? Kyllähän hyvännäköinen parikymppinen on paremman näköinen kuin hyvännäköinen nelikymppinen, jos noin niinkuin pelkkää pintaa ajatellaan. Tietty nelikymppisen olemuksessa voi olla huomattavasti enemmän seksiä ja karismaa, jotain syvyyttä (parikymppisillä harvoin on ollenkaan).
Kyllä minustakin hyvännäköinen parikymppinen on yleensä paremman näköinen kuin hyvännäköinen nelikymppinen - niin naisissa kuin miehissäkin. Nimenomaan pelkästään esteettisestä näkökulmasta siis. Kaunista/komeaa pintaa.
Mitä väliä, mitä miehet ajattelevat? Ei se minun ikääni tai kokemukseeni ulkonäöstäni vaikuta.
Eihän se tietysti automaatio ole, mutta todennäköisyyksillä vakuutusyhtiötkin pelaa.
Lisääntymiskykyisempi on nuorempi nainen, sitä pidetään seksikkäänä.
Itse olen vaan helpottunut, ettei ole enää nuori ja nätti. Ei kiinnosta olla jonkun satunnaisen himon kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman voi sanoa miehistä. Miehet vaan jotenkin vanhemispaniikissa yrittävät muuta itkeä.
No ei kai normaali mies tuollaista kuvittele? :D Miehethän katselee jotain inttikuvia silleen, että olipa sitä joskus nuori ja komea. Netissä näkee tuota koomista pakottamista miesten komistumisesta iän myötä, mutta en kyllä livenä ole koskaan törmännyt kuin sellaiseen, että niin miehet kuin naisetkin ajattelevat olleensa siinä about 20-30v hyvännäköisiä ja nuoria verrattuna siihen mitä ovat keski-iässä.
Kyllähän ihmiset on yleensä ulkoisesti parhaimmillaan siinä 20-30v, ei siinä pitäisi mitään panikoida.
Kaksikymppisistä noin 50% on ns. nussittavia.
Nelikymppisistä 5%.
Valitettavasti näin se menee
M44
Koska miesten silmissä se nyt vain on noin lähes automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman voi sanoa miehistä. Miehet vaan jotenkin vanhemispaniikissa yrittävät muuta itkeä.
Sillä erolla että naiset pelaavat ulkonäöllään, miehet statuksellaan ja omaisuudellaan. Toinen on katoavaista, ja toinen karttuu iän myötä. Noin niinkuin yleisesti, poikkeuksia on, miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti näin. Tosin joillakin miehillä se huippukohta asettuu hieman myöhäisemmäksi. Ehkä sinne lähemmäs kolmea kymppiä kuin kahtakymppiä. Vähän miehisempi olemus kuin ihan lapsenkasvoisella kaksikymppisellä. Ehdottomasti kuitenkin siellä neljänkympin korvilla ollaan jo menossa vauhdilla alamäkeen. Huippuvuodet on jo ohi.
Siis tietysi pelkästään pinnallista ulkonäköä tarkastetaessa. Ei pidä unohtaa sitäkään. Harvoin pelkkä ulkonäkö on minkään kannalta tärkein asia ihmisessä. Etenkin parisuhteessa ihan muut asiat merkitsee paljon enemmän kuin ulkonäkö.
Koska se suurimmaksi osaksi on näin...